Hüppa postitusse
  • Vastuseid 8,6tuh
  • Vaatamisi 1,1m
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Mitu meeldimist see postitus saab, kui ma mainin 2015 särke? Huvilisi?

  • Sel aastal tegin omale ka katusele selfie sticki    

  • Lähen ühte ix 2ukselist vaatama ja tal veel ka selline pill müügis 😁eks näha kas tulla 0-1 või 2 autoga tagasi😂

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_58458

Keegi hiljuti Maanteeametis mõnele r4 kerega autole r6 mootorit pole käind registreerimas?

Huvitab just pidurite ja jämedate püstakute teema. Teatavasti pidureid ise modifitseerida ei tohi, aga r6 mootoritel kõigil taga ketas. Probleeme pole sellega tekkinud? Jutte olen erinevaid kuulnud, aga järgmine kuu peaks ise selle tee ette võtma.

comment_58471

Tuttav pidi volkswagenile vr6 mootorit peale pannes esisilla ja pidurid ringi tegema. Pidureid reeglina modifitseerida ei lubata. Seda lubatakse teha erandina ainult juhul, kui kasutatakse mudelikohaseid juppe ja töö on kontrollitud või teostatud margiesinduses. Kuna tüüp töötab ise vw-ga tegelevas asutuses, siis temal vastava sisulise tõendiga probleeme ei tekkinud. Enne hakkab päike solgiämbrist tõusma, kui UM lihtsurelikule sellise tõendi väljastab. Kui alguses oli minu optimism suur, et selline tõend ei tohiks probleem olla, siis praegu olen kahtlema hakanud, kuna seda ei tohia iga lambi meister väljastada, tõendil peab olema margiesinduse juhatuse liikme allkiri.

Võtsin juba pea kaks kuud tagasi Maanteeametiga sel teemal ühendust ja alguses tundus kõik paljulubav, aga vastust ootan siiani. Tuleb vist jalad sitakastile alla ajada ja maanteeameti uksele koputada, sest enne sealt vist vastust ei saagi.

comment_58474

ma tõesti ei kujuta ette seda tallinna korda. Mind ajas juba tartus marru see aeglane vormistamine. Kolmel korral mootorivahetused läinud üsna ludinal, pikk paberitäitmise ooteag ajas ainult marru. Kuna kõik on mootorite puhul ka bolt-on, siis pole mingit anaali olnud, ega uuringuid veermiku ja sellise asja muutmisest. Teie jutt siin on pannud mind hämmelduma lausa sellise lihtsa toimingu puhul. Odavam sul siis tartus see ära teha, vaja ainult co lehte ülevaatuspunktist. Kõik see eelpool kirjeldatud jutt kehtiks võibolla siis, kui sa hakkad ise mingit sõidukit ehitama.

Sellist lihtsalt asja pole mõtet üldse keeruliseks ajada, a-la 1.6 asemel püüda passi vormistada 1.8 jne.

Ütled juba kohe,et tehasest on sinu autol kõige kangemad jupid küljes jne, et kõik on ühesugused, loobid ise püstakud ja õõtsad ringi õhtuõlle kõrval ja asi vask.

Mingisuguste Um spetside jms tõendeid pole tõesti mõtet loota, sealsed profid on spetsialiseerunud rohkem uuematele masinatele. Selliseid mitukümmend aastat vanu ronte nad vaevalt läbi ja lõhki tunnevad. Niipalju kui UM juppe tellinud olen, siis pean alati ise neid näpuga igalepoole juurde viima jne, eks muidugi varuosamüüja ja remondimehel on vahe, aga ikkagi ei näe ma seal asutuses spetsialiseerunud pädevust vanadele sõidukitele.

comment_58478

Nad vist võtavad selle piduriteteema nii kui nii kuidagi läbi tüübikinnituse või ussinoku välja? Kui muud üle ei jää siis tuleb passi 1.6 jätta, aga enne proovin lihtsalt teised pidurid ja püstakud külge kruvida ja Maanteeametis heaga veel asja lahendada.

comment_58491

Usalda aga kontrolli. Mõõda niidi või rätsepa mõõdulindiga originaal üle igaks petteks, ise lasin poes bmwfansi andmete järgi väänata ja jäi natuke pikk miskipärast... Kuigi ma üritasin küll nii täpselt järgi voltida ja kleepida kui vähegi oskasin. Probleem oli just magistraaltoruga (ca 5cm oleks võinud lühem olla), need mis õõtsade ja sillatala küljes olid, klappisid punktipealt.

Muudetud , muutis GTA

comment_58577
Allpool on kirjas mõned tegelikud hoolduse ja remondiga seonduvad kaebused, mis on Quantase pilootide poolt (edaspidi Q) vormile kantud ning remondimeeskonna inseneride ja mehaanikute (edaspidi M) poolsed dokumenteeritud lahendused.
 
Kusjuures olgu öeldud, et Quantas on ainuke suurem lennukompanii, kellel pole mitte kunagi õnnetusi juhtunud.
 
Q: Vasak seespoolne rehv vajab peaaegu vahetamist.
M: Vasakpoolne siserehv peaaegu ära vahetatud.
 
Q: Katselend oli muidu ok, aga automaat-maandumine rohmakas.
M: Sellele lennukile ei ole installeeritud automaat-maandumist.
 
Q: Kokpitis on midagi lahti.
M: Kokpitis keerati midagi kinni.
 
Q: Esiklaasil on surnud sitikad.
M: Saatsime ära tellimuse elavatele sitikatele.
 
Q: Kui autopiloot fikseerida kindlat kõrgust hoidma, siis tegelikult toimub minutis ca 70 meetrit langemist.
M: Ei saa situatsiooni maal reprodutseerida, et seda lahendada.
 
Q: Tõestusmaterjal selle kohta, et parem maandumispidur lekib.
M: Tõestusmaterjal eemaldatud.
 
Q: propeller nr.2 ei saa piisavalt määret
M: kõik on korras propeller nr.2 määrdega, propelleritel nr.1, 3 ja 4 on määrdeviga
 
Q: uskumatult kõva müra salongis
M: müra on reguleeritud rohkem usutavale tasemele
 
Q: IFF ei tööta OFF asendis.
M: IFF ei tööta mitte kunagi OFF asendis.
 
Q: Kahtlustatav mõra esiklaasis.
M: Kahtlustus kinnitatud.
 
Q: Mootor number kolm on puudu.
M: Mootor number kolm on peale põgusat otsimist leitud paremalt tiivalt.
 
Q: Lennuk käitub naljakalt.
M: Lennuk lubas edaspidi korralik olla, lennata õieti ja tõsiselt.
 
Q: Radar põriseb.
M: Radar ümber programmeeritud viisi pidama.
 
Q: Hiir kokpitis.
M: Kass installeeritud.
 
Q: Instrumendi paneeli alt tuleb mingit häält. Tundub nagu toksiks päkapikk midagi haamriga.
M: Päkapikult haamer ära võetud.
 
Hahaa :D

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus