Tere, ma eitea miks ma selle teema teen, tõsiselt Tükkaeg kaalusin millisesse foorumisse teha, aga kuna enamus foorumid on end veidikene ammendanud või noh muutunud ebahuvitavaks, siis proovime siia teha teema
. Kindlasti enamus teavad ja tunnevad mind, kes siin ka vegeteerivad. Kuid kes ei tea, olen Toivo ja noh kollektsioonis on mitmeid erinevaid bemareid. Pean lugu OEM + välimusest ja enda autode puhul 100% originaalist vaatan mööda, kuigi oskan hinnata 100% originaal autosid küll ja veel.
Teema peategelaseks on üks õnnetu mustavärvi pintsliga värvitud 325i prefacelift, mille sain uskumatu diiliga sõbra Malloci käest, veider on see,et siiani ma ei ole viitsinud mõelda,et mis aasta autoga tegemist on. Tegemist on ära äestatud kere ja veidikene ka veidra tehnilise pooolega pilliga:
Panen kohe veidramad asjad kirja:
Preprefacelifti lisa prefacelifti põllel
poolik pfebalisa tagastangel
hartge/mtech jumal teab mis küljelaiendid
tagaistmete turvavöövastustega esisportistmed
e36 320i tagapütt
sinised polstrid(mustapõhjavaibaga muidu)
kogu maki kaabeldus välja sikutatud
iseinstallitud elektriaknad, veidikene veidralt.
pintsliga värvitud värvkate
katkine katuseluugi vänt.
tagamingit veidrad vedrud mis persekõrgele tõstavad.
tossav mootor.
veidralt vahetatud karbid ja tehtud keevitus tööd
2,0 radikas
Samas palju on häid asju:
sportistmed,
shortshifter
coilihakatised
esimesed el aknad
Liigub mõnusasti ja hääled on kenad.
suu´red diffridja muud möllud mis 325le on kohased
kogupiduri ring remonditud. uued piduritorud ja hunnik sillapudinaid veel.
Miskipärast on eluaeg olnud mul sümpaatia selliste ära pekstud autode vastu, ja on huvi neid elustadaja nendega tegeleda ja leian,et ka see auto on seda väärt. Eks kindlasti mõni entusiast peab seda autot emexiks aga fakk it, ainuke pill mida ma pole pidanud surnust elustama mu kollektsioonist on valge e34 524td. Ülejäänud kõik on saanud normaalseks minu silmis, eks kriitikud vigu ikka leiavad , aga naudin kõikki neid autosid täielrinnal ja kasutan kuidas jaksan kogu oma perega.
Mis ma teinud olen? kirjutan omakorda listi
Teisel pöevakl lõhkusin keemilise metalliga parandatud karteri ära, asemele läks ka parandatud karter sest olen loll ja võtsin ennem vana karteri alt ära kui uue pakendist välja.
Sellega seoses siis uus castroli poolsünt õli ja mani filter.
Kasutatud korralikud tagaamordid
liimisin laiendid külge tagasi ja eemaldasin kipsikruve.
keevitasin 2 aukku põhjas ära aga neid on umbes 4 veel.
vahetasin selle koleda sumpsi ära originaali vastu( tutikas ei maksa ju muhvigi, miks peaks aretama üldse?)
sisus sain laurilt esimesed kõlari katted ja panin ka uued kõlarid koos uue juhtmestikuga
maki juhtmestik uueks tehtud, ei ole enam piduritule lülitust võetud käivitus
jahutusvedeliku vahetasin, sest tundus veits veider see seal.
tagasillapuksid tellisin strongflexid.
kojameestehoovastik oli pooleks, läks uus kasutatud
hunnik liiste ja tüübleid said asendatud.
el aknad said korda tehtud( mäkaiveri teibiga lapitud ühendused iga 10cm tagant)
diffrivahetasin e34 518 vastu, sest see mis all oli oli pilbasteks. sellega koos ka diffriõli.
soetasin remotec A veljed 16" suured ja 8" ning 9" laiad
Üks meka kutt pakkus adapterid mulle ja needki olemas.
esistange liistudki sain siit foorumist.
Teha on sitaks veel,varsti peaks saama mtech1 esistange lisa ka.
Aga jätkame, plaanin eemaldada väärakad keevitused ja tulevikus keretööd korralikult, kuid seniks on see pill talveks mul asendus auto, ehk kui subaruga peaks midagi juhtuma või pruta tahab samal ajal sõita siis annan e30ga kuuma. ENnem talve muidugi hunnik aineid vaja põhjaalla surada ja hunnik tööd vaja teha,et lund sisse ei pritsiks. Aga eks pildid näitavad rohkem kui miljon sõna, ilgelt pikk tekst sai, aga äkki keegi viitsib süveneda.
Täna sattusin kuidagi hoogu, uued OEM numbri tuled, ennem oli keegi teinud home made hellablack numbrituled.
esimesed gabariidid said tööle aetud ja tagumsied gabariidid ka võrdseteks, siis rool
Toivoku
rattad all lõpuks. Tahaks jõhkralt tänada Veljemeistrit ja minurehvid.ee mehi. lõpp mõnus.
mtech tagastange ka garaazis, aga see vajab nüüd korralikku lappimist
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere, ma eitea miks ma selle teema teen, tõsiselt
Tükkaeg kaalusin millisesse foorumisse teha, aga kuna enamus foorumid on end veidikene ammendanud või noh muutunud ebahuvitavaks, siis proovime siia teha teema
. Kindlasti enamus teavad ja tunnevad mind, kes siin ka vegeteerivad. Kuid kes ei tea, olen Toivo ja noh kollektsioonis on mitmeid erinevaid bemareid. Pean lugu OEM + välimusest ja enda autode puhul 100% originaalist vaatan mööda, kuigi oskan hinnata 100% originaal autosid küll ja veel.
Teema peategelaseks on üks õnnetu mustavärvi pintsliga värvitud 325i prefacelift, mille sain uskumatu diiliga sõbra Malloci käest, veider on see,et siiani ma ei ole viitsinud mõelda,et mis aasta autoga tegemist on. Tegemist on ära äestatud kere ja veidikene ka veidra tehnilise pooolega pilliga:
Panen kohe veidramad asjad kirja:
Preprefacelifti lisa prefacelifti põllel
poolik pfebalisa tagastangel
hartge/mtech jumal teab mis küljelaiendid
tagaistmete turvavöövastustega esisportistmed
e36 320i tagapütt
sinised polstrid(mustapõhjavaibaga muidu)
kogu maki kaabeldus välja sikutatud
iseinstallitud elektriaknad, veidikene veidralt.
pintsliga värvitud värvkate
katkine katuseluugi vänt.
tagamingit veidrad vedrud mis persekõrgele tõstavad.
tossav mootor.
veidralt vahetatud karbid ja tehtud keevitus tööd
2,0 radikas
Samas palju on häid asju:
sportistmed,
shortshifter
coilihakatised
esimesed el aknad
Liigub mõnusasti ja hääled on kenad.
suu´red diffridja muud möllud mis 325le on kohased
kogupiduri ring remonditud. uued piduritorud ja hunnik sillapudinaid veel.
Miskipärast on eluaeg olnud mul sümpaatia selliste ära pekstud autode vastu, ja on huvi neid elustadaja nendega tegeleda ja leian,et ka see auto on seda väärt. Eks kindlasti mõni entusiast peab seda autot emexiks aga fakk it, ainuke pill mida ma pole pidanud surnust elustama mu kollektsioonist on valge e34 524td. Ülejäänud kõik on saanud normaalseks minu silmis, eks kriitikud vigu ikka leiavad , aga naudin kõikki neid autosid täielrinnal ja kasutan kuidas jaksan kogu oma perega.
Mis ma teinud olen? kirjutan omakorda listi
Teisel pöevakl lõhkusin keemilise metalliga parandatud karteri ära, asemele läks ka parandatud karter sest olen loll ja võtsin ennem vana karteri alt ära kui uue pakendist välja.
Sellega seoses siis uus castroli poolsünt õli ja mani filter.
Kasutatud korralikud tagaamordid
liimisin laiendid külge tagasi ja eemaldasin kipsikruve.
keevitasin 2 aukku põhjas ära aga neid on umbes 4 veel.
vahetasin selle koleda sumpsi ära originaali vastu( tutikas ei maksa ju muhvigi, miks peaks aretama üldse?)
sisus sain laurilt esimesed kõlari katted ja panin ka uued kõlarid koos uue juhtmestikuga
maki juhtmestik uueks tehtud, ei ole enam piduritule lülitust võetud käivitus
jahutusvedeliku vahetasin, sest tundus veits veider see seal.
tagasillapuksid tellisin strongflexid.
kojameestehoovastik oli pooleks, läks uus kasutatud
hunnik liiste ja tüübleid said asendatud.
el aknad said korda tehtud( mäkaiveri teibiga lapitud ühendused iga 10cm tagant)
diffrivahetasin e34 518 vastu, sest see mis all oli oli pilbasteks. sellega koos ka diffriõli.
soetasin remotec A veljed 16" suured ja 8" ning 9" laiad
Üks meka kutt pakkus adapterid mulle ja needki olemas.
esistange liistudki sain siit foorumist.
Teha on sitaks veel,varsti peaks saama mtech1 esistange lisa ka.
Aga jätkame, plaanin eemaldada väärakad keevitused ja tulevikus keretööd korralikult, kuid seniks on see pill talveks mul asendus auto, ehk kui subaruga peaks midagi juhtuma või pruta tahab samal ajal sõita siis annan e30ga kuuma. ENnem talve muidugi hunnik aineid vaja põhjaalla surada ja hunnik tööd vaja teha,et lund sisse ei pritsiks. Aga eks pildid näitavad rohkem kui miljon sõna, ilgelt pikk tekst sai, aga äkki keegi viitsib süveneda.
Muudetud , muutis Toivoku