Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83520

Terekest klubikaaslased.. 

Sai siis vahepeal soetatud siin veel üks E30.. tegelt lausa kaks, kuid ühe jõudsin juba maha müüa.

Kuna mu teine rull seeaasta valmis ei saa, hakkasin pahaaimamatult teisi rulli kuulutusi vaatama.. siis juba autosid endid vaatamas käidud ja kuidagi see Ix siis sai ära toodud.

Nimelt see isend  E30 325IX oli samast foorumist. Müüs teda " Kaarel " 

Sai vaatama mindud.. hind sai parajaks räägitud ja ära ta toodud saigi.

Auto oli pool aastat seisnud.. Summuti rippus ja üks tagauks ei jäänud kinni jms. Tõin ta siis treilapeal ära esialgu kuna üv ja kind ka puudu. Mõne tunnijooksul sai kiirkorras sumbuti kuidagi taas ülesse ja ukselukusti maha kakutud ja ära puhastatud/õlitatud. Hääled sisse ja proovitiirule.. Veermik täitsa vaikne kuid miskit undab ainult.. pole jõudnud täpsemalt süveneda.

Järgmisena mis kohe imelikuna tundus, et kohapeal manööverdades kukub rattaid kakkuma. Nagu oleks ala kempi differ.. aga ta teeb seda nagu kõigi ratastega ( kas vahekasti torson vms tal seal ka on.. kokku keevitatud ? ) 

Kuna ma üleelmist omanikku teadsin (sõbranna) siis temakäes oli juba siuke lahendus tükkaega olnud.

Lisadest 2x el aknad

El Katuseluuk

Kohtvalgustitega peegel (ei tööta tulukesed)

Bensupaak lekib.. üle 20L ei kannata väga panna. (kui kellegil pakkuda uut paaki siis võite teada anda)

Külge on siis pandud ette M-tech 2 replika stanks.. tagumine orig M-Tech 2 

Nagu ikka Ix-i laiendiring.. Orig tiib kaheosaline (M-tech või mis ta ongi ???)

Sõites tundub ,et see 2.5 on kuidagi natukese uimasevõitu.. ei ole nii terav kui nad muidu on. Seda täheldas ka mu sõbranna kes temaga kunagi sõitis.. et on erksamatega sõita saanud nagu ma isegi.

Algselt arvasin siis et mootor järelikult hõre.

Sai siis komp ära mõõdetud silindrites...

1 - 12.75 bar

2 - 12.10 bar

3 - 12.40 bar

4 - 12.75 bar

5 - 12.40 bar

6 - 12.75 bar

Kuna näidud tunduvad üllatavalt ilusad siis peab kuskil miskit muud peituma.

Kas nukkvõll ümmarguseks kulunud.. hammasrihm miski hambavõrra mööda..

Või kuskil kütuse süsteemis mingi puudujääk.. kuna avastasin ka võõrkeha bensurõhuregulaatori.

Lisaks siis veel tühikäik kadunud. Lonkab kuskil 500-800 pöörde vahemikus.. Külmast peast käima pannes kuskil 10-20 sekundit suudab viisakalt käia.

Kuna arvatavasti sõidan ma temaga ka talvel.. Siis hetkel oli veel aega tegeleda natukese roostega.. Väljast oli päris palju juba pindmist roostet välja roomanud. Tuli see veel õigel ajal peatada.

Sai siis lahti kakutud ja eeltöö eelnevalt ära tehtud. 

Kuna endal on väike värvitöö firma siis saab seal vähe teise värviga ta üle värvitud. Värv siis vedelal kujul peale kantav kuid kuivab kummiseks/kileks.. Hiljem on eemaldatav (maha tõmmatav) Kuna endal on siin pikemat aega olnud mõttes, et teha üks auto vähe teistsugusema värvilahendusega. Ala erinevad värvid/mustrid jms... Seega kui kellegil on põnevaid värvilahendusi pakkuda võiks jagada ideid :)

Lisan lõpetuseks mõningad pildid ka.

Algsed pildid siis kohast kust ära sai toodud.. (muidu seisis taustal oleva katuseall)

10606529_10202229016316674_8895631754155

Tagantpoolt

10636273_10202229015916664_8997154435184

Ära tuues..

