Hüppa postitusse
Postitatud
comment_14705

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 49,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_14181
Sa siitkandist ei satu enam läbi? Kui liikvele saad jälle paneks silma peale korra.

Matu90, kui miskeid juppe su romulast oleks tarvis, siis ikka tuleks läbi! :D

Krt, üks vaakumvooliktuest jäi lahti ja mootor tühikäigul suri välja. Veidi pidi lammutama, sest sunnik asub päris sügaval asjade all. Aga sai korda ja nüüd kõik ok!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_13365

Laupäeval sai siis veidi auto jaoks aega näpistatud. Kaua kogunud hoogu keskluku installimiseks ja sellega saigi alustatud, uste- ja kerejuhtmestik olid mitu kuud karbis oodanud (jupid Eix22'lt). Vend küll küsis, et milleks krt kahe uksega autole kesklukk?!? Aga kusjuures siga tarvis on!

1. etapina jõudsin autopoolse juhtmestiku laiali vedada. Selleks siis pidi auto suhteliselt tühjaks seest viskama, istmed välja, keskkonsool, tagumised polstrid jne. Kõik selleks, et põhjamatti veidi kergitada ja istmete alt kägikangi eest mööda jooksev vana kaablipuu uuega asendada. Uue kaablipuu teine haru jooksis juhipoolse ukse alt edasi taha pakiruumi.

Kuna keskkonsool oli eest ära sai ühe raksuga armatuuri alune kaabeldus korrastatud. Enam pole selline porno nagu eespool piltidel :D

2. etapni peaks ustesse asjad sisse viskama. Tundub keerulisem töö, sest ruumi vähe ja süsteemid pleki taga peidus...

Kui uste lammutamiseks juba läheb, siis küsiks targematelt. Kas on mõtet sellisel repair-kitil, et eemaldada ustehinge loks?

Kood: 41511922737

41511922737.jpg

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_12817
iSi lisa küsib auto, hakkab silma kohe. :P

Ken

Ehh, iS lisa tuleb kui veidi sirgema esipõlle kuskilt leiaks :D

Jep ja on sama auto, seisab ranna kandis.

Krt, eile oleks auto napilt kortsus sõitnud. Pärnu need krdi ranna parema-käe-reegliga ristid. Osad sellised kust kunagi kedagi ei tule, aga näe eile tuli. Teine osapool ju vast ikka nägi, et vasakult tulen, aga sõitis ristmikule välja ja keset risti litsus pidurid blokki. Tee oli värskest vihmast märg ja poleks saanud ei eest ega tagant tast mööda. Õnneks sai napilt pidama.

Vahepeal autol siis veidi kobedam roolilatt alla pandud (Lauri1'lt) ja parempoolne rooliots ära vahetatud. Järgmine nädal lähevad vahtusse esimesed pirdurikettad ja klotsid.

07319781752c97.jpg

  • Autor
comment_12776

Sai tehtud väike investeering ja veidi pudipadi muretsetud:

0733331893f98d.jpg

Kindalaegas sai nupu külge, lõin laeka kohe kinni ja krt ei tulegi enam lahti. Küsimus suurele ringile, kas lahti saamiseks peab nupu ikkagi puruks tõmbama?

Enne:

0733330439e2e6.jpg

Pärast:

07333304500970.jpg

Oo, uus esipõll ja stange plastik :shock: Tuleval nädalavahetusel viskab udukate klaasid ka ümber originaals udukate peale ning kinntiab korralikult.

Kui keegi soovib Hiinas toodetud udukaid kas augu täiteks või klaaside vahetuseks, siis üks paar saadaval.

Udukad muidu tellitud: http://czqianfu.en.alibaba.com/product/215619228-200267976/fog_lamp_fog_light_.html

Mr.David Lee'le sai räägitud, et sooviks enne suuremat ostu proovipartiid, nö. kvaliteedi kontrolliks. Aga saatmiste asjadega läks võrdlemisi kirveks ja transa aeg oli ehk 2 kuud, juba olin käega löönud, et ei jõuagi kohale ja tünni ring. Kuid kohale nad jõudsid ja ajavad asja pärast väikest modimist (veidi seest värvi maha lihvida, et lamp ühendust saaks) ära!

  • Autor
comment_12706

Originaal udukad uute klaasidega, seest luubi hoidja sai mustaks värvitud, et soolikaid näha ei oleks:

073559037e98e8.jpg

Eilse seisuga ustesse keskluku krempel ära pandud. Peeglid töötavad, aga kesklukk ei ilmuta miskeid elumärke. Relleele tuleb toide peale (aga mitte siis kui süütevõtit pole keeratud), maa on olemas, aga ei miskit.

Peab muretsema miskit klemmide puhastus vussu ja mõnipäev debugima hakkama... oujess!

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_12422

Vahepeal siis rullikale uued esimesed pidurikettad installitud, uued klotsid, veljed ära tasakaalustatud.

Mingi aeg hakkas auto kurvides klobina soundi tegema. Algul arvasin, et esimene parem rattalaager õhtal, aga see probleem lähenes pärast kardaani tugilaagri vahetust. Selle vahetus võrdlemisi lihtne, aga kardaani lahti laskmine rsk aeganõudev.

Igatahes nädala alguseks oli rullikas oma viimaste aastate parimas seisus :P Eelmine omanik oli ikka väga käest ära lasknud ja nüüd nagu paistis et paranduste check list on läbi käidud.

Pukalaagri vahetus ja uued kettad eemaldasid rooli värina. Sai käidud tiir Ida-virus, mööda Narva maanted super hea. Auto nagu kart, sada kilowatti liigutab tema väikest kere päris teravalt.

Täna aga peale väikest Kadrioru vahel kaarutamist, auto ära parkimist ja tagasi tulles käivitamist süttis armatuuris õlituli. Mootor kohe seisma ja väike kiikamine auto alla... Nojah, karterikaanel väike mõra ja kallis täissünt Gastrol mööda maad laiali :cry: Ei mäletaks, et mõnda hullu pauku oleks saanud, aga jah... mööda õlinire tänaval saanuks tagasi kõndida ja vaadata, kus puru läks :roll:

Nööri otsas sai siis koju toodud. Kui uut kaant ei leia, siis peab järmine nädal sammud keevituse poole seadma...

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_12200

Jes, tutikas karterikaas olemas. Second-hand keevitamata kaane leidmine tundub olevat mission imposible. Uus tellitud acar.ee'st. Miski poole nädalaga toodi ukse taha ja hinnaks (koos transport) 933.-

0758806174ad2e.jpg

Ehk saab see nädal jälle liikuma, aga niikauaks veel auto nukralt seisab, pisike õli täpp all...

07588061529a93.jpg

  • Autor
comment_12091

Sry, udukate ülekande paber on kadunud. Transport läks siga kalliks, ei tasu väikese koguse puhul ära. Eix22 kuskil siin foorumis viskas miski kodumaise varuosade neti lehe, kus udukate klaasid olid müügis hinnaga u. 170.- tükist!

It's alive! Uus karterikaas all:

0760544758eb84.jpg

Mõni tubli plekksepp võiks suuremas koguses selliseid karterikaitsmeid valmis väänata, usun, et turgu oleks küll ja küll:

4.jpg

http://www.karter.ru/site/catalog/result.php?SECTION_ID=279

Eelmist kaant keevitama pole mõtet vast hakata, puhta pooleks teine:

076054469bf2bd.jpg

07605447380230.jpg

Väike lisa salongi, kena kate aknalinkide augu peale (kapinupp Decorast):

07605451568d7f.jpg

Paar niisama klõpsu:

0760544795aadc.jpg

"Sügispäike"

076054477b5b5c.jpg

Aga ai kui hea, et rullikas jälle liikvel!

  • Autor
comment_11938

Ha sellesuhtest võiks olla küll eraldi nurk veidi mitte nii näituse autodele. Aga tänu Lauri1 toimetab kindalaegas end nupust! Ebayst üks uus tore lisa tulemas, selle installiga koos viskab korraliku armatuuri kaablipuu.

Teise suure töövõiduna töötab nüüdsest kesklukk! Projekt võttis vist 6 kuud aega, aga tegelikult suhteliselt lihtne install, kui teistkorda peaks tegema. Kellegilt kunagi ammu sai uste juhtmestik võetud, Eix22 käest kerepoole osa ja kasutaja Str'i poolt veidi veel varuosi. Infot avastas päris palju, et krt peaks eraldi teema tegema. Turus ka üks täis kompliit müügis !

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_11470

Vahepeal ammutanud mõtteid internetist ja tegeletud lollustega. Autos mõned uued mugavused:

M-Tech-1 rool, multi-funktionaalne kell ja püsikas.

07716559759f09.jpg

Rool võrreldes eelmisega veidi suurema diameetriga, parklas manööverdamine palju kergem, nagu roolivõimuga sõidaks :P

Multi-kell sai mitmest komplektist kokku pandud. Dimmase käst andurid ja pistikud, Einmanni käest terve ekraaniga kell. Kahjuks juhtmed olid ainult väikesed jupid ja hetkel pole originaal...

Püsikas tuli 325 pealt, aga 1.8 peal töötab nagu kulda. Selle jaoks tuli spidoblokki roheline lisapistik, kust püsika aju saab info kiiruse kohta:

01.jpg

Ja kapoti all kontrollib kiirust väike mootor (kinnitatud õhufiltri kasti külge):

077165599ca2a3.jpg

Trossi kinnitamiseks tuli keeret veidi pikendada ja ots lühemaks lõigata:

07716560388111.jpg

Teiselt poolt:

077165601fc008.jpg

Ülejäänud peaks olema kõik sama nagu kahe-poolesel. Üllatavalt lihtne install ja maanteel päris kunn kruisida!

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.