Hüppa postitusse
  • Vastuseid 280
  • Vaatamisi 69,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Üsna hapu algmaterjal, enamus piirkondades vaja ketas sisse ajada.

Enne tegemist tundus, et pole väga hullu?

  • Autor

Jään hetkel vastuse võlgu,kuna kiiruga vaatasin kuskilt piltide arhiivist,et selline kronsa sinna käib. Selle otstarve küll ei meenu,aga seal mingi jäänus oli ka ennem. Tunde kokku pole löönud,aga neid ikka kulub.

IMG_20190216_121526.jpg

IMG_20190216_122902.jpg

  • Autor

See spikker oli fl 320i. Aastat ei mäleta,aga kindlasti seal midagi teistmoodi polnud kui tavaliselt. Penapaagi paisukaga nagu ikka,mis kinnitub ülevalolevasse umargusse avasse tagant ja eest poldiga. Sama koha peale kinnitub ka logarijupi ülemine ots. Alt läheb kinni tiivakaare poolse "tissi" külge ja tanktoruga ühe ja sama kinnituse külge.Ühesõnaga kolmest kohast kinnitub see logarijupp. Ei tea,aga jäänused seal olid ja tagasi ma selle tegin.

Keegi kinni ka maksab selle töö ? :face-with-rolling-eyes:

Vanasti kui soomest datsuneid toodi , siis need ei vajanud ka nii palju keevitust .

Ilmselt peab nüüd vastu ka kaks põlvkonda noori nokkasi :face-with-tears-of-joy:

Muudetud , muutis ryan

  • Autor

Esiteks on see jube tüütu tegevus. Arvestades seda,et kui palju peab üldse relakat käes hoidma. Teiseks on see,et milleks ,kui enamus kohti jääb nagunii peitu ja saab kerehermeetikuga kaetud.Ja kolmandaks,teeb Keevitus paljud kohad palju tugevamaks. 

Nähtavad kohad lihvin ikka maha. Ja kindlasti lisandub räigelt sellega lisa töötunde ja kellele see meeldib. Niigi kulub päris korralikult seda aega,et kõik haiged kohad üle käia. Tead ju ise😁

  • Autor
2019-2-19 kell 19:34, mihkel22 ütles:

Margus, sa keevitusi maha ei lihvi või ei taheta selle eest maksta?

 

Kes ikka originaali soovivad, siis nühin ikka maha. Mõni relakas ikka leidub😁 Võiksin veel sajajalgne ka olla. Küll siis läheks lõbusalt

IMG_20190220_191310.jpg

  • Autor

Tegelikult on ikka päris palju enne tegemist, kui karbipleki peale saab panna.

Teen tungikohad ikka tõsisest rauast,mitte nagu algselt mingi mõttetu plekitükk,mis kinnitub ka imelikku kohta,et pole ime,et karbi ülesse tõstab. Tagumised sisemised karbiosad tegin ka 3 mm rauast. See koht kuhu tagasillatala alt kinnitub.

Esimestele nurkadele tegin ka tugevad nelikantorust tästekohad,et ei peaks tõstukiga poolraame kössi tõstma.

IMG_20190221_115829.jpg

IMG_20190221_124751.jpg

IMG_20190221_141059.jpg

IMG_20190221_192732.jpg

IMG_20190221_192823.jpg

IMG_20190221_185228.jpg

IMG_20190221_192750.jpg

Vot...nüüd saab alles karpi külge hakkama sobitama,mis juba lõbusam osa.

Juhi jalgealune ka samas tuules poolenisti valmis.

IMG_20190221_160002.jpg

Muudetud , muutis MargusRaska

Viga pole sisetugevduses. Serv ei ole mõeldud kandvaks osaks nagu paljudel tänapäevaautodel. Nagu serv kortsu tõstetakse, muutub konstruktsioon kohe nõrgemaks ja  liigub kogu osa koos sisetugevdusega ülespoole. Seda ka täiesti korras ja roostetamata tõstekoha puhul. 86/09 muudeti nagunii sisetugevdusi ja aluslapakaid karmimaks. Praegu tutikana tellides tuleb vanem ja nõrgem kraam.

IMG_20190202_103843.jpg.655e68162c0cec51d26f1985d3ff2a32.jpgIMG_20190202_103602.jpg.2dd4da5a14d33a50fc80d767b640492a.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus