Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Eff

318i kupee ´88 - Eff

Soovitatud postitused

Tervitus.

Veeres hoovile siis järjekordne ravimatu haigus E30, järjekorras kaheksas :D

Eestisse jõudnud läbi poola. Kere poolest igati viisakas eksemplar, ukse ja luugiservad ilma roosteta veel, põhi võibolla vajab natuke tähelepanu. Tehniline pool vajab samuti üle käimist. Arvele võtmist takistavad laiad veljed ja katalüsaatori puudumine.

Mootor, nagu M40 ikka, kerge tiksuga. Hetkel ka puterdab madalatel pööretel.

Avastatud vigu veel niipalju, et puhur ei puhunud, mootor oli kinni, spidoplokk oli pime, taustavalguse regulaatoris oli viga.

Pisivigu leiab kindlasti veel, kuid ei midagi ületamatut.

Lisade poolest vaene, nagu R4 ikka, ära tasuks märkida võibolla rohekalt toonitud esimesed küljeklaasid.

Lähiajal mõtetest, plaanidest ja arengutest pikemalt :)

 

 

87949029.jpg

Muudetud , muutis eff82
  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sai täna siis tätsud ära vahetatud, et arki onudele meele järele olla. Teine summutijook koos katalüsaatoriga läks ka alla :)

15282078_1186860461350581_785853615_n.jpg

15319497_1186860821350545_871749570_n.jpg

15356854_1186860411350586_932992154_n.jpg

15281179_1186858804684080_1715899550_n.jpg

15319413_1186858868017407_1001808541_n.jpg

15320442_1186858738017420_629134124_n.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kindlad andmed puuduvad. Proovisin vin decoderiga selle kohta teada saada, kuid seal pole kirjas katti kohta midagi. Ainult üks leht mainis, et "with catalyst".

Aga see juppidest kokku keevitatud jama seal all kindlasti ka päris originaal polnud. Reso peal olid mingid kirjad, aga bmw originaal see kindlasti polnud. Kahju, et pilti ei teinud sellest.

Muudetud , muutis eff82

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Lamda oli ja on olemas. Esimese otsa algus oli sama, nagu kattiga torustik, aga siis edasi läks juppidena.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Lambda pesa on katita autodel ( mis tavaliselt on katiga autod) ka täiesti olemas.

Lisalehel tavaliselt esimene kood kohe S199 without catalytic converter.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Vin kood: WBAAF510X02243637 

Vehicle information
 
VIN WBAAF510X02243637
Type code AF51
Type 318I (EUR)
E series E30 ()
Series 3
Type LIM
Steering LL
Doors 2
Engine M40
Displacement 1.80
Power 83
Drive HECK
Transmission MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery (0274)
Prod.date 1988-06-30
 
 
Vehicle options
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL  
S320 Deleted, model lettering
S350 Therm. insulat. glass green
S400 Slide/tilt sunroof, manual
S415 Sun-blind, rear
S428 Warning triangle and first aid kit

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Taga kaardin on puudu ja istmed pole originaalid. Taga on helehallid istmed ja ees ruudulised, nagu IS mudelitele pandi :S

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kas sa mulle ka saaksid neid rattaid laenata ? :D või sa ei asu tallinna ümbruses ? 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Oskab keegi pakkuda, mis oleks normaalne rehvimõõt AZEV E 16x9 ET15? velgedele? :D Hetkel ees 195/45 ja taga 205/50

Tagumised rullisid madaldusvedrudega juba ühe koopaserva ka ära :/

Muudetud , muutis eff82

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

205/50 selgelt kõrge ka, ise sõitsin 205/45R16. Auto madalam siis need mõistlikumad.

 

Koopad korras ja siis ringi sõita ei ole mõistlik, sest keerab need peeti. Las jorsi kari istub pagassi ääre peale ja taha sisse, pista näpud vahele tunned kohe kas vastas.

Muudetud , muutis oo7

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Üks koopa serv on juba natuke viga saanud enne minu kätte tulemist. Tundub liiga overkill lahendus, võibolla peaks midagi muud alla vaatama või siis koopa servi rullima vms. Kui keegi pakuks vastu E30 originaal 15 tolliseid BBS-e, koos kapslitega, siis võiks vahetuse peale mõelda :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Sai siis täna Saue ARKis auto ette näidatud ja nendepoolseid etteheiteid ei olnud :D

15401357_1194161857287108_1052297339_n.jpg

 

Muudetud , muutis eff82
  • Meeldib 2

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Enne eestis arvele võtmist tuleb autoga läbida registreerimiseelne tehnonõuete vastavuse kontroll, kus nad tuvastavad sõiduki, kontrollivad vin koodi ja veel üht-teist. Sellepärast ka see jama rehvide ja velgedega. Rehvimõõdud on lubatud vaid valmistajapoolsed. Kui kõik korras, siis väljastavad akti, mis annab rohelise tule auto eestis arvele võtta.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

oh jeebus, tra aina rohkem ja rohkem on mul tunne,et ma ei viitsi enda rulli arvele võtta kui sellega on mingi normaalne jebundra.

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mootoriga ikka mured. Pole enne BMW mootoritel probleeme ette tulnud, seega natuke tume maa minu jaoks :D

Külmalt käima pannes natuke puterdab, gaasi andes käib summutis ka paar kerget laksu vahel gaas lahti lastes. Tühikäik on ühtlane muidu.

Lastes soojeneda ja sõitma minnes, vahel töötab ilusti, vahel hakkab kohalt võttes jõnksutama ja umbes 3000 pöördeni on tuim ja jõuetu kuidagi.

Laupäeval arkis käies, minnes natuke puterdas, siis sõitis ilusti. Maanteel viiendaga sõites 90-95 km/h ja gaasi lisades kiirendas ilusti.

Tagasi tulles jälle jamas terve tee. Samamoodi viiendaga samal kiirusel kiirendades on hoovõtt väga vaevaline, pannes neljas käik ja kiirendades kõrgema pöördega justkui oleks minekut jälle.

Panin ka tähele, et kui maanteekiirusel sõites jamasid ei olnud, siis näitas ökonomaiser keskmiseks 6l 100km kohta, kui aga jamas ja poos, siis oli ühtlase gaasiga kütusekulu 8l 100km kohta.

Vahetatud on rootor, jagajakaas, küünlajuhtmed, bensiini ja õhufilter.

Summuti sai ka kattiga teine alla, millel pidavat ka töötav lamda andur küljes olema.

Väidetavalt olid vahetatud ka küünlad.

Sõidust tagasi tulles sai ka üks küünal välja keeratud. On tõesti vahetatud ja uued küünlad sees, kuid natuke tahmaselt põlenud, justkui oleks segu rikas olnud.

Küünaldeks on BOSCH SUPER 4 R6 FR78X

Keegi äkki oskab asjalikku nõu anda, et mida kontrollida ja millest alustada? :)

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

need boschi küünlad võid prygikasti visata natukene paremad kui suvalsied championid aga siiski pürgi, NGK on ainukene küünal mis reaalselt toimib ja kestab ka. plaksud summutis viitavad valele süütele või liigsele kütusele. mis värvi küünlad olid?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Küünlad olid tahmased natuke, kergelt mustad. Temp seier hakkas ka lõpus tõmblema natuke. Aga kas viga ei või olla selles temp anduris, mis annab ajule infot?

Küünlad on plaanis ka NGK vastu vahetada nagunii. Võibolla peaks mõlemad temp andurid esialgu ära vahetama?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Jamade põhjustajaks võib ka äkki olla poolas või jumal teab kus paigaldatud signalisatsioon? Avastasin mingi salanupu ka käigukangi varre küljest, naha alt. Seda nuppu all hoides kustub üks kahest punasest tulest armatuuri küljes korraks ja siis süttib uuesti gaasi andes, aga mingeid muutusi ei tähelda. Signa ploki pistik lahti võttes, hakkas hirmsasti lonkama ja vist suri välja lõpuks. Puldist lukku läks, aga ei avanud uksi. Tuleks see jama sealt vist välja rookida ja mööda juhtmeid jälitada, milliseid ahelaid need poolakad selle signaga katkestanud on jne.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Signa lülitab paagis asuva pumba lihtsalt ahelast välja. Katsetamiseks polegi muud vaja, kui see pistik armatuuri alt üles leida ja see ära sillata. Või siis kapoti alt relee sillara.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Temp näidikud panevad vigase spidoploki või massiühendusepärast vilalstniipalju kui mina aru saan, vähemalt mul enda autol paneb ka korralikutl villast ja plaanin lisa näidiku panna, bemari pole päris see auto mille keema minemisega võiks mängida :D. Aga kuna temp andurid ka muhvigi ei maksa ,siis võid need nii huvipärast välja vahetada küll :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead sa olema registreerunud kasutaja

Loo konto

Loo kasutajakonto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus