Olen siia pannud mõned pildid oma autost, kuid nüüd otsustasin ka teema teha. Ehk saab head nõu ja muudki vajalikku.
Autost.
BMW 316i. Tehasest veeres välja 1990 aastal. Mootoriks oli pikka aega 1,6. Eesti peaksin olema teine omanik. Esimene omanik on ka teile tuttav janek321. Värvuseks delphin-metallic. Tegemist kupee kerega. Lisadeks....hmm, tuledekorrektor, katuseluuk (mittetoimiv) ja rohkem vist polegi.
Veermikus -40 vedrud, ees bilsu 6. Summuti omalooming ja jube lärmakas. Õõtsades powerflexid.
Differ on lahtine 4.10.
Eelmiseks autoks oli mul Golf 1 cabrio. V-o mõned teavad ka seda. Peale selle Golfi müüki eelmise aasta oktoobris või novembris, lubasin endale, et ei osta uut autot enne kevadet. Läks aga teisiti. Kunagi ammu oli põllurallikaks E30 318 pre-kupee, delphin-metallic. Sellest ajast peale on see auto oma ehituselt ja muult meeldinud. Ikkagi tagavedu ja lühike teljevahe. Rullika ostmisel võib tänada snakepit (kes oma 335 sõitu tegi), wabbitit (kes enda rullil rooli lasi keerata) ja MartinK (kelle oma sai ikka väga palju proovida).
Peale Golfi ostu läks mööda vaid nädal, kui leidsin ennast juba E30 foorumis müügikuuluste lehelt. Sai uuritud ja puuritud ning silma jäi janek321 müüdav auto. Piltide pealt tundus täitsa okei ja kuna õppisin automaalriks, ei huvitanud see väike rooste isegi.
Sai aeg kokkulepitud ja mindud vaatama. Esimene sõit on siiamaale meeles. Pääsküla stati juures foor...esimene käik, sidur lahti...tühja....okei, selle auto pean saama
Sai hinnas veits tingitud ning minu oma ta oligi. Siinkohal vabandan veel korra Janeki ees, et ümberkirjutamisega nii palju aega läks, olen sulle sikspäki veel sees.
Ostu pilte pole, kuid Janeki teemast leidsin mõned pildid, milline ta om hiilgeaegadel oli.
Mootoriks on tal Pesur Motorsport'is tehtud 2,7i. Täpsemalt kahjuks ei tea mis tehtud. Jõu numbrit ka ei tea, tulevikus plaanis ja stendi külastada. Janek jõudis panna ka toonklaasi ning mingi muusikasüsteemi.
Auto pidas ennast üleval väga hästi. Korra oli jama ajuga, mis maha põles. Aga Janeku käest sain 2,5 aju kaasa, see rändas peale. Õli vahetasin ka ära, sisse läks LM 10w60 kui õigesti mäletan.
Mõned klõpsud talvel.
Siin siis "perfektses" korras sisu
Ja kapoti alt. Nagu näha siis koonusfilter(kuulub eemaldamisele) ja torukolle.
Ja kui sul on E30, mis talvel sõidab, siis peab ka selliseid asju tegema.
Mingi hetkel tuli kleepsuhullus...panin ka ühe
Sõbraga sai ka korra Kristiine katusel käidud.
Põhimõtteliselt ma selle hetkeni autoga ainult sõitsin. Kallasin ja tallasin. Siis aga oli tulemas SR avalaks. Polnud kordagi käinud ja võtsin kätte ning läksin. Enne muidu pidi natukene ehitama. Summuti lasi läbi ja üks kont vajas vahetust. Päev enne avalaksu, oli auto veel laiali. Lõpetasime kell 1 öösel :wink:
Õnneks olemas head sõbrad, kellele meeldib näppe määrida ja kes sel alal ka proffid.
Ning kae imet...jõudsingi avalaksule Pildil siis vastaseks lamelink. Ajaks sain 14,8. Eesmärk oli ületada wabbiti 14,9...tehtud
Kuna õppisin automaalriks, siis pidin minema välispraktikale. Seal aga tekkis võimalus auto üle värvida. Mootor ju peale kap.rem. mingi 25000 sõitnud, seega aeg kere kallale asuda.
