Hüppa postitusse

316 '90 sedaan - Midaasja

Postitatud

Lubasin et teemat ei tee, aga tõstsin pagassi tühjaks ja küsiks tegijatelt helgeid soovitusi. Taga rattakoopad korralikult teibitud, muidu oleks pagasnik vist kruusa täis olnud. Üldpilte pole, aga panen üles koledamad asjad. Kuna endal garaazi, keevitust ja töökogemust pole, siis pean ehitamise kellegilt sisse ostma. Kas neid sisemisi koopaid saab ka vahetada?

 

Kui siin on põhisõnum, et pole E30-t millest kruvikat läbi ei lükka, siis minu omast saab juba läbi astuda:

post-3380-0-93292200-1434916422_thumb.jp

post-3380-0-37967300-1434916425_thumb.jp

post-3380-0-35794900-1434916428_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-92560400-1434916430_thumb.jp

post-3380-0-46082300-1434916433_thumb.jp

post-3380-0-88370400-1434916435_thumb.jp

post-3380-0-98423000-1434916437_thumb.jp

post-3380-0-16757400-1434916440_thumb.jp

post-3380-0-56077300-1434916442_thumb.jp

Pildid on jube väikesed, ei teagi kuidas neid suuremaks saab.......

 

Tundub lihtsalt tehtav eks ole? :ipb-wink:  Tartus näiteks? Tavaliselt tehakse masinast ilusama poole pilte, ma teen koledamast. Aga kaugemalt ja eriti parema külje pealt täitsa kena, salong korralik ja terve. Edasi veab 73kW, maantee peal olemuse poolest täitsa normaalne sõita. Kiirendust võib muidugi kalendriga mõõta. Lisasid pole, kesklukk ja katuseluuk. Eks ma kisun mingi aeg salongi puhtaks, vaataks kuidas seestpoolt välja näeb, altpoolt auke lausa polnud aga kes teab mis mastiku all toimub.

 

Muudetud , muutis Midaasja

  • Vastuseid 147
  • Vaatamisi 15,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • No nii, ei saa ülbitsemata jätta, sest tegemist on niivõrd eksklusiivse ostuga mida vaevalt kellegil ette näidata on. Ainuke oht et kui siis Eix on sellist hullu pannud, aga ei usu, isegi igasugu M3-d

  • Midaasja
    Midaasja

    1,5 aasta järel esimene auto pesu      

  • Asi liigub tasapisi edasi ja paneks pilte ka juba teema püsti aetud.     Nt. kõige odavamad esitiivad mida kaubandusvõrgust leidsin, arvasin et Eix käseb kuhugi kaugustesse heita aga pa

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Eix-iga nõus. Kui ikka tead kuidas midagi liigutada või kuidas asi lahti käib, siis avastad, et siiski inseneerid on asja ülilihtsaks ja inimsõbralikuks disaininud. Mida ei saa mitte õelda teiste sama ajastu automarkide kohta.

Siin on tegelikult see teema ka kui oled ühte autot palju lammutanud tunduvadki teised keerulised ja nii vastupidi.

E30 on BMW mõistes väga lihtne ja loogiline auto. 

võta kuuma puhur ja tõmba eesistujate jalge alt tehase pigimatid üles, seal leiad kindlasti roostet veel

  • Autor

võta kuuma puhur ja tõmba eesistujate jalge alt tehase pigimatid üles, seal leiad kindlasti roostet veel

Ei taha, nii on ilusam, teadmatus on õndsus. Roostelaigud nurkades lükkasin kruvikaga juba läbi. Ei tahaks seda projekti nii põhjalikuks ajada et pooleli jääb.

  • Autor

H2-s, kui ma nüüd õieti aru saan, siis välipeeglite hinnad polegi väga kallid, manuaal peegel ca 90€ (on sellist asja üldse olemas?), elektriga 120€ ja soojendusega 139€. On seal tegemist komplektsetega? Mul endal juba mingi kollektsioon tekkinud, et uute poole veel ei vaata.

Kas kapoti märki peaks H2 vaatama? 42.40 ei tundugi väga odav just või kõlbab noname toodang ka? Mingeid märke müüakse kõigega kauplevates jupipoodides ka, pole kunagi süvenenud kas seal olevad ka sobiksid.

Muudetud , muutis Midaasja

Ise ostsin mingi hiina märgi ca 5 euri eest. Osta.ee's on neid küllaga müügis.  Täitsa viisakas selle raha eest. Kindlasti ei kesta nii kaua kui originaal aga pole väga probleem iga paari aasta tagant välja vahetada kui peaks koledaks muutuma. 

Laushiinakaid märke olen ise ka proovinud ja kapotilt on neid juba 2 tk minema jooksnud. Nimelt need olid sellised alus ja märk (kleepsuna) eraldi ja kleebid nad omavahel kokku. Liimides justkui kenasti külge jäänud aga kleepsuosa ikka maanteel uttu tõmmanud. Nüüd ostan vihaga vist UM-ist ikkagi. 
Samas kunagi varem sai AVSKist ostetud E46 kapotimärk ja see kestis küll kenasti. See oli siis ühes tükis mitte eraldi kleepimisega. 

peeglid kõige väiksem mure/ probleem, millega end niipalju vaevata, said üsna viisakad asjad ja ikka ei sobi ve? :) On olemas ka selline variant ,et parempoolne peegel üldse puudub.

Ise samuti neid osta.ee hiinakaid kasutanud ja probleem puudub, taha saab tõesti vaid originaalina.

  • Autor

peeglid kõige väiksem mure/ probleem, millega end niipalju vaevata, said üsna viisakad asjad ja ikka ei sobi ve? :) On olemas ka selline variant ,et parempoolne peegel üldse puudub.

 

Peeglite mure pole hetkel tõesti eriti aktuaalne, mind lihtsalt üllatas nende hind kõige muu taustal, häda korral iseendast ju isegi ostetava hinnaga.

 

Järgmisena võib keegi õpetada kuidas ilusat mastiksriba uste valtsäärte peale tekitada.....

  • Autor

Pleki kogumine on hoos, eks näis mis sellest ehitamisest saab. B-tiivaääred on A-rattakoobastest tunduvalt paksemast materialist, rattakoopa plekk on nii õhuke et seda võib sisuliselt näpu vahel painutada. 

P1030550.thumb.JPG.5407396c56dd05d534688

  • Autor

Oskab keegi üles panna esitiiva liistu sisse käivate kinnituste originaalkoodi, fansist leian küll selle jubina koodi mis tiiva külge käib aga liistu omi justkui pole. Ukseliistu tüüblitest on nad erinevad või saab edukalt ukse omi sinna kasutada?

  • Autor

SATZ SCHALLISOLIERUNG  51488103798  või sama asi 51481972245 koodiga, mis vahe neil on? hinnavahe 7€.  Ühe leiad kapotidetailidest ja teise variandi heliisolatsiooni alt, kumba eelistama peaks

  • Autor

Plastikmutrite miinimumkogus on 25tk. , kuidagi palju nagu saab teisi........samas ei ole tahtmist tüübleid, klambreid ja muud mudru kerjamas käia.

  • Autor

Kuuldused stangekinnituspoltide lahti keeramise kohta vastavad tõele, teoorias imelihtne - keerad 2 polti lahti ja voila. Tegelikkuses kvaliteetne torx ja meetrine toru ning kui keeramine tüütuks muutub saad aru et nii lihtsalt ka nüüd ei tule. Ikkagi roogid stange pealt plastiku maha ja parem käsi otsib taas haamri ning roostest paksuks läinud poldid irduvad lõpuks masina küljest. Lihtsalt igavusest muljetan jupitamise kronoloogiat.

  • Autor

Nädalavahetusel prooviks 11€-se liivapritsi ära. Ei midagi grandioosset, prooviks lihtsalt esirattakoobaste esise tüüprooste peal mis värk on. Keretöö pole minu rida, kuid ehk samas 2 kärbest ühe hoobiga - roostet natu vähemaks ja türki/egiptusesse ei teki tahtmist sõita(pole enam eriti turvaline ka just), liiva jagub piisavalt hammaste vahele.

  • Autor

Niisiis, 1000pilti ütleb rohkem kui 100 sõna, pesin alt vähe puhtamaks ja tegin joru pilte ka. Kapotialuse liivatamisest loobusin, sest objektidest sai niisamagi näpu läbi torgata ja jääb radikaalsemateks lahendusteks. 

P1030552.thumb.JPG.1b4b9820a229885a3ff5a

 

 

P1030553.thumb.JPG.65574e889a656d45599d5

P1030554.thumb.JPG.6e0f41754efa5c4319e74

P1030555.thumb.JPG.5a454a0d8982a22b3e3fc

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.