Hüppa postitusse
Postitatud
comment_129476

Nii. Nagu enamus teavad siis eelmine kere ei kõlba enam sõitmiseks. Veidike sai uuritud kes kus mida pakub. Lõpuks otsustasin, et võtan siiski sedaan kere, aga seekord fl. Suured tänud @kurikristjan nile, kellelt ma kere ära tõin. Kere ületas mu ootuseid, parem kui piltidel paistis. Tegemist sis 88 a kerega, mis on leedu registris veel. Väliselt on värvkate väga hea. Ka seest põhi, pagass ja kapotialune on vaga viisakas.Kerget pindmist roostet leidub, aga sellegi lennutan sealt minema. 

Nyyd tuleb seest asjad välja tõsta(nii palju kui neid on😁) ja traatketas kuumaks ajada. Siis happekrundiga yle ja värv peale uuesti. 

Vana kere pealt pean ka veel tehnika maha kiskuma ja vaatama mida kannatab veel kasutada.

Tegemist on kyll omajagu aga loodan siiski avalaksuks liikuma saada.

IMG_20190113_182011.jpg

IMG_20190113_204738.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 6,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    @ryan ei meeldi väga need m- tech roolid.Aga igayhele oma. ladusin täna pystakud ka lõpuks kokku ära, päris viisakad said teised.

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Vahepeal sai veidi jälle nokitsetud, salong nyyd koos enamvähem(juhiukse polster puudu). Tagasild sai reguleeritavaks keevitatud, esisild veel maha kruvitud-lähevad pritsi ja pulbervärvi Lisandus

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Saabusid veel 2 pakki: Uued esiistmed ja kangemad kepsud Nyydsest olen ise pikemal tööreisil ja jääb bemari moneks ajaks tahaplaanile Muidugi sõber vaikselt nokitseb mu rulli kallal, ek

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_129481

sai siis veidi puhtamaks tehtud salongi. Polte ja mutreid terve karbitäis, huvitav kes need kõik omale kohale sobitab. 

Natuke sai kettaga veel roostet eemaldatud, aga ei midagi hullu.Homme parema ketta ostma, sis saab kogu mastiksi minema lastud, roostemuundur ja sis krunt peale. Ja seest mastiksiga veel yle teha.

Plaan ka müramatid panna, kes mida soovitaks? Ja kui palju seda sinna toppida.

Mingil põhjusel on kunagi kkasti tunnelit ka keevitatud, ei tea kas oli rooste ara soonud v on kkast tykkideks kunagi lennanud. Uued esituled saab ka lõpuks kätte mis olid juba eelmine aasta ostetud

Mingiaeg maale minema ja teise kere laiali lammutama, ylejäägi paiskan myyki.

IMG_20190114_153320.jpg

IMG_20190114_153328.jpg

IMG_20190114_153336.jpg

IMG_20190114_173114.jpg

comment_129482

Ära põhja seest poolt küll mastiksiga üle tee. Sinna piisab korralikust epokrundistki. Selle peale saad juba matti kleepida jne. Ega vaiba alt põhi kivirahet ei saa.  

Mingi idioot on sinna mastiksit lasnud juba, ise tahtsin selle kõik puhtaks lasta sealt.

Heliisolatsiooni tarvikuid saab autoaudioga tegelevatest kauplustest ja nt. Motonetist. Kogu autopõhja ise ei kataks, ei anna oodatud tulemust. Pelgalt matile peale võiks veel mingit pehmemat asja kasutada osades kohtades, mis kõrgemaid helisid summutab. 

  • Autor
comment_129540

Et reede õhtud igavad ei oleks, sai jälle veidi autopoodides kolatud

Näppu jäi siis karbivaha, miski salongivaha(kahtlaselt tume) pigimatti ja poroloon matti

Karbid sai korralikult ara leotatud, samuti ka ukse sisemus( alt äär), esimesed poolraamid sai täidetud vahaga..Salongi põhjapeale sai ka viisakas kiht mingisugust salongivaha? lastud, sarnaneb naq nõuka aja konserveerimisvahale aga kuivab ilusasti ara.

Tagaistme tagune sai pigimatiga kaetud( vajab lopetamist)

received_1861628293964954.jpeg

received_381354975958933.jpeg

  • Autor
comment_129623

Sai siis jälle garages veidi nokitsetud, pigimatid koik paika pandud, sogast ära puhastatud salong ja võib esialgu rahule jääda. kauaoodatud blowoff jõudis ka kohale, näpud juba vaikselt sygelevad😂aga kui kohe hakkan turbot peale installeerima , siis hooaja avamisele arvatavasti ei jõua. Mõtlesin et rem mootori ära, kaane viiks tegemisse ja lapiks kokku ja kui avakal käidud keeraks fööni peale.

Homme on plaanis siis differ alt ära kruttida(sõber tahab jääraja masinale seda), ahi välja kiskuda ja salongi radikas ära vahetada.(yks torudest on puruks, ehk sis alumine plastikust, mis läheb mingi el. klapi kylge? ) Siis oleks vaja veel mytsiriiul välja kiskuda(keegi koledad ovaali augud sinna uuristanud ja alt plekki lõikunud) Turvavööd maha kiskuda ja ära pesta. Ja nagu ikka siis töökäigus tuleb asju juurde mida vaja/võiks/saaks teha.

IMG_20190121_195841.jpg

IMG_20190121_203812.jpg

received_1980372212271377.jpeg

received_294235161236137.jpeg

received_952054295182907.jpeg

IMG_20190125_234922_518.jpg

received_2344616969153204.jpeg

  • Autor
comment_129643

No sel juhul pean leidma sis korraliku tumeda sisu, eelistatavalt must. Nahatamine on jube kallis, samuti ka need orig sportistmed. 250 euri mingi räbala tabureti eest välja käima ei hakka. Pigem sis otsin ette miskit aftermafket istmed. Ja taha otsida korralikud istmekatted. Yks vene mees facebookis myys mudelipõhiseid, peab uurima kas ka e30 le leidub

comment_129652

E36 esiistmete paigalduseks leiad kergesti isegi joonised, mille järgi vajaminevad lisatükid teha. Nendega siis liigutad istme kinnitused õigesse kohta. Tagaiste peab jääma originaal, võõraste asjadega sel kohal pole mõtet pead vaevata.
E30 istmenahkasid müüdi ebays ka, hinda ja sobivust kommenteerida ei oska.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.