Hüppa postitusse
  • Vastuseid 280
  • Vaatamisi 69,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_129266
2018-12-23 kell 20:00, Toivoku ütles:

sest tegemist on roostega :)  paremal juhul saab selliseks 4-6a pidama

Eks ta ole. Kui kasutada umbe häid ja kvaliteetseid viimistlus vahendeid, siis vast kestab kauem ka. Aga millised need täpsemalt on,seda on terve internett ning erinevad foorumid täis,aga mis on see kõige õigem ja vingem? Neid arvamusi ja variante on sama palju kui maamunapeal inimesi.

  • Autor
comment_129285

Siit tekib ka kohe küsimus,et miks kasutada siis happekrunti kui metall juba roostest haljas? Kas haljad ja keevitatud kohad oleks mõistlik kohe epoga üle teha?

Töö isegi juba päris kallis ja kui veel liita sinna otsa igasugu "säilitusaineid" siis nuttu kui palju. Kui ma ise seda ära ei tee,siis paljud ei tee seda üldse ja ongi esimese talvega pm.p***e ja mina suur M

  • Autor
comment_129286
16 tundi tagasi, Toivoku ütles:

jep, igalyhel on oma õpitud või õpetatud meetodid, aga eks tõeline tõde igayhe jaoks selgub proovides :) mõni kiidab motipit kõvasti mõni laidab, mõni kiidab dinitroli teine pettub :) ühele meeldib happe krunt teisele epokrunt.

 

Ja paljud kiidavad Cobra tooteid,aga kui seda kliendile pakud ning selle hinna ütled,siis arva ära😀

Minu arust täiesti ülepakutud mant ja veel eriti kui arvestada selle hinda ja kulu.

Keskmiselt kulunud auto peale tavalist kivikat juba 7L ja lisaks veel mastiksit sinna otsa sama palju. Motipi ja dinitroli hinnad suht ok,aga Cobral juba ca 30€ L. 

Mina võin sinna kulla ja teemantid ka alla lasta,kui klient nõus maksma ja sellest abi oleks😁

comment_129294

Happekrunt passiveerib pinna ära, ehk tekitab õhukese korrosioonikindla kihi pinnale. Peale liivapritsi tuleks igaljuhul pind traatharja ja kas roostemuunduri või happekrundiga üle käia, et liivast poorides lahti saada. Kuna endale ja hobikorras teen siis olen kõik selle jama peale lasknud, pigem see häda, et kui juba värvimise hetk käes siis kipub ikka kuskilt mingi roostekolle jälle välja ronima kus pole vana värv alles jäänud.

 

Lennukile laseme haljale metallile  alati kõigepealt happekrundi ja siis täitekrundi kui just mingit eriti spets aluspinda pole nõutud sest alumiinumisulamid kohati veel rõõmsamalt korrodeeruvad, missest, et soolaplögas ei liikle :D Paadivärvid vist veel kangem kraam, pole kokku puutunud.

  • 3 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus