Hüppa postitusse
Postitatud
comment_49675

Terv jälle, topiks siia siis oma järgmise pilli ka üles. Tegelikult see siiski juba ülejärgmine või üleülejärgmine, sest vahepeal mitu pilli ette võetud kõva hoolega ja kõik seisavad nüüd ilusti :)

Asi sai alguse siis enne jaanipäeva, kui Kert (m20b20) viskas mulle soome müügiportaali kuulutuse ette, et toome ära.

Kuna autol olid peal mõned head ja haruldased lisad, siis läksingi kohe asjaga kaasa. Jama oli selles, et masin asus põhja soomes. Saigi siis pisut kütust varutud, ning soome poole teele. Nagu arvata oli, siis toomine ei möödunud ilma jamade ja seiklusteta, õnnkes midagi hullu ei juhtunud (vähemalt meiega) ja teine e30, mille taga antud auto oli, pidas need 1900 km ilusti vastu :)

Üleüldse vaatan, et viimasel ajal on suht popiks läinud soomest eestisse tassimine väikeste mootoritega rullikutel...

Ilmselt on hetkeseisuga minu oma kõige kaugemalt pärit (ei saa selle nõmeda arvutimaailmaga sinapeale, seega pilt toomiskohast hiljem)

Sellisena ta seal vedeles siis:

09925963114175.jpg'

099259633fd3e4.jpg

0992596357d4d3.jpg

Juba eestile palju lähemal

0992596377d798.jpg

0992596396b0a5.jpg

Üks probleemidest oli see, et veokolmnurk vedas alt, tegelikult jooksis ta talvel mingiaeg kääri omavahel siis vedav ja veetav auto, sai sirgu painutatud, aga kui juba ühe korra murdus, siis jäi see nõrgaks kohaks...

099259641e6a85.jpg

Rapla nõmedate ringteede peal murdus täiesti pooleks, õnneks midagi ei juhtunud, peale selle , et mu oma auto stange sai värvikahjustusi, Õnneks aitas kasutaja Reimann hädast välja ja pani jupi rauda vahele :)

0992596433b961.jpg

Igatahes lõpuks jõudsin koju ilusti :)

Algne plaan oli siis selline, et masin läheb tervena müüki peale mõne asja eemaldamist, või kakun juppideks ja läheb kere eraldi ja muu kraam eraldi müüki. Panin masina müüki, mõned kõned tulid ja mõned huvilised olid, kõik tahtsid rohkem pilte salongist ja kõigest mis peitub katete all, olin ise ka sellest suht huvitatud. Saigi sisu välja roogitud ja üllatuseks avanes suht hea vaatepilt. Kuna suvel oli ajaga suht kitsas, siis väga aega tegeleda ei olnud selle masinaga. Üks väheste huviliste põhjus oli mittetöötav mootor. Lõpuks võtsin end käsile ja selgus, et benapump on otsad andnud. Seda viga ei suudetud millegipärast soomes avastada ja nii ta müüki paisatigi. Sain isegi vana pumbaga teha paar ringi, algselt tundus, et nukk ja kõik ülemin osa ikka väga kulunud, sest mootor "lõppu" välja ei jooksnud ja klõbises väga kõvasti.

Poole teepeal surigi vana pump ära ja tuli auto koju lükata, selline väikse mootoriga ja ilma lisadeta pill ikka väga kerge kuidagi, üksi polnud probleemi lükata, ka pidurid olid üllatavalt head sellel autol :)

Igatahes oli ta veel mõnda aega müügis, kui otsustasin, et selline pill on mul kollektsioonist ju puudu :D

Põnevaks tegi asja see, et autol puudub katuseluuk (rohkem pearuumi) ja on ilma katita variant, ehk siis 75kw.

Värv mulle muidugi kuidagi ei sobinud, aga eks vaikselt hakkan harjuma ja ehk hakkab meeldimagi, kui valmis saab :)

Lisadega väga hõisata pole ja see teebki asja põnevaks, mõni auto võiks lisadevaene ka olla :)

Mõni asi siiski on peal:

Type code AB11

Type 316I (EUR)

E series E30()

Series 3

Type LIM

Steering LL

Doors 2

Engine M40

Displacement 1.60

Power 73

Drive HECK

Transmission MECH

Colour ALPINWEISS 2 (218)

Upholstery (0276) (INDIGO)

Prod.date 1989-11-08

S199A AUSSTATTUNG BLEIHALTIGER KRAFTSTOFF/ without catalytic converter

S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV/ Alarm systems

S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT/ Door mirror / driver's lock, heated

S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM /Therm. insulat. glass green

S464A SKISACK/ Ski bag

S498A KOPFSTUETZEN IM FOND /Headrests, rear, mechanically adjustable

S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG /Headlight wipe/wash/Intensive cleaning

S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT /Headlight aim control

L827A SKANDINAVIEN-AUSFUEHRUNG /NATIONAL VERSION SCANDINAVIA

S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT /Additional Export tank filling

S860A SEITLICHE BLINKLEUCHTEN VORN /Additional turn indicator lamp

S899A EXPORT-FAHRZEUG /Visual signal for alarm system

S925A VERSANDSCHUTZPAKET /Transport protection package

S958 Interne Kabelbaumauswertung

  • Vastuseid 266
  • Vaatamisi 38tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Siinkohal polegi sõitmise mitteraatsimises asi auto hinnas ega mudeli harulduses. Põhjus las jääda igaühe enda nuputada, see ei tohiks tegelikult mingit nuputamis põhjustadagi. M3 on haruldane ee

  • Kuulge, me siin nagu omaette kommuun, kes vähemalt jagab seda üldist arvamust et rullikat kui sellist on mõtet säilitada, kasutada, teistele näidata. Enamike inimeste jaoks on need vanad mõttetud rond

  • Seejärel sai esimese etapina ära värvitud kapotialune,salong ja pagasiruum. Lihtsalt füüsiliselt oleks läinud raskeks kogu auto korraga värvimine.     Tulemusega üsna rahul, kapotialune üsna

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_114733

Ega see tava e30 nüüd nii ropult kallis masin ka pole eriti 316 :D:D, ma saan aru et M3-ga ei raatsi liikluses väga sõita

 

Keskmise Eestlase auto pidavat statistika järgi maksma btw ~5000 eurot, mis on tegelikult ka umbes sellise auto hind

 

 

Enda omaga sõitsin isegi rajal aegajalt

  • Autor
comment_114760

Siinkohal polegi sõitmise mitteraatsimises asi auto hinnas ega mudeli harulduses. Põhjus las jääda igaühe enda nuputada, see ei tohiks tegelikult mingit nuputamis põhjustadagi.

M3 on haruldane eelkõige tohutu hinna tõttu, rahasi rohkem liiguks ,sõidaks ikka igapäevaselt sellega ka linnavahel. Kui mul 2,4td kõlbab sõita igapäevaselt, miks siis võimsama autoga ei peaks kannatama :D

 

Selle pilli kordategemisel ei ole lootnudki, et see kellegi teise jaoks mingit väärtust omab või hakkab üldse omama. Enda väärtushinnanguid ja kordategemise põhjuseid olen juba paljastanud siin teemas ilmselt korduvalt .Kui muud väärtust pole, siis tulevikus hea m50 doonor ikka ju, kui pole enam miskit võtta, paartuhat ikka saab :) Kes müügiportaale silmanud, siis teab et isegi 316 pole enam võtta korralikuna ja mõistliku hinnaga. Seepärast tulebki ise teha ja peidus hoida, muidu surevad välja nagu dinosaurused :D

comment_114761

@eix22 Arvestades, kuidas käesolevat 316 siin taastatakse, olen mina seisukohal, et käesoleva rulli hind kujuneb märkimisväärseks (oluliseks suuremaks kui 5k). Kui peaksid paari aasta pärast selle valmis saama ja soovid selle eest 5k, siis anna teada. :memeHmmm: Rõõmusta meid pildimaterjaliga.

 

@oo7 Maitseelistused on erinevad. Võtame nt 324td, mida paljud ei fänna, kuid siiski miskipärast hinnad liiguvad arvestatavalt ülespoole (vaevalt sp, et keegi ei soovi osta). Ilmselgelt, kui raha oleks samapalju kui immigrante Saksamaal ja Rootsis kokku, oleks endal kindlasti mitu erinevat e30 (sh mitu m3). :memeMeGusta:

comment_114837

Mu kommentaar oligi ja on mõeldud teistele.  Ilmselgelt Eix ei viicigi sellega eriti sõita kuna muid autosid on küll. 

 

Korda tehtud tava-e30 ei ole lihtsalt nii ropult kallis et ennast täis teha ja seda kuskil diivani kõrval hoida. Selle üle pole ka mõtet vaielda sest FL 316i on selgelt kõige odavam e30 mudel. Tõusku hinnad palju tahes, teiste hinnad tõusevad rohkem, asi ei ole mingis maitses, see lihtsalt on nii

 

See on ka selge et keevitatud pillid ei kesta ja talvel/soola sees saavad need kiiresti otsa, kuid suvel sõitmine ei tee neile küll suurt midagi. Pealegi kui tekib mingeid täkkeid/mõlke, siis nende parandamine on täpselt sama kallis, kui igal teiselgi autol seega vahet pole.

 

Teha enda auto korda, muid pille pole ja siis mitte sellega sõita oleks umbes sama kui saad ilusa noore naise ja siis puutu teda, et järgmisel vanal tihkem oleks :D 

 

 

Muudetud , muutis oo7

comment_114872

Kuna sa ei tea Eixi plaanidest suurt midagi siis milleks selline diivani kõrval hoidmise sõnavõtt? 

Mis puudutab keevitatud auto roostekindlusesse, siis see ikka väga vaieldav. Samahästi võiks väita, et igasugused traktori haakeriistad mädanevad ka keevituskohtadest maha, sest neid ju on keevitatud sealt. Ometigi see nii ei ole, kõik saab alguse sellest kuidas sa pleki ilmastiku eest ära kaitsed ja palju sul teadmisi on keevise kaitsmise osas. Paljud lasevad peale esimese kättejuhtuva krundi ja sealt see probleem alguse saabki.

comment_114888

Kas peab siit diivani pealt tulema su põllutööriistade juurde sõna võtma :D  Auto plekk on esiteks tunduvalt õhem. Teiseks on see eelnevalt juba roostes ja roostet ei saa korralikult igaltpoolt kätte.

 

Lähevad roostetama ikka. Tehtud asi on tehtud ja uus asi on uus. Sõida talvel ja saad teada ;)

Muudetud , muutis oo7

comment_114890

Põllutööriistu pakkuda sulle ei ole. Ma olen tänaseks 11 aastat katsetanud igasugu asju niiet arva mida tahad. Küsiks mitu autot sa taastanud/keevitanud oled?

Spray aerosooli kasutada siis ei kesta tõesti ükski asi. Pigem hoia oma tarkus lihtsalt omale või tee korrosiooni kohta eraldi teema. Jääb see teema puhtam ja saab kogu jutu ühte kohta. Saavad teised ka teadmisi.

 

comment_114891

Kuulge, me siin nagu omaette kommuun, kes vähemalt jagab seda üldist arvamust et rullikat kui sellist on mõtet säilitada, kasutada, teistele näidata. Enamike inimeste jaoks on need vanad mõttetud rondid. Kuusakoskist mööda sõites näen iga päev hunnikus neid autosid mille peale keskmine inimene õlgu kehitab, tihti on seal selliseid mis omaksid veel kasvõi tarbimisväärtust kui mitte midagi muud aga noh, see on juba teine teema :D Ühesõnaga olgem õnnelikud et leidub inimesi (nagu Eix) kes on oma hobis peensusteni sees ja aastate pärast saab öelda - et teie mäletate, heal juhul olete pildilt näinud - aga minul on! :D

 

Aga selle vaidluse point siin on? Autot ei saa taastada? Autot pole mõtet taastada? Mõtet taastada on ainult M3-e? Taastatud autoga peab sõitma, või ei pea sõitma? Peab sõitma kõige odavama masinaga ja rahaliselt kõige kallima peitu panema või vastupidi?  :D

 

Ma näiteks arvan, et inimesed hoiavad asju, mille saamiseks nad on vaeva näinud ja sinna oma hinge sisse pannud. Kas siis vaevalisse raha kogumisse või suurde töösse või mõlemasse. See kas nad pärast seda asja kasutavad, kasutavad vähe või peidavad üldse ära on sügavalt nende endi asi. Ja kui on arvata et oma parimate teadmiste, tehnika ja tehnoloogiaga tehtu kipub ikkagi kiirelt roostetama siis on mõistlik asju selliselt tarvitada et need vähem vatti saaks.

 

comment_114893

Selle rahajutu võiks kõrvale lükata. Me kõik teame, et kui tegeled hobitehnikaga ja ehitad endale, siis raha kulub. Igaüks matab pappi vastavalt sellele, kui tõsine on tema haigus ja kui pedant ollakse. Paremini ja kallimalt saab alati.

 

Võrrelda maaharimisriistu sõiduautoga on labane, tingimused ja materjalid ei ole ju samad. Kuidas üldse tulla saab sellise asja peale?

  • 3 kuud hiljem...
comment_117832
16.5.2013 kell 0:13, eix22 ütles:

See auto oli nagunii enne juba kergemaks mädanenud ja seda oli tunda ka, nii kerge oli lükata :ipb-smile:

Võibolla paar kolm kilo on raskem.

01024593811f342.jpg

pukid peaaegu valmis, "põrsas" juba vardas.

010245944318086.jpg

Sai siis pisut autoga ka tegeletud, teise ukse toru ka paigas...

0102459471acf3c.jpg

jne

01024595290c307.jpg

 

0102459583c7c5b.jpg

Mis kinnituskõrv see sul siin on? Ise pusin ühe kallal praegu ja ei suuda meenutada,milline on paagituulutuse/paisupaagi kinnitus.Kas lihtsalt kõrv,et see eest kinnitada või käib sinna veel miskit muud ka külge?

Väärt teema.Saab siin pidevalt spikerdamas käia

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.