RDMU Postitatud 18. oktoober 2014 Postitatud 18. oktoober 2014 M50 radikat ju saada nii e34le kui e36le, ning veel erinevad radikad vist olenevalt töömahust... Et millist otsid?
harcore Postitatud 18. oktoober 2014 Postitatud 18. oktoober 2014 M50 radikat ju saada nii e34le kui e36le, ning veel erinevad radikad vist olenevalt töömahust... Et millist otsid? mul endal m50b25 on selline radikas peal kus on ka paisupaak küljes.hea oleks kui saaks sama.
Ats Postitatud 19. oktoober 2014 Postitatud 19. oktoober 2014 mul endal m50b25 on selline radikas peal kus on ka paisupaak küljes.hea oleks kui saaks sama. Kui panid sama radika, mis touringul oli, siis see tavaline m40 oma.
harcore Postitatud 19. oktoober 2014 Postitatud 19. oktoober 2014 Kui panid sama radika, mis touringul oli, siis see tavaline m40 oma. jep see touringu pealt võetud ja eile otsustas lekkima hakkata
Chulo Postitatud 20. oktoober 2014 Postitatud 20. oktoober 2014 http://www.radiaator.ee/index.php?sisu=tootekataloog&mid=8&lang=est Nissensi kood 60623A Tutikas 75€ jaekliendile ja laos olemas.
Henrik Postitatud 21. oktoober 2014 Postitatud 21. oktoober 2014 (muudetud) Hopsti!http://www.topgear.com/uk/car-news/bmw-e36-rally-car-jump-2014-10-21 Muudetud 21. oktoober 2014, muutis Henrik
Tiit Postitatud 22. oktoober 2014 Postitatud 22. oktoober 2014 http://www.autoblog.com/2014/10/20/watch-bmw-rally-car-fly-video/ Siin veel sisekaamera ja väljast teise nurga alt. 1
RDMU Postitatud 22. oktoober 2014 Postitatud 22. oktoober 2014 Kumbaga oleks parem pidurisupporte ja püstakuid jne värvida, kas pulbervärviga või lihtsalt hammerite värv pintsli või värvipüssiga peale lasta?
sõge Postitatud 22. oktoober 2014 Postitatud 22. oktoober 2014 Kumbaga oleks parem pidurisupporte ja püstakuid jne värvida, kas pulbervärviga või lihtsalt hammerite värv pintsli või värvipüssiga peale lasta? Pidurisupportid tegin enda autol liivaprits/happekrunt/suportivärv sprey purgis ja kestab, kuuma kannatab ka hästi. Esipüstagud sai lihtsalt suurem rooste maha nühitud ning hammerite peale ning poole aastaga rooste lainetab seega kui tegema hakata siis soovitan teha võimalikult hästi muidu rooste kohe kallal.
Otacon Postitatud 22. oktoober 2014 Postitatud 22. oktoober 2014 Tere õhtust. Kuhu rullid talvel lähevad? Tahaks enda omale ka kuiva kohta leida aga pole veel sobivat leidnud. Ise auto juurde tihti ei taha käia ja tüütu ei ole. Ehk on kellegil mõni soodne/mõistlik koht pakkuda. Kas lageda taeva alla seisma panna oleks väga suur idiootsus? Sellesuhtes, et soola ei saaks, kinnine parkla, küll aga kõike mida ilmataadil pakkuda on,
Magnus Postitatud 22. oktoober 2014 Postitatud 22. oktoober 2014 Pidurisupportid tegin enda autol liivaprits/happekrunt/suportivärv sprey purgis ja kestab, kuuma kannatab ka hästi. Esipüstagud sai lihtsalt suurem rooste maha nühitud ning hammerite peale ning poole aastaga rooste lainetab seega kui tegema hakata siis soovitan teha võimalikult hästi muidu rooste kohe kallal. Kui hammerite vastu ei pea siis on küll natuke jama, tegin just ühe mootoriplokki sellega üle
m20b20 Postitatud 23. oktoober 2014 Postitatud 23. oktoober 2014 Härra Baur Tc EKBK foorumis pakkus varianti auto peitmiseks talve eest.
Willard Postitatud 23. oktoober 2014 Postitatud 23. oktoober 2014 http://www.auto24.ee/used/1874743 Tea, kas keegi selle mootori kunagi rullikale ka paneb või
eix22 Postitatud 23. oktoober 2014 Postitatud 23. oktoober 2014 Siis kui neid paarisotiga kätte hakkab saama, siis ikka samas on see nõrgema litraaziga, kui rulli tehase minimum, vaevalt keegi tahab siis panna
Metalheart Postitatud 23. oktoober 2014 Postitatud 23. oktoober 2014 Parem kümme tiinet lehma kui üks purjus siga:-B
Otacon Postitatud 24. oktoober 2014 Postitatud 24. oktoober 2014 Härra Baur Tc EKBK foorumis pakkus varianti auto peitmiseks talve eest. Tere ja aitäh vastuse eest. Kas saaksid täpsustada, millisest foorumsit jutt käib? Google räägib, et tegemist on klassikaliste bmw foorumiga aga kasutajat otside Bauri nimelist ei leidnud. Suured tänud ette!
-Kaido- Postitatud 24. oktoober 2014 Postitatud 24. oktoober 2014 http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?f=3&t=9419
Otacon Postitatud 24. oktoober 2014 Postitatud 24. oktoober 2014 Suured tänud, proovin löögile saada. Aga üldiselt eelistaks Harjumaad. Kui kellegil midagi pakkuda või tahab suuremat garaaźi jagada, andke märku!
sõge Postitatud 25. oktoober 2014 Postitatud 25. oktoober 2014 Peale esimeste õõtsade ja amortide vahetamist rool viltu. On see mingi tavaline nähtus või olen sattunud väga kõvera õõtsa otsa?
Margo Postitatud 25. oktoober 2014 Postitatud 25. oktoober 2014 Või oli eelmine jooks kõvera õõtsaga reguleeritud. Võimalusi on
eix22 Postitatud 26. oktoober 2014 Postitatud 26. oktoober 2014 Tegelikkuses ei pruugi miskit viga olla, iga mm mõjub. Piisab isegi rataste vahetusest, et rool pisut viltu peale jääks. Ükskõik ,mis sillas ära vahetad, minnakse kohe sillaregulli, kasvõi teise mõõduga rehvid, veljed jne.
sõge Postitatud 26. oktoober 2014 Postitatud 26. oktoober 2014 Paistab, et asi ei ole siis nii kurb ja teen lihtsalt silla regulli
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse