Hüppa postitusse
Postitatud
comment_85133

Tervist foorumlased, alustan ka siis oma rulli teemaga, sai suve algus hoolikalt otsitud uurimas igast isendeid terve suvi käidud ning nüüd alles siis lõpuks leidsin selle õige. Isend siis 1991 aastal tehasest välja veerenud võimsa 1.6 manuaal mootoriga. Kerega olen väga rahul mõni üksik roostetäpp on. Mootor tundub ka hea, kuiv mahlad filtrid äsja vahetatud, jutujärgi 100k kanti läbisõit mootoril. Ees ja taga uued ketaspidurid, uus kütuse paak, uus radikas, sildades palju osi vahetatud korda tehtud, uus sumbuti jms. Lisasi ka ikka on elektri peeglid ja tagaklaasi soendus.   :)

 

Tehtud tööd:

Uued pidurikettad

Uued Piduriklotsid

Piduri ja kütte torustik uus

Uus Radikas

Uus Sumbuti

Uued uste ja pagasi tihendid

Uued Veljed

Uued suunatuled

Uued esiamordid

Õlivahetus

Uued puksid ja kondid esisillas

Istmed korda tehtud

Uued kojamehed

Uus klaasipesu paak

Põhjapesu ja korrastus

Esistange lisa

Uus rool

Suportite värskendus uued kummid ja värv

Uus jagaja kaas

Pagasi korrastus

 

Teha veel:

Uus kütusepump

Uued tagaamordid

Uus Diffri puks

Viisakad kõlarid aknalauale taha

Läikima lüüa  :D

15270_648098331954126_828273826802984756

10577032_648098201954139_643134394497717

10689885_648098351954124_703158238625714

1620951_648098141954145_8766282931424318

1959513_648098158620810_4613092979748923

10676386_648098035287489_593220169523609

  • Vastuseid 101
  • Vaatamisi 16,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pill paar nädalat seisnud ainult, hakkas juba maru võssa kasvama, sai siis tolmukiht maha pestud ning velje randid üle pollitud. Uus is lisa sai ka tellitud pragune mingi aretis ikka päris jube seal e

  • kurikristjan
    kurikristjan

    Tulise vikerkaarevihkajana saan olla esimene, kes ütleb, et kleepsud imevad vilinal! Muidu on auto üsna kena. Ära riku ära.

  • Siiani vaevlend diffri kriisis, seni tegelenud tagasillaga mis sai uuenduskuuri ning hankisin ühe e28 typ188 diffri ka juurde (3,64 ja 3,23 ülekanded olemas nüüd) . Tundub, et kaant on suhtelisel

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_94439

Vedrud 30mm ja ET-ga võin nüüd eksida kuid minumeelest oli 15. Velgede paigaldusel ainukeseks segavaks faktoriks oli ees suportid mida sai natuke moditud ning veljed läksid ilma flantsideta. Homme peaks korralik esistange ka udutuledega jõudma :)

Sammuti äkki kellegil huvi Metallist tsentreerimisrõngastele mis endal üle jäid, lasin kogemata topelt treida.

2tk 57.1->72.6  2tk 57.1->74.1

r6ngad.jpg

Muudetud , muutis approx

  • Autor
comment_94499

Eile sai sõbraga tallinnast siis üks 3.5 mootor juurde toodud E30 pealt. Hetkel sai mootor lihtsalt 535-le tagavaraks võetud kuna hind oli lihtsalt hea, aga plaan ta seniks kolmesele siiski panna. Kogu juhtmestik ja man. kast, kolektor, käpad olemas. Peaks libedalt vahele minema, kunagi sõbral üks väga mõnus pühapäeva pill tulemas :P

11282818_1620799954824587_1646132844_n.j

 

CAM00637__1_.png

Muudetud , muutis Tenzki

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_98037

Kuna täna sai vähe pikemalt e30 tegeletud siis mõtlesin ka vahelduseks siia teemassegi pisut värskust tuua. Siiani siis ringi kulgenud ja suve nautinud. Täna mõtlesin 1.6 vahelt ära võtta kuigi linnas on temaga täiesti okei paugutada. Edasi sillad alt ja mootori ruum,põhi,sillad liivapritsiga üle.

efsfffa.jpg

Ning kui kellegil soovi siis komlpekt.

moootorot.jpg

Ja, et projektiga tegeleda saaks ning kevadel e30 veel eriti kiire tunduks sai väheke tumisem liikur võetud 1.6d turbokas 44kw :D

Golf.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_99263

Viimasel ajal pole aega olnud eriti garaažis viibida, see eest aga igast nodi juurde otsinud.

Õnnestus ka Einari 2.5 141kw non vanos mootori komplektile küüned taha saada, mis siis tulevikus nüüd vahele on minemas.

Lauril sai ka külas käidud ning heas seisukorras uksed toodud, praegustel alumine äär üllatavalt halvas seisukorras ning nende taastamisel mõtet ei näe.

rull.jpg

Ning, et M30B35 garaažis järgmine suvi seisma ei peaks ja talvel rohkem tegevust jaguks siis sõbrale vedasime Lauri juurest ära aastakümmneid seisnud kupee. Eks näha ole mis sellest saab. Ilmselgelt rull on nakatanud tutvusringkonnas sõpru 3. ohver juba kodukandist :D  

kkkk.jpg

 

Muudetud , muutis Tenzki
ns

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_101075

Nipet näpet toimunud jälle üht teist juurde hankinud ning mootor sai omale kohale pandud :)

Sai siis E34 padjad ostetud ning E34 õlivann külge krutitud ning peale ta läkski :P 
Juhtmed jõudsin Samuti ühendada, käima ei saanud proovida kuna pole kasti. Kui kellelgi peaks mõnda M50/M52 manuaal kasti pakkuda olema siis PS !

IMG_20151129_062350.jpg


Kellaga spidoka asendasin siis R6 2.5 oma vastu  :P 
spido.jpg
VVeel sai hangitud täis elektri istmed koos istme soojendustega, väga mugavate istmetega ikka tegu.

Istmed on pärit E31, kinnitused tehtud E34-le eks tuleb kahekohaliseks ära teha.
Eks nipet näpet tahavad hoolt, kuidas kellegil lood on nahavärviga? oskab ehk keegi soovitada miskit head toodet?
ist_efd.jpg
nahhui.jpg
Veel sai proovitud sõbra tagatiiba, kuidagi imelik tundub ikka tollega, tahab m tech 2 tagastanget taha saada vist.
tagatiib.jpg

 

Muudetud , muutis Tenzki

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_101559

Bemmil olid varajased jõulud, sai siis uued rehvid ostetud sattusid siis huvitava mõõduga dunlopid kätte 215/40/16. Sammuti sai siis e39 2.8 zf kast ligi võetud, uued mahlad filter tihendid võetud. Esimene käivitus sai kah tehtud nüüd vaja 149cm pikkusega kardaan veel otsida ja saab väljalaske kallale asuda. tahaks korra kokku ära panna siis peaks uuesti laiali võtma ja veel viimase lihvi assjadele andma. Parempoolne mootori käpp sai ise keevitatud, et mitte piduri võimendit vahetama ei peaks ega mootor viltu peale ei jääks :) Korralikud vahed suutsin ka tekitada nii lati, radika kui tulemüüri vahele. Nädala algus peaks lati võimendiga saama kui ka vendi ette, m50 hoovastiku short sifteri sebima`?

Päris jube oli seda kasti sinna otsa panna lähevad need getragid ka nii tihedalt otsa? sidur pidi ikka väga täpselt tsentris olema, et otsa läheks.

Eelarvet ka ei maksa pidada e30 tehes olen aru saanud, et teine ammu lõhki :D 

 

 

wsdsadsd.jpg

aaaaa.jpg

Muudetud , muutis Tenzki

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_102073

Õnnestus ühele tagatiivale veel küüned taha saada, facelift originaalis tagant kuidagi nii üksluine nüüd saab tagatiibadega mängida kuigi mingiaeg tahaks m-tech 1 stange ka soetada.

tagant.jpg

Ventilaator sammuti aeg ajalt käis nagu vastu kuhugile ja poos kinni otsustasin assja uurida ning silma jäi ka üsna kõvastti roostes kojamehe hoovastik mis sai kiirelt kohe välja kaukutud ja ka see korrastatud õnneks ei olnud seest jõudnud kerele roostet edasi anda. Kuidas see tagasi panek käib? Koos mootoriga? Päris tüütu oli igaljuhul kätte saada.

kojamehed.jpg

Pikemat aega olen proovinud tagastanget kätte saada mille 2 polti olid niivõrd kõvasti kinni roostetanud, et sai päris mitu võtit puru keeratud. Olin juba valmistunud läbivaks roosteks kuid õnneks minu üllatuseks oli seis üsna hea mis hoiab kõvti töötunde jälle kokku :) Parem pool on ok, vasakul pool pisut lõikamist ja keevitamist kuid ei midagi hullu.

gwg.jpg

Uksed mis sai suvel soetatud sai haljaks lastud ning läksid epo alla, tegemist on pre ustega mis iseenesest peaksid sobima faceliftile kui mingi auk puurida. 

12064471_822619844501973_1456718340_n.jp

Soetasin ka E36 kliimavendi, teine tundus kohe algus üsna paks arvestades seda, et olin arvestanud 5cm ruumi jätnud vendile ette. Vent ise on 4,5cm kuid mootori osa pea 10cm. Kuidas peaks välja nägema selle paigaldus? Radika ette sammuti pole mingit pointi teda panna.

CAM00278.jpg

 

 

Muudetud , muutis Tenzki

comment_102094

Vendi saadki paigaldada ainult radika ette, vastasel juhul pead juba lõikuma ning radikat ettepoole tooma, või üldse muud radikat kasutama.

Kolmel rullil juba paigaldanud radika ette, sest muu moodus ei näi kuidagi toimivat nii lihtsalt.
Mul kodus üks mishimoto üliõhuke vent ning isegi too on rohkem kui 5cm mootori koha pealt.

Driftikal mul samamoodi E46 kliimavent ning radika ees, toimib ilusti. BMW originaal vendikatel on tootlikus kõvasti suurem kui nendel mishimotodel spalidel jne asjadel.

Muudetud , muutis soonikx

comment_102160
7.1.2016 at 17:37, soonikx ütles:

Minu esimesel M50mootoriga rullil näiteks käis visko radikasse kui mootor pole just ülijäigalt kinni.

pole seda muret olnud.endal tegin nii et vahetasin labade asukohta e. labad kinnitasin visko tagaküljele.siis oli ainult labade ja lõdvikute vahel mm ruumi

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_102552

Salongi detailid hakkasid vaikselt jalgu jääma ning sai istmete kinnitused valmistatud vinklist. Esijalgu tundus küll, et peab siiski istmetest loobuma ja originaal spordikad sisse viskama. Pika pusimise peale sain nad siiski kenasti sisse ja igas suunas liikuma, väga mugav jäi ikka nüüd :) Välimised külje plastikud pidi eemaldama see osa on nüüd väheke kole kui uks avada a no loodan, et suudan miskit viisakat sinna siiski mõelda. Eks see üld pilt on nagu ta on, must vaip, hallid istmed ja beešid polstrid. Suur soov oleks leida beeš vaip sisse. Tulevikus kindlasti üritan need toonid kokku siiski viia. 

dddd.jpg

Väljalase valmis ainuke aga see kas 1.6 lambda andur tomib 2.5 motol? Või peab ikka õige 2.5  oma panema? Panin ta pükste külge, vaatasin muidu oli kahe toru vahel andur aga nüüd läks ühe toru sisse on nii okei? mootor käib vaikselt ja ühtlaselt aind tagant tuleb liialt tossu 2 varjanti näen hetkel kas 1.6 lambda ei toimi või vanast kütusest. Vent läks lõpuks siis radika ette. Imelik, et temperatuuri seier ei toimi vast anduris asi, või siis peab spidoka juurest ühendused puhastama. Väheke seier tõuseb küll kui käima panna. Nina ladusin igal juhul kokku ära, olid ühed neerud üle mis sai mustaks lastud ning proovitud kuid kroomid ikka kõvasti etemad.  Nüüd veel mootori ruumi vähke korrastada puhastamist poleerimist. Võiks see lumi juba sulama hakata :P

_n.jpg

Muudetud , muutis Tenzki

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_104288

Vahepeal siis jõudnud uue diffri muretseda mis sai liivapritsi tunda ning uue värvi peale 3,23 ülekanne nagu sellele motole kohane on. 
Lisaks sai roolivõimuga latt ostetud koos uute rooli otsadega sammuti sai ilusti pihtaks tehtud ja õrn värvikiht peale, et kergem lekkeid hiljem tuvastada. 
Väheke suuremat radikat tahab ka, vent hetkel suht tihti taga ning siis veel veljed üle poleerida ja argis
käia mootori vahetus ära fikseerida ja uue kuu algus käiks üv-l ära.

 

 

differ.jpg

latt.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.