Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

kurjam

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    17
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast kurjam

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. kurjam

    O: E30 Tweeterid

    Oleks huvi korralike tweeteri katete järgi, mis käivad esimeste uste kolmnurkadesse. Kinnitused peavad olema korras. Tweeterid ise peaks vanadest katetest olemas olema, et neid pole vaja, aga võivad. (kontrollin üle kas on ikka alles kuskil)
  2. kurjam

    Tagatulede tihendid

    Tootekood: 63211370679 Müügihind: 16.86 EUR 34 EURi kahe tihendi eest, ei ole küll teab mis odav. Silikooniga jamama ei hakka, pigem mõtlesin, kas keegi b-osana ehk suutnud tellida kuskilt. Lähen vaatan ehituspoodi, sablooni järgi lõigates nüüd küll 2h neid ei lõika.
  3. kurjam

    Tagatulede tihendid

    Tere! Tagatulede tihendid on surnud ja sealt tuleb vett pagasnikusse. Kas on mingeid võimalusi veel uus tihend saada, peale UM tellimise?
  4. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Viska palun oma tel. PS. helistan, kui uus kolb ka kohal ja võrdlema saab minna. Neid eta mootoreid on ka tehtud kokku neli erinevat, kui ei eksi. Vaevalt, sul kodus teises remontmõõdus kolve üle on Juhtus see, kütus ei põlenud enam korralikult ära ja väljalasest tuli stabiilselt kütuse lõhna. Sai küll truumu juures viga otsitud, kuid probeemi ei leidnud. Lõpuks sai külmast peast kompresioonid üle mõõta ja kõikides oli 11,5 välja arvatud neljandas, kus oli 7,5. Mootori kulumine oli teada, juba pärast auto ostmist, kui samuti mootor lahti võeti ja selgus, et kolvi ja silindriseina vahel on lõtk suurem kui lubatud. Siis sai saaled ja kolvirõngad ja kõik vajalik teha, et kolvide vahetus edasi lükata, kuna tol ajal (2008) oli olukord sama keeruline. Alumine osa peaks olema heas korras, kuna läbisõit on selle nelja aasta jooksul vähem kui 40tuh km.
  5. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Aeg vana teema ellu äratada. Nimelt on mootor laiali ja tekkis küsimus m20b25 ja m20b27 kolbide erinevuses. 2,5 on kolvi läbimõõt 84mm ja kolvikäik 75mm ja 2,7 mootoril on läbimõõt 84mm ja kolvikäik 81mm. Kas erinevus on on ainult erinevas kepsu pikkuses? Vastavalt siis 135mm ja 130mm. Kas kolvi sõrmed on samal kõrgusel? Põlemiskabrid kolvil on erinevad, see on kindel. 2,5 põlemiskamber on suht sarnane sellega mis minu mootoris. Ainult klappi süvised on vähe suuremad. Oskab keegi nõu anda, kuna kolvid kulunud ja vaja sinna midagi asemele leida aga sobivat ei leia mitte. Praegu sai üks 325e mahle kolb tellitud, et vaadata, kuidas sobib, kuid kulukaks läheb, kui kõigist võimalikust variandist üks tellida, et kas sobib. Sellega jälle suveaste langeb 9,1:1 peale, varasema 9,6 pealt, mis omakorda annab võimsuses natuke järgi. Iseasi, kui palju? Lisan ka pildi praguse kolvi väljanägemisest. Kui 2.5 kolvisõrm on samal kõrgusel ja pealt 1-2mm maha lasta ja klapi süviseid suurendada, siis võiks teoorias sobida?
  6. kurjam

    BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face

    Kas sul mootoris on kasutatud 325i kolbe? Siis ei ole töömaht enam 2693cm3? Huvi tekkis, kuna endal sama mootor ja kolvid nõuavad vahetust ja pole sinna midagi panna.
  7. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Tehtigi selle eest, et turvavööd ei nähtud, et oleks kasutatud. Aga kuna nad vist endas nii väga kindlad ei olnud, siis tegid hoiatuse.
  8. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Sinikuuevatimehed ole eriti kinni pidanud, kui aus olla. 1aasta jooksul oli see teine kord ja seegi kord polnud eriti põhjust, kuna ülevaatust ei olnud nende arvutis näha. tundsid huvi, kus kohast ma teh. passi ülevaatuse märkme sain. Oli ka ütlemist turvavöö üle, mida nad ei näinud, et oleks peal olnud, kuid B-pillarit ei ole ju cabriol ja turvavöö on praktiliselt nähtamatu, must-nahksisu, must jope ja must turvavöö. Kuna 3a. puhas leht ees, siis hoiatasid ja lasid minema. Autost ka: Mõned nädalad tagasi, sai püsikiiruse hoidja peale, mis tuli välja oli E28 oma ja puudu on siduripedaali lüliti (kui kellegil juhtub olema üle, siis hea meelega omistaks endale) ja Valdeku juures sarniirid vahetatud, ning käigukasti leke peatatud. Eile sain kätte UMist käetoe ja uue nahast käigukangikoti+uus puidust schnitzu käigukangi nupp. Käetoe saab nädalavahetusel ära installida. Eelmine nädal sain kasutaja raimo käest uued org. jalamatid. Seoses sellega, ehk teab keegi infot jagada. Kes oleks võimalk jalamattidele tikkida järgnev: käisin läbi kõik kohad rakveres, kes tegelevad tikkimisega, kuid keegi ei saa sellega hakkama, kuna jalamatid on liiga paksud. Kuidas ACS selle saavutanud on? Võtavad riide maha mattidelt ja siis tikitakse peale ja õmblevad tagasi?
  9. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Kui nüüd aknast välja vaadata, siis lumi täitsa maas Aga tegelikult auto täitsa liikvel juba. Eelmine laupäev tegin ülevaatuse ära ja 10min pärast sain sini-valges ¹kodas istuda. Ega siin suurt uudist auto kohta ei ole. Seisis novembrist-aprillini graa¾is ja suurt midagi tehtud selle aja jooksul ei ole. Juurde sai ainult muretsetud uus ACS puidust käigukangi nupp ja eile käisin UM tellisin nahast käigukangi ümbrise ja lisaks veel käetoe. Tehnilise poole pealt, oleks vaja mootoripadjad ära vahetada ja käigukangi hoovastik üle kontrollida. Käigukang pole enam eriti täpne ja esimeselt teisele lülitades, käib miski kolks tagasillas. Differ on ka hetkel lahtine all, kuid loodame, et see ka see suvi muutub. Installimist vajab, veel püsikiirusehoidja, mille paigaldamisel loodan patriku käest abi saada. Kuulmiseni! -edit- Tuli meelde, et aprillis täitus 20aastat auto ehitamisest, nii et palju õnne
  10. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Nüüdseks Hardtopi varaiant jääb ära, kuna otsustasin eesti talve eest säästa masinat. Küll aga vahepeal paigaldatud signalisatsioon ja lähipäeval peaks koale jõudma ka püsikiirusehoidja. Eile sain ühe huvitava lisa juurde asc kollektsioonist:
  11. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    On kellelgi kogemust akude lappimisel, selliste materjaliga? Kanga all peaks olema isenesest plastik? mhmm, teised variandid ei olnud nii huvitavad... Kirjutasin ka ühe reisijutu, kuid see jäi ainult bmw klubi foorumisse. See käigukangi nupp ja kate, läheks kohe vahetusse, kui oleks org Schnitzeri nupp sinna asemele lükata. Vahepeal nägin ühte ebayst, kui maha magasin
  12. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Hea leid. Uurisin ja on veel müügiks. Natuke valmistavad muret need katkised nurgad, mis näha siin: http://s294.photobucket.com/albums/mm104/AarneA/Kaikenlaisia/?action=view&current=E30kovakatto5.jpg Millest see katus tehtud on ja on võimalik kuidagi edasist rebenemist vältida? Kui keegi soome keelt puhub, siis seda tõlget oleks ka hea teada: E30 Cabrioletin kovakatto mattamusta (kangas/vinyyli) pinnalla kohtalaisen hyvässä kunnossa. Lämmitettävällä lasilla (toimii). Mukaan kuuluu kiinnikkeet, prikat, mutterit ja asennus työkalut.
  13. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Viimane vahekord oli üsna pikk. Sain mõned nädalad tagasi masina kätte. Viisin valdeku juurde hammasrihma vahetusee, kuid siis selgus, et plokikaane tihendi vahelt ajab õli välja. Vahetusse. Edasi paistis juba, et rõngad ja kolvid kulunud. loks oli sees. Vahetusse läksid siis järgmised asjad: *Kõik tihendid *Raamsaaled *Kepsusaaled *Kolvirõngad *Hammasrihm+pinguti *Veepump *Plokikaan lihvitud *Süüteküünald *Jagajakaas *Geneka/roolivõimu rihm *Väljalaske klappide juhtpuksid *Süütejagaja rootor Hetkel veel mõnedasajad kilomeetrid jäänud mootorit sisse sõita. Kurja juur, miks pidi kuu aega ootama olid kolvirõngad, mis polnud kusagilt saada. Kolbide tellimisega oleks läinud jõuludeni. Ehk kunagi tulevikus... Peale mootori sissesõitu vajavad hoolt veel järgmised asjad: *Ventika sidur *kardaani rist *diffrer (peaks olema lsd, kuid ei tööta) Kui keegi teab kust on võimalik eestis soetada Hardtopi ja mis hinnaga? Pildi materjali pakkuda ei ole, kuna ise tööde juures ei viibinud.
  14. kurjam

    BMW 325 ACS3 cabrio '89 - kurjam

    Nädalavahetusel sai tõesti Pärnuga tutvust teha. Hoidsin silmad ka lahti, ehk näen sinu sinise noole ka ära, aga ei jäänud silma Kui tammsaare tn, siis arvatavasti pargituna, oleksin kindlasti tähele pannud, kui oleksid mööda sõitnud.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus