Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Noh mehed, porilombivalgustid BMW kirjaga kõigil küljes juba ?

 

Tegelikult on mul uus mõte.

 

Kes on see mees kes mõtleb välja süsteemi, "puldist luuk üless" 

 

On meil hakkajaid noori?

 

Kinni ei pea puldi nupust minema, see vist natsx liiga keeruline, aga lahti tulek oleks küll popp. Siis saab Jaanipäeval rahus poest tulles, kaks kasti Öll'i autusse sokutada. Mudu paned maha ja mingid röögid panevad jee sellega samal ajal kui luuki lahti punnida...

 

AL

Ma ei oska öelda kas bmw-l on selline asi võimalik lisa varustusse saada aga 83a ladal oli selline asi meil küljes ja täitsa tehase elektriline lukk oli. Muidugi see avamine ei käinud puldist vaid armatuuris olevast nupust.

Ei tea, mind pidurituled näiteks üldse ei häri, saabki aru et pidurdab ja see on ainult hetkeliselt :)

Need teiste autode udukad võivad parema valgusviljakusega olla, aga kaugus peab ikka samadesse piiridesse jääma. Üleüldse ei olnud probleemiks udukatega vastutulev e30 , neid nagunii ei tulegi eriti vastu, ikka moodsad tänapäevakäkid valdavas enamuses, millel on ju niigi väga head ja uued esituled. Sellepärast jääbki see nelja tule põletamine täiesti arusaamatuks. Tihtipeale nende uute masinate lähituled juba paistavad vastikult silma.

 

kõrgete autode vihkajatele :) Loodame, et puuduvad detailid  teda väga palju madalamaks ei vii :)

0105201577c5be7.jpg

Ma ei võtaks kõikke iseenesest mõistetavalt , terve linn on täis igast johmakaid , kes ei saa aru , kus nad üldse on .

Mingitest tuledest ja nende kasutusest pole mõtet ka rääkida . Aga eks suurem enamus , kes ka maanteel liigub on linnast pärit ..mingil moel . 

Idiootide vastu aga aitab imehästi pildil olev asula , kus selliseid liikumas ei ole nähtud . 

Ei tea, mind pidurituled näiteks üldse ei häri, saabki aru et pidurdab ja see on ainult hetkeliselt :)

Need teiste autode udukad võivad parema valgusviljakusega olla, aga kaugus peab ikka samadesse piiridesse jääma. Üleüldse ei olnud probleemiks udukatega vastutulev e30 , neid nagunii ei tulegi eriti vastu, ikka moodsad tänapäevakäkid valdavas enamuses, millel on ju niigi väga head ja uued esituled. Sellepärast jääbki see nelja tule põletamine täiesti arusaamatuks. Tihtipeale nende uute masinate lähituled juba paistavad vastikult silma.

 

kõrgete autode vihkajatele :) Loodame, et puuduvad detailid  teda väga palju madalamaks ei vii :)

0105201577c5be7.jpg

kena 325ix

Vot vot, see on juba midagi enam vähem.

Tuima näoga saab escaleidide meestele pähe sülitada:)

Pervod saavad seelikute alla passida ja muud huvilised saavad bussisõitjatega ühel joonel olla.

 

Mis seal tehtud on, et see nii heaks on saadud ?

Ainult X puhul võimalik ?

 

Are

Päris kõrge mõnimees. 
Kes tahab midagi rasvast peaparanduseks laupäevahommikuks siis soovitaks siriuse pelmeene, üks amps ja terve suu on seda keeduõli täis :D

Ma siiski loodan, et ta niipalju langeb et vedrustusegeomeetria läheb normaalseks. Hetkel tagarattal positiivne kalle.

MInge kinno "RUSH"i vaatama. Sigahea film!
http://www.youtube.com/watch?v=L_u3FODrenM

ixil seda soodsam teha jh natuke, kui tava e30. Taha oli plaan regullitav sild, aga see läheb hiljem. Ees on selline tõste pooltelgedele soodus, on ilusti otse nüüd, taga paraku veel tõstes või isegi sellise tõstega on teljed juba liiga nurga all, kõike saab teha ja modida, aga seda tulevikus. Hetkel oli plaanis ainult kerge tõste :)

Paarsada kilo manti on kindlasti auto küljest hetkel puudu, sisu ja kõik uksed-luugid täisvarustuses, stanged, lõpupütt jne.

Eks kui valmis, siis vbl viskan pildi lõpptulemusest ka , kui rehvid karbiall ja mõni vastavalt kõrgusele vahele mahtuv ese ka vahel :)

Mingi värskelt välja tulnud Audi mudel (sry ei jaga paraolümpiatest midagi) on küll lihtsalt haige. Taga olev lisapidurituli on üle terve tagaklaasi ülemise ääre, kui pimedas pikalt all hoiab, siis ei näe absull midagi. Suht iga hommik Tartu tööle sõites suudab sita keema ajada... Miks küll pean mina mingi idioodi pärast silmi rikkuma?

Mersudel on ka.terve tagaklaas pidurituld täos :D aga kaido :D pane päikse prillid :D siis suht ei pimesta ma usun :D :D aga kes tagumise udu tumega ringi ajab sellel pirn peast välja :D

Oleks siis vanakooli hõõgpirn, aga faking võimsad ledid uutel. Too audiomanik veel eriline huiar, isegi 110kmh on tema jaoks aeglane ja siis piiderdab autode vahel koguaeg. Rullikast hakkab kahju, muidu karistaks mõni hommik...

Oleks siis vanakooli hõõgpirn, aga faking võimsad ledid uutel. Too audiomanik veel eriline huiar, isegi 110kmh on tema jaoks aeglane ja siis piiderdab autode vahel koguaeg. Rullikast hakkab kahju, muidu karistaks mõni hommik...

Neid kuradeid ei karista enam ka, enda uus Audi b8 on ainult 2.0tdi ja chipiga ligikaudu 400nm väänet, seega päris kärmelt kerib edasi (IS-iga ei saa kuidagi vastu, isegi 0-100 mitte, ometigi Audi 1600kg ja IS ca. 1000kg, seega kaldun arvama, et 2.5 ka mitte). Veel hullem kui mõne 3.0tdi vastu satud.

Muudetud , muutis siimp

nende vastu jah 0-100 ei saa, peale 130 on enamus nendest nelivedustest paraolümpiatest täiesti uimerdised, pettusin ühes 2007 a6-smis on 3.0tdi kiirteel 140 pealt gaasi põhja muljudes ei toimunud mitte midagi venis üli uimaselt edasi, mingi hyundai risu pidi ära tegema, see auto millest jutt on väga ehas korras ja häda pole miskit, et nii uimane lõpupoole.

Võibolla e30 foorumis seda vale arutada, aga need vanemad pumpdüse mootorid ongi tunduvalt uimasemad. Enne ei tihkanud isegi audile mõelda aga sai see uus common-rail mootor (alates siis 2008a.) ära proovitud ja no see on päris terav (mul muidugi 6k manuaal ja esivedu, mis teeb asja veel paremaks kiirenduse poolest ka suurematel kiirustel). Kui pööretevahemikud selgeks teha, siis möödasõidud on ikka väga kiired (bensuka pealt tulles oli alguses päris keeruline õige käiguga möödasõite sooritada).

Aga no igaks juhuks teemasse ka, et e30 + lumi on ikkagi parim kooslus ja ei saa hakka isegi mingit nelikvedu tahtma kui korras LSD all.

Muudetud , muutis siimp

Ma karistamise all mõtlesin hoopis midagi muud. Ta tõmbab tuimalt mööda ja siis ronib autode vahele kui keegi vastu tuleb. :)

kas keegi lõuna eesti meestest soovib vahetada enda td lsd diffri (3,25) minu suure korpusega 3,46 lsd difri vastu. ainsaks tingimuseks on et läbilibisemine ei tohi olla väiksem kui 40nm. minu omal on läbilibisemine 46nm

kas kõigil td ei ole mitte suure koprusega?
ja kui lsd, siis ju annab ainult ülekannet ka muuta...

natuke teine ofset, mul üks differ 2,79 mis vaja lsd -ga varustada

Muudetud , muutis kotkas1

5c tundub suhteliselt hiinakas oma plastik korpusega... :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus