Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83520

Terekest klubikaaslased.. 

Sai siis vahepeal soetatud siin veel üks E30.. tegelt lausa kaks, kuid ühe jõudsin juba maha müüa.

Kuna mu teine rull seeaasta valmis ei saa, hakkasin pahaaimamatult teisi rulli kuulutusi vaatama.. siis juba autosid endid vaatamas käidud ja kuidagi see Ix siis sai ära toodud.

Nimelt see isend  E30 325IX oli samast foorumist. Müüs teda " Kaarel " 

Sai vaatama mindud.. hind sai parajaks räägitud ja ära ta toodud saigi.

Auto oli pool aastat seisnud.. Summuti rippus ja üks tagauks ei jäänud kinni jms. Tõin ta siis treilapeal ära esialgu kuna üv ja kind ka puudu. Mõne tunnijooksul sai kiirkorras sumbuti kuidagi taas ülesse ja ukselukusti maha kakutud ja ära puhastatud/õlitatud. Hääled sisse ja proovitiirule.. Veermik täitsa vaikne kuid miskit undab ainult.. pole jõudnud täpsemalt süveneda.

Järgmisena mis kohe imelikuna tundus, et kohapeal manööverdades kukub rattaid kakkuma. Nagu oleks ala kempi differ.. aga ta teeb seda nagu kõigi ratastega ( kas vahekasti torson vms tal seal ka on.. kokku keevitatud ? ) 

Kuna ma üleelmist omanikku teadsin (sõbranna) siis temakäes oli juba siuke lahendus tükkaega olnud.

Lisadest 2x el aknad

El Katuseluuk

Kohtvalgustitega peegel (ei tööta tulukesed)

Bensupaak lekib.. üle 20L ei kannata väga panna. (kui kellegil pakkuda uut paaki siis võite teada anda)

Külge on siis pandud ette M-tech 2 replika stanks.. tagumine orig M-Tech 2 

Nagu ikka Ix-i laiendiring.. Orig tiib kaheosaline (M-tech või mis ta ongi ???)

Sõites tundub ,et see 2.5 on kuidagi natukese uimasevõitu.. ei ole nii terav kui nad muidu on. Seda täheldas ka mu sõbranna kes temaga kunagi sõitis.. et on erksamatega sõita saanud nagu ma isegi.

Algselt arvasin siis et mootor järelikult hõre.

Sai siis komp ära mõõdetud silindrites...

1 - 12.75 bar

2 - 12.10 bar

3 - 12.40 bar

4 - 12.75 bar

5 - 12.40 bar

6 - 12.75 bar

Kuna näidud tunduvad üllatavalt ilusad siis peab kuskil miskit muud peituma.

Kas nukkvõll ümmarguseks kulunud.. hammasrihm miski hambavõrra mööda..

Või kuskil kütuse süsteemis mingi puudujääk.. kuna avastasin ka võõrkeha bensurõhuregulaatori.

Lisaks siis veel tühikäik kadunud. Lonkab kuskil 500-800 pöörde vahemikus.. Külmast peast käima pannes kuskil 10-20 sekundit suudab viisakalt käia.

Kuna arvatavasti sõidan ma temaga ka talvel.. Siis hetkel oli veel aega tegeleda natukese roostega.. Väljast oli päris palju juba pindmist roostet välja roomanud. Tuli see veel õigel ajal peatada.

Sai siis lahti kakutud ja eeltöö eelnevalt ära tehtud. 

Kuna endal on väike värvitöö firma siis saab seal vähe teise värviga ta üle värvitud. Värv siis vedelal kujul peale kantav kuid kuivab kummiseks/kileks.. Hiljem on eemaldatav (maha tõmmatav) Kuna endal on siin pikemat aega olnud mõttes, et teha üks auto vähe teistsugusema värvilahendusega. Ala erinevad värvid/mustrid jms... Seega kui kellegil on põnevaid värvilahendusi pakkuda võiks jagada ideid :)

Lisan lõpetuseks mõningad pildid ka.

Algsed pildid siis kohast kust ära sai toodud.. (muidu seisis taustal oleva katuseall)

10606529_10202229016316674_8895631754155

Tagantpoolt

10636273_10202229015916664_8997154435184

Ära tuues..

10646847_10202229015716659_5512957305995Sain enda 2x E30 pildile... kahju et korralikke pilte ei teinud koos oma kolmanda e30.nega...

1902746_10202229015196646_55187581096465

Jõudis garaasi lahkamisele ja eeltöödele

10610702_10202229014956640_8951138275097

Miski eeltöö käigus

10534668_10202229014276623_2443593529115

Juba lõppfaasis

10603406_10202229014076618_31032801225501452047_10202229013516604_39599342104379Eile sai siis garaasis ta ära kaetud ja ootab nüüd värvimist.. Kuna värvipüss andis eile saba, siis heal juhul saab täna korda ja värvima hakata.. PAKKUGE  VÄRVILAHENDUSI ..  Võib ala driftiautode/rallikate või miski muu põnev lahendus ja värvikombinatsioon olla.

10665716_10202229012076568_3985255236619

10603351_10202229012476578_6199840027101

10628351_10202229012236572_2393230465851

 

Kodulehte selle sildijärgi ei ole veel mõtet otsima hakata kui keegi peaks huvi tundma. See veel valmimisel... Kuid on olemas firmalehekülg hetkel juba FaceBookis nimega " PlastiPaint " Saab jälgida veel mõningaid teisi töid.

10521756_759826280726120_608666359503389

  • Vastuseid 119
  • Vaatamisi 12,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Lisan paar pilti mis said hilisõhtusel ajal suht pimedas tehtud.. Ei ole jõudnud uusi valges teha ei ilma ega vabaaja puudumuse tõttu. Paar pilti ka tegemise hetkel          

  • Buumer ka peaaegu et nüüd siis valmis Sai siis omaloomingut tehtud ja miskit proovitud

  • Mõni värske tänane pilt    

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_86204

Ma usun ka et saab selle 0.6bar-i juures orig ajuga veel käima. Kindlasti progeajuga saaks parema tulemuse aga sellega seoses oleks lisaks veel asju mida soetama peaks ja summa läheb liiga suureks lähiajal välja käia. Esialgu tahaks lihtsalt talveks natukese rohkem jõudu, et nelikveolisena ka lumesees jõudu oleks, ilma et ainult piirajas põksuks :)

Kui talv mööda siis vaatab edasi.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_86698

Peale 2 päeva nokitsemist esimene käivitus :)

Kellegil ehk ka töökottas orig lambdat pakkuda mõistliku hinnaga ? Enda vana sai kolleküljest äravõttes arvatavasti viga.. Oli nii kinni roostetanud sinna.. pidi torutange kasutama ning nüüd krõbinat kuulda seest

https://www.youtube.com/watch?v=c3eoT9J7ng4&feature=youtu.be

Muudetud , muutis grimes

  • Autor
comment_86751

Eile sai siis esimene proovisõit tehtud. Ja tundub et enda eesmärk on täidetud jõu osas.. mõnusalt 2000prm juures juba jõud taga.

Täna tuleb veel süüdet näppida ja segukell külge saada.. ja mõningad pisemad täiustused.

  • Autor
comment_86947

Nv-eega sai esimesed 500-600km sõidetud. Tundub et sõidab ilusti..

Kütusekulu imekombel väga mõistlik.. hetke keskmine 15L kuskil. Sai palju kohapeal tiksutud ja ka omajagu peal hoitud. Usun et rahuliku sõiduga kulu langes mis tundub positiivne :)

Esines ka kergematsorti probleem.. karteri tuulutuse toruvahelt hakkas õli välja ajama.

  • Autor
comment_87018

Läbi FB paljud pildid millegipärast ära kadunud mis varem lisanud olen.. Ei teagi milles asi..
Kuid lisan paar uuemat pilti

10439016_10202672829411724_4442977442698

Summuti sai suht otse tehtud
1932422_10202723160389967_91745515906931

Ja ehk kellegil siiski orig lambdat pakkuda :)
Koht olemas, kuid töötav lambda puudu :(
1965030_10202723162110010_48424841343556
Töökäigus väheke huumorit ka :)
10846344_10202723162670024_3221164416937

Lisaks tagaplaanile jääv E30 coupe IX ja üks touring IX ka pakkuda müüa kellel huvi.
Naljapakkumisi pole mõtet tegema hakata.. Hinnad 3k ringis :)
Müügis nad kusagil pole

10458527_10202723160909980_7492694867533

Ja hetkel endal ka siis üks murekoht kust õli välja pressib... On ta nüüd siis miski tagasivoolu toru või tuulutus
Oskab keegi öelda, saab selle toru niisama kätte ilma sisselaset eemaldamata ? On seal all miski tihend hapu ? Kuidas pidama saada ühesõnaga. Pole kunagi pidanud seda näppima ja kogemus puudub igati. Tahaks ükspäev ette võtta, kuid siis teaks mida uut varuma peaks selleks

10613143_10202723162430018_1846822409906
 

comment_87036

Minumäletamist mööda, selle karteri tuulutuse toru jaoks tuli sisselase eemaldada või natukene eemale lükata. Muidu hästi kätte ei saa. Muidu olemas enda auto küljes lambda andur ka. Ei tea, kas toimib, kuna 2,3 pole seda vaja. On augutäiteks seal. Kui huvi on ja punni asemele tood, võin küljest ära kruttida. Endale soetan niikuinii lairida lambda uue mootori saabudes.

 

Kaspar

  • Autor
comment_87041

Annan sulle lambda osas teada. Endal samuti lairiba tulemas.. uus komplekt mis külge sai ühendatud osutus praagiks ja seega pean uut ootama. Aga hetkel ei tea kui kaua.

On keegi veel karteri tuulutus toru osas teadlik ? Et kas peab sisselaske kolle lahti võtma või kannatab ilma kätte saada.

comment_87047

Toru ilma sl. kollet eemaldamata kätte ei saa. Ja kolle enda eemaldamisel kipub termostaadi korpus koos torurägastikuga ette jääma. Iseenesest kaua see töö ka aega ei võta, saadki uued sl. kolle tihendid paigaldada, siis vana tüübi jagaja augu kattepunni o-rõngad kindlasti kivistunud - sealt hakkab ka nagunii õli läbi ajama, saabki ühe korraga kätte :P Segusiibri ja jagaja kaane vaheline toru ka nagunii kivistunud, see maksis mingi viieka forsis ja ladu24.ee-s

comment_87049

Klapiregull lõpeb ikka kapremondiga :D Ei tegelt ma pidasin silmas lihtsalt seda mantii mis sl. kolle eemalduse käigus korra maha tuleb võtta ja tõenäoliselt selle käigus tolmuks

pudeneb. Ja mõni asi mis paremini kättesaadavaks kohe muutub ja tasub selle käigus üle vaadata. Näiteks kütuselati võtad ka ju maha, pihustite tihendid vahetaks ka seega ära kohe. 

comment_87099

Tal ju td turbo ja leegikas, originaalis see koonusega ja vedrudega flants peal, see annab ju piisavalt mängida, vaevalt et bensukas diislist rohkem vibrab ja rappub :) Lisaks on ixi mootoripatjadel peal lisatugi ja kauss, mistõttu see mootor on üsna paigal "normaalolukorras" , turboga muidugi see enam nii paigal vast pole, aga siiski :)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.