Hüppa postitusse
Postitatud
comment_2299

Tere.

Soetasin ka endale siis bmw ja mõtlesin tulla ka siia foorumisse, et ehk tuleb ka kasuks kunagi. :)

Autoks on siis 318iT 1992 aasta.

Lisasi on vähe ja seisukord just päris kõigeparem pole aga kuna olen tükk aega selle kerega bemarit tahtnud siis sai ka ära võetud.

Vigadest siis, et iluvigu on üsna palju ja oli ka ebameeldivaid tuuning detaile mis muidugi kohe ka kadusid.

Mootori poolest eriline loom ka ei ole ja klõbiseb ka üsna tuksalt ning taga undab midagi roppu moodi nagu sõidaks liini bussiga :lol:

Aga mõned pildid ka siis:

_1015496.JPG

_1015499.JPG

Kulmud ja tuuning detailid said peale pilte alles eemaldatud.

Tuleviku plaanidest niipalju, et esialgu mootorist klõbin ära saada siis arvatavasti differ vaja vahetada kuna too vist undab roppu moodi ja kevade poole siis poleeri ja värvi parandusi.

  • Vastuseid 68
  • Vaatamisi 6,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_34238

Täiesti võimalik kuna nüüd jaanuari lõpuni põhimõtteliselt igapäevaselt pärnus.

Vahepeal oli täiesti õudne nädal nüüd siis. Kõigepealt lendasin maanteelt välja põllule esipõll ja esitiib kõver. Tiib oli nagunii vigane ja juba enne palju töötlust saanud aga põllest ja põllelisast kahju.

Siis kolmapäeval rahulikult lõunale sõites küttis veel üks tädike tagatiiba sisse. Õnneks sellega tegeleb kindlustus edasi

Jube nädal igatahes. Nüüd peale uut aastat kui normaalsus taastub siis tuleb vaikselt mõtlema hakata mis ja kuidas.

Aga häid pühi kõigile :)

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_41150

Polegi ammu midagi siia kirjutanud. Aga noh auto ka ainult sõitnud ja midagi suurt polegi tehtud.

Viimastest asjadest siis talvist põllupeal käiku sai natuke kohandatud ja pandud ette passati stange lisa ( seda tuleb kõvasti korigeerida veel kuna ette hakkasin panema läks väga kiireks ja sai üsna prostalt pandud ).

Tagaosa ka korras peale tädikese sisse sõitu.

Vahepeal sai siis veel mitmeid kordi summutit keevitatud ja uusi tihendeid pandud.

Pühapäeval oli siis ilus ilm, vahatasin auto ära. Kõik jäi väga viis välja arvatud tagaluuk. No ei kujuta ette mida enne tolle luugiga tehtud on.

Foto0187.jpg

Kuna valuveljed olid ka väga kõverad sai esialgu plekid vaatatud. Peale matt mustaks värvimist jäid isegi päris viisakad. Ärge seda jorssi tähele pange :D

Foto0180.jpg

Sügisepoole autoga juba suuremad plaanid aga sinnani kõvasti aega veel :D

Eelmisel nädalal hakkas radika ja paisupaagi vahelt lekkima ja avastasin, et see sisselaske lõdvik on katki mis kohe peale õhupuhastit tuleb. L kujuline. Seega olen pakkumistele avatud :)

Seniks aga loodan, et soojad ja ilusad ilmad tulevad juba kiiremini, hea rullikaga kruiisida siis :)

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_42531

Auto on sõitnud nüüd vahepeal ilusti nagu tal kombeks. Vahepeal oli muidugi väike viperus sellega, et sõber unustas veljepoldid korralikud kinni keerata ja mina esimese hooga vaatasin, et pooltelg läinud. Aga seekord läks õnneks kõik hästi. :D

Pärast pikka pausi on auto taas valuvelgedel. Sobivad väga kenasti.

Foto0194.jpg

Lähiajal siis nüüd plaanis teha tagaluuk ja taguots ültse korda, kuna praegu on väga värviline ja väga kahtlane. Lisaks läheb veel uus toonklaasi ring kuna vana on samuti väga vigaselt pandud sinna, ning nipet näpet veel.

  • Autor
comment_42984

Niisiis, lühike nädalavahetus möödas. Võtsin rullil eest 2,5 keerdu vedrudel maha kuigi seda tegevust mitte keegi ei soovita aga asi jäi toppama tagumiste vedrude juures. Nimelt tagumised vedrud on mõlemast otsast koonuses ja tekkis küsimus, et kas võib tolle koonuse maha lõigata ja jätta niisama?

Seda pole mõtet räägita, et pane sportvedrud kuna praegu katsen rohkem asja ja auto seisab nagunii mõne aja ning suve keskel plaanis korralikud madaldus vedrud osta.

Seniks aga mõnusat rullimist ! :BMW:

  • Autor
comment_43044

Niisiis, esiotsa madaldusega kõik timm.

Nüüd veel ootada kuni GTA asconni vedrud toob :D

Aga peaks saama ülevaate küll:

bemm_eest.jpg

Täna hakkas tagaotsa korrastamine pihta stange puhul oli ikka nalja nabani kui veidi lihvida. Nüüd veel tiib korda teha ja luugi osa ja alumine liist ja siis värvi alla ning üle poleerida ja tulemus peaks olema siis selline, et auto pole enam nagu vikerkaar.

Tagatuled said ka üle poleeritud ikka väga timm jäi :D

Aga niikaua :BMW:

Muudetud , muutis Edoman

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_46603

Nonii, pole ammu midagi siia kirjutanud aga juhtunud on nii mõndagi. Ehk sa siis peale pandud m50b25 mootor.

bemmi_uus_mootor.jpg

Ehk siis nüüdseks on autol peal uus mootor ja asi sõidab väga edukalt. Jäänud teha veel mõned nipet näpet asjad ja masin lendab liiklusesse. Muidugi esialgu jääb auto üsna värviline ja kõvera esiotsaga aga seda kõike umbes septembrini kus peaks väljast poolt ka ilus saama kõik.

  • Autor
comment_46804

Auto liigub jälle täie rauaga mööda eestit ringi. Nipet näpet asjad said tehtud enam vähem täpselt niipalju, et saaksin autoga igapäevaselt tööle käija. Nüüdseks üle 400km läbitud ja selle aja jooksul väga eeskujulikult üleval pidanud.

Muidugi on teatud asjad mis häirivad kuid nendega tuleb ootada natuke ja saab ka need väiksed vead parandatud. Aga noh kõike korraga ei saagi.

Järgmisest nädalast hakkab auto ka liikuma väga tihti tallinnas ja selle lähiümbruses. Niiet kui keegi näeb ärge väga viltu vaadake kuna auto on veel väga poolik. Värviline ja pläriseb natuke üleliia palju.

Ja suure tänud eixile kes aitas mind andurite ja juhtmedega. :)

Aga vähemalt kapotialune nüüd ilus ning pole enam tühi:

mootor.JPG

Ja väike stiilinäide üsna räsitud välimusest praegu. Kuid plaanid on jällegi suured :D

bemm_tagant.JPG

Seniks aga päikest ja mõnusat rullimist :BMW:

Muudetud , muutis Edoman

comment_46805

Kasutad elektriventi või, Kui jah, siis see sul koguaeg järgi, temp andurit näha pole?

Summuti kuidas ehitasid, millise kere pealt pärit kollektor ja püksid?

Millise kardaani alla sobitasid?

Ja üldse oleks huvitav teada, mis juppe kasutasid selle mootori peale panekuks :)

  • Autor
comment_46821

Vent sai võetud täiesti suvaline lammarist mingi japsi oma ja vendi lüliti on salongis. Igatahes kui vent töötab hoiab mootor täpselt oma temperatuuri. Aga tulevikus tahaks sinna mingit automaatset süsteemi, et lööb vendi teatud tempi juures ise tööle.

Summutiga on nii, et kollektor jäi e34 oma ja ka mingi osa pükstest jäi e34 ja edasi tulid vanad 1.8 torud. Selle võin kohe ära öelda, et supms kukkus väga halvasti välja. See tuleb arvatavasti pükstest alates kõik uuesti ümber teha.

Kardaan on e36 oma all. Muudest juppidest siis, et käpad said e36 omad. Pidurivõim oli ainuke asi mis pole bmw oma vaid kuulub saabile aga töötab täiesti edukalt ja mahtus väga ilusti ära sinna.

Praegu siis ongi, et arvatavasti tahaks roolilatt vahetus, õlivann, differ, mõned lõdvikud ja sumbuti pükstest alates täieliku ümbertegemist siis oleks nagu tehnikapoolega asi korras. Ning tühikäik ka jukerdab praegu veel.

Muidugi peab ka välja mõtlema mingi põhjakaitsme ka ette kuna nagu ka eelmise m40 mootori õlivann istub ka sellel see samamoodi üsna madalal ja tahaks autot ka natuke madalamaks ikka lasta.

Ja kui kellelgi on äkki üle neid kummi jubalakaid kust mootori ruumist salongi auto juhtmestik jookseb siis võib teada anda kuna vanu pole enam,

Muudetud , muutis Edoman

comment_46823

Se madalus on mu meelest ikka bs,eriti tallinnas :-) omal nahal proovitud ja ma eelistan mugavust ilule,lisaks lammutab

Seda pea 20 aastat vana vanakes rohkem se sport värks

Aga edu kaaskannatajale ;-)

Muudetud , muutis sass

  • Autor
comment_47083

Nüüdsis peale 700km läbimist, otsustas ühel ilusal õhtul auto lihtsalt kesest teed seisma jääda. Nimelt hakkasin möödasõitu tegema, tõmbas hingest ja siis kadusid pütid järjest tagant ära, ning käima enam ei läinud. Ainult tõmmates sai käima kui gaasiga mängid kuidagi töötab aga jõudu pole.

Minul mõistus peale kõike seda täiesti otsas. Aga kuna ise praegu tallinnas tööl siis läheb auto alles mõne nädalapäras siis pärnus diagnosti ja saab uurima hakata seda asja.

Aga seniks teistele mõnusat rullimist :BMW:

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.