Hüppa postitusse
Postitatud
comment_100076

Teen ka ajaviiteks teema autost, et veidi "päevikut" pidada.

Sai mõnda aega tagasi ksf Kristo käest ostetud pre-FL 325e sedaan. Ostuotsusele aitas oluliselt kaasa korralik nahksisu, kõva kere ning üsna originaalilähedane seisukord.

Hetkel on auto garaazis talveunes ja külmal ajal ilmselt palju seda ei näpi, hetkel muud kiire loomuga asjad käsil. Kevade poole, ilmade soojenedes tuleb kindlasti nokitsema hakata. Esimese asjana tahan selgeks mõelda, mis saab kerest/värvimistöödest, kuna kooruv lakk esitiival ja täpiline esipõll jätab autost natuke nigela mulje, lisaks on veel väiksemaid ja mitte nii silmapaistvaid miinuseid.

Kõige suuremat koini olen siiani saanud näha spidomeetriga. Alguses ei töötanud ja kahtlus oli, et juhe tšuktsib difri juures, kuna spido oli kadunud pärast difrivahetust. Mõõtsin ja toimetasin, liigutasin juhtmeid, kuid tulemust ei olnud. Proovisin ka teist andurit, ei midagi. Kelladeplokki sisse vaadates sain spidomeetri mingiks hetkeks tööle, kuid nüüd jälle poolenisti kadunud. Maanteel hakkab kiirust näitama, kuid näitab vähe, ütleks et alustab ~20-st ja tunniajase sõiduga ehk suudab näidata 90-100ga sõites maksimum 80, kuid näit kõigub ja väiksematel kiirustel ei näita praktiliselt midagi. Signaal oleks nagu ülikatkendlik, aga kust see lonkab, ei oska aru saada. Vist ikkagi juhtmest, sest teise plokiga oli sama tulemus. Mul on üks plokk veel, kuid sellel ei kõssa spidomeeter üldse midagi. Hea meelega kontrolliks oma plokid mõnel teisel autol üle, siis saaks vähemalt midagi välistada.

Vajalikematest juppidest oleks vaja leida korras ekraaniga 6-nupuline "kompuuter", praegusel on ekraan loojas. Elektrilise antenni releed samuti tarvis, et asi toimetama saada, ilmselt külastan selle murega elektroonikapoodi kui kellelgi seda kasutult seismas ei ole ja maha ärida ei taha.

 

Pildid küll kehvad ja telefonist, kuid kuna fotomaterjal pidavat ütlema rohkem, kui 1000 sõna, lingin need ikkagi siia üles:

DSC_0011.JPGDSC_0016.JPGDSC_0017.JPGDSC_0021.JPG

Muudetud , muutis kurikristjan

  • Vastuseid 98
  • Vaatamisi 10tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Vahepeal on midagi isegi juhtunud... Kuna ma väga palju pilte ei tee, siis pole neid väga näidata ka, aga midagi ikka.  Kaua ootasin ühte uut esitiiba, neid ei saanud ka samasuguseid, esimesena k

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Uus koodipulk on peal, esialgu tundub kõik toimivat. Kiitus Markusele! Leige mootoriga pikem käivitus on endiselt teemaks, pole nagu otseselt seda maetud koera jahtinud enam eriti, aga närib ikka

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Täna liikus masin üle pika aja ca 25 km, seda küll treileril. Läks siis lõpuks keevitaja juurde, mida on tulnud kaua oodata.   Vahepeal ostnud pudi-padi ka ja palju veel vaja osta. Sellest h

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_108146

Jõudsin eelmisel lehel ühel pildil oleva pistiku otstarbe ise välja selgitada. Kuna sinna tuleb + ja raadio remote, siis ilmselt antenni või võimendi jaoks on ta mõeldud?

 

Kohal on Lemförderi sarniiriring ette, kuna välimised läbi. :( Ning kuna õõtsad nagunii vahetuseks alt ära tulevad, siis ka õõtsa tagumised puksid lähevad uued. Ülejäänu tundub momendil veel üsna tihe, kuigi paistab, et tuleb ka amordi kattekummid, kui mitte veel midagi muud, vahetada.

Veel lähevad vahetusse ka geneka ja roolivõimu rihmad, mis mootoririhma vahetuse ajal jäid vanad; genekas saab uued laagrid (lausa häälitseb!!) ning nii geneka kui roolivõimu pumba pingutid lähevad uued, sest vanad on haiget saanud. Õnneks kõik peale mainitud laagrite on olemas, loodan, et saan letikaubana Moduatorist. :rolleyes:

 

Laadimispinge tundub ka madalavõitu, isegi mitte 14.0 pole mina veel ei akult ega kapoti alt välja mõõtnud. Täpselt ei mäleta, aga oli vist 13,7 ja pööretega ei tõuse ega lange. Vahest aga ei kustu laadimislamp käivitusjärgselt kohe ära, vaid peab gaasi andma, et see juhtuks ja siis hakkavad ka tuled alles õigesti särama. Ma esimesel korral armatuuris punast tuld nähes juba arvasin, et midagi on totaalselt kaput. Tuleb asja uurida.

 

Viimaseid muresid veel... vahest kipub pikemat käivitust tahtma, mõnikord jõnksutab väikestel kiirustel. Käivitusprobleemi esineb igas temperatuuris mootoriga, aga mitte alati, suht 50/50 kas läheb kohe, või ketrab natuke. Kas viimast võib ka mittetäielikult laetud aku kaela ajada? Vahest oleks ka kiirendades justkui mingit "auku" tunda, paistab jäävat kuskile 2000 p/min kanti, aga see võib väga hästi ka juba ette kujutatud probleem olla. :D Kas võib äkki mingi kütusepumba jama olla, peaks tagavaraks hankima?  :unsure: Äkki peab ka survemanomeetri ajutiselt külge aretama, et näha, kas seismisega surve langeb, kui palju langeb ja mis ta töö ajal teeb.

 

Igav nende autodega ei hakka, oleks vaid aega (ja rohkem viitsimist) nokkida.:memeGrin: Õnneks jaanipäevast algab puhkus. Katsun end juulis miitingule ka vedada.:BMW:

Muudetud , muutis kurikristjan

  • Autor
comment_108152
2 tundi tagasi, Aigar ütles:

Kui ma ei eksi siis 11.06.16 suunal Tallinn-Tartu ja auto inimesi täis :D

Nägi viisakas välja küll.

Sai Raplas käidud tol päeval. Päris kitsas oli küll, vähemalt taga istujal. Suht kahe inimese auto ikka. :D

 

Kütusesurve regulaator tundub toimivat, vaakumist bensiini ei tule ning vooliku lahti tõmmates mootori töö muutub. Eks rõhukell näitab täpsemalt.

comment_108300

 Mul oli rõhukell kapoti all päris pikalt, et rõhu maha laseb pikapeale ikkagi. Läheb paari tunniga nulli ära. Aga käima läheb ikka ilusti sest pumbal peab võimu ja tootlikkust olema. See surve ülevalhoidmine on vajalik rohkem selleks, et ei tekiks vapor lock'i kuuma mootoriga, muidu ei lähe käima heasti.

 

Bensupumba releele peaks silla peale panema, tagasivoolu ots lahti ja pudelisse 30 sekundit joosta lasta. 875ml on nominaal, rohkem võib alati olla. Kui selle koguse välja lööb siis ilmselt rõhuregulaator.

comment_108306

Ise oma autoga siin kaugel maal maadelnud sellega. Tagasivool on sul kena, üks väike kontroll muidugi veel, et see kas ka kenasti vabalt paaki läheb. Tagasivoolu voolikut suuga kasvõi puhuda kui õhk läbi käib on korras.

Regulaatorit pole mõtet uisapäisa vahetada, lihtne test, tühikäigul kisu vaakumi ots lahti, põõre peab tõusma. Kui tõuseb siis regulaator töötab ja teda torkida pole vaja. 2,5 ja 3 regulaator on jah erinevad aga neid kataloogi järgi pakutakse kõigile mootoritele toppelt, seega tehas on ehitanud mootori, et 2,5 töötab ka kõik normaalselt.

Pumba 4 bari on jah tiba vähe, aga vana pumba kohta ka veel töötav asi.

Surve maha tulek võib olla kogu pikas süsteemis kuskil. Vabalt ka pumba rõhuklapis, olen isegi ostnud uue pumba, millel rõhu klapp oli pees ja lasi paugust rõhu kohe maha, ka käivitus oli pikk. Seda nüüd küll jah E46 masinal.

 

 

  • Autor
comment_108307

No 4 bari pealt katkestasin voolu, pump vast lööks veel.

Tagasivool läheb paaki probleemideta.

Oli omal e36-l pikk käivitus kunagi pumba klapi pärast, aga see oli ikka meeletult pikk. :D

Vaakumvooliku lahti tõmbamisel pööre muutub küll, aga mitte meeletult.

Autol peaks olema 2,5-ne regulaator. 3 barise saaks 86 euroga Pierburgi oma, h2-st originaali hinda vaadates jääb aga tunne, et tasub pruugitud asja ka otsida...

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_108504

Miitinguks valmistumine in progress...;)DSC_0011.JPG

DSC_0010.JPG

 

Ette siis uued sarniirid ja õõtsa tagumised puksid. Viimased said M3 ekstsentrilised, aga vist poleks pidanud.

 

Kütuse teemani tagasi jõudes, siis pikk käivitus on endiselt olemas. Hommikuti esimene on ok, aga kui sõidus käinud ja veidi seisnud, siis ikka tahab suht pikalt saada. Surveregulaator vahetatud, töötab paremini aga käivitus ikka sama. Vajab veel uurimist, ehk ei hoia hoopis pihustid rõhku ja ujutab kuuma mootori seistes bensiiniga üle, rõhk langeb peale seismist ju ka suht kiiresti.

Muudetud , muutis kurikristjan

  • 5 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_109373

Käisin Mihkli pool diili tegemas. Autol nüüd üks mugavuslisa juures, saab Poola sõitu veidi lebomalt võtta. :)

 

DSC_0067.JPG

 

Küll aga tekkis probleem siduri lülitiga, nimelt pole minu pedaalisüsteemis ühtegi kinnitusava, kuhu kronstein poltida. Pidurilülituse kronsa küljes on mingid lisaavad, kuhu võiks saada lisakronsteini panna, aga minu oma sinna ei sobi. Hetkel siis ajutine lahendus ilma sidurilülituseta.

Muudetud , muutis kurikristjan

  • Autor
comment_109450

Sai täna uuritud tahomeetri ja ökonomeetri ebakorrapärase töötamise (ja Inspection kirja vilkumise, kui need kellad ei tööta) põhjuseid. Leidsin trükkplaadilt mitu halba joodet ja testisin ka teist tahokat, kuid ükski neist ei olnud vea põhjuseks ning kojusõidul selgus, et ei aidanud ka trükiplaat teisest, töötavast spidoplokist. Õhtuse nokitsemise tulemusena saab teha vaid ühe järelduse, SI-plaat on pekkis. Tuleb ilmselt loteriiga mõnest plokist uus võtta ja loota, et joppab. Homseks õhtuks tuunimisainet endiselt on. :D

  • Autor
comment_109511

Ja tahhoka viga peitus lõpuks hoopis koodipulgas. Peaaegu oleksin juba hakanud elektrikku mängima, ei osanud seda küll kahtlustada aga leidsin garaazist tundmatu pulga ja proovisin - kõik kohe korras. Igatahes on vaja siis uut pulka koodiga 1377 646.

Praegu siis 318i pulgaga kõik töökorras.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_110059

Uus koodipulk on peal, esialgu tundub kõik toimivat. Kiitus Markusele!

Leige mootoriga pikem käivitus on endiselt teemaks, pole nagu otseselt seda maetud koera jahtinud enam eriti, aga närib ikka. Tahaks nagu aru saada, mis siis valesti on.

 

Mis seal muud ikka... aega on vähe, sõita meeldib ehk liiga palju. Ees ootab Poola reis ja peale seda loodetavasti leian aega, et enne suurt sügist garaazi ruumi teha, saaks vihmaseid sügisõhtuid kasulikult tarvitada. Mootorrattad ja muu rämps võtavad kuradi palju ruumi ikka.

Unistus on auto kevadel üle värvida, neid defekte on minu jaoks lihtsalt liiga palju igal pool, seega üksikute detailide tegemisse ma ei panustaks. Eks näis, mis reaalselt saab, sest ennem tuleb ka veidi keevitustöid teha, kuna roostet on samuti minu arust liiga palju. Õnneks tean tuttavat keevitajat, näis kas see äpu midagi teha ka oskab või on kõik näpud pöidlad. :D

 

Paar kräppi pilti ka, siiani ei ole auto mind alt vedanud, loodetavasti ei juhtu seda ka võõral maal kolades.

DSC_0087[1].JPG

DSC_0085[1].JPG

DSC_0081[1].JPG

  • 8 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.