Hüppa postitusse
Postitatud
comment_70284

Tere kaaskannatajad!

Olen juba mõnda aega olnud õnnelik E30-ne omanik ja mõtlesin ka teiega jagada oma auto toimetamisi. Lugu sai alguse 2012 aasta sügisel, kui kasutaja 'Joel' juhtus mu koleegiks olema ja sai tagaveolistest jutustatud. Jutt jõudis sinna, et E30 on üks parimaid ja ilusamaid tagaveolisi, mis meiesugustele kättesaadav on. Vana auto sai müüki pandud ja E30 kuulutusi jälgima hakatud. Protsess oli pikk ja vaevarikas. Eriti ajas närvi, et ''Joel'' enne mind rulli majja tõi. Lõpuks jõudis kätte 17.01.13 ja nüüd oli kord ja sai sõidetud Võrru ja sealt peale väikest tiiru oma isiliku E30-ga tagasi sõidetud. Omanik andis kaasa ühe sharniiri ja rattalaagi, need olevat läbi.

Emotsioonid olid laes, lihtsalt nii äge aparaat tundus olema.

Kuulutuse pildid:

kuulutus9.jpgkuulutus7.jpgkuulutus5.jpgkuulutus2.jpg

 

Eks neid pilte on veel, aga ei hakka kõiki siia toppima.

3 päeva hiljem sain lõpuks tõstukile olukorda lähemalt uurima..

 

Ülestõstes selgus, et sillatalla täiesti mäda ja veovõlli kandoss ja ka puru. Sharniir ja laager, mis kaasa anti läksid ka käiku.

Sillatala:

esimener2.jpg

esimener5.jpg

 

 

 

Ajutiselt sai natuke keevitust peale määritud:

esimener7.jpg

esimener8.jpg

 

Lumi koopast ära sulas tuli veel üllatusi:

0101032375e9ddf.jpg

0101032393df7ab.jpg

 


Kahjuks ei luba foorum korraga nii palju pilte panna kui ma soovisin. Nii et kui aega saan postitan natuke juurde. Sest vahepeal on palju juhtunud.

  • Vastuseid 184
  • Vaatamisi 25,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Oktoober 2014   Mootoriruum sai värvitud:   Piduri võimendi külge:   Veel paar viimase hetke liigutust mootori juures ja võib õnnis hetk alata:   Ja siis auto alla sünnitust vastuv

  • Mai 2015   Autokallal pole just suurt progressi toimunud. Kuid uus kütusetrass ja põhja mastiks on tehtud.   Vahepeal oli mul sünnipäev ja sõbrad tegid sellise üllatuse:   ..vot sellised sõb

  • Paistab, et siin mängivad lapsed E30 lasteaiast autovärvimismängud.   Ühest poolest on 450,- E terve autovärvimiste ees täielik naljakas eelarve - kus mina soovin pigem ehituskauplusest mina ja 5 ki

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_89699

kui ikka õiget temperatuuri pole on üsna raske/võimatu siledat pinda saada ilma jooksudeta.

samamoodi valgus jne,kõik mängib rolli.

 

muidu arvestades teie tingimusi on ju tulemus vähemalt pildilt täitsa hea:)

25 kraadi oli seekord ja uksed on siledad, võid vaatama tulla ;)

  • Autor
comment_89976

Veebruar 2015

Riidest lae paigaldamise rõõmud:

 

_IGP0803.JPG

_IGP0805.JPG_IGP0817.JPG

_IGP0815.JPG

_IGP0819.JPG

_IGP0820.JPG

 

Valmis asjast kahjuks pilti pole aga päris hea sai..

 

Katuseluuk - pigimatt ja korrosioonitõrje

_IGP0807.JPG

_IGP0813.JPG

 

Uksed kokku ja külge, loomulikult pigimatt ja korrosioonitõrje

 

_IGP0862.JPG

_IGP0866.JPG

_IGP0873.JPG

_IGP0841.JPG

 

Muudetud , muutis maxofsix

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_92757

Märts 2015
 

 

Pole jõudnud vahepeal siia midagi kirjutada, ega riputada. Aga tegemistega olen nii kaugel, et salong on koos, istmed sees.

_IGP1129.JPG

_IGP1132.JPG
_IGP1133.JPG

 

Pagasiruumis vaja mõned korrektuurid hr.roostega teha.

_IGP1153.JPG

_IGP1154.JPG

 

Tagasild alt ja põhja krtatsimine ja epo pluss kerehermeetik

_IGP1370.JPG

_IGP1367.JPG
 

Parempoolsest koopast avastasin sellise augu, et suure ehmatusega unustasin selle jäädvustada. Aga peale augu eemaldamist näeb seis välja selline

_IGP1386.JPG

 

Et natuke tujutõsta proovisin oma linnamaasturile uusi rattaid alla

_IGP1391.JPG

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_93178

Aprill 2015

 

Sai kõvasti põhjaga tegeletud. Harjatud kohad said krunditud ja sinna otsa sai kereliim. Bensiini paak sai külge, esimesel võimalusel tuleb uus hankida, sest vana ikka lootusetus olukorras. Moditud kardaan sai alla torgatud ja ehk homme saab esimesed  proovi tiirud tehtud.
Ja muidugi velje teema:

_IGP1500.JPG

_IGP1494.JPG
 

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_94102

Mai 2015

Kõikidest tegemistest kahjuks ei ole taibanud jälle pilti teha. Aga eks mõned pildid saab hiljem tagant järgi..

 

Neid rõngaid mäletate:
_IGP0561.JPG

Väljalaske kollektori külge minevad flantsitoorikud siis..

 

Roostevaba väljalaske loomine. Esimene osa 48mm toru ja hiljem 61mm.

Hea sõber ulatas keevitava abikäe  ja tükk tüki haaval sai toru alla proovitud ja kinni punktitud.

 

 

_IGP1567.JPG

_IGP1570.JPG

_IGP1571.JPG

 

Kella kaheks öösel olid kõik torud punktitud ja sobis alla ideaalselt. 

Järgmine päev said kõik õmblused tehtud ja sumps alla. Pean tunnistama, et ühest pütist lõpus on liiga vähe.

 

_IGP1572.JPG

Muudetud , muutis maxofsix

comment_94122

Kunagi m30 mootoriga oli pm sama lahendus,aga paar otseläbi reso oli ka vahel ja tagapütt oli vähe tagasihoidlikuma välimusega.

Mulle piisas korra Tallinnast Põlva sõita ja tagasi,siis oli juba selline tunne et kõrvast jookseb verd,paigaldasin 324td püti taha ja sai igati viisakas heli.

Muudetud , muutis sass

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_95730

Mai 2015

 

Autokallal pole just suurt progressi toimunud. Kuid uus kütusetrass ja põhja mastiks on tehtud.
 

Vahepeal oli mul sünnipäev ja sõbrad tegid sellise üllatuse:

_IGP1764.JPG_IGP1771.JPG

_IGP1779.JPG

 

..vot sellised sõbrad. Ütlesid et ei jäksa enam seda linnamaasturit vaadata :D

  • Autor
comment_95778

Palju õnne siis tagant järgi auto vajub siis madalamaks kui palju.

 

 

Need on -40 lugu.

 

Täpselt nii, eixil jälle õigus. -40 originaalikst, aga hetkel all olevad vedrud originaalist kõrgemad.

Täna proovin summutiga lõpuni valmis saada ja võibolla ka piduri trassi korda teha. Järmine nädal peaksid valmima flantsid, siis saan esimesed rattad ka alla panna :D 

Üks vastupidi(pluss vasakul, kui klemmid enda poole) klemmidega aku kuluks ka ära kui kellelgi on, vahetaks enda ea1000 100ah Exide vastu.

 

TÜV tundub juba käega katsutav kuid ometi nii veel kaugel..

  • Autor
comment_95834

Juuni 2015

 

See kord sai summuti lõpetatud ja madaldus vedrud alla.
Natuke tegelesin ventika juhtimisega- nüüd nii, kui masin käib siis vent käib(ajutine) :D
 

_IGP2817.JPG

 

See kõige pikem poiss on see mis alt tuli ja must on see mis alla rändas
_IGP2821.JPG

 

Tagumised

_IGP2826.JPG

 

Ja tulemus - vägagi rahuldav

_IGP2830.JPG

_IGP2832.JPG

_IGP2836.JPG_IGP2837.JPG

  • Autor
comment_96075

Juuni 2015

 

Suure ponnistused ÜVi läbimiseks said ettevõetud.
Esimestele velgedele said uued 205/45/17 Hifly-d :D tagasillas lohisevad 225/45/17 kasutatud pastlad

_IGP2845.JPG

 

Ning et see kaunitar ette alla mahuks tulid flantsid appi
_IGP2843.JPG

 

Tagapidureid kontrollides selgus, et tagumine ratas sisemise koopaseinaga kohtunud ja tuli poest paar flantse ja pikemad poldid ka sinna hankida. Mõeldud tehtud.
 

2015-06-27%25252014.18.38.jpg

2015-06-27%25252014.18.50.jpg

 

Seekord pidin ''korduvaga'' leppima. Summuti siiski ''liiga vali'' ja roolivõimu pumbal oli nohu(tilkus)

Roolivõimendi pump sai riiulist järgmine võetud ja ära vahetatud, aga summutiga nii kiirelt midagi teha ei mõistnud.

Selgus ka kurb tõsiasi, et minu poolt külge  kruvitud Kawasaki Ninja ventikas ikka Seda mootorit ilma salongi ventika abita jahutada ei jäksa :(
Nüüd on plaan teine kõrvale panna või ikkagi mõne pilli kliimaventikas osta. 

Muudetud , muutis maxofsix

comment_96076

Ma aru ei saa, kuidas inimesed selliseid flantse kasutada julgevad, velg jääb ainult poltide peale kandma ju... Ja kas vibra ei tule niimoodi sisse sõitmisel, ratast ei hoia tsentris ka ju miski sellise flantsi kasutamisel?

  • Autor
comment_96080

Ma aru ei saa, kuidas inimesed selliseid flantse kasutada julgevad, velg jääb ainult poltide peale kandma ju... Ja kas vibra ei tule niimoodi sisse sõitmisel, ratast ei hoia tsentris ka ju miski sellise flantsi kasutamisel?

Sõitmist segavat vibra ei olnud igatahes.

 

Paljud inimesed kasutavad valuvelgi ilma sobivate tsentreerimis rõngasteta, tihedamini kui arvata oskad. Teeb täpselt sama välja. Velje tsentreerimiseks tuleb rohkem vaeva näha ja tõesti täiesti keskele kindlasti ei saa. Poldid tuleb vaikselt ligi keerata ja poldi koonus liigutab velje sinna kus peab. See järel ühtlaselt pingutada ja jääb ratas enam-vähem keskele. Ratast hoiab ikkagi poltide poolt tekitatud hõõrde jõud velje ja rummu vahel. Mul tuttav treial on puhkusel ja see tõttu tsentreerimis otsaga flantsid pole veel valmis, tulematta ei jää :D 

comment_96095

Tuttava autol sai kasutatud summutis metall pesukäsnasi (pottide pesuks vist mõeldud).. mitte küll üv jaoks kuid maantee sõiduks lärmas/kumises jubedalt ja toimisid väga edukalt nn sõeladena.

Sai neid oma 4tk sisse lükatud ja hääl oli kõvasti vaiksem :)

Miinusena pidi ühe pikema kruvi summuti otsasisse risti laskma.

comment_96101

Need metall käsnad on saast ja mina ei saa aru, kuidas need peaks häält vaigistama. Toppisin neid terve persetäie kunagi gixxeri originaalsummutisse, kus olid sõelad sees veidi lobedad ja summuti lõrises rõvedalt. Umbes 9000 rpm pealt tekkis mulle sõdu pealt metallkäsnadest köis järele, sest need käsnad leidsid tee vahekambrist pöidlajämedusse lõputorru ja väljusid.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.