Hüppa postitusse
Postitatud
comment_66773

Terekest klubikaaslased ! :)

Kaua kaua aega mis ma endale E30 ihaldanud olen. Sai siiski lõpuks üks ligi võetud
Nagu pealkirjas siis mainitud, on tegu diisel isendiga.. Keegi vist olevat kunagi natuke pumpa ja rõhku näppinud. Iseenesest liigub täitsa viisakalt kuid mõningad asjad tahaks üle vaatamist siiski.. (palju ülerõhku, turbo olukord jne)

Kere olukord on rahuldav.. Juhiuks mäda, ja esimesed tiivad vähe hapud (mõlkis ja ka roostes alt otsad)
Muidu kere väljast kõik originaal värviall mis on hea (väljaarvatud kapott) Ning tahaks lähiaajal kindlasti kiiremaskorras poleerimist. Sest värv jube tuhm...

Salongipoolepealt siis mõned kuud tagasi õmmeldud istmed, rool jms.

Sillad.. Muidu vaiksed ja ilgelt madal (karter 7cm maast umbes)
Tagasilla suured puksid tahaksid vahetust ja vist ka diffri padi.

Ees siis el aknad, kompu, m.tech 2 rool, udukad ees, must lagi (tahab külgepanemist)


Ostes oli algselt kohe siis karteri põhi katki... (omanik proovisõitu tehes sai teetööde alal pihta asfalti servale)
See sai ajutiselt keemilise metalliga ära möksitud. Ja ootab Eix-ipoolt saadetavat uut karteripõhja :)
Siis peaks mõtlema natuke selle Makita madalduse asendamisele. Natuke oleks vaja kõrgemaks saada, või siis coilid panna.
Hetkel siis tundub ka laadimisega mingi kala. Nimelt laadimine väga nõrk. Kondekas on taga bagassis olemas ja sealt näitab siis 13.4 laadimiseks kui tarbiaid taga ei ole... 12.2 kuskil koos tarbijatega.(tuled, makk, puhur) Kas hakkavad harjad otsa saama ?

Paar pilti ka siis hetkel. Lähiajal teeb uued ja paremad :)

1236880_461507093946793_1499366343_n.jpg
Sisu pilt eelmiselt omanikult :)
Temapoolne tsitaat ka ( Korralikum kunstnahk äärtes, keskel Jaguar tüüpi riie, ehk midagi alcantara sarnast keskel )
3241.jpg


Hakkan ka siin esimeses postituses arvet pidama juppide ja tegemiste kohta :)

Läbisõit ostes : 331 438km
-----------------------------------------------------------
Kindlustus 3 kuud : 71€
Karteri põhi + genekas : 40€
Toe Camber tagasilla tallad : 30€
Ristid tuledesse 2 komp : 20€
Udutule klaas vasak : 16€
Velgede + Karteripõhja klaaskuulprits : 35€
Õli poolsünt (10W40) 8L : 35€
Roolilatt E36 : 30€
Sillastend : 30€
Vedrud orig korralikud : 30€
Veel õli 8L : 35€
LSD Differ 3.25 : 300€
LSD Õli 2L : 60€
Püsika kang orig uus : 45€
Turbo Rõhu reg jubin : 15€
Rõhukell : 75€
Parem udukas : 30€
Chip : 100€ (hetkel veel lõpule viimata)
----------------------------------------------------------
Kütuse paak
El katuseluugi mootor + juhtmestik jms
Mootorialune plastik/kate
Tõmbekonks keeratav ette
B piilar, C Piilar
Pagasi luugi kõik plastikud
Jalamatid orig tumedad
Orig neerud
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
Kütusepaagi
Vedrudee
Liivaprits : 30€
----------------------------------------------------------
Pagasi kõik ilusad/puhtad uued katted (väljaarvatud akukate)
Pagasi ruloo kaardin
Esipõll 2 ribiga
Parem esitiib
Kokku 65€
----------------------------------------------------------
Udutuled 2tk
Esi V piduri support
Neerud (kinnised)
Orig rattavõti
Uksepolstrid kõlarikohtadega (AudioFoocus.e kätetöö)
Kokku 100€
----------------------------------------------------------
Esimesed orig (A) tiivad 2tk : 20€
Esimesed tumedad suunatule klaasid : 20€
Kojamehe hoovastik : 15€
Spido plokk : 15€
Tiibade, esipõlle klaaskuulprits : 30€
Käigukst : 35€
----------------------------------------------------------
Eelsüüteküünlad 6tk
Pingeregulaator/harjad
Geneka rihm
Tagasilla suured puksid
Kokku 110€
----------------------------------------------------------
käigukast 40€
lainurk peegliklaas kõrvalistuja oma 5€
laesangasi, peeglisirmid jms 2€
kohtvalgustiga peegel 150€
M-Tech 2 spoileriring 650€
El kat luugi süsteem 70€
Kõrgsurvepump 60€
Pumba kontroll 60€
Need vidinad kokku : 1037€
------------------------------------------------------------
Esitiivad (klokkerholm) 2tk 
Juhiuks kasut 
Klaaskuulpritsiga nende puhastus 
Valuveljed 18"
Uksetihendid 
Need vidinad kokku : 348€

