Hüppa postitusse
Postitatud

Tervist. Oman hetkel 89a. E30 kupeed M40B16 mootoriga. Tekkis selline mõte, et kui keerukas oleks vana mootor asendada uuema M43 ketiga mootori vastu. See mootor tundub vast natuke töökindlam ja tiksuvabam. Samas jääks ülalpidamiskulud kontrolli alla, kuna autot kasutaksin igapäevaselt. Huvitab, et mida on vaja vahetada, kas käigukast sobib vana mootori oma, kui keerukas on juhtmestik ümber teha ja mis teema nende karteripõhjadega on, kui mootor tuleb E36 kere pealt.

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 129
  • Vaatamisi 28,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • No nende kahe mootori kütusekulu on nüüd kindlasti nii väikse vahega Kes tahab ökolt liikuda, see ei osta 25a vana rullnokka omale ja ei hakka sinna erinevaid mootoreid peale kombineerima ökotamise

  • Miks sa tegeled laus lollustega?

  • Mari ära lärma. Samamoodi nagu on M40 kohviks aetud ja korralike isendeid, leidub ka M43 samamoodi- kulunud keti ja muude hädadega isendeid lisaks korralikele kirikuõpetajate autodele. Mis see roolila

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Mootor peal jah. 

Ma arvan ehk panen kogu info siis siia ? 
Mina kasutasin M43 mootori pealepanekuks;
*M40 karterit

*M40 Käppasi

*M40 käigukasti

Ja siis mootori pistiku juhtmed panen selle skeemi järgi kokku:

c101x20.jpg

Jah

 

Aga nüüd ilmnes väike jama. See et, pole sädet ning ka pump ei löö. On selline asi võimalik, et ajul on tehaseimmo?

Aa ok kasutasid siis m43 moto kogu juhtmestiku. 

Kõik oluneb mis aasta moto on mingi aeg hakkas jh see immo võlud peale. 

Aga mix M40 juhtmestik ei sobinud ?

Juhtmete kokkuühendamine netist leitud skeemide alusel ei pruugi alati soovitud eesmärgini viia. On vaja ka ise aru saada, mis juhe midagi teeb ja milleks on. Omal oli sama teema kunagi 3.5 töölesaamisel, kus ükski netiskeem ei kehtinud . Samuti puudus säde ja pumpa ei võtnud järgi.

Aa ok kasutasid siis m43 moto kogu juhtmestiku. 

Kõik oluneb mis aasta moto on mingi aeg hakkas jh see immo võlud peale. 

Aga mix M40 juhtmestik ei sobinud ?

 

M40 on ju jagajaga, ei saa ju kuidagi ühendada.

 

 

Juhtmete kokkuühendamine netist leitud skeemide alusel ei pruugi alati soovitud eesmärgini viia. On vaja ka ise aru saada, mis juhe midagi teeb ja milleks on. Omal oli sama teema kunagi 3.5 töölesaamisel, kus ükski netiskeem ei kehtinud . Samuti puudus säde ja pumpa ei võtnud järgi.

 

Säde, pump ja muu vajalik tööleminemiseks on isegi samat värvi ja skeemi näidatul lähevad ka täpselt samad juhtmed.. Kardan siiski immot, ehk kellegil on m43 algusaastate aju, saaks ehk katsetada.

 

Edit: Mõõtsin ka vändaanduri takistuse ära, jääb autodata järgi lubatud piiri.. Isegi kui vändaandur oleks peetis, peaks küttepump ikka töötama

Muudetud , muutis Tauno

... Isegi kui vändaandur oleks peetis, peaks küttepump ikka töötama...

Mul polnud sädet ning pump samuti ei löönud.

Säde ja pump ka nüüd töötab tänbud kasutaja matuuule ja margole kes olid abivalmis aitama ja nõu andma ! Nüüd vaja ainult kõik ilusti kokku laduda ja ringi sõita B)

Muudetud , muutis Tauno

Said lõpuks tööle. Nüüd tean, et töötab ja otsin ka ühe m43 moto. Mis lõpuks tegid, et tööle hakkas? Tuleks vaataks üle seda.

Järgmine nädal liigun ringi, veel vaja küttetorud korralikult panna ja juhtmed ilusti vedada, gaasihoovastik ja sellised väiksed nipetnäpet. Teen rahulikult ja korralikult et mingit porri ei jääks.

Juhtmestikust tuli üks pluss kaabel veel vedada 12+v pidevasse voolu, seda ma ei teadnud, aga kasutaja matuuu küsis kas ma tegin seda ikka :D Vedasin juhtme plussi ja voilaa, asi töötab :P

Muudetud , muutis Tauno

Hea, et tööle said ;)

Ajud pold siis kumbki immoga nagu ütlesin või ikka olid?

Muudetud , muutis matuuu

  • Autor

Tundub, et mu algatatud teemast said nii mõnedki innustust. Ise ma pole veel siiani otsustanud, mis mootorit vahele toppima hakata :S

  • Autor

Oskab keegi öelda, et mis aastast hakati neid immosid sinna ajusse toppima. Siis teaks, mis aasta autolt motot võtta.

Ilma immota M43 väga vähe, 93 lõpp hakati neid mootoreid panema ja 94 tulid juba immoga. EWS saab alati välja juurida või tuleb teine kiip sisse osta. Raha kokkuhoiu mõttes võib ka alati M43 tükid M40 kaane sisse laduda ja saab ka tiksuvaba mootori.

Ilma immota M43 väga vähe, 93 lõpp hakati neid mootoreid panema ja 94 tulid juba immoga. EWS saab alati välja juurida või tuleb teine kiip sisse osta. Raha kokkuhoiu mõttes võib ka alati M43 tükid M40 kaane sisse laduda ja saab ka tiksuvaba mootori.

Mul oli 94a keskpaiga 316 m43, ei olnud mingit immot..?

  • Autor

Aga põhimõtteliselt oleks võimalik toonorautolt ka roolisammas koos süüteluku ja kogu selle immondusega E30 kerele ümber tõsta? Pluss E36 kiirem roolilatt

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus