Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_103185

Kardaani vahepukk pekkis, mul oli korduvalt enda omaga sama jama, minu mure seisnes kardaanis, mis oli tasakaalust väljas ja siis lammutas mul koguaeg selle vahepuki laiali nagu sul antud pildil, umbes samas seisus. Mina vahetasin kardaani endal täies pikkuses ära. Enam pole probleemi =)

  • Autor
comment_103186

Eks sellest sain aru jah, et see vahepukk on kutu :D Samas sõites ei olnud mingit vibra. Suvel küll vibra oli kiirendades aga see kadus ka peale leevendusmuhvi vahetust ära. 
Aga see rõngastihendi moodi asi seal pani pead kratsima. Keegi vist omaloomingut teinud.
Eks vahetab selle vahepuki ka ära.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_103672

Vahepeal pole väga palju küll juhtunud aga päris niisama pole ka passinud. Üldiselt iga nv töökojas ja nokitsen midagi. 
Võtsin terve esiosa paljaks ja sõbraga tõstsime mootori maha. Esipaneelil oli palju väikseid roostetäppe ja need sai maha käiatud.

Esisillatala oli ka kergelt roostes. Lasin relakaga üle ja panin Hammerite peale. 

IMGP4543.JPG

Esipiduritele ostsin remondikomplekti, puhastasin suportid ja tuiskasin värviga üle. 

IMGP4545.JPG

IMGP4553.JPG

Roolivõimust olen algusest saati puudust tundnud. Praegu kui kapotialune puhas, on seda üsna lihtne paigaldada. 
E36 roolilatt + uued sisemised ja välimised rooliotsad ja kaitsekummid. Roolikardaan tuli ka välja vahetada roolivõimuga masina kardaani vastu. 

IMGP4552.JPG

Kaido käest sain akujuhtme, et aku pagassi paigaldada. Õudne jebimine oli seda paika panna. Teist korda tehes läheks tunduvalt kiiremini kuigi seda enam teha ei tahaks. Ülejäänud jublakad, mis akujuhtmega komplektis on, tulevad H2-st ehk: akualune plekk ja plussjuhtme kinnitused tulemüüri külge. Akukate tuli ka siitsamast foorumist. 

IMGP4511.JPG

IMGP4577.JPG


Eile sai velgedega tegeletud. Üritasin mingi aeg tagasi home made soodapritsi teha aga ega ta hästi välja ei kukkunud. Võtsin poest soodapritsi kuid sooda asemel kasutasin peenikest klaasipuru. Ettevõte, kes seda mulle müüs ütles, et nad ise kasutavad ka klaasipuru velgede puhastamiseks ja see ei pidavat velge nii krobeliseks tegema nagu liivprits seda teeb. 
Tulemus jäi päris hea. Minu õnneks oli velgedel mingi lahja valge spreivärv vms, sest see tuli üsna kergelt maha. Velgede kapslitele, mis olid originaalvärvi all, ei teinud see prits mitte midagi. Tõmbas natuke matiks ainult. Kapslid saab õnneks käsitsi puhtaks. 

IMGP4563.JPG

IMGP4564.JPG

IMGP4567.JPG

IMGP4569.JPG

IMGP4572.JPG

IMGP4570.JPG


Natuke on muud nodi ka soetatud:
Z3 shortshifter
survelaager
esimene rattarumm
siduri töösilinder
käigukasti simmerlingid
käigukasti hoovastiku puksid
karteri tihend
E65 pealt pidurivõimendi

IMGP4539.JPG

IMGP4541.JPG

Varuosade list hakkab õnneks varsti otsa saama :D

Muudetud , muutis RaidoM

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_104020

H2-st vahepeal mõned asjad tulnud.

Akualus

Juhtmete katte üks osa

Polstrite tüüblid

Akujuhtme kinnituse üks pool. Vastaspool tuleb UM-st, sest H2-s polnud saada.

Rattalaagri tolmukatted

Katuseluugi mootori plastikkate

Piduritorude klambrid

Käigukasti hoovastiku kinnitusklamber

Kapotiamordi kinnitus sai vale tellitud.

IMGP4594.thumb.JPG.f6e3ef08dde43e5190e24IMGP4608.thumb.JPG.aa5c236ad955006bc46a3

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_104600

Võtsin kardaani lahti, et vahepukk ära vahetada. Tegin mõlemale poole märgid peale nagu Bentley õpetuses oli mainitud aga avastasin, et kardaan on juba varem kellegi poolt valesti kokku pandud. 2 valget täppi, mis tehase poolt on märgitud olid kõvasti nihkes.
Kas nüüd kokku pannes peaks lähtuma tehase märkidest või sellest, kuidas ta mul all oli?

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_105539

Sõber värvis mootoriruumi ära ja ega rohkem polegi midagi jõudnud teha. Nv panin esiosa natuke kokku, et mingitki progressi näha oleks.  Mootori peale tõstmine seisab ainult puuduva käigukasti flantsi taga seega kui kellegil on Getrag 260 väike flants üle või katkine G260 kuskil nurgas siis kindlasti märku anda.
 

IMGP4643.JPG

 

IMGP4655.JPG

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_106904

Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks.

Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll piisavalt sees aga ei saagi aru, mis värk sellega on. El.vent tuleb veel ära ühendada, sillastend teha, esimesed kettad vahetada, sest üks on kõver ja undab meeletult, peaks mingi püsivaha laskma peale panna kuskil, ülevaatus ja siis on pm kõik. Nipet-näpet plastikuid on veel puudu aga eks need hangib suve jooksul. Borbetid ootavad ka veel oma aega. Järgmine kuu vast tegeleb nendega.

Lasen mõned etemad pildid ka teha. Ise pole eriline fotograaf.

Kapotialune siis selline hetkel.

IMGP4679.JPG

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_107830

Eelmine suvi mitte lekkiv radikas otsustas sel suvel lekkida. Uut ei raatsinud osta, võtsin kasutatud Kernu lammutajatelt. Paigaldama hakates märkasin,et õhutusnipli asemel on jäme polt keeratud. Ega sealt suurt pidamist ei lootnud ja nii oligi. Õnneks sain asja tagasi viia. See oli ka viimane kord kui kasutatud radika soetan. Reedel tellisin uue, täna sain kätte ja panin  koostöös miljoni kimalase ja sääsega asja külge. Õhk on siiski natuke sees, sest temp päris keskel ei tahtnud püsida ja oli mm üle.

El.vent sai samuti ühendatud. Töötab ühe astme peal: kas 80 või 88C. Sõber, kes neid juhtmeid vedas arvas, et pole mõtet seda kahe astmeliseks teha.

13391007_10209478798795436_367790701_n.jpg

Muudetud , muutis RaidoM

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.