Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_123643

Kuna pikemalt olen põdenud vanakooli BMW haigust, siis see on jõudnud areneda nii kaugele, et koju veeres üks E30 M3. Nüüdseks auto arvel, kevadel võib liikluses kohata, nii et otsustasin masinast ning tegemistest väheke pajatada.

 

Auto ajaloost natukene - väljalaske aasta 1990, esmane registreerimine 1991, 1995. aastal exporditi Jaapanisse ning nüüd ringiga tagasi jõudnud Euroopasse. Tehasest väljunud Diamantschwarz Metallic kattega, S14B23 lõpuaasta süda, millel 158Kw jõudu. Lisade nimekiri e30 kohta isegi küllaltki rikkalik, on näha, et esimene omanik enda tengelpunga kinnisena hoidnud ei ole.

 

VIN LIST –

M3 VIN info

Type      AK05

Model  M3 - EUR

Development Code       E30

Chassis LIM

Steering              LL

Doors    2

Engine  S14

Displacement    2.30

Power  158

Drivetrain           HECK

Transmission     MECH

Color     Diamantschwarz Metallic - 181

Upholstery         Silber Leder - 0292

Production Plant             MUNICH

Production Date              1990-11-20

 

Options

289         Lt/alloy Wheels 7-spoke Styling               Lm Raeder/7-speichenstyling

401         Sliding/vent Roof, Electric           Schiebe-hebedach, Elektrisch

410         Window Lifts, Electric At Front  Fensterheber, Elektrisch Vorn

415         Sunblind For Rear Window         Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe

423         Floor Mats, Velour         Fussmatten In Velours

428         Warning Triangle             Warndreieck

494         Seat Heating F Driver/front Passenger  Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

500         Headlight Washer Sys/intensive Cleaning           Scheinw.waschanl./intensivreinigung

510         Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam         Leuchtweitenregelung Abblendlicht

535         Elektronische Temperaturregelu             Elektronische Temperaturregelu

540         Cruise Control   Geschwindigkeitsregelung

551         On-board Computer Ii W Remote Control           Bordcomputer Ii Mit Fernbedienung

655         Bmw Bavaria C Business              Bmw Bavaria C Business

675         Bmw Sound System       Bmw Sound System

681         Dachantenne    Dachantenne

690         Cassette Holder               Cassettenhalterung

801         Germany Version           Deutschland-ausfuehrung

932         Winterreifen Zusaetzlich             Winterreifen Zusaetzlich

 

Eestisse jõudes hakkas seik peale kohe esmase registreerimisega, kus ühe käiguga asju aetud ei saanud. Kohalikele autovõluritele osutus probleemseks selgitada välja auto väljalaske aasta ning kas tehasest välja veerenud vasaku- või parempoolse rooliga. Lisaks ei meeldinud neile MOMO sportrool ning lähituledel puuduvad „HC“ tähised. Sai tagasi garaaži sõidutatud, et jääda ootama nende poolset kõnet selle kohta, et tehtud päringu paberimajandus on nendeni jõudnud. Ootamise käigus sai likvideeritud ka teised probleemid, ehk vahetatud tuled ning külge pandud tehase M-tech 1 baranka. Teistkordsel külastusel üllatusi ei tulnud, tuli vaid kukrut tühjendada ning vastu sain rohelise paberinässaka ning natukene plekki.

Autost endast siis lähemalt – üldmulje hea, esineb minimaalsel määral pindmist roostet, tõusva päikese maal on likvideeritud mõned tehases küljes olnud lisad, kuid suurem osa autot on säilinud originaalsena. Põhjaliku ülevaatuse käigus sai välja toodud kõik pisemadki vead, mis vajavad tegemist –

 

M3 TO-DO:

Tagaakna alumine äär/liist üle vaadata (TEHTUD)

Tagumisel paremal tulekattel väike tükk puudu

Varuratta poldikate puudu (OLEMAS)

Roolialune kate vahetada (OLEMAS)

Keskkonsooli mõlemad osad üle vaadata (TEHTUD)

Tagumise jalamati kinnitus puudu

Istmete mehhanismid puhastada/õlitada

Akna katkestuslüliti kulunud

Kliimapaneeli raam kulunud (OLEMAS)

Kindalaeka rihmad üle vaadata (TEHTUD)

Checkpaneeli katte liim väsinud

Juhi poolse tweeteri kate kinnitada

Kliima nupp kulunud

Käigukasti hoovastik üle vaadata

Tuleregull korda (OLEMAS)

Armatuuri ja klaasi vaheline tihendi üks ots lahti

Parem poolne uksehing kulunud

Esimene märk kulunud(TELLITUD)

Tagumised piilarikatte nurgad kinni

Kõlarid taga

Bavaria C Business makk sisse.(OLEMAS)

Tagumine aknalaua plekk

Parem poolne tagumine istmekate üle käia

Lukud määrida

Hinged määrida

Kapoti tuulelukk vahetada (TEHTUD)

Kapoti amort vahetada (TEHTUD)

Sigari süütaja nupp kulunud.(OLEMAS)

Tag. klaasi soojenduse nupp kulunud

Ohutulede lüliti kulunud.(OLEMAS)

Lõpupütt mitte originaal, vahetada.

Tagumine tuhatoos kulunud (OLEMAS)

Tagaluugi juhtmed korrastada (TEHTUD)

Pagassi valgustus ei tööta (TEHTUD)

Katuseluuk reguleerida

Tagumise NRi alune plastik puudu. (TEHTUD)

Uksepolstrid puhtaks

Kaitsmekarbi kaas vahetada. (TEHTUD)

Püsika mootor (OLEMAS)

Küünlajuhtme katted puudu. (TEHTUD)

KKK värvida?

Esituled.(VAHETATUD)

Õhulugeja juhe parandatud

Tulekatte kinnitused puudu.(TEHTUD)

Esitule pirnikate vahetada.(TEHTUD)

Amordipoldi kate kole

Esitule pesurid (OLEMAS)

Juhiistme vasak külgtugi värvida

Küünlajuhtmed valed

 

Mootor toimetab hästi, profülaktika mõttes hooldada, kuigi tundub, et seda on alles tehtud. Lisaks peaks peale „tagumiku tunnetuse“ ka üle uurima sillad. Nii positiivne, kui ka mõnes mõttes negatiivne on see, et terve põhi ja sillad tehtud üle mastiksiga.

Tulevikust – hakata tegelema leitud vigadega... Ennekõike mõned häirivamad/suuremad asjad, kuid üritaks jõuda sinnamaale, et isegi puuduv jalamati kinnitus likvideeritud.

Loomulikult, kui kellelgi üle vajaminevaid juppe, siis võib julgelt pakkuda. :) (Näiteks tuleregull, püsikas, 100% korralikud salongiosad jne)

 

 

IMG_3170.JPG.a0f22ffe7ac2aa8f907486fbb30188d7.JPGIMG_3171.JPG.c23c648a70d180d5a25b68ac8e05bee3.JPGIMG_3174.JPG.b2527b9be9f5624f7d6c1b4e592f14d0.JPGIMG_3181.JPG.fb0d356997f24686292f1c17629ac4e4.JPGIMG_3196.JPG.1e88f4dced9e6cf6f1871cbd2055a395.JPGIMG_3197.JPG.dab2531f666a2eacd59d18150720c017.JPGIMG_3199.JPG.c320811fe6065597f7d7ca156abebd47.JPGIMG_3200.JPG.ee6f3cd04e63ef2c6879a7c795c8f671.JPGIMG_3201.JPG.9a56ef71a5d30d7d76b25b94c9b96353.JPGIMG_3202.JPG.95901b3e68b2ea83ccab7da8cc720cb5.JPGIMG_3203.JPG.ddcbbf0e272c5a0a59e318f37e1e1524.JPGIMG_3204.JPG.92124277c00c4b87f9676b4a2e1dd964.JPGIMG_3205.JPG.556b44be46f665bcb4405a4eada2adce.JPGIMG_3207.JPG.1828d56903ee19e18d3b41f3f01b0ac3.JPGIMG_3251.JPG.16f8bd4380d0dea520e6bd32f10b46ea.JPG

 

IMG_3198.JPG

Muudetud , muutis Smoking

  • Vastuseid 74
  • Vaatamisi 11,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Uuh. Tuli meelde, et mul teema täitsa soiku jäänud. 2022. Aasta sügisel kui auto talveunne sai pandud tuli meelde, et ma ostust alates tahtnud teha KKK ilusaks. Mõeldud tehtud, KKK tuli maha, hakkasin

  • Auto koos, esimene sõit ja pesu tehtud. Tulepesurid töötavad, kuid vaja osta uued tagasilaske klapid, mis koostööd teha ei taha. Teisipäeval auto tõstukile, kus kogu mehaaniline osa ning sillad saavad

  • Smoking
    Smoking

    Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_125825

Kusjuures m-Tech 2 rooli polegi endal. Autol oli ostes peal enamvähem viisakas momo sportrool, kuid see lendas kiiresti küljest.

Nokitsemist jagub ka - näiteks ei tööta püsikas, vaja hakkata viga otsima. Õnneks kõike peale mootori on mitmeid, nii et katseeksitus meetodil ehk leiab vea üles. Lisaks on väga aeglaseks muutunud odomeeter, mis mõnda aega enda arvates vähemalt töötas ilusasti. Nüüd käib oma 7x aeglasemalt kui peaks. On ehk keegi kokku puutunud nende kerimisega, et uuele õige näidu ette saaks? Kas sama lihtne kui näiteks pre face e23l või korralik tükk nokitsemist?

Kütusefiltrist tuli ka omajagu roostet välja. Teoreetiliselt lisakütusepaak pikalt kuival olnud ja roostetama hakanud. Kuna maha võtma ei hakka, siis üritab ta läbi loputada paak täis/tühjaks/korda ning filtri vahetuse meetodiga. Õnneks filter suht ligipääsetavas kohas ning saab kasvõi tungraua peal tankimiste vahel ära vahetada.

Otsin ikka ka tagumisi kõlareid, kui kellelgi vedelema peaks. 

 

F57A8C43-D1C4-48D0-AEEF-061B448C01DF.jpeg.691033b32788823cbc3b9759d37e38f6.jpeg

2163E7FE-4B03-4DE7-92AC-CF11A2B2E5B3.jpeg.158516731986fc31fc57ce00f4e6257c.jpeg

Muudetud , muutis Smoking

comment_125832

Hea näeb välja küll! Millega sa seda musta värvi ilusana hoijad? 

Hmm .Huvitav ju siis tutavaid koheldakse seal teist moodi. Paljud kes kiidavad on tööl seal tutavad. Ise ei julge ennam sina jälle viia autot kunagi.Peale seda kui E38 pagasi sisu rikkuti täielikult ,ajutiselt eemaaltatud mootori osade asetamisega sina. Patriku sekeldused jne.Olin 2a kindel kunde aga peale diislipumba jama mida nad ei sutnud lahendada ja andsid tagasi mitte töötava auto selle eest veel suurt summat nõudes ? Õnneks leidus neist korralike ja hoolsamaid tegijaid kes antud vea parandasid kiiresti.

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_127760

Tänud. Autoga pole ausaltöeldes midagi erilist vahepeal toimunud, lihtsalt sõitu nautinud. Sai käidud poleerimises ning korralikus salongihoolduses.

Meelde tuleb ka see, et bensupump suri maha, kuid sai kiirelt viga likvideeritud. Lisaks vaja natukene lammutada ja leida üles viga juhtmestikus, kuna pagasivalgustuse pesasse pirni panekuga läheb kaitse läbi. 

Vb kujutan ette, aga soojalt tundub mootor ka natukene erksust kaotamast, mõtlesin proovida lambda vahetust(ÜVl mainiti, et heitgaaside näidud ka kõrged), kuid see asub väga rõvedas kohas ning veel pole ära vahetanud - ostma õige võtme selleks. 

 

541EBBF8-51DE-48C7-BC10-C2862FF5EC35.jpeg.e5e9bcce8d56695b8a27334f772ad04c.jpeg

86840416-7E46-4622-9285-78EB868FB1A4.jpeg.cd3c29f25326567ded085f212de006f5.jpeg

33B913BE-04E3-4D2C-A6ED-EF0273759206.jpeg.7d46c2db3555b51a7ce73c386cd3b3cc.jpeg

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_128776

Mõtlesin, et teeks viimase sissekande enne talve. Mootori probleemid sain suures laastus lahendatud - uus lambda ning mõõtmine. Kuid midagi paremaks ei läinud, lõpuks selgus näite vaadates, et Jaapanis õhulugeja kaas maha käinud ning segu rikkamaks keeratud. Ju siis tahetud “jõudu” juurde saada.

Lisaks tegin kiiruga uue väljalaske keskosa, kuna originaalil natukene hakanud plekk roostetama ning soovisin selle ära preserveerida, kuna võib vast öelda, et kogu uue originaali keskosa leidmine “mission impossible”. Talvel kavatsen nokkimise eesmärgil korralikust roostevabast uuesti teha. 

Üks hommik oli ka Sidur kadunud, mis osutus lekkivaks sidurisilindriks - kiire vahetus ning õhutamine ning probleem jälle lahendatud.

Lisaks vaja talvel vahetada kõik sisselaske tihendid ära, tundub, et saab kuskilt lisaõhku peale, kuid eks sellega saab rahulikult tegeleda, kui suurem külm kohal ning õhtuid rohkem sisustada vaja on. Nüüdseks auto talvekorteris ning jääb uut kevadet ootama. :)

 

EFAD6533-A835-4B52-84A4-F7E63BACE16A.jpeg.f1bf09f71e35b574737bf3bed6c6c65d.jpeg

90F0C73E-F997-4793-88E5-D54C53DEE98D.jpeg.5fc1931f46a00d38f5e79c2190bfc582.jpeg

F99F7704-2B7E-4E85-84BC-AE7E8D2497D5.jpeg.9489cdc7149a59c7d1f307722351b0fa.jpeg

276974B1-D09F-4E89-9321-883C3BA2324F.jpeg.22f1773bed45c128d73b8be44f4f6273.jpeg

7F1AA857-A928-475E-BCA0-BC685F5BFD4A.jpeg.45b6417084bb93ea513dc60f50aa7d12.jpeg

50A07AF4-0573-48FE-B614-194CB092F97C.jpeg.a6807553132ac69757f13847d50409c1.jpeg

ADDD6521-6496-4630-8F52-662782E19294.jpeg.d732fd9a21e0743d4313f7c904cc48c2.jpeg

300548D4-D92F-4A20-BD55-E5DF031255B9.jpeg.2bf73b7c8bf43e9380ade3673499f2f4.jpeg

6EBF8BFD-C16E-466B-BFC6-69B14D41BC64.jpeg.f5582308dc76625a94a392e6e9a3c563.jpeg

E21E25FD-2123-4375-BA28-A5725C589CE8.jpeg.67f518f7a9964554be38588e5c2c67c9.jpeg

81BF74FE-8FF4-4D64-B3F1-0E9EC0047875.jpeg.49ab77a05c25ce709425de40ebe6b508.jpeg

 

ED354448-2501-44A2-A736-2A9006C2A5A7.jpeg.85e7a3bdec42e56e53cc83c68b850ca4.jpeg

867E41D6-7D8B-4D76-8B05-67362E38564E.jpeg.c1c61016d878d63aa1a2c379f91b1247.jpeg

 

86C790BB-B355-4BF9-8DC1-4D78CA71750C.jpeg

Muudetud , muutis Smoking

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_129654

Talv on möödunud rahulikult, autot näinud pole, keegi helistanud ka pole, nii et ju talvitub rahulikult. Hooajaks lihtsalt natukene tükke varunud. Lõpuks leidsin tagumised Premium süsteemi kõlarid, kuid nüüd dilemma ees, kas raatsin autosse panna need või leida üks komplekt veel juurde. Nimelt tänu heale tuttavale sai näpud külge täiesti uutele ning tehase karpides kõlaritele... Selles ka probleem, ei tea kas leian südant, et neid pakist välja võtta ning kasutusse panna. Kuna tehase Bussiness makk siiamaani teadmata seisus "remondis", siis arvatavasti läheb vähemalt praeguseks sisse Bavaria Electronic CD II makk, mida ka sellele autole oli võimalik tehasest juurde võtta. Tegu siis omaaja nö tippude tipp makiga ning kuna mul juhtmestik ja tehasevõim juba autos olemas, siis rohkem tööd sellega vaja ei lähe, kui lihtsalt sisse libistamise vaev.

Teiseks õnnestus leida väga heas konditsioonis Evo  2 esistange lisa. Kas see reaalselt ka auto külge läheb, seda näitab aeg - kuigi kahju oleks sellisel ilusal tükil lasta niisama riiulil seista.

Vahetamist vajab ka väljalaske temperatuuri andur, et spidoplokis tuli punaselt koguaeg ei põleks. Kahjuks antud juppi originaali enam ei saa ning võetud sai üks kolmanda tootja tükk, loodetavasti töötab ning ajab asja ära. 

 

Premium.jpg.70fde2e9c937e6a5bf7900bd08e18a93.jpg

Premium.2.jpg.aa88e456d4adacf935b852398898f576.jpg

electronic.jpg.7f3ef66271111d0e3aecfd7cd3d422b6.jpg

evo2.4.jpg.fc08f10eef322780cc3f4b977a60d263.jpg

evo2.6.jpg.29f6f7c9eef8731cfd4d63fa2209e137.jpg

evo2.5.jpg.8ed9b34282c4e12968d4f6f0e9187efd.jpg

evo2.2.jpg.e1a5086b453ab04d43e75afe5cf95a75.jpg

andur.jpg.98d9e62c915b0d7d665c4998f70093f5.jpg

evo2.3.jpg

Muudetud , muutis Smoking

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_132681

Nii, jätaks väikse jälje maha jälle auto tegemistest. Esimeste soojade ilmadega sai ette paigutatud külge Evo lisa, mis vähemalt minu arvates muutis autot omajagu agressiivsemaks. Lisaks sai tellitud ka Carbtune ning ära timmitud ITB vaakumid. Lisaks oli Trosseli asendi lüliti valesti “regullitud”.

Praeguse seisuga tundub, et leitud mootorisaagale samuti lahendus - enda auto aju ei kuulanud lambdat ning ainsaks loogiliseks põhjuseks tundus olevat aju. Õnneks õnnestus enne uue tellimist proovida teise auto pealt ning see probleemi ei lahendanud, asi selge ja pidi viga mujalt otsima. Juhuslikult ilmus välja ka teine täpselt sama veaga M3(Tore üllatus oli ka see, et minu ja antud auto vahe oli alla 100 auto liinilt, nii et suure tõenäosusega võisid need kaks masinat 90ndatel koos BMW tehase parklas seista) ning targemad inimesed hakkasid asja põhjalikumalt uurima. Selgus, et M3(parandage kui eksin, võib-olla tavaliste e30tel ka) on aju juhtmestiku küljes kaks üksikut pistikud, millega on võimalik kombineerides vahetada nö töörežiime vastavalt regioonile ja kütusele - nö euroopa ja kuulab lambdat, USA, ei kuula lambdat ja solk kütuse. Lisaks sellele aju taga Potekas, millega võimalik seitset erinevat režiimi valida - rikkam segu, lahjem segu, rikkam segu ning süüde varajasem jne. Kellel huvi, siis võib ühendust võtta ja saan täpsemalt rääkida. Praeguse seisuga tundub, et töötab ilusasti ning loodame, et sedasi ka jääb.

Külastanud ka mõnda üritust ning praeguste ilmadega võib öelda, et auto igapäevases kasutuses.

7AC95CAB-85F6-435A-9251-FF2D05B8E554.jpeg

6D0DF3B7-70A7-4075-AD57-857F283152E7.jpeg

5061D72D-1934-4C7A-B381-8B8FEFF84F88.jpeg

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor
comment_137359

Nii, kaua aega pole midagi kirjutanud, kuna auto nüüd vaikselt talveunest üles äratatud, siis võiks midagi kirja panna...

Pooleli jäi vist eelmise aasta suve lõpust. Alustada võiks vast sellest, et eelmisel aastal enne talveund tahtsin veel ülevaatuse ära teha - ei tohiks ju autol midagi viga olla ning kuna seadus muutus ja rehvid enam ei pea tehasemõõdus olema, siis kiirelt sisse ja templiga välja. Eksisin. Tuled töötavad, pidurid korras, heitgaasid üllatavalt head ning sillad perfektsed. Ise hakkasin juba vaikselt asju "Kokku pakkima", et ära sõita, kui nägin, et ülevaataja tuli kavala näoga auto juurde tagasi ning tegi viimase "testi". Nimelt, võttis taskust mõõdulindi, palus appi enda kolleegi ning viskas auto alt mõõteriista teisele poole paarimehele ja palus tal lugeda ette mõõdu velje alumise randi servani. Ärapanijaliku näoilmega teatas mulle, et peate kuuaja jooksul tagasi tulema, kuna auto laius suurem, kui dokumentides kirjas. Ajas ikka närvi küll. Jah, veljed on "laiad", kuid sellise asjaga norima hakkata... Loogiline, et veljed istuvad alt natukene väljaspool, kuid muster on ilusasti koopas, kuhugi vastu ei käi ning ülevalt alla vaadates võib-olla paar mm veljeranti tiivaservast näha. Tekkis kohe küsimus, kas silmamõõt ning mõõdulint on taadeldud. Ei olnud tuju vaielda ja auto läks ilma ülevaatuseta talvekorterisse.

Talv läbi, ilmad soojad ja ilge kiusatus oli auto välja ajada. Akuklemm peale, istusin autot, keerasin juba tuhinaga võtit, kuid vaikus - vaid tõmberelee tegi plõksu. Selge, ju aku tühi, lükkasime käima, sõitsin töökotta, et aku laadima panna ja siis õhtul esimesed ringid teha. Täpselt sama teema. Esimene mõte oli, et äkki starter kinni jäänud, paar toud, kuid ikka tumm. Ju siis starter seismisega maha koolenud.(Huvitaval kombel oli see kahe päeva jooksul kolmanda auto starter, mis otsustas töötamise lõpetada - õnneks teised autod polnud enda omad 😄 ) Lisaks ei see talv mõjunud hästi ka piduritele, kuna ühe tagumise supporti kolvid olid täiesti kinni olnud ning töö lõpetanud.

Praeguseks ülevaatus olemas, lähiajal üritan ära teha hoolduse ning ehk jõuan lõpuks maha võtta ka sisselaske, millele kunagi kõik tihendid tellitud said. Lisaks vaja üle vaadata roolivõimu potška alused voolikud, mis lekkima hakanud.

44650306491_ba2a62348e_c.jpg.3644366d002cc46f06b8a05e9b62a230.jpg

 

comment_137386

Ma ikka sajandat korda naeran seda, kuidas sõbrale kuskil Märjamaal või Raplas läheneti, - oli ÜV juba lõpukorral ja tuli teine taat äkki putkast välja ja ütles et nullllll-viie kilbid on all, viga tuleks kirja panna (auto oli 2101). Kes ei tea siis velje laiuse vahe on 5 tolli vs 5,5 :D Ohtlik viga indeed.

  • 3 aastat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_153910

Uuh. Tuli meelde, et mul teema täitsa soiku jäänud. 2022. Aasta sügisel kui auto talveunne sai pandud tuli meelde, et ma ostust alates tahtnud teha KKK ilusaks. Mõeldud tehtud, KKK tuli maha, hakkasin juba tulesid kustu panema, kui otsustasin kaane alla ka piiluda - kahjuks või õnneks avastasin, et nukkade parim enne hakkab läbi saama. Lõin kapoti kinni, läksin koju ning kuskil nädalakese seedisin, mis peale hakkan. Eeltööd tehes selgus, et varuosade saamine enam kõige lihtsam ja odavam pole, sai otsustatud, et pigem tegeleda kohe suuremalt, kui mõne aasta pärast, mil närvidele ja rahakotile see kindlasti kordades raskem oleks. 
Võtsin maha mootori, siis vaatasin, et ega muu kapotialune ka kõige kenam pole ning kui juba tegelen, siis võtan ka selle ette. Selline jada jätkus päris mitu kuud, kuniks alles jäi vaid tühi kere ning paari konteineri jagu ajahambusse jäänud juppe. Nüüdseks mootor valmis, mõned detailid veel, mis jooksvalt tähelepanu saanud, põgusalt peale hakanud kere taastamisega.
Kuna juttu palju, siis siia ühe postitusega seda kõike kirja panna ei jõua, võin jooksvalt kirjutada sellest, mis kaaskannatajatele huvi pakuks.


Carpe diem. 🫡

IMG_9459.jpeg

IMG_9465.jpeg

IMG_5934.jpeg

IMG_5974.jpeg

IMG_6168.jpeg

IMG_6496.jpeg

IMG_6331.jpeg

IMG_8249.jpeg

IMG_8546.jpeg

IMG_8543.jpeg

IMG_6931.jpeg

  • 1 kuu hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_154086

Lõpuks sain ka kere raami valmis ning saab seda vähe inimlikumalt tegema hakata. Tähelepanu vajavaid kohti on, kuid mitte midagi kõige hullemat. Enamus probleemid tingitud inimeste enda lollustest - kõksud, kännud, halvasti algete eemaldamised või lappimised. Kindluse mõttes tahaks kevadel, kui ilmad juba lubavad, kere üle mõõta - saanud on ta kunagi ühe paugu vasakusse esinurka.
Positiivse poole pealt on peaaegu kõik mootoriruumis olevat asjad nüüdseks tähelepanu saanud(va juhtmestik) ja jäävad õiget aega ootama, sillad vajavad komplekteerimist ja võib ka nende saaga põhimõtteliselt lõppenuks lugeda. Tegemata on käigukast, kuna ei suuda välja mõelda tegevuskava sellele, lisaks gardaan, bensiinipaak ning suurem osa salongist. Eks selliseid väiksemaid nokkimisi on tohutult veel, kuid võiks öelda, et enamus suuremad sõlmed on valmis. Loodetavasti jätkub rammu, et sarnase tempoga edasi minna.

IMG_0488.jpeg

IMG_1458.jpeg

296627B7-671F-4227-BEAC-5AAA9206473C.jpeg

IMG_1494.jpeg

IMG_1500.jpeg

IMG_9237.jpeg

IMG_1547.jpeg

IMG_0151.jpeg

IMG_0168.jpeg

IMG_9831.jpeg

IMG_7689.jpeg

IMG_9534.jpeg

IMG_9536.jpeg

IMG_9537.jpeg

IMG_9538.jpeg

IMG_9542.jpeg

IMG_9906.jpeg

IMG_0401.jpeg

IMG_9826.jpeg

IMG_9882.jpeg

IMG_0338.jpeg.8ff0cd187caa274aa9289ec83f53abee.jpeg

Muudetud , muutis Smoking

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.