Hüppa postitusse

Chulo

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    1 047
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    27

Kõik, mis Chulo postitas

  1. Chulo

    M: palju erinevaid e30 osasid

    Kas kütuse taseme andureid 63l paagile võiks leiduda?
  2. Chulo

    ARK

    Ei läinud nii lihtsalt. Terve pingirida tuleb välja regada ja kinntuskohad tuleb kasutuskõlbmatuks teha. Põhimõtteliselt võid ju kõrvalistuja istme välja võtta ja kinnituskohad kinni keevitada ja arki minna, et saaks neljakohalisena arvele. Kui pingil on ettenähtud 3 kohta, siis seda 2 kohalisena registreerida pole võimalik. Pakkusin ka varianti m3 tagapink panna, mis on 2 kohaline, aga see variant ka ei sobinud, kuna see pink pole antud mudelile ettenähtud. Mina leidsin lõpuks need 27 kilo, mille pärast mind kepiti ja auto jäi passis 5 kohaliseks.
  3. Nii! Pneme siis mingi konkreetse listi kokku. Arvestan kindla soovijana seda, kes järgmise nädala lõpuks selleks soovi on avaldanud. Kui tuleb vajalik kogus kokku, siis teeme ära.
  4. Mul on mingisugune ratsitud kerepoolne juhtmestik pakkuda. Kui muud ei saa, siis vähemalt nuppude pistikud on olemas.
  5. Ok, tundub, et minimaalne kogus on koos. Uurin järgi millal saab.
  6. OK, siis on hetke seisuga 5 komplekti kirjas. 3 veel ja võib tellida.
  7. Nii.... Viimasel ajal on huvi tekkinud jälle plaatide vastu. Kes soovib, andku märku. Kui saame arvestatava koguse tahtjaid kokku, siis tellin ära.
  8. Chulo

    O: 51mm püstakule vedru

    Vedru ei sõltu niivõrd püstaku jämedusest, kui auto keretüübist, mootorist ja muudest variatsioonidest.
  9. https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20 Siin ka 9 ja 8,5 kirjas
  10. Chulo

    Coiloverid

    E30 originaal vedrud vist ca 6kg/mm jäikusega, kui sa mingid 12kg vedrud võtad, siis ongi nagu puuvanker. Üldiselt ma arvan, et üle 8kg/mm vedru pole mõtet küll igapäevasõitudeks võtta. Tegelt 6kg juba küll, kui on reguleeritavad amordid, saad ka nendega suht jäigaks keerata. BC-racing, D2, Stance/HSD, bilstein jne. Valikut tegelikult küll. Ma ise tahaks Stance omasid prroovida, aga neid pole siin mail kusagilt saada. Siin nad vist HSD nime all, aga HSD ei paku e30-le, vähemalt kataloogi järgi.
  11. Chulo

    Kassetihoidja

    Krt need kassetihoidjad mul koguaeg nagu rist ja viletsus jalus! Lähed millegiga pihta, siis on jälle lahti. Minu silmis on nende rahaline väärtus 0, täpselt selline on ka nende praktiline väärtus. Kui kellegil on pakkuda tagumist konsooli osa, millel kassetihoidjate asemel auk, siis olen avatud pakkumistele.
  12. Sellepärast IS jutumärkidesse paningi. Kõik neid millegipärast nii nimetavad. Eks mõtteainet on.
  13. Siit näha täpselt kuidas originaalid kinnituvad ja millised kinnitused ise välja peab mõtlema. http://e30reload.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=449
  14. Karbikatted saaks alt originaal klambritega panna. Otsad tiibade külge tavaliste plastik tüüblitega nagu on "IS" laiendid. Ülemiste tüüblite jaoks tuleb sinna mingine rats fabritseerida. Ukse ja tiiva pealsed osad mõtlesin teha nii, et liimin tavalise liistu sees oleva metallsiini sinna sisse , läheb siis nagu tavaline liist, tüüblitega ja alumine ots peaks nagadega minema karbikatte külge, nagu originaalis. Ukse pealse alumised kinnitused saab samuti originaalid panna. Stangede sisse tuleb teha ilmselt mingid kinnitused originaal stangesid doonoriteks kasutades. Mõtteid on igasuguseid, eks iga mees peab ise välja mõtlema. Kes ei viitsi ratsida, võib kusagilt euroopast endale 2k+ eest originaal kitti otsida, minul sellist rulli tagataskust võtta pole.
  15. Gupi m-tech 2 kitil puudub alumine karbi rant näiteks, et originaal kinnitusklambritega kinnitada, nende omal olemas.
  16. Arvestades seda, et nad neid ka ise külge kruvivad, siis ma eeldaks, et kannatavad kriitikat. Aga oma silm on kuningas. Kellegil mõnd leedukast tuttavat pole, kes võiks uurida mis asjad endast kujutavad? Piltide pealt tundub täitsa enam-vähem. Vähemalt on pildid tehtud konkreetselt enda toodangust. Tean väga hästi mida collaracer toodab. Kuna tema tiibadel tagumine kinnitus puudub, siis neid ei soovi. Tagumine collaraceri m-tech stange on tehtud pre kerele, FL-ile ei sobi. M-tech külgesid collaracer ei tooda. Pm pole minul temalt midagi peale esistange võtta. Hindadest tean nii palju, et M-tech 2 esistange (kaheosaline), küljed ja tagastange kokku on 350 eurot. Kui maksta kohapeal sulas, saaks kindlasti odavamalt. Kohalik gup-tuningu toodang on 369 eurot ja tagasiside on pigem negatiivne olnud. Antud koha kohta aga puudub igasugune info. Nende juutuubi videos demonstreeritakse ka materjali kvaliteeti.
  17. Chulo

    Lobamokkade rubriik

    http://www.protuning.lv/?op=market&id=57&mid=50&model=91&task=show&mitem=7065&linklang=en http://www.protuning.lv/?op=market&id=57&mid=50&model=91&task=show&mitem=12480&linklang=en
  18. Tervitus härrased ja prouased, Plaan järgmine - minna Leetu VAutosporti E30 klaasplast detaile tooma. Pakuvad nad igasuguseid kereosasid E30 kerele, alates esimestest tiibadest kuni milleni iganes välja. Rohkem infot nende feissbuugi lehel https://www.facebook.com/vilniusautosport/ Seal lehel on ka pood olemas, kuid seal ei ole kõike üleval mida nad toodavad. Vaadake piltide alt, seal on rohkem infot. Ise plaanin võtta m-tech 2 komplekti ja esitiivad. Kui saaks mingi seltskonna kokku, siis saks ehk ka paremat hinda kaubelda.
  19. Chulo

    bbs rs replica/ Japan Racing jr-9

    Läheb küll ka jämeda püstakuga. Mul ees 17x8" ET35, aga kuna ümber tehtud 5x120 peale, siis kinnituspind on ca 1cm väljas pool. Suurem velg mahub isegi tõenäolisemalt, kuna püstak on kinnituspinna suhtes kaldu.
  20. Chulo

    O: Mõned asjad

    Täiendasin veidi oma ostuteemat. Pakkuge palun loetletud tükke. Eelistatud oleks Tallinna/Rapla läheduses asuvad tükid, samas pole Smartposti või Omniva teenuste vastu midagi.
  21. Minule üteldi aprillis 1500.
  22. Chulo

    M fl universaal

    Mis läbimõõduga rool on?
  23. Rool oli vahepeal kadunud, aga õnnestus üles leida. Nii et jälle saadaval.
  24. Chulo

    Kes, kus ja keda nägi

    Leidsin Tartu Lõunakeskuse juures endale sobiva parkimiskoha.
  25. Chulo

    Käsipiduri tross

    Ülevalt kässari hoova küljest kate maha, keerad mutrid lahti ja tõmbad auto alt nad pesast välja. Kõri otsad on tõenäoliselt toruga üheks roostetanud, neid pead enne veid roostesurmaga leotama ja siis keera mingite tangidega. Kui liikuma hakkavad, siis peaks saama ka kõri kätte. Rdasine sõltub juba kas auto on ketaste või trumlitega, aga igal juhul on vaja need maha võtta. http://www.e30zone.net/e30zonewiki/index.php/Handbrake
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus