Hüppa postitusse

Lobamokkade rubriik


P2hkel

Soovitatud postitused

Keegi hiljuti Maanteeametis mõnele r4 kerega autole r6 mootorit pole käind registreerimas?

Huvitab just pidurite ja jämedate püstakute teema. Teatavasti pidureid ise modifitseerida ei tohi, aga r6 mootoritel kõigil taga ketas. Probleeme pole sellega tekkinud? Jutte olen erinevaid kuulnud, aga järgmine kuu peaks ise selle tee ette võtma.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Tuttav pidi volkswagenile vr6 mootorit peale pannes esisilla ja pidurid ringi tegema. Pidureid reeglina modifitseerida ei lubata. Seda lubatakse teha erandina ainult juhul, kui kasutatakse mudelikohaseid juppe ja töö on kontrollitud või teostatud margiesinduses. Kuna tüüp töötab ise vw-ga tegelevas asutuses, siis temal vastava sisulise tõendiga probleeme ei tekkinud. Enne hakkab päike solgiämbrist tõusma, kui UM lihtsurelikule sellise tõendi väljastab. Kui alguses oli minu optimism suur, et selline tõend ei tohiks probleem olla, siis praegu olen kahtlema hakanud, kuna seda ei tohia iga lambi meister väljastada, tõendil peab olema margiesinduse juhatuse liikme allkiri.

Võtsin juba pea kaks kuud tagasi Maanteeametiga sel teemal ühendust ja alguses tundus kõik paljulubav, aga vastust ootan siiani. Tuleb vist jalad sitakastile alla ajada ja maanteeameti uksele koputada, sest enne sealt vist vastust ei saagi.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

ma tõesti ei kujuta ette seda tallinna korda. Mind ajas juba tartus marru see aeglane vormistamine. Kolmel korral mootorivahetused läinud üsna ludinal, pikk paberitäitmise ooteag ajas ainult marru. Kuna kõik on mootorite puhul ka bolt-on, siis pole mingit anaali olnud, ega uuringuid veermiku ja sellise asja muutmisest. Teie jutt siin on pannud mind hämmelduma lausa sellise lihtsa toimingu puhul. Odavam sul siis tartus see ära teha, vaja ainult co lehte ülevaatuspunktist. Kõik see eelpool kirjeldatud jutt kehtiks võibolla siis, kui sa hakkad ise mingit sõidukit ehitama.

Sellist lihtsalt asja pole mõtet üldse keeruliseks ajada, a-la 1.6 asemel püüda passi vormistada 1.8 jne.

Ütled juba kohe,et tehasest on sinu autol kõige kangemad jupid küljes jne, et kõik on ühesugused, loobid ise püstakud ja õõtsad ringi õhtuõlle kõrval ja asi vask.

Mingisuguste Um spetside jms tõendeid pole tõesti mõtet loota, sealsed profid on spetsialiseerunud rohkem uuematele masinatele. Selliseid mitukümmend aastat vanu ronte nad vaevalt läbi ja lõhki tunnevad. Niipalju kui UM juppe tellinud olen, siis pean alati ise neid näpuga igalepoole juurde viima jne, eks muidugi varuosamüüja ja remondimehel on vahe, aga ikkagi ei näe ma seal asutuses spetsialiseerunud pädevust vanadele sõidukitele.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Nad vist võtavad selle piduriteteema nii kui nii kuidagi läbi tüübikinnituse või ussinoku välja? Kui muud üle ei jää siis tuleb passi 1.6 jätta, aga enne proovin lihtsalt teised pidurid ja püstakud külge kruvida ja Maanteeametis heaga veel asja lahendada.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Huvitav, miks keegi nii ei tee, et vormistavad mingi suva moto passi ja topivad hiljem oma soovitud asja peale? Igalpool saab passi näidata ja viidata ümberehitusele. Näiteks teed oma 1.6 passis 2.5 125kw. Märkustesse läheb ümberehitus ja seda vaevalt mendid või üv punktid veel eraldi kontrollima hakkavad.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Usalda aga kontrolli. Mõõda niidi või rätsepa mõõdulindiga originaal üle igaks petteks, ise lasin poes bmwfansi andmete järgi väänata ja jäi natuke pikk miskipärast... Kuigi ma üritasin küll nii täpselt järgi voltida ja kleepida kui vähegi oskasin. Probleem oli just magistraaltoruga (ca 5cm oleks võinud lühem olla), need mis õõtsade ja sillatala küljes olid, klappisid punktipealt.

Muudetud , muutis GTA
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Allpool on kirjas mõned tegelikud hoolduse ja remondiga seonduvad kaebused, mis on Quantase pilootide poolt (edaspidi Q) vormile kantud ning remondimeeskonna inseneride ja mehaanikute (edaspidi M) poolsed dokumenteeritud lahendused.
 
Kusjuures olgu öeldud, et Quantas on ainuke suurem lennukompanii, kellel pole mitte kunagi õnnetusi juhtunud.
 
Q: Vasak seespoolne rehv vajab peaaegu vahetamist.
M: Vasakpoolne siserehv peaaegu ära vahetatud.
 
Q: Katselend oli muidu ok, aga automaat-maandumine rohmakas.
M: Sellele lennukile ei ole installeeritud automaat-maandumist.
 
Q: Kokpitis on midagi lahti.
M: Kokpitis keerati midagi kinni.
 
Q: Esiklaasil on surnud sitikad.
M: Saatsime ära tellimuse elavatele sitikatele.
 
Q: Kui autopiloot fikseerida kindlat kõrgust hoidma, siis tegelikult toimub minutis ca 70 meetrit langemist.
M: Ei saa situatsiooni maal reprodutseerida, et seda lahendada.
 
Q: Tõestusmaterjal selle kohta, et parem maandumispidur lekib.
M: Tõestusmaterjal eemaldatud.
 
Q: propeller nr.2 ei saa piisavalt määret
M: kõik on korras propeller nr.2 määrdega, propelleritel nr.1, 3 ja 4 on määrdeviga
 
Q: uskumatult kõva müra salongis
M: müra on reguleeritud rohkem usutavale tasemele
 
Q: IFF ei tööta OFF asendis.
M: IFF ei tööta mitte kunagi OFF asendis.
 
Q: Kahtlustatav mõra esiklaasis.
M: Kahtlustus kinnitatud.
 
Q: Mootor number kolm on puudu.
M: Mootor number kolm on peale põgusat otsimist leitud paremalt tiivalt.
 
Q: Lennuk käitub naljakalt.
M: Lennuk lubas edaspidi korralik olla, lennata õieti ja tõsiselt.
 
Q: Radar põriseb.
M: Radar ümber programmeeritud viisi pidama.
 
Q: Hiir kokpitis.
M: Kass installeeritud.
 
Q: Instrumendi paneeli alt tuleb mingit häält. Tundub nagu toksiks päkapikk midagi haamriga.
M: Päkapikult haamer ära võetud.
 
Hahaa :D
  • Meeldib 1
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus