Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83520

Terekest klubikaaslased.. 

Sai siis vahepeal soetatud siin veel üks E30.. tegelt lausa kaks, kuid ühe jõudsin juba maha müüa.

Kuna mu teine rull seeaasta valmis ei saa, hakkasin pahaaimamatult teisi rulli kuulutusi vaatama.. siis juba autosid endid vaatamas käidud ja kuidagi see Ix siis sai ära toodud.

Nimelt see isend  E30 325IX oli samast foorumist. Müüs teda " Kaarel " 

Sai vaatama mindud.. hind sai parajaks räägitud ja ära ta toodud saigi.

Auto oli pool aastat seisnud.. Summuti rippus ja üks tagauks ei jäänud kinni jms. Tõin ta siis treilapeal ära esialgu kuna üv ja kind ka puudu. Mõne tunnijooksul sai kiirkorras sumbuti kuidagi taas ülesse ja ukselukusti maha kakutud ja ära puhastatud/õlitatud. Hääled sisse ja proovitiirule.. Veermik täitsa vaikne kuid miskit undab ainult.. pole jõudnud täpsemalt süveneda.

Järgmisena mis kohe imelikuna tundus, et kohapeal manööverdades kukub rattaid kakkuma. Nagu oleks ala kempi differ.. aga ta teeb seda nagu kõigi ratastega ( kas vahekasti torson vms tal seal ka on.. kokku keevitatud ? ) 

Kuna ma üleelmist omanikku teadsin (sõbranna) siis temakäes oli juba siuke lahendus tükkaega olnud.

Lisadest 2x el aknad

El Katuseluuk

Kohtvalgustitega peegel (ei tööta tulukesed)

Bensupaak lekib.. üle 20L ei kannata väga panna. (kui kellegil pakkuda uut paaki siis võite teada anda)

Külge on siis pandud ette M-tech 2 replika stanks.. tagumine orig M-Tech 2 

Nagu ikka Ix-i laiendiring.. Orig tiib kaheosaline (M-tech või mis ta ongi ???)

Sõites tundub ,et see 2.5 on kuidagi natukese uimasevõitu.. ei ole nii terav kui nad muidu on. Seda täheldas ka mu sõbranna kes temaga kunagi sõitis.. et on erksamatega sõita saanud nagu ma isegi.

Algselt arvasin siis et mootor järelikult hõre.

Sai siis komp ära mõõdetud silindrites...

1 - 12.75 bar

2 - 12.10 bar

3 - 12.40 bar

4 - 12.75 bar

5 - 12.40 bar

6 - 12.75 bar

Kuna näidud tunduvad üllatavalt ilusad siis peab kuskil miskit muud peituma.

Kas nukkvõll ümmarguseks kulunud.. hammasrihm miski hambavõrra mööda..

Või kuskil kütuse süsteemis mingi puudujääk.. kuna avastasin ka võõrkeha bensurõhuregulaatori.

Lisaks siis veel tühikäik kadunud. Lonkab kuskil 500-800 pöörde vahemikus.. Külmast peast käima pannes kuskil 10-20 sekundit suudab viisakalt käia.

Kuna arvatavasti sõidan ma temaga ka talvel.. Siis hetkel oli veel aega tegeleda natukese roostega.. Väljast oli päris palju juba pindmist roostet välja roomanud. Tuli see veel õigel ajal peatada.

Sai siis lahti kakutud ja eeltöö eelnevalt ära tehtud. 

Kuna endal on väike värvitöö firma siis saab seal vähe teise värviga ta üle värvitud. Värv siis vedelal kujul peale kantav kuid kuivab kummiseks/kileks.. Hiljem on eemaldatav (maha tõmmatav) Kuna endal on siin pikemat aega olnud mõttes, et teha üks auto vähe teistsugusema värvilahendusega. Ala erinevad värvid/mustrid jms... Seega kui kellegil on põnevaid värvilahendusi pakkuda võiks jagada ideid :)

Lisan lõpetuseks mõningad pildid ka.

Algsed pildid siis kohast kust ära sai toodud.. (muidu seisis taustal oleva katuseall)

10606529_10202229016316674_8895631754155

Tagantpoolt

10636273_10202229015916664_8997154435184

Ära tuues..

10646847_10202229015716659_5512957305995Sain enda 2x E30 pildile... kahju et korralikke pilte ei teinud koos oma kolmanda e30.nega...

1902746_10202229015196646_55187581096465

Jõudis garaasi lahkamisele ja eeltöödele

10610702_10202229014956640_8951138275097

Miski eeltöö käigus

10534668_10202229014276623_2443593529115

Juba lõppfaasis

10603406_10202229014076618_31032801225501452047_10202229013516604_39599342104379Eile sai siis garaasis ta ära kaetud ja ootab nüüd värvimist.. Kuna värvipüss andis eile saba, siis heal juhul saab täna korda ja värvima hakata.. PAKKUGE  VÄRVILAHENDUSI ..  Võib ala driftiautode/rallikate või miski muu põnev lahendus ja värvikombinatsioon olla.

10665716_10202229012076568_3985255236619

10603351_10202229012476578_6199840027101

10628351_10202229012236572_2393230465851

 

Kodulehte selle sildijärgi ei ole veel mõtet otsima hakata kui keegi peaks huvi tundma. See veel valmimisel... Kuid on olemas firmalehekülg hetkel juba FaceBookis nimega " PlastiPaint " Saab jälgida veel mõningaid teisi töid.

10521756_759826280726120_608666359503389

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 12,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lisan paar pilti mis said hilisõhtusel ajal suht pimedas tehtud.. Ei ole jõudnud uusi valges teha ei ilma ega vabaaja puudumuse tõttu. Paar pilti ka tegemise hetkel          

  • Buumer ka peaaegu et nüüd siis valmis Sai siis omaloomingut tehtud ja miskit proovitud

  • Mõni värske tänane pilt    

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_87118

Ma usun ka et ei tohiks temaga midagi juhtuda.. istub jh koonus flantsiga turboküljes ja keskelt summuti käigukasti küljes puksidega.. mootor ja käigukast ju liiguvad koos summutiga. Taga aga ripub suurte pukside peal vabalt. Summuti ikka suhteliselt kerge ka lisaks, seega ei tohiks probleeme tekkida..

Karteri tuulutuse osas peab siis jh miskit leiutama hakkama.

comment_87123

Pane nyyd kokku turbo kaal,kollektorikaal ja sumpsikaal.nende kogukaal mōjub kolle poltidele.200sx peal elasin labi mida tahendab suka puudumine ja pahe andmine. Kolle ja turbo vahelised poldid ei seisnud kinni v murdusid,sama vl kolle poltidega.

  • Autor
comment_87127

Sama kolle, samasuguse turboga ju olnud 4a teise mootoripeal raskema summutiga seisnud kus polnud ka sukka vahel.

Lisaks see kolle olnud kinni 10ne poldiga 12 poldist. Minul nüüd ikka 12 poldiga kinni.. sai natuke moditud et kõik sobiks külge.

200sx R4 mootoriga seega kolle vast üldse 8 poldiga kinni ? Pluss vb oli sellel turbo üldse karmima nurgaga võrreldes sellega. See seisab suht püsti kolle otsas.

Ja sukk summutit kergemaks nüüd ei tee ju ? Äkki sul seisnes probleem miskis jäigas summuti kinnituses vms.

Elame näeme, kuid hetkel sellepärast muret ei tunne.

comment_87282

20€ suka eest (eeldan, et keevitada mõistad ise suhteliselt hästi, summuti jaoks kindlasti piisavalt) on väärt seda testimist, et kas saad kõige ebasobivamal ajal uusi väljalaskedetaile otsima hakata või maantee ääres summutit lappida?

comment_87292

Asja üks võtmeid on pingevabalt istuma pandud summutijooks, mis ilusti kõik kolm orig. püti kinnituskohta ära kasutab ja neid ühtlaselt koormab. Lisaks peab käigukasti tala kinnitus ka kindlasti olema tagaveolisel (mis neliveolisel seal on, pole küll aimu aga ju ikka mingi kronsa on). 

Kogemus b-osa lõpupütiga, millel toru painded valed olid, oli nagu all ja polnud kah. Algul purunes kummivõru tagapüti enda klambril ja suht samal ajal andis b25 orig. sukk ka saba. Mõra sees. Lõpupüti torudele sai gaasipitsiga kuuma antud, painded õigeks, uus sukk ja kummiklambrid, veidi mässamist ja siiani poolteist aastat sõitnud ja null probleemi. Ei viitsinud ju algul süveneda ja tundus hea küll aga üsna kiirelt olid ribad taga.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_87567

Olen siin nüüd vähe pikemalt juba sõita saanud igapäevaselt.

Imestama pani see et linnakulu mis varem oli 15L kanti vabalthingavana ja nüüd 10-12L vahel olenevalt palju kohapeal käib.

Samas kui lume saabudes sai ööotsa lustitud võttis ligi 20L tundub igati mõistlik.

Ma nüüd täpselt ei tea millejärgi tujurikkuja nüüd näitab kuid ka see on nüüd kõvasti vähem näitama hakanud.

Linnas ühtlase kiirusega kuskil 6-7L vahel.. (lisaks tundub et see niigi näitab 2L tegelikusest rohkem) tõusupeal sõites ei lippa põhja jms.

Maantekulu saab vast nädalajooksul teada kui vähe pikem ots :)

Üldises plaanis kõik toiminud ja titevigu ka tekkinud ei ole peale selle ühe õlilekke siis ainult.

Lisaks küsimus.. kas õlikork eemaldades peaks mootori töö muutuma või mitte ? Minuomal see ei muutu, on see okei ? Mõnel muutub seega sellepärast küsin mis see õige oleks.

  • Autor
comment_87848

Istmed muidu jh korralikud.. juhi istme seljatoe külgpadjale on suudetud auk sisse saada viimase aasta/paari jooksul.

Ja keskmiste õhu avade ette peaks tulema 3 kella kokku. Sealne lahendus hetkel ajutine boostikellale..

Kalendri pildiosas vb isegi tõesti sobiks :)

Nüüd paar päeva tagasi andis spidomeeter/tujurikkuja ja juhi lähituli otsad. Kiirel vaatlusel lähituli terve, kaitse korras, vool pirnini ei jõua.

Paar korda niiskema ilmaga varem ka spido ära kadunud. Vb diffri juurest miski ühenduse jama.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_88574

Vb lõpp vajub kergelt ära, kuid ei tähelda küll suuresosas miskit muutust. Käib minumeelest suht lõpuni ilusti :)
Vaatan ehk jõuan miski video teha enne kui peaks ära müüma.

0.4bar puhul vähemalt küll ei ole veel probleeme selle lõpu osas :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.