MargusRaska Postitatud 11. veebruar 2019 Autor Postitatud 11. veebruar 2019 Tagumine rattakoobas on ikka täielik ussipesa.Poolraamid ja vedrutaldrikud ka olematud 1
MargusRaska Postitatud 13. veebruar 2019 Autor Postitatud 13. veebruar 2019 Järgmine vaba aeg on suvel😀
Max. Postitatud 14. veebruar 2019 Postitatud 14. veebruar 2019 Vägagi mõistlik blogi töötulemuste ja kvaliteeti näitamiseks. Ei ole põrsas kotis teenus 1 1
sass Postitatud 15. veebruar 2019 Postitatud 15. veebruar 2019 Üsna hapu algmaterjal, enamus piirkondades vaja ketas sisse ajada. Enne tegemist tundus, et pole väga hullu? 3
MargusRaska Postitatud 15. veebruar 2019 Autor Postitatud 15. veebruar 2019 (muudetud) Muudetud 16. veebruar 2019, muutis MargusRaska 1
eix22 Postitatud 16. veebruar 2019 Postitatud 16. veebruar 2019 Mis põnev lisakinnituskoht see on rattakoopas? Palju tunde kulunud on juba?
MargusRaska Postitatud 17. veebruar 2019 Autor Postitatud 17. veebruar 2019 Jään hetkel vastuse võlgu,kuna kiiruga vaatasin kuskilt piltide arhiivist,et selline kronsa sinna käib. Selle otstarve küll ei meenu,aga seal mingi jäänus oli ka ennem. Tunde kokku pole löönud,aga neid ikka kulub.
MargusRaska Postitatud 17. veebruar 2019 Autor Postitatud 17. veebruar 2019 Arhiivis selline pilt kronsast. Fl.
Tiit Postitatud 17. veebruar 2019 Postitatud 17. veebruar 2019 Kas see mitte logarilaadset poriplastikut ei kinnita mis paremas koopas elab nr12 kinnitus http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AG71-EUR-05-1989-E30-BMW-318i&diagId=16_0110
eix22 Postitatud 17. veebruar 2019 Postitatud 17. veebruar 2019 Ei, see käib tanketoruga sama kronsa alla. Mis keretüübil see oli? Pole kunagi näinud. Vbl selle tanketoru jaoks, mis ühestükis nn paisupaagiga, haruldasem variant. 1
MargusRaska Postitatud 17. veebruar 2019 Autor Postitatud 17. veebruar 2019 See spikker oli fl 320i. Aastat ei mäleta,aga kindlasti seal midagi teistmoodi polnud kui tavaliselt. Penapaagi paisukaga nagu ikka,mis kinnitub ülevalolevasse umargusse avasse tagant ja eest poldiga. Sama koha peale kinnitub ka logarijupi ülemine ots. Alt läheb kinni tiivakaare poolse "tissi" külge ja tanktoruga ühe ja sama kinnituse külge.Ühesõnaga kolmest kohast kinnitub see logarijupp. Ei tea,aga jäänused seal olid ja tagasi ma selle tegin.
Toivoku Postitatud 17. veebruar 2019 Postitatud 17. veebruar 2019 ka minu rullil olid sama asja jäänused seal, ja kuan seepuudus ja keevitama ei viitisnud hetkel hakata siis jäi logari paigaldus ära.
ryan Postitatud 19. veebruar 2019 Postitatud 19. veebruar 2019 (muudetud) Keegi kinni ka maksab selle töö ? Vanasti kui soomest datsuneid toodi , siis need ei vajanud ka nii palju keevitust . Ilmselt peab nüüd vastu ka kaks põlvkonda noori nokkasi Muudetud 19. veebruar 2019, muutis ryan
mihkel22 Postitatud 19. veebruar 2019 Postitatud 19. veebruar 2019 Margus, sa keevitusi maha ei lihvi või ei taheta selle eest maksta?
MargusRaska Postitatud 19. veebruar 2019 Autor Postitatud 19. veebruar 2019 Esiteks on see jube tüütu tegevus. Arvestades seda,et kui palju peab üldse relakat käes hoidma. Teiseks on see,et milleks ,kui enamus kohti jääb nagunii peitu ja saab kerehermeetikuga kaetud.Ja kolmandaks,teeb Keevitus paljud kohad palju tugevamaks. Nähtavad kohad lihvin ikka maha. Ja kindlasti lisandub räigelt sellega lisa töötunde ja kellele see meeldib. Niigi kulub päris korralikult seda aega,et kõik haiged kohad üle käia. Tead ju ise😁
MargusRaska Postitatud 20. veebruar 2019 Autor Postitatud 20. veebruar 2019 2019-2-19 kell 19:34, mihkel22 ütles: Margus, sa keevitusi maha ei lihvi või ei taheta selle eest maksta? Kes ikka originaali soovivad, siis nühin ikka maha. Mõni relakas ikka leidub😁 Võiksin veel sajajalgne ka olla. Küll siis läheks lõbusalt 1 1
MargusRaska Postitatud 20. veebruar 2019 Autor Postitatud 20. veebruar 2019 (muudetud) Muudetud 20. veebruar 2019, muutis MargusRaska 2
MargusRaska Postitatud 21. veebruar 2019 Autor Postitatud 21. veebruar 2019 (muudetud) Tegelikult on ikka päris palju enne tegemist, kui karbipleki peale saab panna. Teen tungikohad ikka tõsisest rauast,mitte nagu algselt mingi mõttetu plekitükk,mis kinnitub ka imelikku kohta,et pole ime,et karbi ülesse tõstab. Tagumised sisemised karbiosad tegin ka 3 mm rauast. See koht kuhu tagasillatala alt kinnitub. Esimestele nurkadele tegin ka tugevad nelikantorust tästekohad,et ei peaks tõstukiga poolraame kössi tõstma. Vot...nüüd saab alles karpi külge hakkama sobitama,mis juba lõbusam osa. Juhi jalgealune ka samas tuules poolenisti valmis. Muudetud 21. veebruar 2019, muutis MargusRaska
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse