Hüppa postitusse
Postitatud
comment_23787

Tere!

Tegu siis puhasttõugu ACS3. Tehasest välja 04.1989 ja pea aasta hiljem 03.1990 sõitis välja Ac Schnitzeri tehasest Aachenis.

p1010123largeet9.th.jpg

Varustus:

Lisad, mis alles ACS tehase poolt:

*Spoilaring.

*Mootor M20 S3 2,7 151kw.

*Väljalase.

*Rool.

*Pedaalid.

*Veljed.

*Vermikust ka võibolla midagi. Polegi saanud ise korralikult sinna alla vaadata. All igatahes Bilsteini amordid ja 25-30mm madaldust.

*Vee temp-, õli temp-, õli rõhu- näidikud keskkonsoolis.

-------------------------------------------------------------------------------------

*lõpuni täidetud hooldusraamat, mille peale UM kehitas õlgu.

*võtmega immo

*täis armatuuri -ja laekompuuter.

Audio:

*Alpine cda7894Rb

*4xtweeterid läbi filtrite

*4xherz 65w rms kõlarid läbi filtrite

*1xmacaudio 230w rms 12" subwoofer

Hetkeseisuga on vahetatdud õlid, õhufilter, kütusefilter ja esimesed õõtsa puksid panud E36 M3 omad. Tagumise tiiva keretööd, sai nädal tagasi lõpule. Enne seda sai käidud truumu juures ja mootori kohta ei kuulnud ühtegi paha sõna.

Plaanid?

Hetkel vaja vahetada hammasrihm, vända otsa simmer, käigukasti padjad, kardaanirist, roolilatt ja termosidur, kuna kohapeal käies tahab temp punaseni minna. Pannes sooja max peale, siis on stabiilne. Katalüsaator vahelt välja lõigata, kuna seal auk sees ja suurt kasu sellest ei ole. Passi registreeriti ilma katita. Istmed viia smartservicesse hooldusesse. Mingi hetk vaja murestseda 3. .. ülekandega LSD differ ja murtseda puuduvad ACS poolt seni kaduma läinud detailid. 4augustil on doktori juures aeg kinni pandud.

Hetkel veel probleeme vooluga, nimelt tarbimine on 800mA. kaitsmed 21,27,28 välja ja tarbimine kadunud. Nende kaitsmete alla jääb päris palju asu ja pole olnud aega uurida. vahepeal saanud kõvasti akut laadida ja mis seal salata mõnedki korrad vaja olnud käima lükata.

Pildid:

p1010095mediumih0.jpg

p1010087mediumfz9.jpg

p1010108mediumob9.jpg

p1010093mediumbd6.jpg

rohkem pilte võib leida siit: http://www.hot.ee/schnitzer/

ja kes soovib reisijuttu lugeda, kuidas masin eestisse sai võib kiigata bmwklubi foorumisse.

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_22597

Nüüdseks Hardtopi varaiant jääb ära, kuna otsustasin eesti talve eest säästa masinat. Küll aga vahepeal paigaldatud signalisatsioon ja lähipäeval peaks koale jõudma ka püsikiirusehoidja.

Eile sain ühe huvitava lisa juurde asc kollektsioonist:

pb160005zr9.jpg

06xc8.jpg

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_20570
kevadised tuuled juba puhuvad.pole autost kuulda midagi

Kui nüüd aknast välja vaadata, siis lumi täitsa maas :?: Aga tegelikult auto täitsa liikvel juba. Eelmine laupäev tegin ülevaatuse ära ja 10min pärast sain sini-valges ¹kodas istuda.

Ega siin suurt uudist auto kohta ei ole. Seisis novembrist-aprillini graa¾is ja suurt midagi tehtud selle aja jooksul ei ole. Juurde sai ainult muretsetud uus ACS puidust käigukangi nupp ja eile käisin UM tellisin nahast käigukangi ümbrise ja lisaks veel käetoe.

Tehnilise poole pealt, oleks vaja mootoripadjad ära vahetada ja käigukangi hoovastik üle kontrollida. Käigukang pole enam eriti täpne ja esimeselt teisele lülitades, käib miski kolks tagasillas. Differ on ka hetkel lahtine all, kuid loodame, et see ka see suvi muutub.

Installimist vajab, veel püsikiirusehoidja, mille paigaldamisel loodan patriku käest abi saada.

Kuulmiseni!

-edit-

Tuli meelde, et aprillis täitus 20aastat auto ehitamisest, nii et palju õnne :D

comment_20551

Neid sinivalgeid autosid olen ise kah näinud, peale seda kui auto liikvele ajasin, on mind iga facking jumala kord kinni peetud.

No andke andeks aga krt ma ju ei ole liiklushuligaan!!!

Pole krt midagi teha kah, auto maine on juba selline... :evil:

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_19967

Sinikuuevatimehed ole eriti kinni pidanud, kui aus olla. 1aasta jooksul oli see teine kord ja seegi kord polnud eriti põhjust, kuna ülevaatust ei olnud nende arvutis näha. tundsid huvi, kus kohast ma teh. passi ülevaatuse märkme sain. Oli ka ütlemist turvavöö üle, mida nad ei näinud, et oleks peal olnud, kuid B-pillarit ei ole ju cabriol ja turvavöö on praktiliselt nähtamatu, must-nahksisu, must jope ja must turvavöö. Kuna 3a. puhas leht ees, siis hoiatasid ja lasid minema.

Autost ka:

Mõned nädalad tagasi, sai püsikiiruse hoidja peale, mis tuli välja oli E28 oma ja puudu on siduripedaali lüliti (kui kellegil juhtub olema üle, siis hea meelega omistaks endale) ja Valdeku juures sarniirid vahetatud, ning käigukasti leke peatatud.

Eile sain kätte UMist käetoe ja uue nahast käigukangikoti+uus puidust schnitzu käigukangi nupp. Käetoe saab nädalavahetusel ära installida.

Eelmine nädal sain kasutaja raimo käest uued org. jalamatid. Seoses sellega, ehk teab keegi infot jagada. Kes oleks võimalk jalamattidele tikkida järgnev:

ddeefc8e73.jpg

käisin läbi kõik kohad rakveres, kes tegelevad tikkimisega, kuid keegi ei saa sellega hakkama, kuna jalamatid on liiga paksud. Kuidas ACS selle saavutanud on? Võtavad riide maha mattidelt ja siis tikitakse peale ja õmblevad tagasi?

  • 3 kuud hiljem...
  • 2 aastat hiljem...
  • Autor
comment_45504

Aeg vana teema ellu äratada. Nimelt on mootor laiali ja tekkis küsimus m20b25 ja m20b27 kolbide erinevuses.

2,5 on kolvi läbimõõt 84mm ja kolvikäik 75mm ja 2,7 mootoril on läbimõõt 84mm ja kolvikäik 81mm. Kas erinevus on on ainult erinevas kepsu pikkuses?

Vastavalt siis 135mm ja 130mm. Kas kolvi sõrmed on samal kõrgusel? Põlemiskabrid kolvil on erinevad, see on kindel.

2,5 põlemiskamber on suht sarnane sellega mis minu mootoris. Ainult klappi süvised on vähe suuremad.

Oskab keegi nõu anda, kuna kolvid kulunud ja vaja sinna midagi asemele leida aga sobivat ei leia mitte.

Praegu sai üks 325e mahle kolb tellitud, et vaadata, kuidas sobib, kuid kulukaks läheb, kui kõigist võimalikust variandist üks tellida, et kas sobib.

Sellega jälle suveaste langeb 9,1:1 peale, varasema 9,6 pealt, mis omakorda annab võimsuses natuke järgi. Iseasi, kui palju?

Lisan ka pildi praguse kolvi väljanägemisest.

27062012071.jpg

Kui 2.5 kolvisõrm on samal kõrgusel ja pealt 1-2mm maha lasta ja klapi süviseid suurendada, siis võiks teoorias sobida?

Muudetud , muutis kurjam

comment_45510

tere

minu mootoris on kasutatud 325i kolbe, keps on 130mm...vaata minu teema lõpus kuskil oli pilt ka mul kolvist. Ostsin vahepeal ühe 2,5 eta mootori,millelt kasutasin väntvõlli ja seal on veidi teistsugused kolvid(pikemad ning klapi pesad on väiksemad). Pildilt tundub nagu oleks sul "i"kolb.

i kolbe on kasutanud ka 2,7 stroker mootorites paljud tuunimis firmad. siin üks huvitav artikkel, kus räägib ka 2,7 stroker mootorist: http://www.metricmec...ine-Booklet.pdf Miskipärast arvan et Schnitzer kasutaski "i" kolbi seal.

www.bmwfans.info lehelt saad vaadata 325i ja eta mootori erinevusi. Kindluse mõttes võid ju UM-st VIN koodi järgi küsima minna, mis kolb seal täpsemalt on. Kui eta kolbe vaja siis need on mul olemas.

Kas tundus nii "kohvi" olema et lahti kiskusid või juhtus midagi hullemat?

Sain just endaoma kokku ja puhtalt alumise otsa remont läks mul ise tehes kuskil 250-300eur. Soovitaks sul ka siis juba nii kepsu, kui ka raamsaaled üle vaadata ja välja vahetada.

Muudetud , muutis face

  • Autor
comment_45749

Mul fl 2,5 kolb vedeleb, pealt tundub sama olema, kui vaja siis tule võta võrdlemiseks. Pesitsen Tallinnas ja Tartus.

Viska palun oma tel. PS. helistan, kui uus kolb ka kohal ja võrdlema saab minna.

Neid eta mootoreid on ka tehtud kokku neli erinevat, kui ei eksi. Vaevalt, sul kodus teises remontmõõdus kolve üle on :D

Juhtus see, kütus ei põlenud enam korralikult ära ja väljalasest tuli stabiilselt kütuse lõhna. Sai küll truumu juures viga otsitud, kuid probeemi ei leidnud. Lõpuks sai külmast peast kompresioonid üle mõõta ja kõikides oli 11,5 välja arvatud neljandas, kus oli 7,5.

Mootori kulumine oli teada, juba pärast auto ostmist, kui samuti mootor lahti võeti ja selgus, et kolvi ja silindriseina vahel on lõtk suurem kui lubatud. Siis sai saaled ja kolvirõngad ja kõik vajalik teha, et kolvide vahetus edasi lükata, kuna tol ajal (2008) oli olukord sama keeruline. Alumine osa peaks olema heas korras, kuna läbisõit on selle nelja aasta jooksul vähem kui 40tuh km.

Muudetud , muutis kurjam

  • 3 aastat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.