KOKKU : 2932€ + 450€ (umbkaudne summa allpool mainitud osade hinnast)

Kõike seda nodi siis ostetud pmst klubikaaslastelt :)
Tänaks siinkohal siis teid kõiki kellelt midagi saanud olen.
GTA, Eix22, Siim, Leks, Renxx, Elav 
----------------------------------------------------------
Hetkel veel täpne arveldus tegemata kuid olemas ka juba:
Uued esituled (depo)
Xenon kit lähikatesse 4300k
H2 tellitud ja juba kohal.
Kojameeste all olevad plastikud
Uued BMW märgid ette/taha
Uus õlikork
Tulede tagused plastikud + sinna kuuluvad kinnitustüüblid
Neerude/võrede kinnitus klambrid
Käsipiduri rem komplekt (vedrud jms jubinad)

Muudetud , muutis grimes

  • Vastuseid 203
  • Vaatamisi 29,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Olen nüüd lõpuks jälle sealmaal, et auto taas tänavatel Aega läks omajagu rohkem arvatust. Kuna ükski asi pmst vana 3.0d mootoriga enam ei klappinud. Käigukast, selle hoovastik, siduri/hooratta k

  • Nii.. On siin mõndaaega vaikus olnud.. Seda põhjusega Alustame siis sellest, et sai võetud eesmärk jõuda avalaksule osalema (30.04.16) Tolle eelne nädal sai töölt vabaks võetud ,et tegeleda viima

  • Lisan siis mõned pildid ja juttu juurde Algatuseks on kokku tellitud miski hunnik pudinaid H2 .. Hinnaliselt kokku vast miski 1500-2000€ vahel Piltide järgi ei saa nagu õieti arugi mis seal mak

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_79324
Pole siin mõndaaega kirjutanud kuid ei tähenda et unarusse jätnud oleks. Eks ikka saab koguaeg tasapisi tehtud teda...
 
Sai siis vahepeal kõik uksed, katuseluugi, tagaluugi jne puhtaks lastud klaaskuulpritsiga.
1491641_10201562666858354_41776253471654
Pisemaid detaile veel sammuti igasuguseid... kojamehe varred jne (pildil bensuluuk näiteks)
10170877_10201562666138336_4058375976655
Katuseluuk jms
1511369_10201562669218413_67380009012285
Järgmise etapina saigi võetud ette ustel/luukidel jms ette kohad mis varem olid pindmise kahjustusega või tüüp kohad. Sai lastud kohe rooste muundurit nendesse kohtadesse et enam sealt rooste välja ei poeks.
Nii kõik ukse altservad jne. Ühe pildi katuseluugist vaid tegin.
10294422_10201562668778402_8957648092308
Siis sai lastud happe/epo krundialla kõik detailid suht paksult. Muidugi iga kihi asja vahele jäänud ka 24h et ei tekiks järelkuivamisi jms. Et roostemuundur .. 24h pärast alles epo krunt peale jne
10343531_10201562851262964_4114789145468
Vahepeal lappasin vähe kokku et omavahel asjade sobivust katsetada. 
Avastuseks esipõll mille kasutatult ostsin ja hoolikalt taastasin avastuseks kõver oli. Nüüdseks uus ostetud ja ootab sammuti klaaskuulpritsi koos kapotiga. Siis saanud kõik keredetailid mis küljest käivad värskenduskuuri nullist.
10308233_10201562676018583_4598571028269
Siis puksiiripeale ja keevitusse..
10247418_10201562676418593_4742048280876
Esimene kõige suurem auk oli kohe bagasnikus mingi plastik katteall tagakoopas.
Samas koopas ülevalpool suhteliselt kehvas kohas. Kuid ära keevitati väga viisakalt. Kõik kohad siis mõlemalt poolt kinnikeevitatud. Ise ma osadest kohtadest lisaks siis lihvisin kettaga keevituse siledaks.
10259872_10201562673498520_6147925121101
Teiselpool koopas piirdus paari pisema auguga kuid ilmseks tuli natuke rohkem pindmist ja oli mõistlik terve nurk uuesti üles ehitada. Pilt kehva kuid topeltplekk jne seal kõik.
10246370_10201562672418493_1530442333357
Eest koopast piduritorujuurest järmine tüüpiline koht hapu. Teiselpool oli korras.
10341669_10201562668458394_7043024860263
Esimene tüüpiline jalutsinurk mis sammuti tundus suhteliselt heas korras sai ikka suht suurelt lahti lõigatus ja lapitud. Altpoolt see nurgatükk mis roostet kogub ka ära kaotatud mõlemalt poolt.
10256453_10201562674938556_8360032104909
10155712_10201562669898430_6351840129119
Eks neid kohti oli rohkem veel aga ei hakka igat keevitus pilti lisama.. 
 LIsaks aeti esiotsas mõõte veel paika varasematest avariidest, et esiots nüüd sirgelt istuks. Radikas ei tahtnud omal kohal korralikult istuda jne, selle ümberolev raam sai siis sammuti sirgemaks aetud/pressitud.
 
Vahepeal sai siis hakatud kerehermeetikuga mätsima ukseservasi jms kus ta ka tehasepoolt on.
1621725_10201562665018308_89472131210972
 
Lõpetuseks ei olegi siin suurt muutust lisada. Kuna töö käib peale tööd enamjaolt õhtuti ja nv-eedel... siis ei jõua nii kiiresti kui tahaks. 
 Kõige nõmedam see, et iga liigutus mida teha tahab alati 24h kuivamist. Roostemuundur/happe.Epo krunt/ kerehermeetik/ täitekrunt jne
 Eks osad asjad saab ka vähemaha hakkama ja puutekuiv jne ka varem. Aga ei taha paksude kihtide järelkuivamist hiljem. Sammuti enne igat kihti järgneval päeval iga pisema konarluse ja nurgataguse karestamine ja lihvimine võtab jälle ilge aja. 
 Kuna plaanis siiski teha endale ja korralikult siis ei hakka kiirystama. Valmis on plaanis saada hiljemalt suve keskel  seega natuke veel aega on.
 
Vahepeal siis saab ka natuke muude üleliigsete asjadega tegeletud. 
Sai ostetud uus põhjavaip ja see siis pesuainete ja survekaga puhtaks lastud.
10300707_10201562662458244_5742085820772
 
Aega võtavad lisaks veel sellised lollused. Nimelt B varuosa tiivad.. viimane kord kui midagi B ostan kerele.  Pidi juba keevitama neid jne.
Lisaks nurgad kokku ei istu normaalselt jne.. Väidetavalt klokkeri A1 kvaliteet.. Teised kiidavad, ise saan kas vastu pükse või siis nõuan rohkemat.. eitea
10304645_10201562676818603_1540194519334
  • Autor
comment_79333

Kõrvalistuja tiivaga oli natuke rohkem õnne, kuid tahtis ka ikka tegemist sama antud põlle ülemineku nurk jms. Seal sai ka põllega kinnitus augud klappima.Juhipoolsega rohkem jamasi.. tiiva ülemine nurk oli vastu a piilarit täiesti. Selle sain painates korda.. tiiva ülemine nurk tulejuurest.. võre ja kapoti nurk siis vms. Need otsad olid ka nii teravad ja rõvedad, sai neid maha lihvitud jne.

Siis põllega ühendusosa mis pildil näha kuidagi propelleris.. algselt oli veel oma 3mm pikem see. Seal pildil juba natuke viisakamaks aetud.. algselt üldse ei klappinud.Kuid augud põlle ühenduskohaga ikka 6-8mm mööda.. seda pildilt ka aru saada kes oskab vaadata. Tiiva küljes see kõrv mis paistab.. põllel jääb see auk tiiva kõrva allakergelt vasakule jne.

Ühesõnaga kui ei oleks praegu niipalju väljaminekuid korraga võtaks a tiivad kohe ära. Aga üritab hetkel need kuidagi ette sobitada

Muudetud , muutis grimes

comment_79419

Eixiga just arutasime seda Klokkeri kvaliteeti. Viimased klokkeri tellimused, olenemata sellest, kas nad on A1 või mitte, on kõik saastad on. Hetkel ainukene ühine nimetaja on neil osadel see, et kõik on tehasest tulnud (kas siis taiwaanist vms kohast). Need tükid, mis on kas klokkeri pealaost või soome vahelaost või isegi eestist, nendel veel probleeme ei ole.  Tellin endale veel ühe põlle sisse igaks juhuks, et võrrelda analoogidega (kõik põlled eri hinnaklassist). Kui mingi vahe neil on, siis kirjutan siia, et teised sama ora otsa ei astu.

 

Kaspar

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_83471

Kahjuks ikka venivad asjad värvimise taga. Maaler võtab muid pisemaid töid vahele ja minuoma jääb tihtipeale tahaplaanile. Selles osas ei hakka takka ka kiirustama. Kuna see aasta teda liikuma nagunii ei pane. Siis ootan pigem kui maalril aega rahulikult jälle asi ette võtta :) kiirustada ei ole mõtet.. jõuavad ehk ka järelkuivamised väheke nähtavale ennast anda. Kuid loodan siiski.. et lähiajal siiski värvi selga saab.

Ühesõnaga muutuse korral hoian teid kursis.

Lisaks sai soetatud veel siin vahepeal 2x e30 millepeal sain jälle oma igavust maandada. Üks sai mahamüüdud ja teine 325ix saab ka täna/homme uue värvi selga. Küll vähe teise tehnololoogiaga värv ;)

Ehk mingiaeg jõuan teema ka teha.. :)

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_85759

Auto sai siis värvi selga lõpuks :)
M-Tech-i ring ootab veel värvimist ja mõned pudinad veel.

Kahjuks pildimaterjaliga ei saa väga rõõmustada kuna ei saa seda värvi pildile nii nagu on. Värviks päris tumetume punane mis päikese käes pärlaga esile tuleb heledamalt.


1610840_10202559793745903_27603072272433


1426730_10202560399001034_36183384789623

63387_10202562624936681_3947985521665091

  • Autor
comment_85791

Streetrace foorumis firgureerib ta nimega Ronny

Sai temaga ise koostööd tehtud velgede taastamisel seega tegime seda ala käsi peseb kätt teemal osaliselt.. hind jääb muidu suht sinna liivapritsi hinnakanti.

Hetkel tal osaliselt see pritsimis teema kitsendatud. Kuna tehas kus töid teostas ehitusel.

Asub ta järvakandis.. vajadusel võin nrit jagada.

