Hüppa postitusse
Postitatud
comment_65607

Sai Leksi käest selline tore masin mingiaeg toodud.

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/334/0103917115d0315.jpg&key=e3524220dd39c4224c673a327bc9f64de80c8ca5ed693970d2efb5edd9aa6159

Lisade nimekiri kuidagi kahtlaselt lühikene, ometigi on masinal veel olemas istmesoojendused (juhipoolne hetkel ei tööta, üks juhe tagant lahti) ja kassetihoidja. Udutulede nupud ja juhtmed olemas kuid udutuled ise kadunud. Elektriline katus töötab, kuigi esimesel päeval kui auto sai toodud, sain ka sellest juba mingiks hetkeks jagu (õnneks enamvähem mõistlik süsteem ja sai korda tehtud). Mootoril muidugi mehine tiks sees ja eks see saab kas selle hooaja lõpus või talvel ära vahetatud (kõigi eelduste kohaselt läheb vahele e30 is tehnika). Muudest plaanidest veel - udutuled vaja leida, m-tech 2 rool samuti. Vaatab kuidas olukord on, võibolla saab talvel masin terves tükis üle värvitud (kui väga kiireks läheb, siis ainult karbid värskendatud). Madalamaks hetkel laskma ei hakka, kuna selline originaal m-tech kõrgus on minu jaoks täiesti rahuldav. Tulevikus tulevad ka uued veljed (mitte suuremad kui 16"). UM`ist sai paar puuduvat plasikut tellitud, mis loodan lähima kuu jooksul kätte saada. Samuti saab helitehnika värskendatud (algus ühe viisakama Clarion`i stereo näol tehtud). Eks tegemist on veel kõvasti aga vähemalt on huvitav.

 

Tehtud tööd:

2013

Esimesed stabikakondid vahetatud

Puuduvad plastikud asendatud

M-tech 2 rool (värskelt nahatatud)

MiM 1400 15" veljed + kapslid

Vahetatud väntvõlli otsatihendi, nukkvõlli otsatihendi, veepump, geneka rihm ja roolivõimu rihm (m40b18)

Uued hüdrotõukurid, nookurid, mootoririhm ja rullikud (m40b18)

Paigaldatud helitehnika - ees komponentkõlarid Hertz`i DSK130 (120w), subwoofer Alpine SWE-1044E (500w max, 150w rms), võimendi Boschmann PCH-2682EX (600w max). Stereo Clarion CZ200ER.

Paigaldatud esimesed udutuled

Korras kindalaegas

 

2014

Salongiradikas vahetatud

Tuulevõrk ostetud

BBS RS Replica valuveljed 16x9

Rehvid Matador R16 205/45

Flantsid ees ja taga 8mm

Õli vahetatud 15w40

 

2015

M20B25 mootor+kast (125kw).

Uus mootoririhm, rullik, veepump, karteritihend, väntvõlli tagumine simmer, õlifilter, õli, õhufilter.

 

2016

3.64 TYP188 LSD

 

2017 

M50 stroker mootor+kast e36 pealt (162kw, 295nm)

E34 karter, õlivõttur, õlivarras koos toruga. Uus karteritihendi, veepump, rullikud, genekarihm. Õli Valvoline 5w40

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/01039168996be5e.jpg&key=b4acbc19daf0d81abbc0fd78eb6061ec409b833b9578644dba4872f8608e8efd

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/010391690322336.jpg&key=f0f661cfd7cc93398154e80df725f649d5e1adbe1747edddcc1cf7dd6189bb22

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/0103916901dfb0a.jpg&key=45bc6a8737ad616cbb75376cdccccabec4448ac5f550a50dbc9657bc0bc4036d

 

https://foorum.e30.ee/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/415/333/0103916905ec5d3.jpg&key=fc01e08ff15588e13c536f3215b0fbeb54afc59b0f0bae1343fd4464cec8bd29

Muudetud , muutis siimp

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_78625

Kas sa oskad mulle kusagilt originaali kinnitamise näite tuua? Pole kahjuks originaaliga kokku puutunud. Midagi sellist: http://www.youtube.com/watch?v=HomnKrXlIyo ?

 

Aga jah, tasub ühistellimine teha. Ma tellisin ka endale ja Vazzale, kuna nii sai päris palju saatmise pealt kokku hoitud. Kui keegi soovib, siis võin tellimisega aidata.

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_81401

Eks tasa ja targu teen, nii palju kui töö kõrvalt aega on ja natukene aega peab ka sedaanile pühendama. Praegu on tehase m-tech madaldus aga võimalik jah, et ette tuleks midagi muud vaadata. Coilovereid iseenesest ei taha.

Tagant käib natukene koopasse augulisemates kohtades, peab vist sealt flantsid ära võtma või mingid kummid vedrudele vahele vaatama, et jäigem oleks.

Muudetud , muutis siimp

  • 1 kuu hiljem...
  • 10 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
comment_98148

ÜV ajaks paned kitsamad veljed alla? Mul iga aasta probleem, et veljed ei vasta tootja nõuetele, ka see aasta kui velg on nüüd toll kitsam ja ET suurem :D Või pean ÜV-punkti vahetama velgede asemel? :P

See on küll minu jaoks uudis et keegi nii põhjalikult velgi uurib.Pole elus sellise asjaga kokku puutunud et ÜV punktis mimgid veljed neile ei soobi. Kas neil pole su auto juures ennam millegi muuga nokkida seepärast ehk.:D

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor
comment_105170

Kõik ajavad oma suveliikureid vaikselt välja ja otsustasin ka nädalavahetusel selle teema käsile võtta. Akuklemmid peale ning poolest pöördest käima nagu ikka.Kuna endal on ajaga endiselt nagu ta on, siis tegutses autoga jälle hr Vengerfeldt. Eelmisest aastast jäi häirima poolpidune katalüsaator, mis sai nüüd asendatud korraliku osaga ja b-osa lõpupaja otsad, mis asendati natukene mehisemate otstega. Muidu nagu käib ja sõidab ning nüüd on ka hääled täpselt sellised nagu ma neid m20 mootori puhul ootasin. Ülevärvimine lükkub ilmselt edasi, kuna plaan on e30 pere jälle kasvatada. 

0109866553168e7.jpg

 

010986655125a3e.jpg

Muudetud , muutis siimp

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_108329

Masin suvel igapäevases kasutuses. Vaikselt hooldatud ja tehtud. Lõpuks sain väikese difri uuele mootorile vastava suure typ188 3.64 LSD-ga asendatud. Eks tegemist veel on, et päris ideaalseks saada aga neid vanureid on ka juba nagu vanadekodus, üsna mitu, ja kõik tahavad hooldamist saada. 

0110159241537aa.jpg

 

Fotol siis uus versus vana differ.

01101592471a89a.jpg

 

Muudetud , muutis siimp

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor
comment_118128

Ammu pole rääkinud aga räägiks siis kõik algusest ära. M20 remontimisest sai isu täis ja kuna Madis pakkus ühte M50 stroker mootorit, siis sai otsustatud, et võtan selle ligi ja müün M20 mootori maha. Vahetustööd algasid 2016 sügisel ja kuna mul endal aega nappis, et kõik puuduolevad asjad juurde otsida (e34 karter, õlivõttur jms), siis lõpetatud sai tööd alles 2017 mais. 

 

2016 sügisel olid küll kõik suuremad tööd tehtud ja mootor füüsiliselt vahel, aga lõppviimistluse andis Madis 2017 aprillis ja esimene korralikum proovisõit sai alles hiljuti tehtud.

Mootori ajaloost suur midagi ei tea peale selle, et tegemist strokeriga. Mis litraaž täpsemalt, ei oska öelda. 

18361665_120332000660405685_1955339832_n.jpg.08255acb90db70a9a8864c7e45056114.jpg

Edasi viis tee Tartu Maaülikooli dünosse, kus sai jõunumbrid ära mõõdetud.

18452153_120332000711967104_1743445322_o.jpg.2fb9196a7feab982160647b548f05e38.jpg

Tulemuseks siis 140kw ja 256nm rattast ehk siis kadusid arvestades 161kw ja 295nm mootorist. Hetkel hakkas korralikult piirama ajutiselt paigaldatud Cold Air Intake, mis on lihtsalt selle mootori jaoks liialt väike ja parim tõmme sai tehtud ilma filtrita sooja mootoriruumi õhuga, seega sinna kadus paar kilowatti ära. Samuti on hetkel all originaal m20 sumbutijooks koos katalüsaatoriga, mis plaanis kunagi suurema asja vastu vahetada. Ilmselt jääb ka sinna korralikult kinni. Äkki keegi oskab rääkida, mis lahendus sellele õhu sissevõtul sinna kõige parem oleks?

18405678_120332000680856352_1783338455_o.jpg.82c4733203a7512ec9fa061699d7de34.jpg

Nukraks teeb see, et katuse tagumise kilest klaasi suutsin ära lõhkuda kui see aasta esimest korda katust kokku hakkasin voltima. Eks ongi ammu tegemata ja tuleb uus katus tellida varsti. Muus osas tundub igati hea auto ja valmis suve nautima.

Muudetud , muutis siimp

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_120073

Suur probleem tekkis, nimelt ühel heal päeval pärast kõrvalistuja poolse ukse sulgemist see enam ei avanenud ja ei avane tänaseni. Auto on kesklukuga ning juhiuks ja pagasnikulukk toimetavad. Kõrvalistuja uksel nupp all ja kuidagi lahti ei tule. Võtmest keerata ei kannata (varasemalt töötas probleemideta) ja seest poolt lingist ka ei avane. On kellelgi sellist probleemi olnud? Kuidas parandada kui ust üldse lahtigi ei saa?

comment_120075

Keskluku mootor kõrbes deadlock asendisse või unlock signaali juhe paremale uksele katkenud. Kui keskluku mooduli juurest otse toite andmine ei aita nagu juhendis õpetatud siis tuleb polster maha saada ja keskluku aktuaator lahti ühendada.

Skeemi saad siit, seal keskluku diagnoosimise juhend ka juures- http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.