Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_109785

Ok, selge, et jobu olen mina ja sellise pildil toodud kettaga mingit suure kodaraga velge ei saa kasutada, meeletu rooste. Kui teema ei oleks isklik siis kutsuk seda võitluseks Tuulikutega :D (kui keegi nüüd aru ei saanud siis minu pere nimi on Tuulik)

comment_109797

Ise lasin sama probleemi pärast tutikad kettad galvaanikast läbi. Mul küll avatud velgi pole, aga rõvedalt rooste kisuvad kohe .Paar korda klotse vahetanud ja tunduvad siiani üsna viisakad. Iga firma kettale galvaanika peale ei hakka, ühed keeras tuksi mul ja tutikatest ketastest said roostekäkid kohe tagasi tulles.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/414/387/010369395904978.jpg

 

comment_109798

Sul kunagi olid selle punase touringu all suured avatud veljed siis pidurid paistsid küll räigelt heas korras

 

BMW on muidu masstootja ja tehas teebki veermiku detailid jne selliselt et lähevad rooste. Tegu pole mingi käsitsi valmistatud eksoodiga

Ei usu, et Audi selles osas sitem on, nagunii ostetakse allhanke korras suht samadest kohtadest asjad

 

  • Autor
comment_109801
1 tund tagasi, TrvP ütles:

Kas sa need poolteljed paned mingiaeg alla või kuna oli pigem viga muus, siis jätad riiulile?

Panen nad alla jah, sest ühel veovõllil siiski kerge loks sees ja mida vähem loksuvaid asju, seda parem.
Veljemeistrilt tuli päeval sõnum, et veljed valmis. Rehve aga polnud mul kuskil. Leidsin siis mingi 20 minutiga 3a vana müügiteema, kus müüdi just sobivas mõõdus rehve ja sain nad kohe kätte. Rehvid pandi peale ja keerasime veljed alla. Ees vajas flantsi, taga sai ilma hakkama aga peab vist sinna ka panema, et võrdsem jääks.   Väga head näevad välja igatahes. Kapslitele vaja veel embleemid külge panna ja korralikult  puhtaks pesta.

image1.JPG

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_109826

Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:

IMGP4745.JPG

 

Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega need ülejäänud rehvidki kõige ümaramad enam pole aga selle hooaja kestavad ära veel.

 

 

  • Autor
comment_109829

Ausaltöeldes ei raatsinud hetkel enam :D Mõtlesin,et paar kuud saab ju kasutet rehvidega ka hakkama ja järgmisel hooajal paneb siis uued.
Samas kui see kerge vibra ikka väga pinda hakkab käima siis tuleb uued alla panna jah, sest sõitmist veel jagub.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_111398

Viimased paar kuud olen kalla ja talla režiimil olnud. Lausa veider kui midagi ei lagune ega vaja kriitilises korras vahetust. Enne Poola minekut sai veovōllid alla ja viimasel hetkel ka üks tagumine rattalaager vahetatud. Vanadest veovōllidest ei jäänud kahjuks midagi suurt järgi. Nii tuigalt olid kinni, et Toivo pidi otsad katki lōikama. Uued istusid ilusti alla igatahes. 

IMG_5365.JPG

 

 

Madara tänaval ōmblesid naised käigukangile uue koti ka. 10€ eest ei oskaks paremat tahtagi. Korralik nupp tuleb ka nüüd leida. 

IMG_5363.JPG

 

Juhuslikult sain Toivo kaudu uue tagumise summutiosa. Astusin ōigel hetkel töökojast sisse. :) 

 

IMG_0326.JPG

 

Muus osas ainult pesnud ja tankinud ja pilte teinud :) 

 

IMG_0241.JPG

 

IMG_0331.JPG

 

 

  • Autor
comment_111400

Tänud :) 

Veovōllid siiani kestavad. Sōōrikuid kuskil parklas küll ei tee aga vahel saab ikka kiirendatud. Mōistliku kasutuse puhul vast kestavad edaspidigi. 

Kolks käiguvahetusel on siiani alles ja ma millegipärast juba kahtlen, et kardaaniristid selles süüdi on. Kardaani keerates edasi tagasi on selline nö tühi auk, kus rattad ei pöörle ja ma arvan, et sealt see kolakas tulebki, ehk viga minu meelest ikka difris. Katsun talve jooksul sinna teise difri alla panna siis vaatab edasi. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.