10646847_10202229015716659_5512957305995Sain enda 2x E30 pildile... kahju et korralikke pilte ei teinud koos oma kolmanda e30.nega...

1902746_10202229015196646_55187581096465

Jõudis garaasi lahkamisele ja eeltöödele

10610702_10202229014956640_8951138275097

Miski eeltöö käigus

10534668_10202229014276623_2443593529115

Juba lõppfaasis

10603406_10202229014076618_31032801225501452047_10202229013516604_39599342104379Eile sai siis garaasis ta ära kaetud ja ootab nüüd värvimist.. Kuna värvipüss andis eile saba, siis heal juhul saab täna korda ja värvima hakata.. PAKKUGE  VÄRVILAHENDUSI ..  Võib ala driftiautode/rallikate või miski muu põnev lahendus ja värvikombinatsioon olla.

10665716_10202229012076568_3985255236619

10603351_10202229012476578_6199840027101

10628351_10202229012236572_2393230465851

 

Kodulehte selle sildijärgi ei ole veel mõtet otsima hakata kui keegi peaks huvi tundma. See veel valmimisel... Kuid on olemas firmalehekülg hetkel juba FaceBookis nimega " PlastiPaint " Saab jälgida veel mõningaid teisi töid.

10521756_759826280726120_608666359503389

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 12,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lisan paar pilti mis said hilisõhtusel ajal suht pimedas tehtud.. Ei ole jõudnud uusi valges teha ei ilma ega vabaaja puudumuse tõttu. Paar pilti ka tegemise hetkel          

  • Buumer ka peaaegu et nüüd siis valmis Sai siis omaloomingut tehtud ja miskit proovitud

  • Mõni värske tänane pilt    

Esiletõstetud vastused

comment_83598

Huvitav et need vin tabelid ei suuda mu auto kw ära määrata aga sellel ilusti 125kw kirjas.

Lõin enda oma ka sina Tiitu antud linki sisse ja bmw clubis olev ning Um oma näitavad huvitavlt mu autole ei mingit kw, kõik näitavad 0kw.

comment_83609

Tegu siiski tavalise 90-nda aasta Edition paketi autoga, M-Tech stanged sinna ise hiljem lisatud. Tehti selliseid iX-puhul nii sedaane/kupeesid, kui ka manuaale/automaate. Muidugi on see tava nelikveost sellevõrra haruldasem, et selle paketiga toodeti neid kordades vähem. Võin oma paberiarhiividest õhtuks välja otsida õige M-Tech iX koodid. ;) 

  • Autor
comment_83644

Salongis ükski tuli ei põle igatahes :D pole jõudnud viga otsida.. valgustusega käigukanginupp on küll isegi jh...

Ja kere miskiaeg tervenisti ülevärvitud seega alumise ringi originaalsust ei oska kinnitada.

Tagumised el aknad puuduvad ja halli konsooli ka ei ole :)

Ja pagasi polster vast ka puudulik kui mõeldakse luugi küljes olevat.

Muudetud , muutis grimes

comment_83645

Lisaks ülalpoolmainitud lisadele on Edition paketis veel kolme kodaraga sportrool(219), shadowline(339), roheline klaasiring(350), udutuled(520), kroom sumpa otsad(318i ja 324td pandi Editioniga väidetavalt ainult mustad), kassetihoidja(690), esimesed el. aknad(410), peegli-ukseluku-düüsisoojendused(314-vaid 325iX puhul paketis. Samuti on Saksa versiooni(801) ja šveitsi versiooni(804) pakettidel mõned iseärasused. Saksa paketis peaks alates 325i olema el. temperatuuri reg.(535) ja 325iX täiendavalt istmesoojendused(494), suusakott(464) ja tulede intensiivpesu(500) ka Edition paketis aga šveitsi omadel neid pole(v.a.suusakott). Ülalpool mainitud auto ED61389 on aga šveitsi versioon. Nii et peale šveitsi Edition paketti(724,750) kuuluvate lisade on sul täiendavad lisad autol vaid el.luuk(401) ja tulede kõrgus(510). Edition pakett lisatigi kupeedele ja sedaanidele alates kevadtalvest 1990 ja Touringutele tuli see kolm aastat hiljem. Sportpakett ja M Technic sportpakett tulid juba paar aastat varem. Aga neist mõnes järgmises rubriigis.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.