Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Seal sees pole mingit klappi, see on drossel. Drosseli ülesanne on ühtlustada roolivõimupumbast tulevat pulsseerivat survet. Tegelikult ühtlustab survet voolik ise, kuna drosseli näol tekitatud takistus laseb läbi vaid ühtlase joa vedelkku ja see osa voolikust mis eelneb drosselile toimib justkui bufrina. Hydroscandi voolik on aga hüdraulika voolik, mis on kahe metallarmeeringu kihiga ja see ei anna nii palju mängima. Sellest ka see, et vibratsioon võib võib üle kanduda rooli või pump võib undama hakata. Sellisel juhul võiks ka pehmemat voolikut proovida. See drossel lõigatakse vanast voolikust igal juhul välja ja pressitakse ka uue vooliku vahele.

 Üldiselt on drossel umbes 90% roolivõimu survevoolikutes.

 

Küsimus selline kas e30 roolivõimu surve voolikul on klapp sees?

Olen näinud, et audidel on nn klapiga voolik, lasime teha ühele audile vooliku hüdroscandis ja peale seda ei toimind st terve armatuur tahtis välja hüpata.

Muudetud , muutis Chulo
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

ohoo mul on nüüd dziip!

 

vahetasin ka tagumised madalus  vedrud väidetavalt m-tech vedrude vastu,teab keegi mis tähendus on nendel värvi lärakatel mis vedrudel on?

 

 m-tech vedrul on roheline ja valge lärakas,sis on mul veel paar touringu taga vedrusi mis 325i küljest ning on vaid valged lärakad vedru keerdudel.

 

ausalt öedes pole suht kotti aru saada kas m tekk vedru või mitte,esi ots on nagu madalam kui standardis,aga eks oma osa annab ka se kolakas m30.

 

esimestel m tech vedudel siiski 6 keerdu standarad 7 vedru keeru vastu.

 

eks ta nüüd paras aerupaat on,aga mulle on se alati meeldinud kuidas e30 sõites mööda kerget laines teed silub :)

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kas mitte m tehniku paketi vedrud pole lihtsalt jäigemad ja kangemad, kuna m-tehnik teeb auto raskemaks nagu näiteks konditsioneer, mille korral ka eraldi esivedrud kohe. Lisaks on autodel igasugu m suspensioone jne lisade lehel, need peaks olema madalamad variandid. Kindel ei ole ja pead ei anna.

Igatahes minu 325ia lisalehel on märge sport suspension ja auto on madalam,kui tavaliselt.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

mnja,minu m-tech vedrud on pärit kasutaja gta halli 320i küljest,esimeste vedude koodi järgi uurisin kunagi välja et tegu konditsioneeriga varjandi sportvedudega.

 

pigem huvitav mida tähendavad need värvi triibud tagumistel vedudel,kuna olen näinud lisaks veel ka sinise triibuga tagavedrusi.

 

seega peaks neil miski tähendus olema,näiteks tehasepoolt paigutatud kärukonsu puhul vms...

Muudetud , muutis sass
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Need  värvilised  täpid on tegelikult värvikood. Need  täpid  näitavad   ära  vedru  omadused, nii jäikuse,kõrguse  ja teisi  andmeid  veel.

 

Uusi vedrusi  ostes targemad  varuosamüüad küsivad  sult kohe, et  mis  värvi on vedrudel peal  täpid.

 

Need täpid  on otseses  seoses terve autoga, millisena  tehasest väljus ja  mis otstarve sellel auto on ja olema saab, või milleks  ta mõeldud  on.

 

Neid  värvilisi  täppe  pole kõikide autode vedrudel.

Muudetud , muutis MairoG
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Okei! Tänud. Mu pill on toodud Saksast 7 aastat tagasi ja kogu see aeg on ta Eestis seisnud. Põhja alla kiigates tundus, et need vedrud on sinna värskelt paigaldatud, st värvikahjustused puudusid ja tolmugi oli ainult nii palju peal, et kui see kindaga maha lükata olid nad nagu tutikad. :D

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus