Hüppa postitusse
  • Vastuseid 3,3tuh
  • Vaatamisi 791,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Tarisin selle auto oma garagesse ja head pole seal miskit !pole ûhtki tetaili mis pole tefektiga kaugelt jh viisakas aga tegemist vãga palju kel huvi võib kirjutada räägin lähemalt. Aga muidu jh kel k

  • Pead ei saa soola perspektiivis anda, aga eks kere seisukord räägib enda eest ning kirikuõpetajast juttu polnud. Hinna määrasin selle alusel, mis kõige paremini liikurit mulle sümboliseerib. Mõnele me

  • Miks sa iseendast kolmandas isikus räägid?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_135560

Kere nr vahetasin ise mõned aastad tagasi, autol oli 3 vin koodi kui soomest tõin ja arkis saadeti pikalt kui arvele tahtsin võtta. Tol hetkel tundus ainuke mõistlik lahendus vin koodid vahetada, kohe oli võtta ka touring ixi dokid. 

Muidu aus pill, sillad ja mootor väga head, kere ka suht ok, va tagaluuk . Vahekast ei toimi. 

comment_135579

Kohati ikka osatakse hinda küsida, eriti meeldib müüja jutt rooste puudumisest... samas ka pildil on näha, et tagumise tiiva ääred on konkreetselt punased, mis on vägagi läbiv rooste. Meelitad ostja kohale ja siis mis saab? 5K eest ostan endale stock kupee, kuhu tuleb järgmine sama palju alla panna ning siis on tegu ikka stock mudeliga 

 

https://www.auto24.ee/used/3312556

 

 

Muudetud , muutis pocket

comment_135587
6 tundi tagasi, eix22 ütles:

Teisipidi on tegu õige prefaceliftiga (82-85a) ,selliseid on siin foorumis ja üldse tänavatel alles vaid käputäis.

Isegi selline seisukord (piltide põhjal) 83a masina kohta on üsna "hämmastav" . 

:)

 

Ei vaidle üldse vastu, et tegu on õige pre face autoga ja kellegile on see kuld omaette, kuid müüja võiks adekvaatselt olukorda hinnata. Eks õige turuhind selgub peale edukat müüki.

comment_135589

Esimese otsa pre on huvitav aparaat, aga pole täheldanud et neid turul eriti hinnataks vastavalt oma rariteetsusele. Mobiles nt. a'la 70 m3 müügis, FL m-teche suisa jalaga segada, aga e30 323i ainult 6 eksemplari, hinnad pole kõrgemad kui levinud FL mudelitel ja keegi neile tormi ei jookse. Ometi oli oma tootmise ajal koige kangem e30. Mõttekoht - kas ongi nad kõik otsas või paljud hoopis "spekulantide" käes oma aega ootamas.

 

Vaevalt et keegi eestis selle hinnaga seda auto24 eksemplari ära võtab.

Muudetud , muutis Reino

comment_135592

Ma endiselt väidan, et raha on lihtsalt üha odavam ja asjad, nt E30, maksavad endiselt enam-vähem ühepalju. Üks, kaks ja viis koos kolme nulliga on lihtsalt numbrid. Kolme aasta hooldusremondid uuendustega (a la hammasrihm, rehvid, sillajupid, õlivahetused jm) on minu e30 puhul kokku ca 2000 maksnud ning aastaid tagasi oleks kolmkümmend tuhat krooni selles kontekstis tundunud mulle ulmelisena, pigem võimatuna. Ehk kui keegi täna kõnealust autot küsitud hinna eest ei osta, siis 6 kuu või 16 kuu või 26 kuu jooksul kindlasti juba ostab. 

comment_135594
1 tund tagasi, eix22 ütles:

See a24 pill on enne sügist 83 lausa, seega veel haruldasem lugu :) spido näiduga mingi kala, algusel üle 200000 olnud, hiljem 128 tuhande peal.

Viimati 323i-si vastasin, oli paar tükki alla 10 000€ hinna ainult, sama ka 325ix-ga.

 

 

 

Mobiles küsitakse iga teise puhtaks pestud roika eest 10k juba. Mobile muidugi sarnane meie auto24'ga sellessuhtes et seal ripuvad pikalt need masinad mis ootavad juba lõpp-ostjat. Sõbra vanaisalt, naabripapi garaazist, maakoha ligidalt, mingilt oksjonilt - stiilis leitud autod kindlasti selliste summadega ei liigu. Ja päris head pakkumised mis kogemata sinna ka satuvad kaovad sealt sama kiirelt kui meie auto24'st (et ilmuda uuesti natukese aja pärast viisakama ilme ja karmi hinnasedeliga)

 

iX puhul ikka aegajalt häid diile trehvatud, aga tundub et hinnad jäävad samaväärsete tagaveoliste 325i'dega suht samasse joonde siiski. iX probleem hobiautona - suvel tagaveolisest eriti rohkem emotsiooni ei saa, aga talvel ju ka sõita ei raatsi. Eero iX juba müstiliselt kaua müügis olnud arvestades üldmuljet ja varustust.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus