siimp Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Nii need vähesed e30-ned otsa saavad. Ainukene positiivne asi on see, et järelejäänud masinate hind tõuseb koguaeg. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
buumer Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Miks see siis positiivne on, et hind tõuseb? Otstarbekam on ju odavalt soetada ja enda masinat müüa majanduslikult kasulik ei ole, kuna kahjumisse jääd kindlasti ja tulu ei teeni. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78452 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
siimp Postitatud 16. aprill 2014 Autor Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Läheb veidikene teemaväliseks aga positiivne on selle pärast, et korralik e30 on juba nagu pensionisammas, see tähendab samas ka seda, et mida vähem neid alles on seda rohkem tõuseb ka selle n.ö. samba väärtus. Eks ma pidasin ikkagi nende isikute seisukohast asja positiivseks, kellel mõned e30-ned juba olemas on. Eks kunagi 10-20 aasta pärast kordub sama asi ka uuemate mudelitega. Targalt tegutsevad siis need, kes suudavad õigel ajahetke ära tabada ja mõned korralikumad isendid endale kokku osta. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78453 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 vaata e21 hindu. Pensioni sammas ei ole ega saa ka kunagi olema e30. Eriti kui sa vahepeal suvel sellega ka sõidad ja korras hoiad:) . M3 on muidugi teine teema. See on sammas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78454 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Mina isiklikult usun et E30 hind tõuseb E21 hinnast kõrgemale kindlalt, sest see on praktiliselt samade omadusega auto, ainult oluliselt viimistletum ja parem. Olgugi et seda toodeti üle 2x rohkem. Mingist pensionisambast muidugi juttu ei ole. See, et see auto kallim oleks on just hea, siis ei sõida igasugused töllmokad nendega ja autosid oleks mõttekam korda teha. Seda oli hästi näha nendest kommetnaaridest, mis selle Alpina oksjoni kohta käisid, a-la mul selliseid 2tk külapeal jne. Lihtsalt kui see auto on kallis siis sihukesi vendasi ei lasta sinna sisse isegi puhaste riietega Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78455 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
siimp Postitatud 16. aprill 2014 Autor Jaga Postitatud 16. aprill 2014 (muudetud) Eestis on hetkel kõik asjad veel muu euroopaga võrreldes suhteliselt odavad, k.a. e21 ja e30. Vaadake korralike isendite hindasid ikkagi maailmapildis ja alles sellisel juhul saame rääkida pensionisambast. Praegust hinnatõusu silmas pidades (kui võrrelda, mis asjad maksid paar aastat tagasi ja praegu) ning vaadates selle jätkumist, võib siiski öelda, et tegemist on korraliku pensionisambaga, kuna paari aastaga tõmbab Eesti hindadega ülejäänud euroopale kiiresti järele. (Näiteks tooks siinkohal selle, et kui krooniaja lõpus võis üpriski korraliku isendi 10000 krooniga kätte saada, siis praegu selle ca. 640 euro eest ei saa enam sisuliselt midagi. Kui nüüd vaadata seda sellisest vaateviklist, et kes mõned korralikumad masinad kokku kahmas ja nendesse meeletut raha sisse pole tagunud, siis mõne aasta pärast ongi tegemist juba sisuliselt pensionisambaga, s.t masinaga, mille turule paiskamisel saab suurema "intressi" kui pank selle aja jooksul tasunud oleks ja mida pensionisammas teatud vanuseni jõudmisel "teeninud" oleks). Võibolla oleks siinkohal õigem sõna investeering. Muudetud 16. aprill 2014, muutis siimp 2 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78457 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Et auto viia korralikku seisukorda kulub kordades rohkem kui sa selle auto müügi pealt saaks. Isegi saksas 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78458 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Selleks E30 korda teha et selle müügi pealt teenida pole mõistlik. Tõesti asja korda tegemine maksab palju rohkem. Teistpidi tõesti kui mingi 325i, 323i vms panna seisma tasuta sellisesse kohta, kus see säilib nii nagu on, saab selle eest tõesti kasumit teenida. Eeldusel et see väga hea hoiukoht on tasuta Moded võiks vb olla tõsta arutluse E30 hind nime alla, pärast aastate pärast ka vb olla meil või teistel huvitav lugeda palju asjad maksid või mis sellest arvati Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78459 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Kus te seda korralikku autot nägite, et selline arutelu käib? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78471 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Et auto viia korralikku seisukorda kulub kordades rohkem kui sa selle auto müügi pealt saaks. Isegi saksas On erandeid Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78472 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
buumer Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Kus te seda korralikku autot nägite, et selline arutelu käib? Loe teema arutelu... Nii need vähesed e30-ned otsa saavad. Ainukene positiivne asi on see, et järelejäänud masinate hind tõuseb koguaeg. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78479 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
GTA Postitatud 16. aprill 2014 Jaga Postitatud 16. aprill 2014 No sellise rondi mahapõlemine ei mõjuta vast ülejäänute hinda suures plaanis. Seda, et rullikad nüüd Eestis teab mis odavad on, ka ei ütleks. Hinnad on oma väikese tõusu teinud ja sinnapaika usutavasti jäävad nad nüüd mõneks ajaks - inflatsioon mõjutab hindu nii või naa. Korralik auto on alati korralikku raha maksnud ja enamasti maksid/maksavad siiani alla turuhinna ka seisukorralt vastavad autod. Minumeelest kehtib rullika puhul siiani, nagu ka 10 aastat tagasi, rusikareegel - korralik masin maksab ca 3-4 keskmist palka (2500-3500e vs 30-40k krooni) ning rimaka hind on pool kuni ühe kuu keskmine palk (450-900e vs 4,5-9k krooni). Aga kuna autod jäävad vanemaks siis korralikku, hinna ülempiirile vastavat autot on kordades raskem leida. Ainus positiivne asi, mis ma loo juures näen, on et mingit hullu kulupõlengut ei tekitatud ja miski lähedal asuv elumaja kannatada ei saanud sellise tobeduse tõttu Ehk võeti edaspidiseks õppust. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78482 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
siimp Postitatud 16. aprill 2014 Autor Jaga Postitatud 16. aprill 2014 Minu jutt oli suunatud pigem e30-le kui mudelile üldiselt. Satuvad nad enamasti just selliste inimeste kätte, kellel kipuvad need masinad ümber puu, üle katuse või nagu antud teema puhul näha, tuleroaks minema. Seega on e30-neid juba nüüd kordades vähem kui mõnda muud samal ajal toodetud teise autotootja mudelit. Pensionisamba jutt, mille hiljem nimetasin ümber pigem investeeringuks, tuli sellest, et e30-neid jääb koguaeg vähemaks, samas nõudlust nende järele on ja kui nõudlust on aga asja pole, siis võib juba keskmisest rohkem raha küsida (v.t. defitsiidi mõistet). Korralik auto maksab tõesti raha, aga kui turuhinda enam aluseks võtta ei saa (mudelit lihtsalt enam turul saada ei ole), siis hakkame juba suurematest summadest rääkima. Ühe masina mahapõlemine muidugi midagi ei muuda, aga läheb neid masinad ju siin aastate jooksul ikka uhkelt manalateele, seega on need järelejäänud masinad tulevikku silmas pidades heaks investeeringuks. Ja kui sa arvad, et hinnad sinna paika jäävad, siis otsi see teema paari aasta pärast ülesse ja arva uuesti. Hetkel on saabumas alles see hetk, kus palgad hakkavad lõpuks muule hinnatõusule järele jõudma, mis tähendab aga seda, et kui inimeste ostuvõime suureneb, siis tõstavad ka kaupmehed hindu ja kallineb kõik muu. 1 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78486 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 17. aprill 2014 Jaga Postitatud 17. aprill 2014 (muudetud) Antud autost, millest teema algas mul kahju pole, kuna asi oli ilmselgelt taastamiskõlbmatu ja juba eelnevalt põllupealt leitud. Nagu enne mainitud on E30 toodetud üle 2 miljoni ja see, et mingi läbi roostetanud 316 vähem on ei ole vast kurvastamist väärt. Muidu E30 hindadest rääkides, siis peaks see vist kõige kallim olema USA-s ? Kuskilt lugesin artiklit, kus räägiti 10 000+ $ summadest ? Teine asi, mis E30 hinda piirab on see, et mõelge ise, palju te olete nõus ühe väga heas korras e30 eest maksma ? 6000 ? 10 000 ? Selline hind kisub juba haruldasemate masinate klassi (kasvõi BMW enda valikust 6. ja 8. seeria), mida ma ise E30nele eelistaks ehk teisisõnu mitte keegi ei osta sellise raha eest seda autot. Mina olen mõelnud, et max mis ma originaalkorras tava e30 eest maksaks oleks ~6000. Muidugi mõni tohutult võimas turbomasin vms väga hästi ümberehitatud asja ( V10 vms M5 mootor ) eest võiks oluliselt rohkem maksta. Muudetud 17. aprill 2014, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78511 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
hiis Postitatud 18. aprill 2014 Jaga Postitatud 18. aprill 2014 Ma ei ostaks isegi 3000 eest .Kui siis M3.ostaks aga minu jaoks on see ka pointles pole aega kuskil radadel sellega tiirelda ja mnt s6iduks suht mõttetu osta. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78573 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 18. aprill 2014 Jaga Postitatud 18. aprill 2014 Radade pärast nende hinnad just 20k hakkavadki,seal nad kõik oma otsa leidnud, minuarust just suht mõttetu selliseid vähem levinud pille sinna suunata. Miks ta tavasõiduks mõttetu on? Tänapäeval jääb ta originaalkonditsioonis ilmselt juba lahjaks rallit sõita. Üldiselt on nii, et ega korralikud autod eestis ei maksagi suuri summasi, nagu siin mainitud on, võimsate mootorite ja vingete velgedega romud maksavad 2-3k euri. Iseasi,kui palju neid korralikke näppimata masinaid võtta on, aga vahest ikka liigub neid. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78590 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Vahtraleht Postitatud 18. aprill 2014 Jaga Postitatud 18. aprill 2014 (muudetud) Hind on suhteline mõiste. Uunikumi säilitamist minu arvates ei saagi teha raha nimel, et ostan täna ja 10 aasta pärast müün kallima hinnaga maha. Et see auto säiliks ilma täieiku kasutamiseta näiteks 10 aastat samasuguses konditsioonis, see nõuab väga häid ja huvitavaid säilitamistingimusi, no minu arust pmst võimatu, miskit ikka idaneb, väsib ja "sureb" öhesõnaga säilitatav auto vajab NIIKUINII raha, et säilitada tema sõiduvõime ja omadused vastavalt "sünniajale". Pigem on tõsine hobiautoga tegelemine ja hoidmine kui elukutse. Teed paar sõitu südasuvel (sellisel juhul eesmärgiks ikkagi auto säilitamine), ehitad vastavalt oma soovidele ( no põhisuund ideaalis oleks ikkagi originaalsuse säilitamine) ja tunned auto omamisest lihtsalt rõõmu kui tänaval teised järele vaatavad... üldiselt tegeled oma autoga siis kui sul aega ja tahtmist. Ideaalis kanduks selline hobiauto põlvest põlve, aga jah siinkohal on raske arvata ma loodan, et mitte ainult minul vaid ka paljudel teistel, et kus kurat mina tean kas minu tulevasest lapsest saab ajaloohuviline tehnikafänn, kes oskaks seda hinnata??? Juba Eesti kliima ja teeolud lihtsalt "söövad" auto ära tee mis tahad. Raske on meie tingimustes midagi säilitada, mille toome siia E30 näitel nende sünnimaalt. E30 hinda saab küll arvestada rahas, aga minu arvates on ikkagi väärtuslikum tema linnapilti ilmumine ja veel enam selle auto omamine. Muidugi mõtlen siin ikkagi viisakaid autosid, millele saab järgi vaadata. Aga usun, et "varsti" ongi jäänud kogukond, kes omab säilinud isendeid või korralikult taastatud. Järjest olulisemaks muutub minu arvates e30 müüja seisukoht, kelle ta auto müüb. Kas samasugusele fännile, kes autot hoiab ja autoga edasi tegeleb või "suvalisele" härrale, kes auto lihtsalt aastatega maha kannab. Kindlasti on ka väga lai teema mis tähendab "korralik" E30 ühele või teisele ja sealt tekivad erinevad väärtushinnangud. Muudetud 18. aprill 2014, muutis Vahtraleht 2 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78597 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 20. aprill 2014 Jaga Postitatud 20. aprill 2014 Muidu E30 hindadest rääkides, siis peaks see vist kõige kallim olema USA-s ? Kuskilt lugesin artiklit, kus räägiti 10 000+ $ summadest ? Seal euroautode suhe natuke teine ka. Kui juba M50 mootor $1000 maksab, siis terve rullika eest $10k polegi nii palju. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-78642 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Baur TC Postitatud 6. mai 2014 Jaga Postitatud 6. mai 2014 "benchmark" http://www.3er-foren.de/showthread.php?tid=23138 seda masin oli täpselt üks nädal üleval, siis juba müüdud! Varem oli sama foorumi kaudu E30 kabriolett (320i/PFL) kättesaadav, väga korralik pill - mis jäi 3 nädalat seisma, sest hind oli 12000,- Euro! Ja müüdud! Nii on lood! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-79426 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 6. mai 2014 Jaga Postitatud 6. mai 2014 Ütleks võrreldes aastaga 2013 on praegu kabriosid Saksamaal tubli poole vähem pakkuda -3000 eurot. Hinnatase on aastaga tõusnud vähemalt 1000-1500 eurot. Ma räägin siis 200 000 ja rohkem sõitnud igapäeva autodest, mitte prillikividest. Kui 3a tagasi sai veits räämas katusega 325 pfl kabrio ostetud 1500.- siis praegu alla 3500-4000.- väga välja ei mängi. Järeldus: E30 hind tõuseb kiiremini kui kütuse või suitsu Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-79427 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
-Kaido- Postitatud 6. mai 2014 Jaga Postitatud 6. mai 2014 E30 on praegu rahva seas lihtsalt meeletult moes. Umbes sama nagu vahepeal oli vene tsikkel K-750M, sapakas jne. Tean juba üsna mitut inimest kellel kabriote vastu huvi kadunud, sest vaata et pea igas linnas tuleb neid vastu. Leitakse lihtsalt mingi uus mänguasi ja jälle hinnad muutuvad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-79434 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
siimp Postitatud 6. mai 2014 Autor Jaga Postitatud 6. mai 2014 (muudetud) Ütleks võrreldes aastaga 2013 on praegu kabriosid Saksamaal tubli poole vähem pakkuda -3000 eurot. Hinnatase on aastaga tõusnud vähemalt 1000-1500 eurot. Ma räägin siis 200 000 ja rohkem sõitnud igapäeva autodest, mitte prillikividest. Kui 3a tagasi sai veits räämas katusega 325 pfl kabrio ostetud 1500.- siis praegu alla 3500-4000.- väga välja ei mängi. Järeldus: E30 hind tõuseb kiiremini kui kütuse või suitsu M.O.T.T. (Mida oligi tarvis tõestada) Seega jään oma alguses räägitud jutu juurde E30 on praegu rahva seas lihtsalt meeletult moes. Umbes sama nagu vahepeal oli vene tsikkel K-750M, sapakas jne. Tean juba üsna mitut inimest kellel kabriote vastu huvi kadunud, sest vaata et pea igas linnas tuleb neid vastu. Leitakse lihtsalt mingi uus mänguasi ja jälle hinnad muutuvad. Eks mingiks hetkeks jälle kaob see huvi ja küll siis, kui mõned "projektid" seisma jäävad, jälle neid masinaid vähem liigub ja huvi tõuseb. Muudetud 6. mai 2014, muutis siimp Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-79435 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Baur TC Postitatud 6. mai 2014 Jaga Postitatud 6. mai 2014 Neid, kes külastavad praegu BMW esindused ja tellivad originaal varuosad, on kindlasti teadlik sellest, et varuosade hinnad on tublisti kerkinud. Nii kaovad ka nimetatud "projektid" ära, kes taastab mingi vana ront hiigelraha ees kui korralik E30 maksab "ainult" 4 kuni 6000 Euro?! Küsimus ei ole üldse moes! Isegi vastupidi, autosid nagu Citroen 2CV või VW põrnikas on moes ja hinnad uskumatu kerkinud, E30 hinnade areng on sellest mõttest isegi veel tagasihoidlik olnud (välja arvestatud M3). Korralik E30 kabriolett alla 4.000,- Euro on praegu täielik "jackpot". Tahtjad kes unistavad, et odav BMW kabriolett peab olema, teie jahimaad ootavad teid E36 metsas :-) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-79437 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
m20b20 Postitatud 6. mai 2014 Jaga Postitatud 6. mai 2014 Korralik E30 kabriolett alla 4.000,- Euro on praegu täielik "jackpot". Tahtjad kes unistavad, et odav BMW kabriolett peab olema, teie jahimaad ootavad teid E36 metsas :-) Me ennist pidasime Eixiga jutuajamise ja pm käis selline lause läbi. E36 veel leiab head "ilusat" ja võimast suhteliselt odavalt. E30 kabrioletiga on jah paari aastaga väga kitsaks läinud ja hinnad korraliku hüppe teinud. Vw Põrnikas, E30 jne on nn kultusautod ja need odavamaks ei lähe enam ammu Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-79438 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 6. mai 2014 Jaga Postitatud 6. mai 2014 Peab vist ikka alles hoidma Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/8639-e30-v%C3%A4%C3%A4rtus/#findComment-79439 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse