Hüppa postitusse

325ix, 323i, 318i turbo, 323 baur, 316 - JaanisK

Postitatud
comment_112299

Kindlasti paljudele tuttavad autod ja nii mõnestki miskit kuuldud ja külapeal nähtud.

Suurest igavusest võiks ju foorumisse mõned huvitavad autod juurde tuua.

 

325ix  - kupee, manu, talv. Rohkemat polegi vaja öelda. Minu käes see auto olnud nüüd vist aasta jagu. Hetkel valmistume talveks. Tuleb natuke kere eest hoolt kanda, käiguhoovastik korda teha, vedelikud vahetada, ülevaatusel käia ja saab talve nautida. IMG_4750[1].JPG

 

 

323 - pre,kupee... ka siit varasemalt läbi käinud masin, mis igasugust elu näinud. Ilmselt läbinud kerevahetuse, aga üldjoontes hästi säilinud. Talveks peidan garaaži ära ja ei tea, millal see auto uuesti päikesevalgust näeb. Konserveerime ära ja las ootab kõikide teiste autode kõrvalt oma aega.IMG_5304[1].JPG

 

 

 

318 turbo, sedaan - Selle auto saaga on ka olnud märkimisväärne. Kunagi oli päris äge turbokas http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5824&sid=37ad5eaefca8013c8913444bc531a9c4

Minu kätte jõudis see auto keredoonorina. Olin sebinud omale ühe avariilise kupee tehnika ja seal see oma koha leidis. Eks kunagi räägin sellest autost pikemalt.

Praegu ootab kas 1.8 mootori kokku panemist uue turboga või tuleb sinna hoopis v8 ühe väikese fööniga. IMG_3070[1].JPG

IMG_3148[1].JPG

IMG_3894[1].JPG

 

 

 

323 baur - Kert kindlasti teab seda autot. Tema selle kunagi Soomest Eesti tõi. Mina ostsin selle temalt, sõitsin natuke ja müüsin edasi. Siiani ei tea miks. Siis rändas auto aasta aega ringi ja ostsin selle tagasi. Tegelikult on autol 2 vin koodi ja Soome ümberehituse dokumendid,mis andsid autole mudelinimetuse 316 kupee. Maanteeameti päring on mul tehtud, 323 tehnika olemas ja peaks vahele viskama. Siis tuleb autoga United Motorsit külastada, et nad kinnitaks, et originaal Vin kood ja tehnika kuulub siiski 323 baurile ja nii ma ta ka arvele saaksin.

Sisu originaal recarod ja muud nagu polegi. Uus katuseriie ka ammu tellitud ja ootab paigaldamist.

IMG_3954[1].JPG

 

Muudetud , muutis JaanisK

  • Vastuseid 81
  • Vaatamisi 11,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • 316 projekt hakkab varsti lõpule jõudma. Mootor sai toodud märtsi alguses. Tööpäevi on kokku kulunud 10, et mootor vahele saaks ja kôik muud vajalikud komponendid külge.    Tiltoni sidur ei

  • Värvimisega nüüdseks ühel pool. Läks kauem, kui eeldasin, aga sellistes tingimustes ja selliste vahenditega võiks anda hindeks 4- Tundub hall, aga ju see iphone mingi trikk. Tegelikult ikka cirru

  • Oli 1 vaba päev ja sai 316-te veits nokitud.  Kapotialune hakkab juba looma. Veel mootoriõli jahutus paika panna, turbo õlituse tagasivool teha, paisupaak paika ja saab vedelikud sisse valada. Ja muid

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_112301

Soomes jõulukaunistused laiemalt levinud, keegi läks värvi segamisel ka nende värviliste helvestega veidi liiale.

Aegamööda jõuan, siis saab oma originaalvärvi alpineweiss tagasi.

Muudetud , muutis Tiit
Ära kasuta "viita" nuppu viimasele postitusele vastamiseks.

  • Autor
comment_112327

No mina selle aasta tagasi endale tõin. Siis kõik tahtsid seda saada ja sõitsid ning polnud kahju ka, sest mul oli veel üks kupee rullikas. Vana hea 476TDE :D, mis kunagi oli Nõmme tänavatel posti väänatud ja korda tehtud. Selle aga müüsin sõbrale ja hakkas uuesti igapäevase kupeerullika isu tagasi tulema. Kevadel tahtsin ka matu valget kupeed vaatama minna, aga kuidagi ei õnnestunud see. Ju siis ei pidanud seda ostma.

Kuna kellegagi lõplikku ostu-müügi diili ei teinud, siis nüüd otsustatud, et jätan endale.

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_113097

Tegemist jah b osaga. Transpordikrundi tõmban maha või karestan ära. Aga eks ta selline paari aastane pääsetee on, et kere päris käest ära ei läheks. Eks kunagi tuleb uuesti vahetada.

Paneeli ülemine osa tuleb punktidest lahti võtta ja ca 1 cm jagu vasakule nihutada, siis istub suhteliselt hästi. Liistud ja lukk jooksevad mööda.

Igapäevane F11 oma automaatkasti ja diiselmootoriga on talveks liiga igav. Vaja ix kiirelt talveseadesse saada. Seepärast ka sellised lahendused.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_113478

Ix sai lõpuks kokku ja homme jõuab ka ülevaatusele. Kui heitgaasid korras, siis peaks puhaste paberitega läbi minema. 

Käiguhoovastiku korrastamiseks käis vahekast ka alt ära ning sai põhjale kergema roostetõrje  teha. Praegu tundub, et sai hea. 

 

Kuna originaal hall põhjamatt oli päris palju vett näinud, siis sellest ei olnud miskit järgi. Asendasin selle hetkel kupee pruunika põhjamatiga, mis kardaaanitunneli pärast istub veits inetult. Kui kellelgi on kusagil vedelemas ix kupee põhjamatt, siis võib märku anda. 

 

 

IMG_6099.jpg

  • Autor
comment_113505

Tänud info eest. Lihtsalt kui ix ja tavakupee matte võrdlesin, siis oli erinevust näha selles mati küljes olevas pehmenduses/porolonis. Kupee oma jäi veidralt kortsu, kõik kinnituskohad ja avad sobisid pedaalide all jne, aga mis ei sobinud, oli juhiistme kinnitusaugud. Ehk matt oleks pidanud rohkem tunneli vastas olema, tänu sellele jäi ukse äärde matti "liiga palju"

 

Ja ix läks puhaste paberitega ülevaatuselt läbi. Vanake sai isegi kiita. 

  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_113617

Kui üks auto sõidab, on vaja kohe teist elustama hakata. Vahepeal sattus mu kollektsiooni veel üks fl kupee. 

Esialgne idee oli kiirelt pindmise rooste eemaldus ja ülevärv. 

 

Juhtus aga nii, et tõmbasin kahe päevaga auto täiesti pulkadeks. Keegi on varem keevitanud ja eeltöödega alustanud, kuid tööd jäid pooleli. Keevitatud on nii kehvalt, et pean kõik need paranduskohad välja lõikama ja uuesti keevitama. Paariks nädalaks on nüüd keevitustöid. 

IMG_1191.jpg

IMG_3445.jpg

IMG_6118.jpg

  • Autor
comment_113742

See viimane kupee on üldse Soomest pärit. Mitmeid aastaid seisis ühes garaažis Haapsalus.

Mul mõned varuosakupeed veel, millel kahjuks kered taastamiskõlbmatud.

 

Peal on/oli m52b28, mille tahan passi kirja saada. Vastus Maanteeametilt käes, pean auto kaalutõendi viima.  Selleks pean ta muidugi enne kokku panema. Mudelinimetus ikkagist 316.

Sillad ja pidurid on kõik 325 omad, polüpuksidel. Vedrustuseks tuleb Bilstein B8+väga minimaalne madaldusvedru.

 

Aga töö käib. See on mu päris esimene autokere, mida keevitan, seega näpunäiteid võib anda. Keevitan serv-servaga, punktidega ja "vahedega", et plekk liiga palju kuuma ei saaks.

 

 

IMG_6126.JPG

IMG_6128.JPG

  • Autor
comment_113843

Natuke sai keevitatud vahepeal. Juhi pool ja kapotialune hakkab vaikselt ilmet võtma. Detailide eeltööd ka käivad samal ajal. Veel ei kaota lootust, et jaanuari lõpuks auto juba värvitud. 

Et kaitsmekarbi alust keevitada saaks, puurisin külje punktidest lahti. sai vähemalt viisakalt ja korralikult uued tükid teha. Natuke veel keeviseid lihvida, aga üldjoontes olen ise rahul. 

IMG_6139.JPG

IMG_6145.JPG

IMG_6146.JPG

IMG_6149.JPG

IMG_6150.JPG

IMG_6156.JPG

  • Autor
comment_114037

Võib vist öelda, et 25% põhjast on tehtud. 

Kõik kinnituskronsad(kütusepaak, pidurivoolikud) olid täiesti läbi, seega lõikasin tükid välja ja tegin samalaadsed uued kronsad. Paak istus proovimisel ilusti paika. 

Originaal tungi kohad kaotan ära. Rullikat alati esimesest keretalast ja sillatalast tõstnud. 

Homme jätkan keretalaga. Enamus vist läheb seda teed, et keevitavad sinna karpraua? 

 

IMG_6256.JPG

IMG_6257.JPG

IMG_6259.JPG

IMG_6261.JPG

IMG_6262.JPG

IMG_6264.JPG

IMG_6265.JPG

comment_114052

Esinurgad teevadki suurem üldsus nii nagu sul. Reaalselt peaks seal veel vähe vaeva nägema. Tõstmiskoht tõstmiskohaks, aga seal peaks ikka hoopis teine kuju olema :) Tõstmiseks see paksemast plekist kandiline tükk seal all, seda pole mina ka enam tagasi pannud ussitama. Hetkel pole enam ei tiiba ega logarit kuhugi kinnitada, rääkimata originaal porilapakast , kui peaks nende vastu tulevikus paigaldussoov tulema. 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.