Auto töötab ja esimesed tiirud kodu ümber tehtud! Kuna auto omajagu seisnud, siis väljalaskest tuleb õrnalt kondekat ning valget auru. Loodetavasti kaob see mõne pikema otsaga ära ega pole lõpu algus
Väljalase sai ise ikkagi selline, et otse leegikatele keskmine pütt peale keevitatud ja siis rear silencer otsa klambriga. Keegi on masinal kati maha lõiganud ja muidugi flantsid ka sellega läinud, seega väga variante ei jäänud. Kokkuvõttes aga uued jupid all ning tulemus hetkel rahuldab. Kui saaks aega algusesse kerida, teeks nagu kataloogis ette nähtud. Äkki tuleb tulevikus üks auto veel?
Kuna ükski asi ei saa liiga kerge olla, siis nüüd alles õige muinasjutt algab - nimelt ei töötanud autol signaal, ohutuled ega ka ei lähi- ega kaugtuled. Suunad töötasid u 55% ulatuses põhimõttel, et tagumise poolega kõik korras, ka numbrituled ja udukas, aga esimestel täielik ebakorrapära. Esimene FAQ kõne kohe Eixile, kes jutu peale arvas, et ju pistikud valede tarbijate järele ühendatud. Kontrollisin seda juba alguses mitu korda ja kui ka auto juhtmestikku natuke süüvida, siis on seal kimbud juba (vähemalt minu jaoks) loogika ja trajektoori poolest nii üles ehitatud, et väga palju valesti panna ei anna, sest lähi- ja kaugtulede pistikud omavahel ei sobi ning signaalid samuti teistmoodi pistikutega. Jäävad suunad, pargid ja udukad. Kiskusin kõik lahti ja katsetasin eri variante - midagi. Järgmiseks kõik massid üle vaadatud ja ei suutnud ühtegi anomaaliat leida.
Kes hoolikalt juba algusest peale luges, siis nägite ka, et rooli peal ei töötanud signaalinupud. Aga mitte niisama ei töötanud, vaid ikkagi mingil määral töötasid - nimelt kui signaali anda, siis vilgutas auto hoopis suunatulesid - täielik kuradi tsirkuseauto! Sellist kräppi on raske seletada. Mõõtsin veel üle pistikutesse sissetuleva voolu ja ei midagi, raske ka uskuda, et auto lahtivõtmise käigus midagi nii pihta saanud, et selline segadus. Aga erinevaid e30 tule ja signaaliprobleeme netis googeldades võttis üsna nõutuks, sest paljudel häda lambist süttivate piduritulede ja kustuvate lähituledega ning raske viga üles leida.
Muidugi vaatasin veel tulutult mitu korda üle kaitsmed ja releed ning nende õige paiknemise. Kokkuvõttes jebisin sellega kaks päeva (mitte küll tervet, aga vahelduva eduga) ja lõpuks oli juba idioodi tunne, kui tulin mõttele, et äkki on salongis hazardite ja tagaklaasisoojenduse lülitid vahetuses? Tõstsin ümber ja ohukate lüliti hakkas vähemalt salongis vilkuma (enne põles staatiliselt, kui sisse lülitada - siit oleks pidanud kohe kinni haarama tagant järele tark olles!), samuti oli klemmi küljest lahti tulnud üks ohuka juhtmestiku pruun/valge kaabel (mass, eeldan?), mille sidusin ära ja panin kokku. Tulemuse võite ise ära arvata.
Selline on siis praegune diagnoos, milleni ise suutsin jõuda. Kui auto juures tagasi, eks siis vaja täiendavad testid teha ning veelkord kõik üle fikseerida.