Hommikul nägi auto välja veel selline.
Mõne tunni möödudes selline.
Meeldis auto juures see, et polnud see vistk unagi avariid näinud. Stanged polnud maas käinud, kuna mina neid tervel kätte ei saanud. Nii kinnimädand, et läksin rellakaga nendele kallale. Katuseluugi mehhanism oli katki, rebisin laepolstri juppideks, et katuseluuki kätte saada.
Kõik "ilusti" ära paigutatud
Mõned rooste kohad juba käiatud ja hapekas peal.
Esitiiva alused said selga hapeka ja kivikaitse.
Uued tiivad said sisse hapeka ja kivikaitse.
Samuti läksid vahetusse pagassiluuk, esipõll, katuseluugimehhanism, esistange tala ja amordid, tagumine stange tala(ostmata veel)
Kuna mulle see ise ratsitud suur sumpsiauk ei meeldinud ja plaan on teha ikkagi vaikne pensionäri auto, siis sai põllega nii tehtud.
Väike vihje kolleegide poolt, et tee valmis....
Hapekas alla.
Pahtel peale.
Krunt selga.
Vahepeal sai ostetud uued veljed. 16x6.5
Need läksid laiendamisele ja on valmis, kuid järgi pole veel jõudnud.
Mõni minut enne kambrisse minekut.
Kambris, kivikaitse aeg.
Ja värvitud. Kuna valge hullult meeldib, eriti rullika seljas, siis sai valitud BMW enda valikust Alpinewhite 3.
Mõned jupid juba küljes.
Jah, seest jäi värvimata. Ei pea seda oluliseks. põhja näha pole salongis ja pagassis, kapoti alt teen talvel või kunagi hiljem mattmustaks või värviliseks
Kuna töökotta oli ruumi vaja, siis võtsin kodust kastika ja rentisin treila ning tassisin rulla põhjast läände ära
Mingi aja möödudes tegin valmis ka mõned muud detailid. Näiteks põlle.
Kuna ma enda laepolstri tõmbasin puruks, siis oli uut vaja. Sai ühendust võetud AndresS'iga ja hakatud tema rullikat lammutama.
Oo..must lagi...
Samuti sain sõita selle masinaga väikse otsa Tallinas..ülihea, väga meeldis see auto. Tänud AndresS :wink:
Endale meeldib valge auto kollaste tuledega. Ostsin kilet ja kleepisin siis ära. Külla sattus ka Iff, kes paar pilti klõpsis, üks siin. 8)
Nalja viluks sai ka selline asi valmis meistertatud..ei tea veel kas leiab koha auto peal.
See nädalavahetus tuli külla sõber Taavi ja panime paika katuseluugi, selle mehhanismi ja laepolstri. 4 tundi jebisime selle katuseluugiga ja loomulikult suutsime ära kriipida, kui auto koos, läheb luuk värvi.
Kuna õues oli suht hea ilm, sai pill käima pandud, naabreid hirmutatud, jutte joonistatud ja poosetatud
Selline ta siis on hetkel. Taga uued tuled wabbitilt.
Summuti jooks tuleb isetehtud. Kaks Simonsi pütti olemas, vaja veel toru ja põlvi osta. Velgedel lähen lähipäevadel järgi ja siis värvin üle ning otsin rehvid peale. Madalamaks on ka plaan minna...75/50 tundub ahvatlev. Toonklaasi osas mõtlen veel, kas kerge toon või üldse mittemidagi. Sisu osas soovin sportistmeid. Ette kas pre lisa või passati lisa või "iS" lisa.
Mõned kiiksud tulevad veel, aga nendest ei räägi. See aasta sooviks ikka tänavatele tagasi jõuda..jube nadi on ilma rullata.
kusjuures cabrio on mõttest läbi käinud küll.
hetkel aga lähen tsikli teed. olen alati endale mootorratast tahtnud. nüüd proovin ära. cabrio on olnud(golf 1), seega cabrio etapp on korra juba läbit
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere.
Olen siia pannud mõned pildid oma autost, kuid nüüd otsustasin ka teema teha. Ehk saab head nõu ja muudki vajalikku.
Autost.
BMW 316i. Tehasest veeres välja 1990 aastal. Mootoriks oli pikka aega 1,6. Eesti peaksin olema teine omanik. Esimene omanik on ka teile tuttav janek321. Värvuseks delphin-metallic. Tegemist kupee kerega. Lisadeks....hmm, tuledekorrektor, katuseluuk (mittetoimiv) ja rohkem vist polegi.
Veermikus -40 vedrud, ees bilsu 6. Summuti omalooming ja jube lärmakas. Õõtsades powerflexid.
Differ on lahtine 4.10.
Eelmiseks autoks oli mul Golf 1 cabrio. V-o mõned teavad ka seda. Peale selle Golfi müüki eelmise aasta oktoobris või novembris, lubasin endale, et ei osta uut autot enne kevadet. Läks aga teisiti. Kunagi ammu oli põllurallikaks E30 318 pre-kupee, delphin-metallic. Sellest ajast peale on see auto oma ehituselt ja muult meeldinud. Ikkagi tagavedu ja lühike teljevahe. Rullika ostmisel võib tänada snakepit (kes oma 335 sõitu tegi), wabbitit (kes enda rullil rooli lasi keerata) ja MartinK (kelle oma sai ikka väga palju proovida).
Peale Golfi ostu läks mööda vaid nädal, kui leidsin ennast juba E30 foorumis müügikuuluste lehelt. Sai uuritud ja puuritud ning silma jäi janek321 müüdav auto. Piltide pealt tundus täitsa okei ja kuna õppisin automaalriks, ei huvitanud see väike rooste isegi.
Sai aeg kokkulepitud ja mindud vaatama. Esimene sõit on siiamaale meeles. Pääsküla stati juures foor...esimene käik, sidur lahti...tühja....okei, selle auto pean saama
Sai hinnas veits tingitud ning minu oma ta oligi. Siinkohal vabandan veel korra Janeki ees, et ümberkirjutamisega nii palju aega läks, olen sulle sikspäki veel sees.
Ostu pilte pole, kuid Janeki teemast leidsin mõned pildid, milline ta om hiilgeaegadel oli.
Mootoriks on tal Pesur Motorsport'is tehtud 2,7i. Täpsemalt kahjuks ei tea mis tehtud. Jõu numbrit ka ei tea, tulevikus plaanis ja stendi külastada. Janek jõudis panna ka toonklaasi ning mingi muusikasüsteemi.
Auto pidas ennast üleval väga hästi. Korra oli jama ajuga, mis maha põles. Aga Janeku käest sain 2,5 aju kaasa, see rändas peale. Õli vahetasin ka ära, sisse läks LM 10w60 kui õigesti mäletan.
Mõned klõpsud talvel.
Siin siis "perfektses" korras sisu
Ja kapoti alt. Nagu näha siis koonusfilter(kuulub eemaldamisele) ja torukolle.
Ja kui sul on E30, mis talvel sõidab, siis peab ka selliseid asju tegema.
Mingi hetkel tuli kleepsuhullus...panin ka ühe
Sõbraga sai ka korra Kristiine katusel käidud.
Põhimõtteliselt ma selle hetkeni autoga ainult sõitsin. Kallasin ja tallasin. Siis aga oli tulemas SR avalaks. Polnud kordagi käinud ja võtsin kätte ning läksin. Enne muidu pidi natukene ehitama. Summuti lasi läbi ja üks kont vajas vahetust. Päev enne avalaksu, oli auto veel laiali. Lõpetasime kell 1 öösel :wink:
Õnneks olemas head sõbrad, kellele meeldib näppe määrida ja kes sel alal ka proffid.
Ning kae imet...jõudsingi avalaksule
Pildil siis vastaseks lamelink. Ajaks sain 14,8. Eesmärk oli ületada wabbiti 14,9...tehtud 
Kuna õppisin automaalriks, siis pidin minema välispraktikale. Seal aga tekkis võimalus auto üle värvida. Mootor ju peale kap.rem. mingi 25000 sõitnud, seega aeg kere kallale asuda.
Hommikul nägi auto välja veel selline.
Mõne tunni möödudes selline.
Meeldis auto juures see, et polnud see vistk unagi avariid näinud. Stanged polnud maas käinud, kuna mina neid tervel kätte ei saanud. Nii kinnimädand, et läksin rellakaga nendele kallale. Katuseluugi mehhanism oli katki, rebisin laepolstri juppideks, et katuseluuki kätte saada.
Kõik "ilusti" ära paigutatud
Mõned rooste kohad juba käiatud ja hapekas peal.
Esitiiva alused said selga hapeka ja kivikaitse.
Uued tiivad said sisse hapeka ja kivikaitse.
Samuti läksid vahetusse pagassiluuk, esipõll, katuseluugimehhanism, esistange tala ja amordid, tagumine stange tala(ostmata veel)
Kuna mulle see ise ratsitud suur sumpsiauk ei meeldinud ja plaan on teha ikkagi vaikne pensionäri auto, siis sai põllega nii tehtud.
Väike vihje kolleegide poolt, et tee valmis....
Hapekas alla.
Pahtel peale.
Krunt selga.
Vahepeal sai ostetud uued veljed. 16x6.5
Need läksid laiendamisele ja on valmis, kuid järgi pole veel jõudnud.
Mõni minut enne kambrisse minekut.
Kambris, kivikaitse aeg.
Ja värvitud. Kuna valge hullult meeldib, eriti rullika seljas, siis sai valitud BMW enda valikust Alpinewhite 3.
Mõned jupid juba küljes.
Jah, seest jäi värvimata. Ei pea seda oluliseks. põhja näha pole salongis ja pagassis, kapoti alt teen talvel või kunagi hiljem mattmustaks või värviliseks
Kuna töökotta oli ruumi vaja, siis võtsin kodust kastika ja rentisin treila ning tassisin rulla põhjast läände ära
Mingi aja möödudes tegin valmis ka mõned muud detailid. Näiteks põlle.
Kuna ma enda laepolstri tõmbasin puruks, siis oli uut vaja. Sai ühendust võetud AndresS'iga ja hakatud tema rullikat lammutama.
Oo..must lagi...
Samuti sain sõita selle masinaga väikse otsa Tallinas..ülihea, väga meeldis see auto. Tänud AndresS :wink:
Endale meeldib valge auto kollaste tuledega. Ostsin kilet ja kleepisin siis ära. Külla sattus ka Iff, kes paar pilti klõpsis, üks siin. 8)
Nalja viluks sai ka selline asi valmis meistertatud..ei tea veel kas leiab koha auto peal.
See nädalavahetus tuli külla sõber Taavi ja panime paika katuseluugi, selle mehhanismi ja laepolstri. 4 tundi jebisime selle katuseluugiga ja loomulikult suutsime ära kriipida, kui auto koos, läheb luuk värvi.
Kuna õues oli suht hea ilm, sai pill käima pandud, naabreid hirmutatud, jutte joonistatud ja poosetatud
Selline ta siis on hetkel. Taga uued tuled wabbitilt.
Summuti jooks tuleb isetehtud. Kaks Simonsi pütti olemas, vaja veel toru ja põlvi osta. Velgedel lähen lähipäevadel järgi ja siis värvin üle ning otsin rehvid peale. Madalamaks on ka plaan minna...75/50 tundub ahvatlev. Toonklaasi osas mõtlen veel, kas kerge toon või üldse mittemidagi. Sisu osas soovin sportistmeid. Ette kas pre lisa või passati lisa või "iS" lisa.
Mõned kiiksud tulevad veel, aga nendest ei räägi. See aasta sooviks ikka tänavatele tagasi jõuda..jube nadi on ilma rullata.
Olge tublid :wink: