Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_111004

Tere, ma eitea miks ma selle teema teen, tõsiselt :D  Tükkaeg kaalusin millisesse foorumisse teha, aga kuna enamus foorumid on end veidikene ammendanud või noh muutunud ebahuvitavaks, siis proovime siia teha teema

. Kindlasti enamus teavad ja tunnevad mind, kes siin ka vegeteerivad. Kuid kes ei tea, olen Toivo ja noh kollektsioonis on mitmeid erinevaid bemareid. Pean lugu OEM + välimusest ja enda autode puhul 100% originaalist vaatan mööda, kuigi oskan hinnata 100% originaal autosid küll ja veel.

Teema peategelaseks on üks õnnetu mustavärvi pintsliga värvitud 325i prefacelift, mille sain uskumatu diiliga sõbra Malloci käest, veider on see,et siiani ma ei ole viitsinud mõelda,et mis aasta autoga tegemist on. Tegemist on ära äestatud kere ja veidikene ka veidra tehnilise pooolega pilliga:

Panen kohe veidramad asjad kirja:

Preprefacelifti lisa prefacelifti põllel

poolik pfebalisa tagastangel

hartge/mtech jumal teab mis küljelaiendid :D

tagaistmete turvavöövastustega esisportistmed

e36 320i tagapütt

sinised polstrid(mustapõhjavaibaga muidu)

kogu maki kaabeldus välja sikutatud

iseinstallitud elektriaknad, veidikene veidralt.

pintsliga värvitud värvkate :D

katkine katuseluugi vänt.

tagamingit veidrad vedrud mis persekõrgele tõstavad.

tossav mootor.

veidralt vahetatud karbid ja tehtud keevitus tööd :D

2,0 radikas

Samas palju on häid asju:

sportistmed,

shortshifter

coilihakatised

esimesed el aknad

Liigub mõnusasti ja hääled on kenad.

suu´red diffridja muud möllud mis 325le on kohased

kogupiduri ring remonditud. uued piduritorud ja  hunnik sillapudinaid veel.

Miskipärast on eluaeg olnud mul sümpaatia selliste ära pekstud autode vastu, ja on huvi neid elustadaja nendega tegeleda ja leian,et ka see auto on seda väärt. Eks kindlasti mõni entusiast peab seda autot emexiks aga fakk it, ainuke pill mida ma pole pidanud surnust elustama mu kollektsioonist on valge e34 524td. Ülejäänud kõik on saanud normaalseks minu silmis, eks kriitikud vigu ikka leiavad , aga naudin kõikki neid autosid täielrinnal ja kasutan kuidas jaksan kogu oma perega.

Mis ma teinud olen? kirjutan omakorda listi

Teisel pöevakl  lõhkusin keemilise metalliga parandatud karteri ära, asemele  läks ka parandatud karter sest olen loll ja võtsin ennem vana karteri alt ära kui uue pakendist välja.

Sellega seoses siis  uus castroli poolsünt õli ja mani filter.

Kasutatud korralikud tagaamordid

liimisin laiendid külge tagasi ja eemaldasin kipsikruve.

keevitasin 2 aukku põhjas ära aga neid on umbes 4 veel.

vahetasin selle koleda sumpsi ära  originaali vastu( tutikas ei maksa ju muhvigi, miks peaks aretama üldse?)

sisus sain laurilt esimesed kõlari katted ja panin ka uued kõlarid koos uue juhtmestikuga

maki juhtmestik uueks tehtud, ei ole enam piduritule lülitust võetud käivitus :D

jahutusvedeliku vahetasin, sest tundus veits veider see seal.

tagasillapuksid tellisin strongflexid.

kojameestehoovastik oli pooleks, läks uus kasutatud

hunnik liiste ja tüübleid said asendatud.

el aknad said korda tehtud( mäkaiveri teibiga lapitud ühendused iga 10cm tagant)

diffrivahetasin e34 518 vastu, sest see mis all oli oli pilbasteks. sellega koos ka diffriõli.

soetasin remotec A veljed 16" suured ja 8" ning 9" laiad

Üks meka kutt pakkus adapterid mulle ja needki olemas.

esistange liistudki sain siit foorumist.

Teha on sitaks veel,varsti peaks saama mtech1 esistange lisa ka.

Aga  jätkame, plaanin eemaldada väärakad keevitused ja tulevikus keretööd korralikult, kuid seniks on see pill talveks mul asendus auto, ehk kui subaruga peaks midagi juhtuma või pruta tahab samal ajal sõita siis annan e30ga kuuma. ENnem talve muidugi hunnik aineid vaja põhjaalla surada ja hunnik tööd vaja teha,et lund sisse ei pritsiks. Aga eks pildid näitavad rohkem kui miljon sõna, ilgelt pikk tekst sai, aga äkki keegi viitsib süveneda.

 

 

 

14450020_10210129818018153_3476456700421

14449052_10210129818218158_8733691842150

14364881_10210129818618168_7728663353698

 

14449791_10210129817018128_9126608431455

 

 

 

Muudetud , muutis Toivoku

  • Vastuseid 116
  • Vaatamisi 14,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Täna sattusin kuidagi hoogu, uued OEM numbri tuled, ennem oli keegi teinud home made hellablack numbrituled. esimesed gabariidid said tööle aetud ja tagumsied gabariidid ka võrdseteks, siis  rool

  • rattad all lõpuks. Tahaks jõhkralt tänada Veljemeistrit ja minurehvid.ee mehi. lõpp mõnus. mtech tagastange ka garaazis, aga see vajab nüüd korralikku lappimist

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_112875

Katuseliistud sain isegi elusalt kätte (puidust klotsiga koputasin alumist serva väljapoole), aga uste ümbristega on lihtsam komistada, nii kui nõks ära käib on kõver ja võib minema visata. Painutasin neid üksjagu ära, akna servast tuleb võtma hakata, peaks tehtav olema ilma tööriistadeta, seal on ka plekkklambrid mis minul igatahes hävisid, kuid H2-st tellitav kraam. Klambrite asukoht kui peaks oluline olema:

P1030542.JPG

P1030543.JPG

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_114199

raisk, pill hakkas nädalake tagasi iseloomu näitama,  ju solvus,et keegi temaga kaua ei sõitnud. Igatahes, mingihetk mõtlesin tiirule minna ja järgmine päev teda putitada,, aga ei, pill käima ei läinud, okei aku tyhjaks kedratud, laksasin subarult krokod peale ja mingihetk hakkas lubama aga hui käima läks, hiljem ei lubanud ka enam üldse. Davai ajasin raseda naise koos poisiga välja,et hakkame tõmbama, krt oma 30m tuli lohistada ennem kui tööle plahvatas. Sõitsin garaazi ära,et noh jätan aku laadima ja värki, mingihetk avastasin,et 4500rpmi peal on piiraja ja paugub nagu oleks launchcontrol peal, okei igati ägedad helid paukku ja leeki aga seepole okei, loobusin sela jeblamast ja jätsin aku laadima.

Järgmine hommik ajasin auto tuule ja lume kätte kuhu ta jäi üheks ööks, enam peale seda starterit järgi ei võtnud, arvasin,et noh aku küpse ja panen krokodillidest, ei sealt ka enam ei läinud, selge starter küpse, jeblasin ja kolkisin seda starterit seal ja noh sain käima, mõtlesin,et davai kütan väikese ringteeringi pilliga, mõeldud tehtud, tagasi garaazi poole vurades mõtlesin,et hoopealt suretan välja ja proovin kas starterist läheb, ei lähe, tunne nagu aku oleks tühi, garaazi jurude tagasi jõudes suretasin välja ja proovisin uuesti, ei lähe.

Subaru pealt aku maha ja rullile peale, saab vähemalt garaazi ajada, ei lähe sealt ka, klõps klõps klõps, davai starter surnud, täna sai starter AlekLena juures taastatud ja kohe ka peale, okei aku tyhi laadima, samal ajal pusisin starteri peale, ja mingihetkk ,et davia keerame võtit, klõps ikka, fakk, okei subarult aku, uuesti, sittagi ,klõbin lihtsalt intensiivsem.

Puhastasin massi kaablite kontakt pinnad ära ja mittemuhvigi, nüüd olen tigedust täis ja homme lähen ostan uued massi kaablid ja vean topelt ja ostan ka uue kuradima aku, fakk pühaviha olen täis. Sain end vähemalt siin välja elada. aaga põhjaalla lasin paar purki BRUNOXit ka.

  • Autor
comment_114226

Öösel magada eisaanud ja olin ikka tige, unes müüsin masina juppideks ja siis keegi veel unes üõtles,et pane lisa mass. Hommikul vutvut fixusesse ja massikaabel, suruehooga garaazi poole, samal ajal kui aku igaksjuhuks laadis keevitasin lisa massi koha,  keerasin juhtme oma kohale ja siis keerasin võtit, nihhuijaa, seepill pole veelkunagi niihästi  käivitunud , oi kurat rõõmus meel kohe :)

  • Autor
comment_114623

DSC_0013.JPG

Panin mustad neerud ette tagasi, meeldivad kuidagi rohkem ikkagi kui kroomid, ja akende ümbrused jäävad ka ikkagi mustaks, ainuke kroom on stanged ja siis katuseäärest jooksev kroom triip, nii tundus mulle endale visuaalselt kõige parem. Mulle meeldib see,et  igasugused elektrikalad ja soojapuhumiskalad kadusid ära peale massiga mängimist :)

  • Autor
comment_114743

Uh, kõik vahetatud, amortidega oli väiek saaga,et sain alguses  väikeste püstakute omad  ja pärast siir suured amordid sain siis nende hind oli 2 korda niipalju kui väikestel aga noh mis teha. Sillastendka tehtud, ees on cambrit 2,5 kraadi(tegeleme probleemiga suvepoole), taga jäi camber  1 ringi nii nagu keegi oli keeranud. Sõita on sitaks parem ja vaiksem ja rööbastes ei kisu enam ja noh aukudest läbisõitmine ei ole kõrvale enam nii valus kuulata.

  • Autor
comment_114769

minul vahet pole, lihtsalt kuna ma eisaa endale lubada kallimat ja komplektsemat ja tuunimatta risu osta , siis pean leppima sellega mis kätte juhtus ja mu arust kätte juhtus suurepärane isend :) keevitus püsib enamvähem käes ja rellaka kettaid ja plekki ka vel müüakse, ainukene asi mida peab lihvima kõvasit on see plekksepa oskus :)  aga noh kuldsel põüsivad siiani karbid ja tiivakaared küljes koos osade põhja tükkidega ja subarulgi tiivakaared endiselt veel küljes,et kui kuidagi ei saa siis kuidagi ikka saab, mingit hirmsat kvaliteet ima taga ajama ei hakka, tahaks,et koos püsiks ja esimese asjan põhjaalla vaadates ei paistaks ,et hirmus s**t pill on :)

Vähemalt ei ole keegi makroflexi ja mingi kivikaitsega seda lappinud, nagu ühel foorumikaaslasel, seda saab olema ikka väga hirmus lappida :( .

Muudetud , muutis Toivoku

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.