Hüppa postitusse
Postitatud
comment_112978

Tervitus.

Veeres hoovile siis järjekordne ravimatu haigus E30, järjekorras kaheksas :D

Eestisse jõudnud läbi poola. Kere poolest igati viisakas eksemplar, ukse ja luugiservad ilma roosteta veel, põhi võibolla vajab natuke tähelepanu. Tehniline pool vajab samuti üle käimist. Arvele võtmist takistavad laiad veljed ja katalüsaatori puudumine.

Mootor, nagu M40 ikka, kerge tiksuga. Hetkel ka puterdab madalatel pööretel.

Avastatud vigu veel niipalju, et puhur ei puhunud, mootor oli kinni, spidoplokk oli pime, taustavalguse regulaatoris oli viga.

Pisivigu leiab kindlasti veel, kuid ei midagi ületamatut.

Lisade poolest vaene, nagu R4 ikka, ära tasuks märkida võibolla rohekalt toonitud esimesed küljeklaasid.

Lähiajal mõtetest, plaanidest ja arengutest pikemalt :)

 

 

87949029.jpg

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 232
  • Vaatamisi 19,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esisillaga selleks korraks ühel pool ja võib asju jälle auto külge tagasi keerama hakata Päris kõik liikuvad osad vahetusse ei läinud, kuna on veel korras. Neid vahetab jooksvalt vastavalt vajadusele

  • Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitad

  • Kuhu seinale see rist tõmmata tuleks, M40 kapoti all ja ei visatagi välja, saab tehnohoolet ja uued rihmad hoopis

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_117282

Vennasel garages rehvipink. Värske aparaat. Kui velje balanssi paned ja pingist ära võtad ja uuesti pinki paned et vaadata kuis jäi siis on näidud juba teised kuigi ennem ära võtmist oli ok. 

Kõlab ebaloogiliselt aga nii on, ja samad tsõõrud auto all ei viska ega vibra sest reaalselt sai esimeses katses 0 peale balanseeritud

Muudetud , muutis hondamtx

  • Autor
comment_117453

Sammuke originaalsuse poole :) Vibratsioon on endiselt alles, küll natuke vähem tunda, kuid siiski. Siin saab vist küll nüüd ainult väsinud veermikku ja veosüsteeme juba süüdistada. Eks sellega tegeleb mingi aeg :) Mõni kuva ka ja tänud kasutajale Tont :)

 

17965253_1325531007483525_924076670_n.jpg.7c3593b8324de7e4ddb83f76e4442026.jpg17965512_1325530827483543_1814950791_n.jpg.b2b133d5d3ba9ad5b3c9b4ea5a23c6a6.jpg17965750_1325531134150179_1504366486_n.jpg.80eb6db8e2afbfb1ae203e7b948707fd.jpg17974584_1325531244150168_282861225_n.jpg.fde6265eee01754e034f3fb6fdd1ad44.jpg17918091_1325530657483560_924334869_n.jpg.637b8c3914c85fb9fc4ab8f534c05d22.jpgIMG_20170415_124311.jpg.14f3002e5a2c1ce30e58070eb3a25b52.jpg.e0a8ead0a617fe9f48bfb6cab64471ee.jpg

  • Autor
comment_117662

Üks jama, äkki keegi oskab kommenteerida. Kütusenäidik näitab stabiilselt rohkem. Ei töllerda üles-alla, nagu neil kombeks on. Tõllerdas temp seier. Sai spido lahti võetud ja kontakte puhastatud, nüüd töötavad mõlemad ilusti, ainult et kütust näitab rohkem. Korra jättis ka tee äärde. Tuli süttis koos kütuse lõppemisega. Tavaliselt kütusetuli on ikka õigust näidanud, tehku see seier mis vigureid tahes. Siit selline küsimus, et kas kütuse andurid võivad eri mahuga paakidel olla erinevad, näiteks erineva pikkusega ja sealt võib see viga sisse tulla?

  • 6 kuud hiljem...
  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_123021

Sai täna kätte võetud ja teine kardaan alla pandud koos uue laagriga :D

Proovisõidul ilma summutita enam sellist autot läbivat vibratsiooni ja rooli võbelemist ei täheldanud nagu varem.

Ainult summuti puudumisest tekkiv terav vibra ja kõva lärm olid olemas.

Kui summuti alla tagasi saab, eks siis näha ja tunda ole kas läks paremaks ka :D

25674045_1575542612482362_2045324523_n.jpg.45f80221c6c547f0c2578667615f8f8b.jpg25856005_1575548069148483_1201435423_o.jpg.7f67a9f61e2e3a0381e840dd9620a994.jpg

 

Huvitav, kas need valged märgid on tehasest seal juba peal?! :D

  • Autor
comment_123027

Ainult selles jäin kahtlema, kummale poole peaks tugilaagrile eelpinget andma ja kui palju. Loogiline tundus teda kasti poole lükata, mida tegin umbes 5 mm võrra.

On kellelgi paremaid teadmisi selle kohta äkki? :)

  • Autor
comment_123029

Ma ei teagi milleks see vajalik täpselt on :D Lihtsalt on meelde jäänud ja kunagi kuskilt lugenud et nii tehakse, aga mis selle point on, ma ei teagi. Ära pole ükski tugilaager mul sellepärast küll lagunenud.

  • Autor
comment_123138

Sai E36 roolilatt alla kruvitud. Riiulis olnud voolikutega mängis ilusti välja, ainuke asi mida riiulist kohe võtta polnud, oli võimuga lati roolikardaan. See sai siis ajutiselt lahendatud E32/E34 osadest. Mitte just originaalne lähenemine, aga toimiv lahendus ja rool pöörleb kergelt, ilma poomise ja takistusteta. Külge jäi veel panna rihmaratas. Siis rihm peale, õli sisse ja saab näha, kas sai hea :)

26178713_1579371822099441_206846980_o.jpg.89c9ecb6432a6f14ea68fa5141c45caf.jpg26133735_1579371808766109_739444536_o.jpg.63be5027e9db9d670f3acd64658e5a37.jpg26135330_1579371838766106_1029613886_n.jpg.74a734a77d07a50e903c3a9c2dc1cc2f.jpg

  • Autor
comment_123182

Auto jälle koos, summuti ja jutud all ning sõiduvõimeline taas. Kuigi roolilatt ja pump olid õlist tühjad, siis uus õli läks ikkagi hallikaks ja häguseks. Sai süsteem uuesti õlist tühjaks lastud, nii palju kui sealt seda kätte sai ja siis puhas õli uuesti sisse. Läks paremaks, aga päris selgeks veel ei saanud seda õli. Tuleb korra või paar veel sama protsessi korrata, siis peaks juba hea olema. Roolilatil ja mujal kuskil mingeid lekkeid ei avastanud, samuti ei täheldanud mingeid lõtke, lokse ega kolinaid. Paarikümne euri eest seal latti küll :) Kuradi hea ja mugav on ikka sõita, kui rool kerge ja kiirem ka. Eelmise nelja pöörde asemel lock to lock nüüd 3,2 pööret.

Kardaani vahetusest oli ka kasu. Nüüd on kogu auto keret läbiv vibratsioon kadunud. Õrn, vaevu tundav võbelus siiski veel eksisteerib, aga selle võib ilmselt jumal teab kui vanade ja millal viimati tasakaalustatud rehvide süüks ajada. Samuti on läbi ka esimesed õõtsa puksid, mis esimese asjana vahetusse lähevad, kui need peaks koos muu nodiga kulleri vahendusel minuni jõudma :)

To do list on veel pikk, alustades kogu pidurisüsteemi värskendamisest, torudest, voolikutest, ketastest, klotsidest alustades kuni muu nännini välja. Samuti tuleb välja vahetada kogu kütusetorustik. Siduri survelaager vajab vahetamist ja sidur üle vaatamist. Mootoril ja käigukastil mõned tihendid vahetada ja need lekkevabaks saada. Veepump õrna lõtkuga ja vajab vahetamist. Hammasrihm vahetada. Kõik vedelikud välja vahetada. Sildades pukse jooksvalt vahetada ja veel erinevaid töid ja tegemisi, mis kohe meelde ei tulegi :)

Tegemist jätkub ja kui hästi läheb, siis ehk saab suve alguseks asjadega ka nii kaugele, et võib julgelt ja ametlikult sirge seljaga ülevaatusele minna :D

Selleks aastaks kõik, uute tegudeni uuel aastal :)

Head vana aasta lõppu kõigile rullijatele :D 

26194359_1581248001911823_2024666985_o.jpg.f7da3cb38dd43c51533535e266ca3867.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_123516

Roolivõimusüsteem oli plaanis nagunii veel läbi pesta, siis vaatan ka selle reservuaari ja filtri osa üle :)

Natuke kogunes uusi osi, mida varsti külge keerama hakata. Palju nänni on veel muidugi puudu, aga algus seegi. Eks jooksvalt muretseb juurde.

Sain ka nö IS lisa soodsalt, mis tahab natuke lappimist/lihvimist/värvimist, aga ei midagi ületamatut :D

 

26938017_1598328126870477_670621741_o.jpg.8b09fa5046345b9a368cee3b91fa39f0.jpg26854310_1598328123537144_1418531917_o.jpg.5462c8e0bf57c0295eaca27329157306.jpg26906049_1598328130203810_2043822263_o.jpg.499fa2491aa2cc0ba1d269b54b55d37b.jpg

  • Autor
comment_123623

Õnnestus hankida ka teised esiistmed. Saab ehk neljast 2 korralikku kokku kompunnida. Riie läheb enda ruuduline ja raamid ning mehhanismid komplekteerib neljast kokku. Kui laiali võtan, siis on näha, kas tahavad keevitamist ka kuskilt saada jne.

Doonoritelt jääb üle ühe istme jagu riiet, mis paistis esmapilgul terve. Ühel seljatugi, teisel põhi. Kui kellelgi vaja siis võib pakkumise postkasti teha :)

26168434_1565473543529807_2308548220085132805_n.jpg.4bf59924bca57fa841cefda918bbf575.jpg

Muudetud , muutis eff82

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.