Hüppa postitusse

Sul läks siis küll hästi :D Ma tõmbasin ka endaarust rahulikus kohas Nissaniga pmt mendi nina all kässarit ja kus alles tuli pahandama :D Ludas trahvi ka teha, kui mingid jäljed maas peaks olema :D ju siis ei olnud :D

  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Most Popular Posts

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Ma arvan, et proovi ära. Kaido kogemus tundub ka positiivne olevat. Defa ploki soojenduselemendid peaks ca 550w vms olema. Kiiremini peaks ikka soojendama kui need.

Mõned foorumlased Rannaküla võistlusel nähtud täna. Siimp oli ka aga tema pilte telefon pidi vajalikumaks mitte ära salvestada.

post-281-0-38469800-1390661598_thumb.jpg

post-281-0-43944900-1390661744_thumb.jpg

Ma arvan, et proovi ära. Kaido kogemus tundub ka positiivne olevat. Defa ploki soojenduselemendid peaks ca 550w vms olema. Kiiremini peaks ikka soojendama kui need.

Ma ei tea ma olen kyll rahul calixi plokki soojendusega .Mootori plokk ilusti soe peale 2tunnist stepslis olemis ,*pikkemal k'arsatamisel ei n'ae m6ttet ,mul taimer kell vahel) aku ei kuulu ega midagi .Kylma ilmaga on isegi kappoti j'argi n'aha ilusti et soojendus taga .Ma eriti seda webastot ei poolda kuna see kuulutab akut p'aris mehiselt ja mingi aja tagant vajab see rautselt hooldust kui ta just enne nahka ei l'ahe yltse ja remont pole teab mis odav ning varuosad ka .Mul 2 autol plokki soojendus ja peale paigalduse investeerimist pole nende peale rohkem raha l'ainud ja toimivad t'aiesti laitmatult m6lemil vist peal olnud need juba pea 7a.

ok. 

Eks näis kas selle vidinaga saab ka mingi tunni ajaga piisavalt soojaks mootori jne. 

Arvatavasti panen ka taimeri vahele.

Kuigi paigaldan selle üldse ema rullile, kuna sõidab lühikesi otsi tööle ja tagasi. Vahel on ka pikemad sõidud.

wtf asi on stepsel :D :D

Mul ka calix, salongipuhur 1350w ja pole üldiselt vahet, kas väljas -15 või -25  , kõige rohkem vist +3 on sisse löönud olenemata järel oleku ajast 1 või 2h. Seega tuleb auto ära soojustada :) Webasto äge asi, aga jõhverdab jh akut ,mida niigi "vähe" lühikeste otste pärast.

Proovi ära ja anna siia ka siis märku sellest imevidinast.

Defade ja Calixite üks eeliseid on see, et saad lisaks elektrilise salongisoendusahju ja akulaadija paigaldada. Aku elueale kindlasti tervislikum kui Webasto või Eberspacher.
Webasto eelis on kasutusmugavus ja kiirus. Täna proovisin seda varianti, et panin kliimapaneeli enne auto välja suretamist 24C peale ja ventilaatori 2. astmesse, et see nii kiiresti ei puhuks. Mootor oli palju soojem ja ka salong oli soojem kui automaatreziimi valides. Sarnaselt elektriliste plokisoojenditega võin taimeriga käima panna või toast puldiga käivitada, aga selleks ei pea ma teda enne stepslisse pistma. Olgem ausad, enamikul kortermajades elavatel inimestel ei olegi vooluvõrgu varianti.
Töökindluse kohta ma ei oska nuriseda, aga igasuguseid hirmujutte olen kuulnud. Jälgida tuleb, et summutaja toru väljalaske ava ei oleks blokeeritud jää või mõne muu võõrkehaga, sest siis pumbatakse hunnik kütust põletisse ja see lihtsalt ei põle seal. Järgmisel käivitusel ajab põrgulikku tossu ja kärsahaisu kui see üleliigne kütus seal sees põlema hakkab. Mina ostsin oma Webasto kasutatult teise e46 pealt ja tundus, et see enne mind kasutust väga ei olnud leidnud. Enne peale panekut võtsin selle korralikult pulkadeks ja puhastasin ära, tänaseks on see mind neli aastat teeninud ja sama kaua on peal olnud ka 100ah centra aku. Töökaaslase Seatil on samasugune Webasto juba väidetavalt 7a probleemideta töötanud. Praegu mõtlen, et peaks ehk soojendi uuesti seibideks kiskuma ja ära puhastama sellest nõgist, mis sisse on tekkinud. Kindlasti mängib töökindluse juures rolli seadme asukoht. E39 asub ta näiteks logari taga ja sinna satub niiskust ja muud paska, mis aparaadi ära võib rikkuda. E46-l on selleks spetsiaalne koht seal, kus rullikal aku asub.
Eks see kokkuvõtteks üks paras kellele ema, kellele tütar teema ole, aga mina eelistan pigem autonoomset kütust põletavat soojendit ja ega mul variante polegi, kuna elan korteris.

Tiit, see on ilmselt rahvasuust pärit släng ikkagi, seal ka kirjas ju.

Eesti keeles on pistetav osa  pistik ja kuhu pistad on pistikupesa. Kaks eri asja sama nimega stepsel siis ve :D :D :D

Elektrikuna pole sellist sõna käigus ega kasutusel kuulnud küll väga ,ikka eraldi on pistik ja pistikupesa.

Kui see on ÕS kirjas, siis slängiga tegu pole.

 

 

Tegu on pigem vananenud väljendiga.

 

 

Muidu mu isa oli ka elektrik ja kasutas seda väljendit ;)  Mu vanaema ja vanaisa nimetavad samuti pistikut nii..

Mõned foorumlased Rannaküla võistlusel nähtud täna. Siimp oli ka aga tema pilte telefon pidi vajalikumaks mitte ära salvestada.

Mis see oranz oli 145AMF ?

post-1261-0-30121000-1390763637_thumb.jpei tohiks olla, viimati olid mustad peeglid uduka katted jms olid keretooni

Muudetud , muutis Siimu

Oh teid stepseleid ;):D  pistke siis pistikupesase. :D

Muudetud , muutis hiis

Aga sirgeltsõiduks ju muud vaja polegi kui palju jõudu, kerget autot ja võimalikult palju sellest vedavale sillale. Kaalu säästmisega minnakse suisa hulluks, puuritakse polt seest õõnsaks jne. eks selline lahendus pakub ka mingil määral kaalu kokkuhoidu.

Huvitav on ka see, kuida 2,8 liitrisest M50-st on 350hp välja võetud vabalthingavana.

 

 

Muidu 11,5s on 350hp auto kohta ikka väga kiire..  Näiteks EBK-s see üle 800hp E36 sõitis sama aega

Auto24 lehekülg on maas :frantics:  Ei tea kas nüüd kellegil jääb auto müümata :D

Huvitav on ka see, kuida 2,8 liitrisest M50-st on 350hp välja võetud vabalthingavana.

 

 

Muidu 11,5s on 350hp auto kohta ikka väga kiire..  Näiteks EBK-s see üle 800hp E36 sõitis sama aega

Arvatavasti mingi megakõrge surveastme ja kõrge oktaanarvuga kütusega. Videos oli näha ka mingeid custom sisselaskeid ja värke. Väljalase ka suhteliselt lühike. Ei tea muidugi kui pikk sellise mootori eluiga on...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus