Hüppa postitusse
Postitatud
comment_5205

Tegelikult üritasin ma esimest korda elus osta endale E30 kupeed (punane 316 kupee) juba 2005. a, kui need autod ei maksnud mittekuimidagi. Toona jäi asi katki, kuna sain endale ühe Opeli.

Teist korda üritasin osta endale E30 kupeed aastal 2008. Sel korral olid need autod natuke kallimad juba, kuid siiski odavamad kui praegu. Käisin vaatamas mitut, kuid kõik olid niivõrd raiped, et ostsin lõpuks E34-ja.

Kuna kaks ilma kolmandata ei jää, siis hakkasin uuesti otsima, seekord eelarveks 2x rohkem, kui eelmine kord. Tahtsin autot, mis näeks välja ideaalne, ning ei roostetaks. Kadedust tekitas ka kursavend, kes oma omale talvel ühe kupee õuele tiris. Uskuge või mitte, aga E30ne puhul sellist leida, mis ei roostetaks on võimatu. Piltide pealt on nad paljud siledad, kuid tegelikult on ka foorumis neist, mis piltidel libedad tunduvad ikka parajalt roostes peldikud.

Pärast pikki otsinguid leidsin selle:

raxfh3.jpg
2nt7de.jpg
2uxz0qg.jpg
nle8g7.jpg
2uxz0qg.jpg
2nt7de.jpg

Aga see selleks.. infost siis:

Auto on toodud 2a tagasi saksamaalt, seisis kuni selle kevadeni garaazis ning ei ole kuuldavasti mittekunagi talvel sõitnud. Seda ma muidugi garanteerida ei saa, kuid esmane registreerine Eestis on selle aasta aprilli kuus. Kere on täiesti ideaalses korras, ning pole taastatud. Terve auto peale on 2 väikest roostetäppi. Seega võib vb olla seda juttu mingil määral uskuda. Teen homme veel pilte mattide jms alt.

Mootoriks on M20B27 nn "strokker", ehk siis mootori ülemine ots pärineb M20B25 pealt, koos sisselaske jms. Ka aju on M20B25 oma. Igatahes käib mootor ülihästi pöördesse, ning auto on lausa uskumatult kiire. Ma algul olin selle mootori suhtes pehmelt öeldes skeptiline. Eriti suur vahe just 2,5 liitrisega võrreldes on madalatel pööretel. Olen saanud sõita enne kõigi erinevate mootoritega E30netega, mida tehas peale M3-e pakkus, ning vahe on ikka päris suur. Interneti tarkuse järgi peaks võimsust andma natuke üle 135kw selline kombinatsioon.

Lisavarustus on E30nele omaselt kasin, kuid siiski:

Roolivõimendi (jah see on E30nel lisavarustuses)
Kesklukk
Signalisastsioon (hiljem paigaldatud)
Tehase originaal tumedad klaasid (kõik kaasa arvatud tuuleklaas)
M-tech II rool (paigaldasin ise oma E34 pealt)
Katuse luuk (käib swaanziga)
Kompuuter (laes)
Madalad sportistmed ees.
Ksenoon tuled

Mingit suuremat taastamist tehtud ei ole. See auto ongi nii säilinud.

Muudetud , muutis oo7

  • Vastuseid 794
  • Vaatamisi 79,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pigem ütleks, et noore mehe elus on kaks kõige hullemat asja noor naine ja vana auto - mõlemad vajavad pidevalt tähelepanu, näitavad iseloomu ja päris oma tahtmist õnnestub harva peale suruda Pole mi

  • KarlK käis autot pildistamas:     Peab mainima, et tema auto äärmiselt kirgas punane värv pani korra mökutama, kas Zinnoberrot oli ikka õige valik, aga kuna see o

  • Muide see auto on ka valminud Juuni kuus 1987   Elu lõpuni ma sellega sõita tõesti ei kavatse, vb olla ongi järgmine/ülejärgmine hooaeg saadaval. Kes tahab võib raha koguma hakata

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_95326

Oleks vaja mõistliku asja, Eixiga rääkisin ja lugesin netist, siis selgub et need odavamad on paras huinjaa, poldid ei kõlba jne.  Ma seetõttu küsingi et ehk keegi oskaks soovitada mõistliku asja kasvõi siis kaugemalt. 

  • Autor
comment_95389

Teaks kindlasti et asi tolku on maxax see 170 ka. 

 

Ma tahaks põhjast veel teravamaks saada, nimelt sai venna autole peale neid kaane nusse ehitatud kanges seades m20b25, mis alla 2000 on küll nagu Honda Civic aga selle eest 5000-7000 läheb kõvasti paremini kui minu oma. Enne kiipi vahetasime Matuga autosid ja põhjast oli mul sama kui 126kw see vanem M20b25. Kiibiga läks 5000+ juba tunduvalt paremaks, loodaks nukka keerates veel veidi juurde saada ohverdades siis sedahead momenti mis madala pöördega on, kuna e30 väga kerge auto. Teatavasti määrab kiiruse võimsus.

 

Muidugi igapäeva autona on praegune seis väga hea, tänu sellele on auto ka ökonoomne et jõudu on okeilt

 

010867828373d76.jpg:

  • Autor
comment_95397

See võiks algul lihtsalt vastu pidada, minu autole oleks sellest küll, auto käis probleemideta alla 6s sajani ja nägi kapoti alt välja nagu tavaline M20, muidugi jh M30 õhufilter riivas veidi silma aga siiski ajastukohane asi. Mul praegu nagunii M20b25 filter aretatud ise tehtud kronsaga

  • Autor
comment_95440

mul vedeleb üleliia m30b35 gaasisiiber mida on keegi üritanud kunagi pookida m20 külge.

M30 gaasi klapiga pole midagi teha sest selle jaoks peab puurima m20 trosseli nii paberiks, lisaks on sisselaske auk ikka peenem.

Tasub paigaldada m50 siiber see täpselt sama labimooduga mis sisselaske auk.

Ma ei näe sellel modifitseerimisel hetkel mõtet sest summuti naguni originaal ja õhu lugeja piiraks ikka

  • 2 nädalat hiljem...
comment_96031

Kunagi sõitsin su venna auto järel ja panin tähele, et tagapõlles on summuti auk kinni keevitatud ja summutitoru on alla suunatud. Kas tal heitgaase tuppa ei aja? Iseenesest on see huvitav lahendus ja kaalun oma omal samamoodi teha.

  • Autor
comment_96083

No kui diislitel sisse ei aja, kui need tahma lont taga ägavad, siis peaks pensukaga täiesti OK olema.

 

Minu arvates viisakam lahendus kui ntx minu auto kahur :D aga no mul on preface ka millel p***e paljas ja sellele ei saa seda teha.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.