  • Autor
comment_85804

Ajaliselt sai ta õnneks tõesti suht heal ajal värvitud :) kevadeni piisavalt aega. Kuid kokku veel laduda ei kannata, paljud asjad ootavad natukese investeerimist uute vidinate/lisade osas.

Suures osas on plaan saada salong võimalikult vaikseks. Linexiga koopad seest teha, pigimatt ja liimitav vahtkumm salongipoolele jms. Muusika kaabeldus tulevikujaoks valmis vedada jne jne

Ronny poolepealt teeb tõesti head tööd ja korralikult väga mõistliku tasueest.

Kuid väike kartus sai reaalsuseks. Et pritsides neid detaile läksid uksed, katuseluugiplekk jne kõik vähemal või suuremal määral lainesse mis nõudsid nüüd rohkem vaeva eeltöö osas.

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_91058

Nii.. Mingitaega on siin nüüd vaikus olnud.. 
Kuid sai vaikselt jälle tegelema hakatud

Sai mõniaeg tagasi toodud siis mootori doonor 2002a E39 millelt siis minule vajalik vaid mootor ja sellega seonduv...

12347970_10204776655246055_5184698127543
 Varuosa teema ise siin kui kellegil huvi..
http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=100&t=223843

See nv sai E30-nelt mootor maha võetud.. Nüüd ootab kapotialune tegemist. Üks roosteauk tuli ilmsiks, ning siis lisaks korra puhtaks rookida ja ära värvida. 
 Siis E39 pealt mootor maha ja sellele sobitama.. Vaja eelnevalt veel nipetnäpet teha kui peale läheb.

Lisaks sai ostetud ette 4-ja kolviga alu supportid ja 315mm kettad (M3-me omad)
Ja pudipadi H2 tellitud (orig tüüblid jms siis) 400€ eest pudi
12369139_10204776652565988_2104566089240
12369274_10204772851550965_1779259162195

Kuna paljud pildid on ära kadunud, siis lisan mõne siia hetkel juurde... Milline algselt oli jms

Kahjuks paljud pildid kaduma läinud.. Peab vana mobiili tuulama hakkama
Lisan mõningaid mis läbi FB kättesaadavad

[imghttps://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-0/p206x206/12342430_10204772831510464_7571897896650103364_n.jpg?oh=73682a61062a9b2b53c2af0d9e735131&oe=57223314
Mingis vahepealses staadiumis peale ostu..
12375956_10204772832030477_9791448429888
Originaal M-Tech 2 stange/laiendiring
12341334_10204772832870498_8913353942734
Umbes täpselt läheb siis niipalju laiemaks altots
12345591_10204772832630492_1160213880672
 
Kõik detailid mis autoküljest ära käisid sai lastud klaaskuulpritsis täitsa haljaks...
Uksed, tiivad, kapott, katluuk, bagasiluuk, bensuuuk, esipõll jms
 Peale seda said kohe asjad happe/epo krundi jms peale.. Ja siis juba eeltöö
Mõni näide.. 
Üks uks
10412016_10204772846830847_3993982158534
Kütuse luuk 
12366294_10204772845830822_7738750874325

Auto ise ka juba pudenes
1383816_10201352785691456_843258254_n.jp
Miskiaeg sai auto ise ka liivapritsi.. Kõik pindmise roostega kohad + tüüpvea roostekohad mis olid veel ilusad
10003539_10201420577626212_3884834165394
1620864_10201420579706264_13481206172643
Miski vahepala...
10247418_10201562676418593_4742048280876

Transport pesulasse (seismis tolm maha) 
Ja teise garaasi mootorit maha võtma ..

12348049_10204772852991001_7384562642123

Lõpetuseks väike video.. Sai nv esimest korda siis auto kere päikese kätte aetud tervikuna et värvist natuke aimu saada. Pildile värvi raske saada.. 
Kui päikest ei ole, on nagu küps kirss.. varjus suht must.. Päikese käes siis hakkab pärlmutter mängima.

http://www.youtube.com/watch?v=oqtIwIei88c

 

Muudetud , muutis grimes

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.