Hüppa postitusse
Postitatud

Nii. Nagu enamus teavad siis eelmine kere ei kõlba enam sõitmiseks. Veidike sai uuritud kes kus mida pakub. Lõpuks otsustasin, et võtan siiski sedaan kere, aga seekord fl. Suured tänud @kurikristjan nile, kellelt ma kere ära tõin. Kere ületas mu ootuseid, parem kui piltidel paistis. Tegemist sis 88 a kerega, mis on leedu registris veel. Väliselt on värvkate väga hea. Ka seest põhi, pagass ja kapotialune on vaga viisakas.Kerget pindmist roostet leidub, aga sellegi lennutan sealt minema. 

Nyyd tuleb seest asjad välja tõsta(nii palju kui neid on😁) ja traatketas kuumaks ajada. Siis happekrundiga yle ja värv peale uuesti. 

Vana kere pealt pean ka veel tehnika maha kiskuma ja vaatama mida kannatab veel kasutada.

Tegemist on kyll omajagu aga loodan siiski avalaksuks liikuma saada.

IMG_20190113_182011.jpg

IMG_20190113_204738.jpg

  • Vastuseid 93
  • Vaatamisi 6,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    @ryan ei meeldi väga need m- tech roolid.Aga igayhele oma. ladusin täna pystakud ka lõpuks kokku ära, päris viisakad said teised.

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Vahepeal sai veidi jälle nokitsetud, salong nyyd koos enamvähem(juhiukse polster puudu). Tagasild sai reguleeritavaks keevitatud, esisild veel maha kruvitud-lähevad pritsi ja pulbervärvi Lisandus

  • Young Fanatik
    Young Fanatik

    Saabusid veel 2 pakki: Uued esiistmed ja kangemad kepsud Nyydsest olen ise pikemal tööreisil ja jääb bemari moneks ajaks tahaplaanile Muidugi sõber vaikselt nokitseb mu rulli kallal, ek

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

sai siis veidi puhtamaks tehtud salongi. Polte ja mutreid terve karbitäis, huvitav kes need kõik omale kohale sobitab. 

Natuke sai kettaga veel roostet eemaldatud, aga ei midagi hullu.Homme parema ketta ostma, sis saab kogu mastiksi minema lastud, roostemuundur ja sis krunt peale. Ja seest mastiksiga veel yle teha.

Plaan ka müramatid panna, kes mida soovitaks? Ja kui palju seda sinna toppida.

Mingil põhjusel on kunagi kkasti tunnelit ka keevitatud, ei tea kas oli rooste ara soonud v on kkast tykkideks kunagi lennanud. Uued esituled saab ka lõpuks kätte mis olid juba eelmine aasta ostetud

Mingiaeg maale minema ja teise kere laiali lammutama, ylejäägi paiskan myyki.

IMG_20190114_153320.jpg

IMG_20190114_153328.jpg

IMG_20190114_153336.jpg

IMG_20190114_173114.jpg

Ära põhja seest poolt küll mastiksiga üle tee. Sinna piisab korralikust epokrundistki. Selle peale saad juba matti kleepida jne. Ega vaiba alt põhi kivirahet ei saa.  

Mingi idioot on sinna mastiksit lasnud juba, ise tahtsin selle kõik puhtaks lasta sealt.

Heliisolatsiooni tarvikuid saab autoaudioga tegelevatest kauplustest ja nt. Motonetist. Kogu autopõhja ise ei kataks, ei anna oodatud tulemust. Pelgalt matile peale võiks veel mingit pehmemat asja kasutada osades kohtades, mis kõrgemaid helisid summutab. 

  • Autor

Sai siis täna veidi nokitsetud. Põhi sai happekrundiga yle lastud, eelnevalt käis sinna alla ka roostesurm. 

Roolisammas sai külge installitud ja ette kruvitud uued tuled.

received_334812007246766.jpeg

received_767884540245681.jpeg

IMG_20190117_174735_935.jpg

Seda jama mis sinna põrandale määritud on ära ei vōtagi? Tavaliselt kui nii lähenetud asjale siis võib seal all ka üllatusi olla.

  • Autor

@Tom90 ei näinud hetkel vajadust ja. Seal kus oli mastiks peale tõmmatud roostet polnud, aga sinna kuhu oli eelnevalt mingi sinist värvi asja pandud(tundus naq mingi värv) sealt alt ussitas

Teinekord lihvi keevitused ilusaks, ei tohiks palju aega kuluda. "Kleidi, pükste all peab ka kõik korras olema"

Muudetud , muutis karlerik

  • Autor

Et reede õhtud igavad ei oleks, sai jälle veidi autopoodides kolatud

Näppu jäi siis karbivaha, miski salongivaha(kahtlaselt tume) pigimatti ja poroloon matti

Karbid sai korralikult ara leotatud, samuti ka ukse sisemus( alt äär), esimesed poolraamid sai täidetud vahaga..Salongi põhjapeale sai ka viisakas kiht mingisugust salongivaha? lastud, sarnaneb naq nõuka aja konserveerimisvahale aga kuivab ilusasti ara.

Tagaistme tagune sai pigimatiga kaetud( vajab lopetamist)

received_1861628293964954.jpeg

received_381354975958933.jpeg

  • Autor

Sai siis jälle garages veidi nokitsetud, pigimatid koik paika pandud, sogast ära puhastatud salong ja võib esialgu rahule jääda. kauaoodatud blowoff jõudis ka kohale, näpud juba vaikselt sygelevad😂aga kui kohe hakkan turbot peale installeerima , siis hooaja avamisele arvatavasti ei jõua. Mõtlesin et rem mootori ära, kaane viiks tegemisse ja lapiks kokku ja kui avakal käidud keeraks fööni peale.

Homme on plaanis siis differ alt ära kruttida(sõber tahab jääraja masinale seda), ahi välja kiskuda ja salongi radikas ära vahetada.(yks torudest on puruks, ehk sis alumine plastikust, mis läheb mingi el. klapi kylge? ) Siis oleks vaja veel mytsiriiul välja kiskuda(keegi koledad ovaali augud sinna uuristanud ja alt plekki lõikunud) Turvavööd maha kiskuda ja ära pesta. Ja nagu ikka siis töökäigus tuleb asju juurde mida vaja/võiks/saaks teha.

IMG_20190121_195841.jpg

IMG_20190121_203812.jpg

received_1980372212271377.jpeg

received_294235161236137.jpeg

received_952054295182907.jpeg

IMG_20190125_234922_518.jpg

received_2344616969153204.jpeg

  • Autor

Täna motlesin, et kisuks maasturiga vana kere kyljeposti vähe sirgemaks, saak vähe paremini ligi. Aga juhtus see, et tõmbasin yldse ta ära koos tag uksega.

Lisaks sain kätte lisakellad ja turbo kuumkoja koti.

IMG_20190126_171128.jpg

IMG_20190126_171150.jpg

  • Autor

kyljekarpe on vahetatud ja, töö oli yle p***e, b piilari seest koik roostes ja mäda. kyljepladtikud enamus puruks, sama ka keskonsooliga, igalpool praod.

sisu vb panen e36 sedaani oma, juhul kui sobib

  • Autor

No sel juhul pean leidma sis korraliku tumeda sisu, eelistatavalt must. Nahatamine on jube kallis, samuti ka need orig sportistmed. 250 euri mingi räbala tabureti eest välja käima ei hakka. Pigem sis otsin ette miskit aftermafket istmed. Ja taha otsida korralikud istmekatted. Yks vene mees facebookis myys mudelipõhiseid, peab uurima kas ka e30 le leidub

Kui see "ECO nahast" fb teema siis mudelipôhiseid istmekatteid e30-nele seal ei ole ,touringule ja sedaanile vähemalt mitte.  

  • Autor

@ervin too sama jah. Siis on veidi jama kui e30 le ei leia. Misprst e36 tagumised istmed ei sobi? Olen kuulnud et peab veidi modima aga miskit yle mõistuse oma pole. Hetkel pole käepärast ka sedaani sisu, ainult kupee oma

Kui õieti mäletan, siis minu meelest e36 tagaiste ei mahu juba mõõtmetelt e30 sisse. Kinnitustest rääkimata. 

Aga esiistmed sobivad, paar kinnitust vaja ümber teha. Enda e30 olid e36 esiistmed sees. 

  • Autor

No siis peab ikka mingi teise lahenduse otsima. Tuleb arvatavasti ikka panusgada sadulsepale kes siis uued katted peale õmbleks.vanade esiistmetega pole midagi teha, mõlemal pool siinid naq banaanid.

E36 esiistmete paigalduseks leiad kergesti isegi joonised, mille järgi vajaminevad lisatükid teha. Nendega siis liigutad istme kinnitused õigesse kohta. Tagaiste peab jääma originaal, võõraste asjadega sel kohal pole mõtet pead vaevata.
E30 istmenahkasid müüdi ebays ka, hinda ja sobivust kommenteerida ei oska.

  • Autor

kas pre fl ja fl on pagassi osas ka mingid erinevused? pesin pagassi kyljepolstrid puhtaks. ja no ei sobi normaalselt. Akukasti alla jaab ca 5 cm auk, parema tule all sama asi ca 5 cm auk.vasakul pool allservas ka kahtlane vahe

  • Autor

hetkel monteerin armatuuri sisse ja mul on kuri kahtlus, et pre fl salongijuhtmestik on ka erinev? 

suur juhtmekimp mis jookseb armatuuri alt ja see mis läheb kerepoole ei klapi. Pistikud teistsugused

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.