Hüppa postitusse
Postitatud
comment_38938

Nonii. oleme siis järjega seal, et cabrio sai omale täna eesti reg nr. ülevaatuse ja kindlustuse.

Masin on siis pärit 91. aastast, värvuselt roheline ja omab üüberkapuutsi

Kapoti all on tiksumas rahulikult 1.8l ja 83kw mootor, plokipea sai eelmise omaniku jutu järgi 15 000 tagasi kap remondi ja uue nuka

Vedrustuseks on all miskid BMW Performance kollased amordid ja punased madaldusvedrud(lisaks pagassis coilover vedrud)

Summuti on muidu originaal aga lõpus on miski lehtersprortiivnõi pütt

Käiguosakond on tihe ja korras.

Kere on saanud miskit litaka taga parempoolsesse rattakoopasse. lisaks on ees põll miskit näinud.

Katus on korras muidu, ainult 2 väikest auku on juhi pea kohal(võti läheb aind läbi)

Salong on muidu ok, aga tagaiste, tüüpilisest kohast puruks.

Nii ja nüüd siis mõne sõnaga plaanidest

Olemas:

2.8 TUB mootor

Vaja:

LSD tiffer 3.64 ülekandega

318i radikas

Vems

VL torukolle

IX või Golf1 pidurivõimendi koos pumbaga

El vendid 2tk ette

Lenso BSX 9 x 16 veljed plus rehvid

selline väike idee ja mõttelend siis

http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://album.ee/album/292468/50296379 http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif http://foorum.e30.ee/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/bmwe30.gif

Ei oska ma neid pilte siia üles laduda

  • Vastuseid 130
  • Vaatamisi 13,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Pill koos. Proovisõidu ajal lendas tosoolilõdvik laiali. Kuna ise panen soome minema täna siis lasen vennasel asja korda ajada et nv ikka kokkutulekule saaks mul naine tulla.

  • Ma kardan, et selle tempo juures läheb see summuti enne rooste kui plärtsu tunda saab.

  • MartinRoo
    MartinRoo

    Jahutussüsteem sai õhutatud, igaksjuhuks hoian veel sõites arvutit järel et tempi ja asju jälgida reaalselt kuna laiskuse tõttu pole viitsinud m20 temp andurit panna ja ära ühendada.  To do list:

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_114836

Nädalavahetus möödus kiirelt. Erilist miskit tehtud ei saand.

Jahutuse panin kokku. Plastiktorud sain lammarist suht vähese läbisõiduga mootorilt.

Katalüsaatori võtsin ka ligi ühe

Siis jõudis minuni nüüdseks uus esiklaas. Maksis ta siis 63 euri kopikatega.

Uut tagatiiva äärt miskipärast sõbra varuosa pood sebida ei suutnud. Polevat ladudes kuskil. HLautoosad.ee näitab nagu ainult sedaanile tiiva äärt. Kust veel leida võiks. Kupee kõrvalistuja tagumist tiivaäärt?

Kaitsmekarbis kaitsmed terved,  mass on ühendatud,  nüüd veel lootus, et sigaretisüütaja enda tagant juhe lahti jäänd ?

  • Autor
comment_114875

Ei ole cabrio klaas. On e30le ja toonribaga. Hinnas väga vahet pole. See 10 eurtsi sest klaas tuli mulle garaaži ette kohale ja asi oli lihtne. Sina saad ilmselt Tartust, Elvast selle ja mulle oleks sealt transport ja kogu see jura juba olematu rahaline ja ajaline võit

Muudetud , muutis hondamtx

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_118254

Nonii, uuendaks siis vähe olukorda. Eile vahetasin TAAS mootori küljel asuvaid plastik torusi. Seekord läksid siis poeuued Swagi torud. Sai tehtud testsõit linnas, antud kuuma,  sõidetud rahulikult ja no nüüd võib vist öelda,  et see kamm on lõppenud. Tagantjärgi tarkusena võib öelda,  et ei ole mõtet teatud osasi proovida lammari ja mis iganes kasutatud versioone. 

Käisin täna mäkketõusu vaatamas ja sellega seoses kogunes juba kõva 70km kokku tänasega ja peab ikkagi hakkama uut diffrit vaatama. 

1. Differ kaasi maha lastes ulub kergelt,  peale kallates vaikus

2. Ülekannet vaja vähe kiiremaks

Kas keegi on muidu katsetanud sama käimakasti ja eri diffrite kiiruse muutusi? All on 4.10 aga,  et kui palju võiks umbkaudselt iga järgmine kiirem ülekanne pöörete ja kiiruse vahemikku muuta?

Lisaks vaja ikkagi 1x 2.5" sisendi ja väljundiga resokat. Mulle küll hääled meeldivad aga ülejäänud arvavad vähe teisiti 😆

comment_118267

Eeldusel, et on originalmõõdus rehv 205/55 R15 ja viienda käigu ülekanne 1,0, siis teeks mootor maanteel 90 km/h 2550 pööret 3,23 difriga, 3,64 oleks see 2870 rpm.

2,8 mootorile minu meelest vähemalt viimane number väga palju, jubedalt hakkab bensiini imema. Mina lükkaks 2.93 alla ja loeks päeva lõppenuks, 2300 rpm oleks veel mõistlik maanteel ja liikuma peaks ka selle ülekandega väga rahuldavalt. Ega see pole mingi 1,6, mis peab maanteel 3000 rpm käima, et vedada jaksaks.

Eks oleneb kõik muidugi omanikust ja tema eelistustest, mida ta autolt ootab. Kui palju külksi lasta ja joonele ajada, siis võib-olla tõesti suurem ülekandearv vajalik. Mina lepiks 2,65-ga.:grinning-face-with-smiling-eyes:

comment_118269

Täiesti õige

 

Pill juba võimas on siis ei ole suurema ü.k arvuga ka tegelikult kiirem, sest 1. käik muutub mõttetuks ja peab startima 2. See aga tähendab, et auto on 4 käiguline. Lisaks peab startima suht kõrges pöördes, et 2. suudaks minna. 

 

Venna masina peal proovisime  (tal 5. käik 0,81) 4.10 vs 3.45 ja 2.8L strokeri puhul, mis 160kw kandis pole mingit küsimust, 3,45 oli tunduvalt kiirem.

 

Need ülekanded sinu puhul oleks 4.10= ~3,4 ja 3,45= ~2,8 ;)

 

 

Ise endale tundub jh et on kiirem, sest tavaliselt niiöelda tõmmet testides lased näiteks 3ndaga kogu pöördevahemiku läbi. Sellisel juhul jah tõmbab auto tunduvalt paremini, kuna kiirema ülekande puhul on 3. pm nagu 4. praegu. Tegelikult saab see aeg, kui näiteks 3ndaga lased kiirema puhul hoopis 2. sisse tõmmata ja on hoopis teine tera ;)

 

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_118293

Ee hääl võis tulla ka nüüd avastatud juhipoolsest rattalaagri lõtkust. Teel tagasi vaikselt liikudes oli kiirendades tunda kerget nagu kakkumist vasakule. Nagu oleks ratas lahti. Välja tuli et rattalaager äkitselt hakanud loksuma. Vaatasin algul et poldid lahti aga ei. Pole veel ühtegi laagrit siiani vahetanud aga no nüüd põhja all tööd teha veel.

 Katsuks diffri saada. Sillad värvida ja laagrid ning kogu uue puksi sarja ka pressida.

Ilmselt saab esimesena uus laager pandud ja ehk saab suve mööda saata samas konditsioonis. Kui differ lõpetab siis täis pauk teha juba

Muudetud , muutis hondamtx

  • Autor
comment_118332

Nii,  taas nöögib mind pill. Siin sorkisin kruvikaga sigareti süütaja klemme kokku poole ja suutsin + ja - kokku lasta ja kaitsme ära lõhkuda. No pole probleemi. Uus kaitse külge ja nüüd pole kelladeplokis, armatuuris ja tuhatoosides valgust.

Esitulede regulaatoris ja tulede lüliti plastiku küljes aga ON valgus olemas. 

Niipalju ka veel,  valgustugevus ka enam ei muutu regulaatoris. Ilmselt põletasin tulede lülitis miskit maha jah?

  • Autor
comment_118339

Võttes nüüd suvalt mass ja ühendada ükskõik kumma tuhatoosi pirni - klemmile,  saab armatuuris kõik tuled põlema.

Valgusetugevust reguleerida ei saa.

Seega + tuleb lülitist ja mass kadunud. Veider on see,  et peale selle kaitsme sulatamist,  lööb VEMSi oma plokist ühe kaitsme läbi ja vent uugab kohe kui süüde sisse panna,  kuigi ei tohiks.

  • Autor
comment_118352

 

Kes viitsib vähegi lugeda siis tänane päev on just selline

 

Nii. Järjestus siis niipidi. 

1. Alustasin aknapesu mootori vahetusega. Pistik taha, vedelik paaki ja tõmban kangi. Aknapesu mootor nagu järjest tõmbab end käima. No ok, ehk eixil pikalt seisnud,  pole probleemi. proovib veel. Törtsutasin nii umbes liitri ära ja vaikus majas. Sikutad kangi ja vaikus. Kojamehed liiguvad kui hoida kangi vedeliku laskmise asendis. Vedelikku ennast ei tule( pump vaikne)

Panin otse massi peale ja töötab ilusti. Tundus nagu aknapesu kang kutu. 

2. Hakkasin sigareti süütajaga tegelema kui siis juhtus eelnev äpardus. Kusjuures hakkaain mõtlema et ma ei lasknud kruvikaga neid + ja - kokku vaid panin süütaja põhjale juhtmed taha ja vajutasin sigareti süütaja sisse nii süüde sees kui ilma kui kaitsme laks ära käis. 

3. Massi lisamine andis valguse tagasi. Proovisin nii otse  pirnile tuhatoosis kui ka ENNEM  tulede lülitit roolialuse katte all see suur valge pistik mis kaitsmekarbist ilmselt tuleb. Valgus on heledust/tumedust regullida EI SAA. Siin osas veel sain autot käivitada prpbleemivabalt

4. Kuna kogu jebimise peale aku kooles, siis sai laadija järgi pandud. Laadimine 1astmes ja min. voolul panin starterit ja viskas laadija pm sama võimsalt tööle nagu oleks START abi kasutanud. Süüde väljas, kukkus laadimine norm pingele( saan aru et koormusega annab vurtsu juurde aga voltmeetri järgi aparaadil oli Stardiabi effekt). Sellist pulli pole KUNAGI varem olnud

5. VEMS  põletab endiselt oma ühte kaitset igal süüte sisse keeramisel. Vent tuleb kohe taha kui süüde sees. Selgus, et benapump ja pihustid uputavad koostöös silindreid täiega. TAAS POLE KUNAGI olnud

5. Mootor käima ei lähe. Kütet tuleb kindlalt aga ilmselt säde puudub,  ununes kontrollida

 

Martin

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.