-
Postitusi
1 424 -
Registreerus
-
Viimati külastas
-
Võidetud päevi
98
Postituse tüüp
Foorumid
Sündmused
Kõik, mis GTA postitas
-
Mul oleks releeplokk pakkuda, mis sinna komplekti käib. Ise ei plaani kõiki funktsioone kasutusele võtta.
-
2012 liikus viimati veel Paides, oli siin päris pikalt ühe omaniku käes ja täiesti normaalses kasutuses, nägi selline sile, komplektne ja üsna hoolitsetud välja. Rooste kohta ei oska kommenteerida kuna põhja alt pole näinud aga midagi ülemäära küll silma ei torganud. Viimases otsas oli esipõll ja vist juhipoolne tiib viga saanud, jäid omaniku jutu järgi tuules riivist lahti lennanud garaaziukse otsa kinni tagurdamise ajal. Peale Paidest äramüümist olen korra veel müügis näinud, siis ei tundunud nii hea kui praegustel piltidel
-
No kuna plokk on pmst sama B20 ja B25, erineb ainult kolvikäik ja hülsi diameeter siis anna aga minna. Kui tegu tehasest 320i-ga siis kõik on sobilik B25 vastuvõtmiseks, ühe mootori tõstad vahelt välja ja teise tõstad sisse
-
Kui sul tahhomeeter ka nulli kukub samal ajal kui jõnksutab siis üsna tõenäoline et tegu elektrilise probleemiga. See "reguleeritud" õhulugeja viska üle õla ja otsi uus, selline mida pole näpitud enne. Vedru pingeid seadistatakse tehases ja seal midagi üle reguleerida pole. Nn. segu kruvi on CO tarbeks ja sedagi häälestatakse vajadusel kollektorite pealt gaasianalüsaatoriga, samuti parem mitte näppida. Alustuseks kontrolliks-puhastaks massid, vaataks C191 pistiku luttide alla (pihusti lati pistik sisselaskekolle all) - kui korrodeerunud ja signaale läbi ei anna siis jama majas. Vända anduri ahel kontrollida, samuti andur ise ja võimalik ka et andur lihtsalt sedavõrd räpane et rihmarattalt hammaste lugemine raskendatud. Tahhoka nulli kukkumine võib viidata sellele et ajust kaob pöörete signaal ja see on vända anduri rikke otsene sümptom. Muidugi veakohti on palju ja otsida võib halliks ennast kuna need rikked on sageli kõik isemoodi tekkinud ja lahendused ka erinevad.
-
Kui sul samal ajal nüüd salongipuhur ja el. peeglid töö lõpetanud on siis tõenäoliselt roheline juhe starteri peal kehvasti kontaktis.
-
M50 swap Ikka hea ja lollikindel.
-
Selline pill on ka Eestit väisanud päris mitu korda : http://www.rally.ee/?a=a022&b=785&p=1 Vendade Bolšihhide Prodrive ettevalmistusega M3, mis meestele ilmselt väga valusa valuuta abil raskel ajal osteti. Tegu muidu N.Liidu ühe parimate rallimeestega kes peamiselt kasutasid VFTS-i enne seda
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Scuttle_shake Nagu aru saan siis jäigastava elemendi ehk katuseta on kere kergemini resonantsvibratsioonidele alluv ja selle vältimiseks/leevendamiseks on insenerid näind palju kurja vaeva. Mitte ainult pagassis pole see vibra vaid tuntav rohkem esiotsas siis. Aga kas mitte M3 cabriotel pole aku pagassis juba? Mis lahendusi neil kasutatud on siis et loogika teine on?
-
Hah, jumalast aus hind ju. Mis vahe on sellel või 2-3-tuhhisel masinal. Mitte midagi peale piltide kvaliteedi, kui sedagi.
-
Siin küll M3-sid vähe aga üks "tavaline" rullikas ka kambas ja kamaluga omaaegseid rinkamasinaid. Hea kvaliteediga video pealegi. Vanadest võidusõidumasinatest paremat ikka pole
-
Komplekt enne toimis siis? No kui ketas õigetpidi sees on (mis M20-l vist ei annagi valepidi panna), peab ju lahutama. Mis survelaager jäi?
-
Ütleme siis nii, et kainet mõistust ignoreerides on võimalik need kergemini p**sse keerata kuna tehas on loonud selleks head eeldused - õhuke südamik, suur 76mm keskava - mis iseenesest ei oleks midagi erilist kui 4x100 auguvalem sellel nii serva peal poleks. Normaalne inimene ei hoora muidugi 4x98 auto alla neid ja kasutab tsentreerivaid seibe keskavale, valib poldid ka vastavad aga leidub igasuguseid. Ostes tasub lihtsalt tähelepanelik olla, muud midagi.
-
Minul oli üks paar Powerteche ilma tsentrirõngata ja plekkvelje poltidega ära rikutud. Teisel kahel paaril seda muret polnud. Kui asi on korras siis kasutada rõngaid ja õige profiiliga koonuspolte ja probleemi ei teki. Aga kui juba mõrad sees ja augud lopergused siis remont on kulukas, ilmselt mõttetu. Tänu topeltavadele saavad 4x108 mehed neid edasi tarbida.
-
Peaks ringlema vähemalt külma mootoriga, adapteri sees on bimetalltermostaat, mis avab ringluse läbi jahutusradiaatori alles piisavalt soojenenud õli korral. Sooja mootori korral ei oska kommenteerida. Samas on palju mõistlikum kasutada seda õiget tükki mis ei maksa palju ka uuena aga kasutatult leiab seda igalt M20B20 mootorilt ja E34 puhul vist ka M20B25 mootorilt. Mõistlikkus seisneb selles et filter on vahetamiseks palju meeldivama nurga all ja teiseks, jahutusradika flantsi kinni poltides on potensiaalseid lekkekohti rohkem - flants plokiga, flants filtriga ja kaks pimedat lisaks. Lihtsama variandi korral on ainuke puutepind filtril ploki endaga. Kui teema algatajal on viisakas õliradikas pakkuda M20B25-le ja seda kasutada ei soovi siis oleksin huvitatud
-
Hiina kolle, uus ja kasutamata. Ilmselt vajab külgesobitamisel veidi loovat kätt aga ise proovinud pole. Väljuv toru 2x 2", lambdale auk ka olemas. Asub Paides, transpordi osas võimalik Cargo ja muud kokkulepped ka.
-
- 1
-
Deadlock/double lock on olemas aga puldist lukustades sinna näiteks ei lähe ja lukk tuleb konkreetselt risti keerata. Tavaliselt seda asendit ei kasutata kuna a) mugavam on võtit ju väikse nõksu jagu keerata ja b( lukutrummel nahkas ja selle tagant on juba suurem osa vajalikke tükke murdunud. Sellisel juhul tavaliselt õnnestub lukustada aga lahti saada enam mitte. Nupp topeltluku asendis kindlalt ülesse ei tulnud, mis ongi selle mõte sisuliselt, et igasugused riidepuu ja traatsilmustega aferistid autosse sisse ei murraks nagu pea kõigis hollivuudi filmides siiamaani asi käib Pilt on E36st aga põhimõttelise joonisena kehtib ka E30 kohta.
-
Ise ütlesid, et esiklaas nii või naa utiil ja läheb vahetusse. Mis neist küljeklaasidest siis purustada. Kiil välja ja urgitse see klaas tihendist ära. Kui klaas jääb terveks, on tore. Tuleb mõra sisse, mis siis ikka. Saab kasvõi ajutiselt tagasi panna kui vaja. Tihendit ennast pole vaja tglt üldse eemaldadagi selle jandi käigus.
-
Üks ilus rull netiavarustest, koos artikliga: http://www.stanceworks.com/2016/10/restoring-glory-the-hr-feurorange-e30-318is/
-
Velje peale mahub, koopasse vähegi madaldatud autoga aga mitte. Lõpuks taandubki asi sellele, et kui on velg valitud siis tuleb kasutada kõiki variante mis vaja et ka sõita saaks. Ka koobaste venitamist, haamriga töötlemist, vedrudele bumpstoppide panemist jne. Seda aga ilusate piltide all kirjas pole. Koopalaiendita rullikal tuleb paratamatult 9-tollise velje puhul mingil määral stretchida, 215 või 205 laiused on levinumad, sest siis on auto veel kasutatav. Kõige lollikindlam on lähtuda orig. mõõdust (205/55r15 @ 7" et 25), teha nn tolline plus-sizing (8x16), offset jätta samaks ja rehvile samamoodi 1 vahemik muuta, ehk laius 1 ühik suurem ja kuna velje diameeter suurenes siis rehvi kõrgus väheneb 1 ühiku. Kokku 215/50. Kuna ka autot nagunii madaldad siis omakorda peab rehvi veel maha tõmbama, 45 või 40 peale. Kehtib pmst igal masinal see valem
-
9 tolli sedasi ette ei mahugi et koopast väljas poleks. Kuna velg on lai siis sisemine serv hakkab vastu püstakut käima, oma kogemusest ütleks et ET 12-13 on viimane piir millega saab püstakust mööda. Pildil oleval punasel autol paistab, et koopaid rullitud ja pisut väljapoole sikutatud ka. Lisaks saab mängida madalduse, rehvi ja camber platedega ju, nii et täpset asendit on pildi järgi keeruline järgi teha. Kuidas ta üldsegi lõpp ET-ga 17 on velje alla saanud, ei saagi pihta kuna mul ET 15 velg tahtiski 3mm flantsi et ringi käia saaks. Koopaga tasa või noh, pigem gramm sissepoole jääks 8 tolli ja ET25 või 7,5" ja ET20. Koopaga päris tasa või pigem gramm juba väljaspool oleks vastavalt ET20 ja ET15 nendel laiustel. Edit: ise kasutan JR-14 velgi esimesed 3000km ja siiani on ühes tükis, isegi Leedu kartulivagude vahelt tulid läbi. Mõistliku kaaluga sealjuures, ei tundu samas et peaks vastupidavuse pärast muretsema. Mul on muidugi rehvi ka seal peal, 205/50 kaitseb veidi ikka velge veel. 40-se profiiliga olen sõitnud kõveraks ka saksa velgi.
-
Tagumisi logareid on tootnud koperatiivid. Selles teemas masinal olid ka küljes vist, uuri, mis omanik nendega plaanib teha kui masin nagunii jutu järgi taastamisele kuulub: https://foorum.e30.ee/teema/16400-325i-mtech1-87-pets4/
-
Alvadist oled vaadanud? Mingi aeg sinna tekkisid need, kas enam alles on ei tea.
-
hahaha, päris mage. e30 community võiks avalduse teha et palume end mitte asjaga seostada kas sinna youtube kommentaaridesse või kuhugi mujale avalikku ruumi.
-
BBS esipõll, vist uuemale Pre-le? Igatahes korralik ja ilma udukaaukudeta, mis on iseenesest juba haruldus: http://www.ebay.de/itm/Neuer-Original-BBS-Frontspoiler-BMW-E30-3er-Typ-2110018-21-10-018-KBA-35600-/282229170121?fits=Platform%3AE30&hash=item41b62b5fc9:g:~isAAOSwB09YC6PF
-
http://www.okidoki.ee/item/5606097/ Keskmisest rohkema varustuse ja ilusa sisuvärviga 318iA.