Hüppa postitusse
Postitatud
comment_83160

Eelmisest lahti saades, tuli suhteliselt kiirelt isu tagasi jälle omada sellist autot. Seega Kert tõi jälle ühe. 

Teema eelmisest:  



Seekord on autol nõksa parem seis kere poolest, helenahk sisu, el. katus ja automaat käigukast. Tehtud hetkel korralikult sisepuahstus ja rohkem pole jõudnud. Kui Tartu jõuab siis tuleks ära sisu kreemitada ja auto arvele võtta. Lisaks tuleks teha õlidevahetus ja ülevaadata sillad. El. katus täitsa toimib, kuid lukustus ei võta kinni ja tihendid võiks uued vaadata. (tehtud)

IMG_9474.jpg
IMG_9476.jpg
IMG_9507.jpgIMG_9513.jpg

Muudetud , muutis karlk

  • Vastuseid 66
  • Vaatamisi 8,9tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Niisiis. Uputan teema piltidega üle.  Laupäeval sai autot Stancestil näidatud ja osadele fotograafidele jäi ikka see kõrge auto ka isegi silma. Kahjuks autot sellisesse korda ei saanud nagu oleks s

  • Ilusaid pühi!

  • Niisiis. Uuendame siin ka väheke teemat. Auto veel viimast kuud vaikselt müügis ja kui uut omanikku ei leia siis kulgen autoga pikemalt.  Plaanides mootori swap  (kui kellelgi midagi pakkuda siis olen

Esiletõstetud vastused

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_97450

Kuna aasta hakkab vaikselt täis saama siis sai vaadatud palju läbisõitu kogunenud. Kui saades oli autol ees 229xxx siis nüüd ette kerinud 235xxx. Selle ajajooksul midagi muud teinud pole kui kasti ja mootoriõli vahetanud. 

Üks hiljutine pilt ka lisaks.
IMG_2449.jpg

 

Muudetud , muutis karlk

  • 11 kuud hiljem...
  • Autor
comment_108978

Auto saanud väikese välimuse muutuse. 

Alla läksid peale kaht aastat ootamist need OZ-id ja paar nädalat tagasi sai ka osad detailid värskema värvkatte ning ülejäänud auto poleeritud. 


 

27734703473_ee8666027f_c.jpg

IMG_1464-Edit by Karl Kirs, on Flickr

 

28316643336_da68a41894_c.jpg

IMG_1432-Edit by Karl Kirs, on Flickr
 

 

28311418366_59142baf81_c.jpgIMG_1234 by Karl Kirs, on Flickr

 


IMG_1450.jpg

IMG_1453.jpg

IMG_1440-Edit.jpg

 

 

Auto ka müügis, sest ei ole aega autoga tegeleda piisavalt. 
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2208520&rhash=5080

Muudetud , muutis karlk

  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_112067

See hooaeg sai juba mõnda aega tagasi ära lõpetatud aga panen veel siia mõned uuemad pildid ka. Auto muidu igati viisakalt vastu pidanud. Tundub, et järgmiseks hooajaks lähevad 15" style 5-ed tagasi alla seega kui kellelgi pakkuda ühte keskkapslit siis heameelega võtaks ära. 

IMG_2906-Edit.jpg

IMG_2884.jpg

29322509356_93553f9aa3_c.jpgIMG_1614 by Karl Kirs

29068642290_87b7988949_c.jpgIMG_1589 by Karl Kirs

Muudetud , muutis karlk

  • 1 kuu hiljem...
  • 3 kuud hiljem...
  • Autor
comment_117273

Niisiis. Uuendame siin ka väheke teemat. Auto veel viimast kuud vaikselt müügis ja kui uut omanikku ei leia siis kulgen autoga pikemalt. :) Plaanides mootori swap  (kui kellelgi midagi pakkuda siis olen avatud pakkumistele) ja manuaaliks ümber teha. Kui alguses sai mõeldud m20 mootori ja m6x peale siis nüüd otsaga jõudnud m42 mootorini.

Hetkel veljed alt ära võetud ja asemele leidnud tagasitee kärjed. OZ-id on tagasitulemas aga natuke sobilikumate mõõtmetega kui eelnevalt, et istuks rohkem koopas. Vahepeal sai vahetatud madaldusvedru ka TA-tehnix coiloveri vastu ja auto alt tulid päris väsinud amordid välja. Kokkuvõttes see odav coilover polegi nii kehva kui mäletasin eelmise kabrio alt.

 

Paar pilti hetkeseisust kah.

IMG_0479.JPG

IMG_0487.JPG

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_118813

Õmblusmasin sai ära kaotatud ja asendatud M42 mootoriga, mis e36 pealt. Ühtlasi sai ka automaadist manuaaliks auto ning kohe ka kergema hooratta. Hetkel jäi ülekanne sama, mis automaadil ehk siis 4.45. Arvatavasti nii ka jääbki, sest maanteel sai 90-nega täitsa sõidetud ja linnavahel erksam. Suured tänud Toivole ja Olarile, kes mootorivahetuse teoks tegid.
 

Hea oleks kui leiaks e30 sisselaske kollektori ka. Otsin ikka veel style 5 kapslit ka.

 

IMG_1090.JPG

IMG_1094.JPG
 

Muudetud , muutis karlk

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_119118

Niisiis. Uputan teema piltidega üle. 

Laupäeval sai autot Stancestil näidatud ja osadele fotograafidele jäi ikka see kõrge auto ka isegi silma. Kahjuks autot sellisesse korda ei saanud nagu oleks soovinud aga jäi enamvähem. Plaanis oli ka istmetega midagi natuke teha aga ei jõudnud ajaliselt.

Polished.ee poleeris velgede keskosad ja tegi facemounti. Veljed tänu sellele liikusid rohkem autole koopasse ja nüüd mõõtudeks ees 8.1" ja taga 9.1". PowderStudio värvis kapslitel olevad rõngad. Hetkel jätsin aga kapslitele endisest brushed välimusest alles veel logod. 

Neljapäeva öösel sain auto värvist. Värvimise teostas Veiko Kangur, kes kohe ka auto ära vahatas. Värvitud said uksed, kapott, tagumine luuk ja üks tagatiib. Nüüdseks siis enamusel autol uus värv, mis ühtlasi ka lakitud. Värvimata on veel A-piilar ja kate, kuhu alla jookseb katus. Värvierinevus aga minimaalne.Värvitud sai seetõttu, et värvimata detailidel oli kõigil midagi natuke viga nagu näiteks võtmega tõmmatud luugid.

Reedel sai kiirelt autot seest puhastama hakatud ja igalpoolt mujalt, kuhu tolm sattunud oli. Paha üllatusena tuli välja, et üks coilover kinni ja lahti kuidagi ei saa. Üks keere rikutud ja seepärast ei taha ka coilover koostööd teha, õnneks saab selle keerme osa eraldi tükina osta. Sai siis otsitud Tartus inimest, kes viitsiks tegeleda ja tänud Einarile, kes viitsis autot 15mm madalamaks lasta. Too hetk rohkem ei julgenud, sest originaalvelg oli all. Veljed vahetatud jäi ikka auto päris kole aga sai sõidetud Tallinna ära niiviisi. Eriti suured tänud Toitsile, kes veel reede öösel autot 20mm madalamale eest tõi. Oleks võinud isegi rohkem aga kartsin esimesi koopaid ära rikkuda, siis ei julgenud rohkem ka lubada.  

Kokkuvõttes stance mõttes jäi auto eest päris kõrge aga sõita sellise kõrgusega hea, sest midagi muretsema ei pea. Sellisele kõrgusele arvatavasti see hooaeg ka jääb. 


Reedel sai auto veel külge ka uued Nardi käigukangi nupu ja rooli, mis tellitud Badassparts kaudu. Mõlemaid otsinud viimased kolm aastat kasutatuna aga alati ilma jäänud või siis taastamine oleks olnud sama kulukas kui uute ost.

X-brace ootab külge panemist ja esimesest strut bar-i pole veel ära ostnud.

 

MG_3603.jpg

thumbnail_IMG_1449.jpg

35178850976_7406368717_c.jpgStancest17'_115 by Alar Truu, on Flickr

35178850396_0b449493b3_c.jpgStancest17'_116 by Alar Truu, on Flickr

35135984301_121de2ab43_c.jpgStancest17 by Egle Rekand, on Flickr

35136197551_ddcb585f95_c.jpgStancest17 by Egle Rekand, on Flickr

35266046235_5d8aa5a38d_c.jpgStancest17 by Egle Rekand, on Flickr

34879000090_2a51577648_c.jpgStancest17 by Egle Rekand, on Flickr

34422173834_f30a650147_c.jpgStancest17 by Egle Rekand, on Flickr

34400370694_7e05a11e75_c.jpgStancest17-45 by Brain Rootslane, on Flickr

  • Autor
comment_119136

Üks velje keskosa muutus laiguliseks pärast pesu ja üldse nende puhastamine oli keeruline. Nüüd saab lihtsalt poleerpastaga üle käia kui midagi peaks juhtuma.

 

Endale uus välimus meeldib isegi rohkem, kuigi eelmine oli vähemlevinud.

 

Kui kellelgi on auto vastu huvi siis võib ikka ja jätkuvalt pakkumisi teha. Uus projekti auto ikka kipitab aga mõlemat korraga lubada ei saa.

  • Autor
comment_119140

Kusjuures viimase peale mõtlesin aga selle 16" veljega mu arust ei sobi. See must jääb mind häirima ja hetkel rahul välimusega. Võib muidugi veel PlastiDip-iga katsetada ka :D 

 

15" veljega aga vastupidi ja mu silmis ei sobi punane karp siis.

 

Kui autot keegi ära ei osta siis mõte liigub ITB-de poole ja käigukangi hoovastiku tahaks samuti saada võimalikult tihedaks. Kui võiks viimasega seoses midagi soovitada.

  • Autor
comment_119161

Kindlasti vajab auto veel vahede paikaajamist. Tagumine stange istub vähe veidralt ja luugid peale lahtivõtmist samuti. Ei ole olnud aega, et tegeleda lihtsalt.

 

Hetkel auto seisab Tallinnas garaazis ja ootan, et leiaks koha kus autot hoida Tartus suve ajal.

 

Musta alumist äärt peab siis proovima, kui aega leiab. Kui tõesti parem siis tuleb tagasi mustaks teha.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.