Tiit Postitatud 28. veebruar 2019 Postitatud 28. veebruar 2019 Et siis mis järjekorras? Akualust plekki ei tulegi?
Aaro Postitatud 28. veebruar 2019 Postitatud 28. veebruar 2019 Akualusel plekil pole vajadust kui aku taga. Ainuke miinus, et kui M3 plastik akukaabli katet sinna panna siis ei ole teda kuhugi kinnitada. 1
MargusRaska Postitatud 4. märts 2019 Autor Postitatud 4. märts 2019 Hermeetikud veetud ja kivi ka küljes.
MargusRaska Postitatud 7. märts 2019 Autor Postitatud 7. märts 2019 (muudetud) Hakkab vaikselt sinnamaani jõudma,et saab osa asju külge tagasi kruvida. Enne muidugi veel kõik õõnsused täis lodistada 😁 Muudetud 7. märts 2019, muutis MargusRaska 1
m20b20 Postitatud 7. märts 2019 Postitatud 7. märts 2019 Ilus areng. 👌🏻 Palju ühe sellise mahuka keevitustöö elektrikulu rahaliselt umbes on?
MargusRaska Postitatud 7. märts 2019 Autor Postitatud 7. märts 2019 Ma ei taha sellest väga rääkida.😁 Tegelikult on kulu päris suur. Mitte ainult elekter. 1 1
erxx Postitatud 7. märts 2019 Postitatud 7. märts 2019 Aga Tiidu küsimusele, happekrunt läks epo peale?
MargusRaska Postitatud 8. märts 2019 Autor Postitatud 8. märts 2019 4 kihti läks muundurit. Siis epo ja hape mida võib kasutada ka täitevkrundina.
erxx Postitatud 8. märts 2019 Postitatud 8. märts 2019 Mis kasu happekrundist epo peal on? Happekas oli varem ikka haljale plekile mõeldud metalliga reageerimiseks. Epo peal täiesti kasutu.
ryan Postitatud 8. märts 2019 Postitatud 8. märts 2019 Kena , kohe ei osanud arvatagi , et see punane tuleb . Margo pealt see idee maha viksitud
MargusRaska Postitatud 8. märts 2019 Autor Postitatud 8. märts 2019 5 tundi tagasi, erxx ütles: Mis kasu happekrundist epo peal on? Happekas oli varem ikka haljale plekile mõeldud metalliga reageerimiseks. Epo peal täiesti kasutu. Selle eesmärk oligi see,et läks osaliselt kasutusse täitevkrundina. Milleks veel muundurile hapekat peale on vaja?
ryan Postitatud 9. märts 2019 Postitatud 9. märts 2019 Mis torud need on , alumiinium ? Originaalid ilmselt ei ole , millega tegu ?
kurikristjan Postitatud 9. märts 2019 Postitatud 9. märts 2019 Tsingitud terastoru. Kel isu painutada, siis võib ka roostevaba või happekindla sinna väänata. 😀
MargusRaska Postitatud 11. märts 2019 Autor Postitatud 11. märts 2019 (muudetud) Muudetud 11. märts 2019, muutis MargusRaska
MargusRaska Postitatud 13. märts 2019 Autor Postitatud 13. märts 2019 Homme peaks selle Rulliga ühele poole saama. 2
MargusRaska Postitatud 14. märts 2019 Autor Postitatud 14. märts 2019 (muudetud) Kokkupanek võtab ikka kolm korda rohkem aega kui lahti võtmine. Juhtmestik ka otsast lõpuni üle käidud. Ja nüüd on minu poolt valmis.Keda huvitab palju võib kogu möllu peale aega kulub,siis 293h. Muudetud 14. märts 2019, muutis MargusRaska 5
MargusRaska Postitatud 16. märts 2019 Autor Postitatud 16. märts 2019 Vaatasin katuseluugi tunneli ka üle ja seest nagu uus. Sisemise karbi juhtmekanali kattele leidsin ka alternatiivi.
Aaro Postitatud 17. märts 2019 Postitatud 17. märts 2019 Huvitav mis kasu Margus nägi, kui ehitas kaablite ümber sellisse raudkarbi, vaevalt, et elektrikaablite soojusjuhtivus sellest paraneb, pigem vastupidi.
MargusRaska Postitatud 17. märts 2019 Autor Postitatud 17. märts 2019 Ei ole raudkarp. Enne oli seal mingi pigimati taoline materjal. Nüüd sai suht sama asi,ainult fooliumkattega.
ryan Postitatud 18. märts 2019 Postitatud 18. märts 2019 Rooli järgi arvestades tundub , et see auto hakkab külg ees liikuma , mis seal nii täpselt näpuga järge ajama hakata
Tiit Postitatud 18. märts 2019 Postitatud 18. märts 2019 Rüanile lähevad roolid hullult hinge alati Sa millalgi reklaamisid ennast nahatajana vist? 1 1
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse