Hüppa postitusse
Postitatud
comment_108065

Heihei, juhtus kätte punane litsilõks. Tehasest lahkus 1989 silmatorgates lasso katuseluugiga ning istmesoendustega. Alustanud on auto oma teekonda Soomes ning Eestis olen esimene numbritega omanik. Põhi väidetavalt keevitatud, samuti on saanud ka 2009 a. üsna algaja näppus valminud värvitöö. Veermikule annab tööd vana M40, mis on oma elus tiksu perioodi saavutanud. Tehtud töödest ka niipalju, et taha on veetud vask piduritorud, uus summutijooks, minu poolt vahetatud radikas ning esimesed piduriklotsid. 

Sõitmist segavaid faktoreid on ka. Kolks esimeses püstakus(hiljuti on vahetatud tugilaager, kuid kolks on siiski alles jäänud). Taga sillas samuti veo rakendumisel tekkiv kolks.

Üritasin püstakut ka juba ette võtta kuid ei õnnestunud seda alt saada ning ladusin sama lollilt tagasi kokku.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

Maru koledalt sööb rehve seestpoolt.

4.JPG

Probleemsemad kohad kere tagaosas.

5.JPG

Tekkis küsimus, et mis jupiga siin täpsemalt tegu on, näeb üsna nutune välja.

7.JPG

Siit paistab esimene makse riigile

8.JPG

9.JPG

10uus.jpg

11.JPG

Sai siis soetatud uus-vana radikas kasutajalt Tenzki. Tuli välja ,et pole kyll päris see mis peaks sobima, aga pookisin selle külge ning ei saa moto tempe enam normaalseks. Nimelt maanteel on nagu pisut jahe ning kohapeal seistes kipub keema minema. Kas õhk sees või puuduva tuulekoja pärast? Läbi radika õhutusnipli sai õhutatud küll, kuid mootori juures olev polt on kinni mis kinni. Ehk kellelgi ideid?

12.JPG

Mis konksud need on?

13.JPG14.JPG15.JPG

 

Muudetud , muutis Max.

  • Vastuseid 236
  • Vaatamisi 23,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Nii, tänavune hooaeg algab taas mootorivahetusega. Nagu lubatud, siis püssi põõsasse ei ole visanud ning kuidagi suutsin ikkagi M20nele truuks jääda 😁. Küll tiirlesid mõtted M4X, M5X ja igasuguste M20

  • Mõned dollarid hiljem... ~10000km see hooaeg   D2 coilid 51 püstakule. Aga rahunege, pukside kasutamisega said ühed päästetud ning kasutust leidsid 45 püstakud. Riiulis on ootel ka

  • 3/3   Muudest muljetest:   Pidurid, pidurid, pidurid. Tunnen, et krt kergelt jäävad peale, lükata raske. Jantisin, mis ma jantisin, aga olin piduripedaali vedru külge unustanud sik

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_153697

Hiljaaegu torkas silma kahtlane mügar lae kaltsu all, mis sõrmega mudides krõmps-krõmps tegi. Mõni aeg hiljem sai põhi õlitatud ja talvituma pandud. Egas midagi, kohe järgmine päev tuli tuju reaalsusele näkku vaadata.

 

Lae alla kiskumine oli natuke tülikam kui oma peas ette kujutasin. Kuna eesmärk oli lagi ühes tükis kätte saada, siis pidi esi-, taga- ja küljeklaasid välja lükkama, et ääri mitte ära retsida. Võrreldes värske E28 kogemusega käib klaasivärk rullikal ikka väga libedalt.

 

Nagu arvata võis - katus on täitsa katki. :ipb-smile: Juhipoolne osa ikka täitsa niiske. Esimesed nurgad mädad. Üks tagumine äravool ka hapuks läinud. Ehk saaks ainult välimise pleki vahetusega hakkama ning kustutaks luugi funktsiooni sootuks. Piilarite läbi saagimist ei eelistaks. Samas keevitamist kokku on veel nii palju, et kogu ürituse mõttekus võtab vahest kõhklema. Teisalt jällegi on juba nii mõndagi tehtud ka. Enne suve pole nagunii aega teha, näis mis aeg toob.

 

20231010_224023.jpg.7bbb22cfb6c8ebd2463b1dd2e46a04aa.jpg

 

20231010_173816.jpg.73b115913c5b3d3df8ac5ddca4465eac.jpg

 

20231009_173610.jpg.d57059e54f42e53dfd0f00cd754afc35.jpg

Muudetud , muutis Max.

comment_153704

Katuse vahetus ei ole oskaja plekksepa jaoks keeruline. Kui leiad sobiva doonori siis pigem vaheta ära. 

Tüüpviga on see ilmselt katuse luugiga e30-tel. Ilma luugita katused ilmselt seda probleemi ei oma. Minu autol oli see ka üllatuseks ja mäda oli nii tagant luugi sahtel kui ka katus ise. Leedu käsitöömeistrid olid välimise poole ära käianud ning siledaks pahteldanud. Värv lasti peale ning  ma ei osanud sealt üllatust oodata.

 

FB4BD1E6-4D93-4B32-9313-23DD7E88E572.jpeg

  • 9 kuud hiljem...
  • Autor
comment_154572

2024! Kilomeetreid siiani vaid 1000 kopikatega.

 

Mai lõpuks olin tagasi kodus ning kräunutamise isu oli suur. Kuna otsustasin selle aasta rullika eelarve kokku kuivatada, siis pidi ju sügisel maha retsitud lae ja luugi tagasi külge monteerima. fun-fun-fun

Kogu talve ja kevade olin pläranud, et ei mina selle autoga tegeleda see hooaeg ei viitsi ja blabla. Motivatsiooni oli päris raske koguda, aga lõpuks miskipärast tundus jube hea mõte see kokkuladumine teha 24h+ magamata peaga. Ma ei tea kust see viitsimine tuli, aga sõidukõlbulikuks ta sellel päeval jälle sai. :ipb-happy-smile: 

Kõige hullem kogu lae juures minu jaoks oli C-piilari osa. Ma ei tea, kas enne tagumise küljeklaasi monteerimist tuleks siis laeriie pleki külge liimida? Igatahes narmendama kogu see üritus seal mul jäi, sest ei viitsinud kohe üldse selle jamaga tegeleda ning mõneks ajaks suht poogen kah. Klaaside paigaldus ise muidugi lihtsamaist lihtsam tegevus üldse. Kiilu joppimiseks võiks muidugi pöialde asemel mingi tööriist olla. Ahjaaa - luugi liimisin tuimalt kinni ning omades lõpuks normaalset, igavat diisel igapäeva liikurit, siis rull ainult paremateks ilmadeks.

 

Esimesed piduriklotsid ka viimaks vahetatud. Uus varuosa Textarilt. Mulle tundus, et ketta pinna kattuvus võrreldes ATE-ga isegi gramm parem.

Vanad klotsid igas tasapinnas suht imelikult kulunud. Supporti liugurid jooksid käe vahel küll minu meelest hästi. Iseenesest vahet pole, auto pidurdab väga hästi - isegi trummel tagasillaga. Siin oma osa ka uudsamal pidurivõimedil/peasilindril ehk.

 

Mootori õlilekkega ka maadelnud. Sillatala enam küll ei idane ega mädane. Kindlalt lekkis õlijala ümbrusest, täpselt ei saanud aru kust. Õlijala tihend eelmine aasta vahetatud. Võtsin siis sisselaske kollektori maha, et õlijala küljepeal olevat survelüliti koja tihendit vahetada. Panin uue originaalosa tihendi sinna, aga seis ikka sama. Nädal hiljem võtsin radika eest ning kruttisin õlijala sootuks küljest ning asendasin Elringi õlijala tihendi originaalosaga. Tundub, et jala ümbruse sai nüüd kuivemaks küll, sest nüüd on õlinire vaid alatest karteri tasapinnast. Tundub, et õlivarda toru o-rõngas leemendab. Samuti ka siia sai eelmine aasta uus rõngas sisse, aga ei tea kas mõõt pole päris õige või siis asi selles, et õlitoru pole tegelikult otseselt kuhugi kinnitatud. Ei kannata silmaotsas ka märgistavat autot. Seegi on osa motti minema viinud vahepeal. Kusjuures ka igapäeva auto korraldas kevadel paksu pahanduse õlitoru o-rõnga vea tõttu - ei tea kas saatus. :D

 

Mööda minnes sai õlivahetus, õhufiltri pesu + õlitus ning ÜV ka tehtud.

 

Koos iga aastase õlivahetusega tuleb ka bensuvoolikuid vahetada. Kuumust nod ei kannata. Minu pildil on 3500km sõitnud bensuvoolik :thumbsup:

 

photo-collage.png.png.43919bdf3c4673dd9497f4a5195d6c6e.png

 

photo-collage.png(1).png.96f7ca0c7138691d3130fe72ebd6d7f0.png

 

20240806_222509.jpg.e45d70c9d95e852b91b8839ac390e35b.jpg

 

20240804_195552.jpg.42ff3b0b8222e68767c3f6a2ce2578d6.jpg

Muudetud , muutis Max.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 7 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.