Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

likoor

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    64
  • Registreerus

  • Viimati külastas

  • Võidetud päevi

    1

likoor võitis päeva viimati 5. detsember 2015

likoor sai oma postitustele enim meeldimisi!

Foorumi reputatsioon

1 meeldimist

Kasutajast likoor

  • Tiitel
    Bemarivend

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. likoor

    O: 51mm püstakud

    Üles. Võib pakkuda ka ainult kundepoolset.
  2. likoor

    324TD Touring '92 - Sander

    Pole pikalt siia kirjutanud... Aga pole ka midagi väga erilist toimunud. Vahepeal on suuremalt jaolt lammutatud masinat. Alustuseks võtsin eest võre ära, tuled ja kõvera esimese tiiva maha. Tuled võtsin küljest, et vaadata, mis seisus on reflektorid ja klaasid (klaasid sellised, nagu pildil näha, reflektorid ka üsna tuhmid). Tiib on lihtsalt kõver ja tuleb uus panna. Avastasin reflektorite kohapealt, et väga lihtsa vaevaga sobivad punnsilm Scorpio reflektorid (vedelesid niisama, katsetasin) ja läätsed E30 tule sisse, hetkel ei ole pilte teinud ega tuld ka niimoodi kokku pannud, kuid katsetuste tulemusena võib öelda, et lõikejoon on terav ja näitab nagu uus tuli. Täna lammutasime uuesti masinat, võtsime uksed eest ja salongi tegime tühjaks. Eks ikka tüüpkohad sellel masinal on otsas - küljekarbid (kusjuures, hetkel tundub, et ainult välimine plekk), juhipoolt esimene alumine nurk ja kundepoolt sisemise karbi plekk... Nurka on keegi kunagi keevitanud ja ei ole läbi roostetanud otseselt, kuid üle tuleks ikka teha, sest plekk on teise pleki peale keevitatud. Kehvematest kohtadest on veel gaasipedaali kinnitus. Mujal suhteliselt murevaba ja korras salongipõhi. Rohkem ei ole laiali jõudnud kiskuda. Eks üllatusi on kindlasti veel tulemas, kui karbid lahti puurida ja edasi vaadata... Hetkel on ka mõtteid olnud värviteemal... Samasuguseks roheliseks ei jää ta kindlasti. Kui roheline, siis (pool)matt ja sõjaväetooni, alla läheksid laiendatud plekkveljed (16 tollised, tumehallid, olemas juba). Läbi on käinud ka mõtted pruunist ja tumesinisest metallikust. Eks avaldage arvamust.
  3. likoor

    E34 ja E32 tulede sobivus

    E32 ja E34 tuled omavahel on vahetatavad, aga E30 tulede asemele need ei sobi - nii internetis väidetakse. Osa väidavad veel, et E30 raamidesse sobib E34 tuli, aga teised väidavad, et ei sobi... Kuna enda masinal on häda lähituledega ja ei soovi esialgu välja käia suurt summat Hella või Boschi tulede eest, siis mõtlesin, et läheks lihtsamat vastupanu teed. Nimelt, telliks E34 lähituled (B-varuosade hinnad komplektsel tulel on alates ~30€/tk). Vanad tulekorpused on alles, klaasid kasutuskõlbmatud ja reflektorid on tuhmid. E34 tulede korpuse viskaks minema ja ülejäänud paigaldaks E30 tulekorpuse külge. Klaasid siis ahjus kuumaga lahti "sulatada" ja pärast silikooniga või liimiga teisele korpusele. Projektori osa peaks sobima üks-ühele. Kuna mõttes oli nagunii nö. homemade Hella Black, siis oleks selle tegemine ka ühtlasi möödaminnes võimalik. Kas antud ettevõtmine on tehtav või mitte? Ehk kellelgi kogemusi?
  4. likoor

    Porimatid, veluurist

    Täpsustaks praeguseks hetkeks, et võtaks kaks komplekti.
  5. likoor

    Porimatid, veluurist

    Samuti oleks huvi. Touringule.
  6. Otsisin variante, mis laagreid kasutada E30 tagasillas. (Tegemist E30 touring 324TD-ga, aasta 1990). Leidsin natuke informatsiooni, mis võib teistelegi kasuks tulla. Sobivad järgmised laagrid: Alfa Romeo 543954 Audi 431407625 Audi 431407625A Audi 431498625 Audi 443407625 Beck/Arn 0512733 BMW 33411468747 (new) BMW 33411130617 (old) C-R 513106 C-R FW109 C-R GRW231 Fed-Mog 513106 Fed-Mog 513112 Fed-Mog 5908EB Fag 533953 Fag 545495 Fag 545495AD Fag 545495D Green RW659 Green RW818 Lazorl L813052 Lazorl U813052 Lazorl U813141 Lazorl U814199 NTN 513106 Perm 5908EB Peugeot 8942765 Peugeot 9104209 Porsche 99905302100 Seal-P BFV45 SKF 309245B SKF FWB109 SKF VKBA613 SKF VKBA745 SKF VKBA942 SNR GB12010 Timken 513106 Infoks veel nii palju, et kui autopoest osta SKF ja spetsiaalsest poest SKF, mis tegeleb antud valdkonnaga, siis hinnavahe võib olla isegi 30-40%. Laagrikeskus ja Kavial näiteks müüvad tööstuslikke laagreid. Viimasest ostsin ka endale SKF-i.
  7. likoor

    Lobamokkade rubriik

    Huvitav, miks on kadunud teema, kus oli info üleval kasutajast Siimu? Mees siiani ei ole oma võlgasid likvideerinud, aga vastav teema on foorumist kustutatud? Seni võiks ju sellised teemad avalikud olla, kuni vähemasti on mees asjad ära klaarinud.
  8. likoor

    M: Vanakooli Blaupunkt CD-makk München CD41

    Taas müügis. Proovitud ka E30-s, ideaalselt istub, nurgaraadiused klapivad armatuur omadega, taustvalgus täpselt sama, pimedas väga soliidne. Paraku enda masin ei ole nii soliidne ja ideaalne, et seda sinna jätta. Kellelegi ehk tarvis, kes klassikut taastab ja soovib ajastukohast, kuid siiski funktsiooniderohket makki.
  9. likoor

    O: 51mm püstakud

    Soovin osta 51mm püstakud, mida komplektsemad, seda parem. Asukoht oleks hea, kui Tallinn või Saaremaa, aga sobivad ka muud asukohad (CargoBus aitab). Kui on pakkuda, palun kirjutada privaatsõnumitesse seisukord/komplektsus ja hinnasoov.
  10. likoor

    324TD Touring '92 - Sander

    Hetkeseis selline, et nädalavahetusel vahetab mootori kaanetihendi ja plokikaane, ühtlasi ka rihma-rulliku komplekti. Paraku on esimese parempoolse rattaga tekkinud kahtlus, et ei asu päris täpselt omal kohal. Ikka pisut kõhuall. Õõtshoovad said mõlemad vahetatud sirgete vastu, sillaehitust vaadates sillatala väga mõjutada vist ei saa seda (sillatala ise tundus korras ja silmaga vaadates oli kinnituskoht õige koha peal)? Pigem tagumine õõtsakinnitus või püstak kõver? Kere vast sellest väiksest kõksust kõveraks ei löö ju? Millest tasuks alustada? Kuskohast mööta?
  11. likoor

    324TD Touring '92 - Sander

    Tõenäoliselt on põhjuseid mitu, miks vibrab. Pikema otsa peale lööb ka surve veesüsteemi, nagu ikka vanadel diislitel, kas kaas mõraga või tihend surnud. Seega tuleb kaanetihend vahetada, ilmselt ka plokikaas. Mootori jõudlus ei ole ka just ideaalne, seega võib arvata, et pumba või pihustite jamaga tegu on. Õnneks on korralik pump ja pihustid omast käest võtta, samuti ka korralik plokikaas - jääb üle vaid puhastada, kontrollida, reguleerida ja vahetada. Samal ajal ka mootoririhma vahetus ära teha (Generaatori rihm lendas juba pilbasteks esimese soojema ilmaga). Juuli kuus ehk saab asja jooksma. Eks näis, mis ja kuidas - kas tuleb veel üllatusi või mitte.
  12. likoor

    324TD Touring '92 - Sander

    Sidurit muljudes ei muutu midagi. Mootor ise töötab üsna hästi, eile tegin ka pikema söidu, midagi ei muutunud vibratsiooni osas. Öötsad said ka vahetatud, jookseb ilusti sirgelt nüüd.
  13. likoor

    324TD Touring '92 - Sander

    Vibratsioon käib tugevalt kerest läbi, ometi tundub, et mootor on omal kohal ja kuskilt midagi vastu kere ei ole. Käivitub nagu kulunud pumbaga diisel, vöimalik, et osa vibratsioonist on siis sellest... Vibratsioon on selline, et armatuur ja köik asjad salongis vibreerivad. Autost väljapoole ei olegi nii väga aru saada. Käivitades on samuti hästi tunda, iga täistiiru peal käib kerge jönks läbi mootorist vöi kastist. Ise mötlesin, äkki kahemassiline hooratas vöi sidur?
  14. likoor

    324TD Touring '92 - Sander

    Karteripöhi ja ölipump said täna vahetatud, öli läks Liqui Moly MoS2 lisandiga 15W40. Suveks täpselt paras. Mootori saime käima, tundub, et toimib. Radiaator on ka ikkagi pihta saanud ja lekib. Asi, mida veel täheldasin, on vibratsioon, mis tekib kui mootor käib tühikäigul. Padjad korras, muud pole nii teravalt vaadanud. Pööret töstes kaob ära. Ideid? Homme plaan öötshoovad vahetada sirgete vastu.
  15. likoor

    324TD Touring '92 - Sander

    Seisis jah paar päeva seal. Nüüd juba liigub Saaremaa poole.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus