Hüppa postitusse
Postitatud
comment_6626

Tere.

Masinaks siis bmw e30 316, 90a. Nüüdseks on mootor vahetatud ja vahle sai pandud m42b18 e36 pealt..

Auto soetasin umbes 3a tagasi isikult kes toobki Eestisse erinevatest riikidest rullasi... Minu oma toodi saksast. Olen masinaga siiani väga rahul ega oskagi midagi väga ette heita.

Aastatega olen lasknud teha vähe värviparandusi, mootori ära vahetanud (vana mootor nüüdseks hea sõbra Indrek_J masina peal:P), 60, 40 madaldusseeria alla pannud ja nipetnäpet remonditöid.

Kokkuvõtteks võin öelda, et masin on vastupidav, ökonoomne ja alati toob naeratuse suule:P Ei hakka siin palju sellest vahutama... eks paar pilti ütleb rohkem kui 1000 sõna;)

Aasta 2008
http://i27.tinypic.com/s10sr9.jpg

Parimat soovides,
Mehis

Muudetud , muutis MehisK.

  • Vastuseid 122
  • Vaatamisi 17,3tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu midagi kirjutanud. Teeme siis väikse kokkuvõtte mis toimunud on.    Aprilli alguse poole tõstsime mootori vahele ja ülejäänud tehnika peale.       

  • Nagu ikka, on koguaeg kiire ja pole jõudnud vahepeal asju kirja panna.  Teen kiire ülevaate amatöör piltidega ja mõne sõnaga.    Kaks nädalat tagasi sain auto juhtmestiku enam-vähem pai

  • See hooaeg vaatamata pikale summutitööle oli väga edukas. Said siis kõik kulinad ja vidinad nii auto külge nagu soovisin. Ehk siis mootor, 6 käiguline kast 4 punk kinnitusega, ning roostevabast summut

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_135740

Pehme kiht on õhuline ja kerge. 80x50x5 tükk on ca 150gr.

 

Pigi on raske jah. Mõtle positiivselt, enamus lisaraskust tuleb madalale, raskuskeskmele hea :D.

Midagi väga pähe ei tule, suht otsekohene teema, pind puhtaks, keerulisemad kohad paberšablooniga ette, augud (nt. istmepoltidele) saab padruniga välja lüüa enne külge kleepimist. Lõiked ja augud ikka enne kleepimist välja mõelda, et pleki peal noaga värvi ei peaks pärast nüsima.

 

Kui mingit kohta üleni ei taha pigi alla tõmmata võib riba(d) ka panna keset detaili (mõtlesin ise tahatiibade keskele lätakad panna). Kuskilt kõrvu jäänud reegel a'la (puusalt) 70% tulemusest tuleb 30% kattega vms. 

 

Mina kartsin õhumulle, niiet servad/nurgad/valtsikohad liitekohtadeks jääta võimalusel, saab pärast veel õli vahele niristada kui kõhelda.

 

Kardaanitunneli peale jäi orig. matt alles, seda ei asendanud.

 

 

 

Muudetud , muutis Reino

  • 3 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_136289

Eile tõin auto ära ja täna sai natukene toimetada. Alustust sai tehtud müramattidega. Et katta selline ala nagu piltidel, kulus üle 1 suure paki noico mürasummutust matti ehk siis umbes 4m2. Lisaks on veel plaanis teha pagasiruum ja uksed. Nendega tegelen homme. 

Kui koputada pleki pihta siis eriti hästi kõlas tulesein, esimesed koopad ja esimest kõlarite ümbrus. Peale mattide paigaldust jäi ikka palju vaiksemaks. 

 

IMG_20200314_191349.jpg.80de41302bbd43e32370294eb9ca3396.jpg

 

IMG_20200314_191336.jpg.05ec6444f3e2a37678ebbdd9d8103fe2.jpg

 

IMG_20200314_191318.jpg.9037136487e714c85a762eaf44e3fd91.jpg

 

IMG_20200314_191325.jpg.3eebd39c2164306116416bec2b99a985.jpg

 

IMG_20200314_191524.jpg.2797f7a8939a63ca26ef4e9ac8e98d4a.jpg

 

IMG_20200314_191504.jpg.50c05b54837929c603e8f52a2265db2d.jpg

  • Autor
comment_136300

Neljapäeva sain ka katuseluugi kätte. Kuna meelepärast luuki ei leidnud ja välismaalt piltide põhjal ei julgenud tellida. Kuna endal oli muidu ideaalne luuk aga tihendi alt topelt pleki vahelt oli tublisti roostes. Müügis olevatel luukide enamustel tihend peal. 

Sai siis tellitud uus. Paar päeva sai patja nutetud kuna hind oli ikka krõbe. Kuid kui kohale jõudis, olin otsusega siiski rahul. 

 

On ikka ilus tükk metalli küll😂

IMG_20200311_123749.jpg.1685471e979f54b23cf011653fb411e5.jpg

 

IMG_20200311_123732.jpg.baec062d8c0e3f4f446712aafa0b9e5e.jpg

 

Täna jätkasime müramattidega. Salongis katsime tagumise istme seljatoe osa täielikult ja tagumise aknalaua aluse osa. Terve pagasi ruumi põranda, varuratta vanni, rattakoopad, mõned lapid ka tiibadel ja pagasiruumi tagumisele seinale. Uste sisse ka originaal müramati ümbr nii palju kui andis panna. 

Ikka tükk tegemist selle materjali kleepimisega. Aja kulu suht suur. (õnneks  oli sõber abis) Kuid usun, et asi seda väärt. Kuna pleki kumin/plärin paigaldatud pindadelt kadunud. Plaanin veel mõned tükid lakke kleepida. Katusele koputades kumiseb/pläriseb ikka korralikult. 

Lisaks said uksed ette tõstetud, üks uks enam vähem komplekteeritud ja pagasi luuk külge. 

Õhtul läks kiireks, ei jõudnud palju pilte teha. 

 

Pildil rattakoopad ja ülejäänud sein veel tegemata. Need nüüdseks tehtud. 

received_638641723735739.jpeg.82b2bbafda6761d7d7818cdb784c7f59.jpeg

 

Poolikust pagasiruumist ka pilt. Praeguseks enamus pinnad kaetud. 

received_194971288604844.jpeg.8b015b119e902fc71ceacb222df9ae00.jpeg

 

Karlerik vahel võid ka niisama läbi astuda. 😁

Muudetud , muutis MehisK.

  • Autor
comment_136330

Katuseluuk sai tellitud originaal jah. Letihind 705. - eks ma sain tsipa soodustust ka. 

Luuk küll kallis aga jube tobe oleks olnud kui seda oleks pidanud tellima peale mõne paarisaja eurose "rust free" katuseluugi soetamist. 

  • Autor
comment_136332

Mina nimetasin esinduse leti hinna. 

Ise sain 511.-

Üks koht pakkus ka 468.- kuid seal tavaliselt veidralt kõrged transpordi hinnad ja tarneaeg oli teadmata. 

Nimetasin esinduse hinda letihinnaks kuna tootekoodi järgi nt Eesti suurimatel varuosade tarnijatelt küsides ei pakuta midagi. Netist välismaalt otsides kohe kindlasti ei leia alla 500 euri. 

Eks järgmine kord targem, küsin sinu käest ka pakkumist🙂

comment_136339

Lähiajal muutus h2 händler estonia oü-ks. Hinnad ja tarned muutuvad koguaeg h2 lehel. Vahepeal on kaks, kolm hinda ja tarnet, vahepeal ikka üks. Midagi suurt tellida tahad, võid julgelt minukäest ka hinda küsida :) Luugi oleks saanud hetkeseisul 416€

 

Aga igaljuhul suur ettevõtmine, paljud tähtsad kereplekid uuena soetatud jne. Isiklikult uutesse plekkidesse sellist usku pole, kui korras vanasse, aga mis sa hädaga teed. Vanad asjad on koos kerega erinevatest vannidest läbi käinud, uued lihtsalt nn transpordi krundi all.

Lisaks on kvaliteet langenud kõvasti, võrreldes vana aja asjadega, seda mitte ainult kereplekkide osas.

Luugi soovitan peale värvimist nn karbiõli täis lasta ja keerutada käevahel. Kas müramati otsingud on vilja kandnud? See muidu nr1 asi, mis peaks paika minema.

  • Autor
comment_136399

Eix hea meelega võtaks kasutatud uksi, tiibu ja luuke aga rullikas juba nii vana masin, et korralikke, roostevaba detaile väga ei liigu. Müramatid tuleseinale said uud. 

Praegu tundub, et kõik mis ostnud või tellinud, peale seda soodsamaks läinud. Paar päeva tagasi tegin autodele kindlustuse, päev hiljem nägin reklaami, et sama kindlustusandja teeb 30% soodsamat kindlustust😁

 

 

See nädalavahetus said uksed komplekteeritud, ajutiselt esi ja taga klaas ette. (2 aprill viin auto uue lae polstri paigaldamisse ja peale seda panen uue esiklaasi)

Sisse sai pandud heli isolatsiooni kiht. Mis käbi siis mürasummutuse peale. Seda materjali oli hulka kehvem paika panna kui mürasummutusmstti. Pagasiruumi seda materjali ei pane. Hetkel jäi materjali natuke puudu. Tegemata jäi tagaistme alus ja seljatoe alune osa. 

Paika sai pandud veel aku kaabel, mis jookseb kapoti alt pagasiruumi, ning  ka suur osa kere juhtmestikku.

 

Mõni pilt ka siis. 

 

Tulemüüri mürasummutusmatt, algul arvasin, et juhtmestik käib sellest läbi aga siiski mitte, ainult  juhipoolne väike tuleb ennem kaitsekarpi paika panna. 

IMG_20200322_161930.jpg.c5573f48bdd8bfae396e0490d603290a.jpg

 

 

IMG_20200322_162343.jpg.841eadb6cb6a29264330fe81ae4309a9.jpg

 

 

IMG_20200322_170338.jpg.d2dd90cf13d35d5f11da4b608ad0d4be.jpg

 

IMG_20200322_170331.jpg.ea6742cd410160cab23b2d031e4e8b07.jpg

 

Pagasiruumis üritasin ikka iga vähegi suurem pinna peale kleepida. Muidu koliseb nagu plekkämber. 

Tegelt oli mure selles, et maanteel 6 käiguga tuli summuti kumin tugevasti keresse. Loodan, et see lahendab mure. 

IMG_20200322_162555.jpg.69c1ad498a02058645b980de381fb604.jpg

 

Kaugemalt pildi pealt isegi suht ok.

Ligemalt ei hakka pilti tegema 😆

IMG_20200322_162402.jpg.50964c758710c45f524ef7344bc0eaa0.jpg

 

Mõned vidinad said ka pritsitud ja värvitud. Otsaratas läheb m50nv oma. Sellel Tdc teises kohas kui m50tu ja m52l. Vemsile ei meeldi uuem. Hetkel on sätitud 2 silinder vemsis esimeseks. 

IMG_20200322_162455.jpg.040673ead9a5e10d48909f88fe8cc848.jpg

 

Aitab nüüd küll. Järgmine nv jälle. 

Muudetud , muutis MehisK.

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
  • Populaarne postitus
comment_136698

Nagu ikka, on koguaeg kiire ja pole jõudnud vahepeal asju kirja panna. 

Teen kiire ülevaate amatöör piltidega ja mõne sõnaga. 

 

Kaks nädalat tagasi sain auto juhtmestiku enam-vähem paika ja vaiba sisse. Ahjule uued tihendid, jahutusvedeliku klapi võtsin ka laiali ja panin uued tihendid. Kuna vana salongivent krigised siis panin selle ka uue. 

IMG_20200329_141637.jpg.10b30529b92b62133b6b5cf6c5018b61.jpg

B kategooria turult normaalse tootja salongi ventilaatorit ei ole saada. Tellisin originaali. 

IMG_20200329_142903.jpg.1eb63048d5af087f3ead3fdf1e71e6db.jpg

 

Eelmine nädal viisin auto uue laepolstri paigaldamisse. Sadulsepp24 mehed said laepolstri valmistamise ja paigaldamisega väga kenasti hakkama. 

IMG_20200405_182134.jpg.63f6891dbc2c9b1903bf7c30161cee4c.jpg

Katuseluugi kate ka olemas, seal kandis veel nokitseda vaja. 

Paigaldatud armatuur, keskkonsool ning tulukestega tahavaatepeegel. Peegel ühendatud ja tegeletud veel juhtmestikuga. 

IMG_20200405_182118.jpg.f20c3baec1f59b6614a3f4467d090130.jpg

 

See nädalavahetus sai paika pandud uus kütusepaak, uute voolikute ja klambritega. 

IMG_20200411_140200.jpg.ce51c5bfd6ae5da7d6704d395bde965c.jpg

Pealt lasin paagi roostetõrje vahendiga üle. 

Tuulutustorudele uus kate. Katte panin klaasplastist. 

IMG_20200411_161219.jpg.82c39b868934560831f8afc4bd60553b.jpg

 

Ja nüüd lõpuks minu lemmik osa. Istmed ja aknalaud. 

IMG_20200411_183745.jpg.691da21c9d90b619cb81be3d0c81cf6e.jpg

 Aknalaud samast materjalist mis laepolster. 

IMG_20200411_181745.jpg.91fc259228d0148b675f3f12a70374df.jpg

 

IMG_20200411_184327.jpg.6eab31a05f389cb0a23808d62f8dd9c6.jpg

 

Läkski juba pikale... 

comment_136774

Korpusel ei ole tihendeid, membraan ise ongi tihend kogu ulatuses nii et vedelik alumisest osast ülespoole ei pääsegi. Solenoid ei ole mõeldud veesees olema ja vedelikku kinni pidama. Viga ongi selles, et membraan muutub plastikuks ja lahkub jahutussüsteemi. Ainult see tipp ise jääb alles. Need netis müüdavad poldi ja o-ringi setid on suht mõttetud. Võimalik, et saab lekke kinni nii, aga kaua see kestab on iseasi. Kasutatuna võib üldjuhul need halli korpusega kõik minema loopida, musta korpusega vanem variant on teise ehitusega ja nende elusolek on tõenäolisem. Nende klappide pärast tuleb üle päeva mõni kõne, aga peale musta korpusega variandi või uue ostu ei tea muud soovitada. Uus on 200€ kanti hinnaga, täna sai ühele tellitud :)

 

Sul avanes tõenäoliselt selline vaatepilt? Siit on sisu puudu juba

RVTaiZdCDsxrWDiDP2SScb68XY1F8NkbtgauZ0sS

  • Autor
comment_136782
11 tundi tagasi, eix22 ütles:

Korpusel ei ole tihendeid, membraan ise ongi tihend kogu ulatuses nii et vedelik alumisest osast ülespoole ei pääsegi. Solenoid ei ole mõeldud veesees olema ja vedelikku kinni pidama. Viga ongi selles, et membraan muutub plastikuks ja lahkub jahutussüsteemi. Ainult see tipp ise jääb alles. Need netis müüdavad poldi ja o-ringi setid on suht mõttetud. Võimalik, et saab lekke kinni nii, aga kaua see kestab on iseasi. Kasutatuna võib üldjuhul need halli korpusega kõik minema loopida, musta korpusega vanem variant on teise ehitusega ja nende elusolek on tõenäolisem. Nende klappide pärast tuleb üle päeva mõni kõne, aga peale musta korpusega variandi või uue ostu ei tea muud soovitada. Uus on 200€ kanti hinnaga, täna sai ühele tellitud :)

 

Sul avanes tõenäoliselt selline vaatepilt? Siit on sisu puudu juba

RVTaiZdCDsxrWDiDP2SScb68XY1F8NkbtgauZ0sS

Pilti ei näe aga kirjeldusest tundub, et peaks klapi siis ära vahetama. Lähtusingi sellest, et netis oli mingi "remontkomplektid" müüa. 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.