Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83833

Tervitused kaasrullijad!

 

Otsustasin siia teema teha, kuna autost tuleb pikaajalisem projekt ja hiljem hea pilku peale visata, mis tehtud - tegemata.

 

Autoks siis e30 316i sedaan aastast 1990. Lisadest 2x elektri aknad, elektri katuseluuk, hunnikute viisi roostet ja kilukarbi pleki - silikoni tuuningut.

 

Plaanid siis järgmised antud masinaga:

 

1. Mootori vahetus - hetkel veel täpselt ei tea, kas tekitab rohkem peavalu ja püüab 318is mootori turbotatuna peale panna või legendaarne 2,5 141kw mootor, mille prooviks järgi aidata. Ilmselt tuleb mingine aeg võtta sõit ette Tallinna ja herr Lille käest veidi nõu küsida. Vahetusse läheb loomulikult ta koos käigukasti ja juhtmestikuga.

 

2. Tagusild - püüan leida e36 compacti silda.

 

3. Sisu - soov leida miskine nahk sisu. Põhja ja lae polster samamoodi vahetusse.

 

4. Kere - M-tech 2 bodykit tellitud (replica), rooste/augud jeehat ja loomulikult kogu kupatus uue värvi alla.

 

Ja lisaks muu pudipadi, mis vastavalt rahalistele võimalustele tasapisi soetada: Smoke tuled ette/taha, sobilikud veljed, coilid jne.

 

Täpsustuseks veel see, et autot ehitan õepojale esimeseks autoks ja tore, et temagi soovis ühe e30 roostetamis surmast päästa.

 

Pilte püüan vastavalt progressile teha.

 

Hetke seisust on niipalju, et mootor maas, seest tühi ja ootab bodykit´i saabumist ja seejärel keretöödesse.

 

image.jpg

 

Kõiksugused ideed/ettepanekud alati teretulnud.

Muudetud , muutis kalev88

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_83839

Kindel, et tasub kellegile esimeseks autoks ehitada mingit über turbo/stroker pilli ja sellele kere taastada jne ?

 

P.S See auto on 316i ;)

 

Ikka tasub. Tal load juba aasta otsa käes olnud ja kärutanud miskise Citroen´i junniga ringi. Küll õpetan teda sõitma nii ka, et masin kuskil kurvalt ei lõpetaks :)

  • Autor
comment_83844

No kui ta ise ka ehitab ehk siis kestab kauem kui eesimese kurvini.Edu mis siin ikka ja paksu raha kotti sammuti. Pilti ma nüüd küll ei näe aga ehk see kehva neti viga.

Loomulikult ehitab ise ka. Tasuta lõunaid ei jagata enam ammu

  • Autor
comment_83862

Kulmud, aknasirm, tiib, bodykit läksid kokku 470.- Tellitud gup-tuningust. Esmaspäev-teisipäev peaks kohal olema. Eks külge aretamisega saab vaeva näha aga õnneks pole klaaskiud ja klaasiliim võõrad asjad. Teine asi muidugi see, et ei tea kui ´´süldid´´ need detailid on...suure tõenäosusega tuleb neid usinasti veel töödelda, et tulemus sirge jääks.

 

Mootori kohta veel update - et tuleb otsida ikka 2.5 141kw mootor. Kuna kui tahaks turbo 1,8 siis väljaminekud läheks esialgu liiga suureks.

  • Autor
comment_84163

Täna veeres hoovi ka 525 141kw mootor, koos kere ja kõige muuga. Pisikesed jutid maha tehtud ja testitud mootori korrasolekut ja läheb lammutamiseks. Pilte saab ikka, ootan elukaasat koju, kes peegelkaameraga vähe rohkem ´´sina peal´´ on. 

 

Gup´ist jõudsid vidinad nädala päevadega.

  • Autor
comment_84224

Kuna plaan oli taha ketastega tagasild panna siis tekib küsimus, et e36 compact on vist 5x120 aga e30 4x100, et mida sellisel juhul kõige mõistlikum teha oleks? Ette ka sebida teine käändmik?

 

Ja olen rõõmuga nõus kuulama nõuandeid/linke/viiteid jpm 316i e30 swap e34 pealt pärineva 2.5 141kw mootori suhtes. Kas kasutada sama käigukasti, millist kardaani, mis tagasillaga peaks ettevõtma ja ilmselt kõige suurem peavalu on juhtmestik.

 

Veljed samamoodi juba välja valitud, kahjuks ei teagi nüüd, milliseid tellida. Kas 5x120 või 4x100

comment_84237

Kus seda plast pudi-padi müüdakse ?

http://www.gup-tuning.ee/index.php?lang=est

 

kvaliteet on nii nagu on. külge sobitamine on paras peavalu kui üldse sobima saad. mõned on asjad isegi tagasi saatnud.

 

Teemasse ka. Loodan et saab asja, aga nagu eelpool mainitud, siis alguse kohta on see mootor ilmselt liiga kange ja kui esiveoline Citroen veel andestab, siis tagaveoline rida6 küll mitte.

Muudetud , muutis siimp

  • Autor
comment_84239

http://www.gup-tuning.ee/index.php?lang=est

 

kvaliteet on nii nagu on. külge sobitamine on paras peavalu kui üldse sobima saad. mõned on asjad isegi tagasi saatnud.

 

Teemasse ka. Loodan et saab asja, aga nagu eelpool mainitud, siis alguse kohta on see mootor ilmselt liiga kange ja kui esiveoline Citroen veel andestab, siis tagaveoline rida6 küll mitte.

 

Kvaliteet on nagu ikka jap aga korralikult pusida siis saab asja küll. Kahjuks väga paljude rahakotid ei kannata osta originaalosi, seega tuleb ise vaeva näha. Ega see tagaveoline r6 nüüd midagi nii eepilist ka pole, õepoeg pole selline klassikaline rull ka, kes sellega küljetama igal nurgal hakkab. Ja just seda juba sellepärast, et summa, mis autosse läheb on vägagi priske.

 

Auto soetamise hind

Mootor

Bodykit

Värvimine

Veljed+rehvid

Coilid

 

kokku see juba ca 4,5K vähemalt. 

Sisu/heli-isolatsioon/helitehnika jpm pudi-padi siis läheb ikka päris sürr summa sinna alla.

 

Aga eks siis näha ole, mis sellest aparaadist siis saab. Igaljuhul mul on teda väga tore ehitada.

comment_84240

Sürr summa on siis kui peaks selle korraga välja käima ehk, kuid selline raha pannakse hakkama, ja kindlasti rohkem siin, ehk igase teisese masinasse, olgugi, et originaal konditsioonis ja väikse mootoriga.

Loodame siiski parimat ja et noor juht oskab hinnata klassikat, kuigi see saab olema suht solgitud klassik. Igaühel oma maitse, eelistused ja kasutusala.

Edu!

  • Autor
comment_84251

Jep jep, eks igaüks ehitab oma autot just vastavalt nii nagu ta ise soovib. Ilmselgelt on hetkel sellel autol parem tulevik kui oleks ta jätnud tallinnas kuskil korteri ette nukralt kuusakoski veokat ootama. Väljast ta jääb su siiski vägagi bmw, keegi ei topi sinna mingeid ulme laiendeid ja tiibasid külge. 

 

Tänud järelkaja eest siiski :)

  • Autor
comment_84261

   Homme saab 5se rondi garaažist välja, juhtmestik ja kõik muu pudi-padi eeskujulikult lahti võetud ja homme mootori lae alla ära sikutama. Seejärel siis mootor rakisesse ja saab hakata kriitilise pilguga teda üle vaatama. Simmerid-tihendid jne. Suure kurvastusega märkasin täna käigukasti korpusel näpu suurust auku, täpselt sidurikorvi all. Võimalik, et tuleb vaadata teine kast või kuidagi ära lahendama selle probleemi seal. Samamoodi teevad generaatori laagrid häält, mis läheb ilmselt samuti taastamisse. Mootor alt küllaltki puhas, klapikambrikaan on veidi roojane ainult. Õli lasin ka täna välja, mis oli küllaltki puhas.

comment_84263

Käimari korpust keevitada lasta ei anna? Võibolla kuskil sõites pihta saanud. Generaator on poisil paras lasta ise ära remontida, selleks vaja mõned elementaarsed tööriistad, 10 euri eest kaks laagrit ja kaks tundi vaba aega peab ka leidma :)

 

Minumeelest küll hea, et võetakse auto ning sellele uus elu ja eesmärk antakse. Kohalikus vanametallis vaatan isegi teinekord, et kas tõesti inimestel ei ole tahtmist midagi huvitavat voolida, viimati oli firebird, vr6 passat ja ascona b riita laotud seal. Nii, et jõudu! :)

  • Autor
comment_84299

Käimari korpust keevitada lasta ei anna? Võibolla kuskil sõites pihta saanud. Generaator on poisil paras lasta ise ära remontida, selleks vaja mõned elementaarsed tööriistad, 10 euri eest kaks laagrit ja kaks tundi vaba aega peab ka leidma :)

 

Minumeelest küll hea, et võetakse auto ning sellele uus elu ja eesmärk antakse. Kohalikus vanametallis vaatan isegi teinekord, et kas tõesti inimestel ei ole tahtmist midagi huvitavat voolida, viimati oli firebird, vr6 passat ja ascona b riita laotud seal. Nii, et jõudu! :)

 

 

Ascona b metalli riidas :S ära ainult ütle, et see veel kupee ka oli :S Firebirde õnneks veel liigub aga mingi 100 euri eest teda siiski metalli ei viiks.

 

Tänaseks sai viimased jubinad lahti võetud ja homme mootor maha 5´lt. Eks püüan homme jooskvalt pilte ka teha.

comment_84306

Opel oli sedaan siiski, mingeid juppe oli sealt võetud ka aga klaasid-tuled-luugid küljes ja sillad all. Et üsna kahju tõesti... Aga VR6 oli jumalast komplektne, kaasaarvatud tehase valukad, terve sportsisu jne. Katus esiklaasi kohalt loppis, ilmselt tiiru peale teinud. Ometigi otsitakse neid mootoreid ja paljusid detaile suurema mootoriga masinate küljest. Milline raiskamine :D

  • Autor
comment_84312

Oleks pidanud maha keerama sealt need jupid :D

 

Kalev, masinale tuleb mtech2 ring või miskit veel? 

 

Mõtled välimuse suhtes ?

 

m-tech 2 replica ring on olemas + veel taguklaasi sirm, m3 tiib ja badboy kulm. Eks töö käigus näha ole, mis külge täpselt läheb. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.