Hüppa postitusse
FACEBOOK-i KAUDU SISSELOGIJATELE ×

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 30.04.2019 kõikidest kohtadest

  1. Ma vaatasin just järele, et pea aasta tagasi (17.06.2018) saatsin esimese kirja auto24-s ühele müüjale: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2854949 Täna saan ma peale pikki ja keerulisi otsinguid teada anda, et olen taas kord ühe kena E30 omanik. :) Seega võib selle teema lukku panna. Kui selleks õige aeg on, teen ka teema "meie endi autode" alla. Lõpetuseks soovin siiralt tänada kõiki neid, kes on minu autootsingule nõu ja jõuga kaasa aidanud!
    2 punkti
  2. sellise suhtumisega, ei tasuks üldse hobiautot pidada, pole just kõige odavam hobi. @Jan17 aga mina sõitsin m20b25ga.
    2 punkti
  3. Minu jaoks (mitte minu meelest) ei sobi E30 igapäeva-autoks. Sest ilma ühegi mugavuslisata on tore teha pühapäevaseid retrosõite päikesepaistelisel juunikuu päeval, ent mitte kiirustada kella 9.00'ks kokkulepitud kohtumisele novembrikuus. Ma tean ja 100% aktsepteerin inimesi, kelle jaoks retrosõidukiga igapäevane liiklemine on meeltmööda, aga minu jaoks ei ole. Igapäevaautol võiks olla kliimaseade, roolivõimendi, kesklukustus, automaatkäikugast, bluetooth-ühendus, talvel autonoomne kütteseade (e. Webasto), nelikvedu ja nii edasi. Ja selle tulemusena olen mina 2+ aasta jooksul sõitnud oma E30'ga ca 2000km ja tavalise liisinguautoga 50000km. Ja E30 on sellest kahtlemata võitnud, kui silmas pidada tema seisukorda.
    1 punkt
  4. Mm, õige läbisõit jh 360 midagi. Ma ei tea kas eelmine vend keris või spido vahetatud. Aga mnt ju kõik ilusti näha. Häirib see et raiskad teiste aega, oma mõttetu mölaga Sinule ei müüks ma seda autot 10 tonni eest kaa. Neid on mitmeid kes ei soovi sinule müüa 🙂 Las ta jääb nüüd, väga näotuks läheb ära
    1 punkt
  5. Arvestades Eesti muutuvat ilma siis 3km vihmas rattaga pole kōige lōbusam. Aga see selleks. E30 sobib igapaeva autoks küll. Kui talv välja arvata. Endal 7a peamise autona olnud ja ei kurda. Vahel on küll mōne uuema masinaga tore sōita küll ja konditsioneeri nautida aga E30ga on lihtsalt âge sōita. Kui hinnad nii räiged poleks siis hangiks mōne odavama pilli ka talvel kimamiseks.
    1 punkt
  6. Turbodiisel touringu peidushoidmine on rohkem õigustatud, kui mõne muu e30-ne (kui sellel üldse on õigustust ) Kindlasti on see enamuse jaoks naljakas, aga see on haruldasem, kui m3. TD touringuid on toodetud vaid 7390tk vs m3 17 tuhat millegagi. Eestis pole neid enam palju järel, enamus on ümber ehitatud või niisama lammutatud. Sellega iga päev kärutamine mingit erilist säästu küll endast ei kujuta, võrreldes just mõne väiksema bensukaga (316-318i) Lisaks ei ole paljusi varuosi enam saada, paljusi lihtsaid vajaminevaid juppe pole kunagi olnudki b osana. Ise pea 10a sellisega igapäevasõite teinud.
    1 punkt
  7. Mis mootoriga sõitsid üldiselt? Väga just mugavust ei otsigi, sest eelistan igakell tähelepanu üle mugavuse, ehk üks põhjus ka, miks olen paartuhat kilomeetrit ühe vana 412 Moskvichiga ringi vuranud. Ilmselt kuna ka see on olnud paar kuud igapäevaautoks, siis poleks ju probleemi ka üks E30 selle asemele muretseda, eks? Suur tänu kõigile vastajatele igaljuhul, lihtsalt tahtsin veenda, et kuidas pea 30 aasta vanune tehnika veel vastu peab ja et millised on ülalpidamiskulud (kütusekulust eriti ei hooli).
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus