Hüppa postitusse
Postitatud
comment_68495

Tere kaaskannatajad!

Tean et minu viimasest autoteemast on üsna jupp aega möödas, siis mõtlesin et proovin nüüd jälle väikest päeviku moodi asja siia teha, et hiljem oleks endal hea vaadata ja miks ka mitte teistel ehk huvitav lugeda ja pilte vaadata.

Kuna ma enda eelmise m-tech I-e vahetasin e32-e vastu ja üsna peatselt pärast vahetust hakkasin enda tegu kahetsema, siis üritasin igal võimaluselt teda tagasi osta- ülejärgmise omaniku käest oleks see äärepealt õnnestunud(kuigi pooled pudinad olid juba vahepeal maha müüdud) kuid siiski lõpetas see auto kahjuks varuosadena :(

Igatahes pärast seda hakkas hing kripeldama ja sai kindlaks ideeks võetud,et tuleb veelkord endale kuskilt m-tech I ringiga masin leida.Müügis ühtegi mõistliku hinnaga ei leidunud ja nii see mõte hakkas vaikselt hääbuma- kuni ühe saatusliku päevani, millal ma siimp-ga läksin võrru ühte 318-t vaatama(mis ise küll osutus üsna kuusakoski kauba lähedaseks tooteks)See 318 jäi küll võtmata, kuid kuna me juba võrus olime, siis otsustasime veidikene ka ringi vaadata linnas.Jäi meile silma üks e28, mida tahtsime uudistama minna aga kuna me olime juba üsna hoogsalt mööda sõitnud autost siis oli meil ainukene võimalus eespool asuvate kortermajade vahel ümber keerata.Seda tehes tabas aga üllatus- ühe kahe trepikojaga kortermaja ees ei seisnud ei midagi muud kui justnimelt vanahea 325i M-tech I ringiga.Minu üllatus oli aga veel suurem, kuna tegu oli sama autoga,mille ma aastaid tagasi tartus kinnipidasin ja soovisin ära osta.Tookord sain isegi telefoninumbri kuhu helistada ja edasist plaani arutada, kuid seoses telefoni tarkvara kokkujooksmise ja uue telefoni soetamisega, jäigi see number kadunuks.Igatahes seal see auto seisis.Ja ma teadsin, et ma pean selle omaniku jälle kord kätte saama ja vähemalt üritama teda veenma seda seekord müüa.Sel päeval oli meil üsna kiire juba ja otsustasin et tulen mõni teine päev tagasi ja katsun omaniku kuidagi kätte saada.Ja nii saigi tehtud- ühel reedesel päeval sai otsustatud et võtab selle tripi ette ja üritab siis omanikuga kontakti leida.Võrru jõudsime me kella 19 paiku, sõitsime otsejoones selle kortermaja juurde kus autot sai eelmine kord nähtud ja.... seda ei olnud seal.Esimene mõte mis pähe tuli oli "On ju reede,inimesed võisid minna külla või maale või kuhuiganes" Igatahes otsustasime, et käime poes ja siis tiirutab linnas natukene aega ja suundub koju tagasi.Kuid just enne linnast väljumist otsustasime, et lähme vaatame veelkord- ehk on nüüd tulnud.Ja oli! Nüüd järgmiseks mureks oli kuidas tuvastada millises korteris võiks kodanik autoomanik elada? Kuna auto oli pargitud piisavalt palju ühe püstaku ette siis sai seatud siht justnimelt selles püstakus olevate korterite peale.Kuna juba enne oli pime kui käisime kõnealusel objektil ja sõidukit seal veel ei olnud,siis jäi mingil imelikul kombel meelde,millistes akendes tuli põles ja millistes mitte.Nüüd välist vaatlust tehes jäid sõelale kaks korterit kus eelnevalt valgust ei paistnud.Vaadates välisuksest sisse nägin postkastide rida,mis algas numbriga 16.Kuna kõnealused kaks korterit kus valgust varasemalt ei paistnud asusid teisel korrusel, siis kerge loogilise mõtlemise tulemusena said need olla korterid 19 ja 21. Nüüd oli aga vaja kuidagi nende korteriteni jõuda.See aga osutus keerulisemaks kui esmapilgul tundus.Nimelt välisuks oli lukus ja väljas oli koodlukk koos selle majasisese telefoniga(mis aga ei toiminud kahjuks)Nii ma siis jäingi nõutult ukse taha passima ja olin juba suundumas tagasi autosse et käega lüüa ja ära tulla.Kuid just niipea kui ma sain autoukse enda järel kinni tõmmata, parkis maja ette uus audi a7, millest väljus kiilaspäine härrasmees,kes suundus justnimelt selle sama püstaku poole kuhu ka minul oli vaja saada.Tervitasin teda kaugelt ja tutvustasin talle enda probleemi, mille peale  ta vastas et on siin ainult külas ja ei tea kellele bmw kuulub.Kuna  ta aga teadis maja koodluku numbrit,siis õnnestus ka minul sisse lipsata ja asuda enda missiooni järgmise etapi juurde.Niisiis helistan korter 19 uksekella ja läbi ukse kostab vanema naisterahva hääl " Kes seal on? Mis te soovite?" rääkisin talle et soovin bmw omanikku leida , mille peale ta ütles et tema ei tea midagi ja palus mul lahkuda.Seda ma ka tegin.Nagu eelnevalt mainitud, siis oli valikus ka ka korter numbriga 21.Mõtlesin et kuna ma juba niikaugel olen,siis miks mitte ka selle korteri ukse taga õnne proovida.Lasen uksekella- uks avaneb ja uksele ilmub keskealine meesterahvas.Küsimusele kas tema on väljas seisva bmw omanik vastas ta jaatavalt ja kutsus edasi.Rääkisin talle kogu selle pika loo ära ja ta vaatas mulle imestunult otsa ja tõdes et küll peab ikka huvi olema mõne auto vastu, et selline seiklus ette võtta.Igatahes jõudes rahanumbriteni ei tahtnud ta mulle päris kindlat summat öelda, mille peale ma ütlesin ise summa,mis ma oleksin nõus välja käima selle auto eest ja jätsin enda kontaktnumbri.Sealt lahkudes ei uskunud ma et ma midagi enam sellelt omanikult kuulen.Kuid möödus nädal ja helistat võõralt numbrilt.Võtsin kõne vastu ja härra teatas et talle hind sobib ja ma võin tulla sõidukit üle vaatama.

Ja nii ta nüüd on siis minu käes.

Kiitus nendele kes viitsisid kogu selle pika lugulaulu läbi lugeda ja nüüd katsun kostitada teid ka mõne pildiga.

Auto ostuhetkel:

post-186-0-63575700-1381445056_thumb.jpg

post-186-0-65595600-1381444146_thumb.jpg

Kapott on kunagi saksas pihta saanud:

post-186-0-69037000-1381445031_thumb.jpg

Natukene peale sättimist:

post-186-0-10876600-1381444954_thumb.jpg

post-186-0-00853400-1381445006_thumb.jpg

Viimasel kokkutulekul:

post-186-0-12163300-1381444482_thumb.jpg

post-186-0-49218100-1381445125_thumb.jpg

 

Praeguseks hetkeks tehtud siis:

¤eemaldatud kulmud

¤vahetatud "fullchrome" esineerud tavaliste vastu

¤mõlgiga kapott vahetatud siledama isendi vastu(soovib veel veits korrigeerimist,et täitsa rahule võiks jääda)

¤bottlecapid läksid seisma ja alla tulid natukene nooruslikumad veljed

 

To be continued...

  • Vastuseid 59
  • Vaatamisi 7,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Eile sai siis soetatud startec tagatuled, mida juba hea mitu aastat olin mitte just kõige aktiivsemalt otsinud.   Nüüd oleks veel vaja korralikku 2,5i keskmist sumpapütti ja elu oleks esialgu üsna

  • Nii palju problemaatikat käigukanginupust? No johhaidii...

  • Nagu vanadel autodel tavaks, siis kipub ikka aegajalt midagi lagunema- üleeile sõites märkasin peeglisse vaadates,et auto alt viskab marudalt auru üles, samuti süttis check panelis ka jahutusvedeliku

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_68501

Väga lahe lugemine ja hea õnn, et selle masinaga kokku said :) Analoogselt ostsin ju enda punast ka - autot ennast oli vilksamisi näinud juba aastaid varem ringi liikumas, juhuse peale leitud müügikuulutus oli aga selline, et ei saanud enam peale paari kõnet arugi kes müüb ja kas üldse müüb. Ning selle järgi tulemise käsu sain alles mitu kuud hiljem :D

 

Hõbedane on väga popp värv ka, mulle igatahes meeldib! Jõudu nokitsemisel!

 

A siis selline küsimus ka, et kas kahte sellist velge üle ei ole nagu sul hetkel all on? Äkki leidub suurema offsetiga kasvõi :D Ühesõnaga, minu mure on siin lahti seletatud: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=33&t=119735 Ja kuna pole just kõige levinumad veljed siis tuleb maad uurida :)

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_68517

Väga lahe lugemine ja hea õnn, et selle masinaga kokku said :) Analoogselt ostsin ju enda punast ka - autot ennast oli vilksamisi näinud juba aastaid varem ringi liikumas, juhuse peale leitud müügikuulutus oli aga selline, et ei saanud enam peale paari kõnet arugi kes müüb ja kas üldse müüb. Ning selle järgi tulemise käsu sain alles mitu kuud hiljem :D

 

Hõbedane on väga popp värv ka, mulle igatahes meeldib! Jõudu nokitsemisel!

 

A siis selline küsimus ka, et kas kahte sellist velge üle ei ole nagu sul hetkel all on? Äkki leidub suurema offsetiga kasvõi :D Ühesõnaga, minu mure on siin lahti seletatud: http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=33&t=119735 Ja kuna pole just kõige levinumad veljed siis tuleb maad uurida :)

Eks siin oli omajagu pealehakkamist ka vaja.Minul vedas arvatavasti antud juhul just seetõttu et nad otsisid perele just suuremat autot(5 liikmeline pere,kelle 3-lst lapsest kahel oli veel vaja turvatooli)

Aga nende velgede kohapealt ei saa ma kahjuks sind aidata,kuna endal on hetkel samuti ainult üks komplekt neid.Kuskil aasta tagasi oli mul veel ka teine ring selliseid velgi aga need müüsin rumala peaga koos autoga maha.

 

Aga tänan kõiki heade soovide eest ja katsun ikka kursis hoida tegemistega.

Muudetud , muutis Vazza

  • Autor
comment_68655

Lahe!!! Mis hinaga k'atte tuli muidu kui saladus pole.Udukad ka veel ette ja stange plekk osa sirgeks ja ok.Kas udukate taga olevad logari majandus ka alles v6i mis moodi seal seis on ? 

Ütleme nii et hind oli ikka suurem kui see mida foorumis m-tech 1 esi ja tagastange eest küsitakse ;)

Udukaid otsin ma küll juba jh.Kui kellegil peaks viisaka hinnaga pakkuda olema,siis võite ps-i kirjutada vms.Logarid paistavad terved olevat.

Põnev ikka. Kas tehase m-tehnik? Vin 7 viimast saad siia paotada. Hea ,et pole esmatähtis 2 ust ja must värv,vahelduseks miskit muud põnevat ka siin. Kas masin 86 algupoole või lõpu oma? Lõpuomadele hakati juba facelifti mootoreid peale panema.

Päris tehase oma vist ei ole, vähemalt vin koodi järgi ei näidanud mulle et oleks.Kuid huvitav on see,et veoaasadele on pandud mingid üsna originaali moodi pikendused(nii ees kui taga) ja need pikendused kinnituvad poldi ja seibiga tavalise aasa peale(arvatavasti siis selleks et pukseerides ei lõhuks stangesid köiega ära.Auto peaks olema 86a 6-s kuu. Passi järgi on 126 kw ja katti tal ka all pole.

Vin-i viimased numbrid on: 1960919 ja päring andis ainult:

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S215A Servolenkung, drehzahlabhängig Power steering, rpm-sensitive

S286A BMW LM Rad BMW Styling BMW LA wheel BMW Styling

S311 elektrischer Beifahrerspiegel

S326A Entfall Heckspoiler Deleted, rear spoiler

S350A Wärmeschutzglas grün Therm. insulat. glass green

S704A M Sportfahrwerk M Sports suspension

S708A M Sportlenkrad Leder M sports steering wheel leather

Tänaseks tehtud siis:

¤natukene "popim" number (kuna lihtsasti äratuntav,siis aitab ka rumaluste tegemisest hoiduda :P )

¤bensiinipumba juurest leke kõrvaldatud

¤mootoriõli ja filter vahetatud @ 317 369 km mis tundub ka õige läbisõit olevat

Muudetud , muutis Vazza

comment_68671

Sellist asja siis pole loetelus we?

S333 M TECHNIK SPORTPAKET.

L6ppu osa on kyll nagu mul viimased 2 lisa.Huvitav et mul Leder M sports steering wheel II sina m'argitud kas siis peaks hoopis Mtech 2 v'aike rool olema  seal we?

Kyllje karbid on mis moodi kinnitatud tyyblitega ikka . Mind huvitab ka mis moodi sul need loogari otsad lahendatud seal on kas on mootorip6hjakaitse all ja sealt mingid pidurjahutus torud ka l'abi aetud v6i lihtsalt kinnine katte ees. Pilte sooviks siis siisust ja loogari otstest veel lisaks siia .Need konksu pikkendusi saab juurde osta kes tahab ,endal ka yks ainult veel kyljes . Aga m6nus  ootame siis pilte.

  • Autor
comment_68674

Sellist asja siis pole loetelus we?

S333 M TECHNIK SPORTPAKET.

L6ppu osa on kyll nagu mul viimased 2 lisa.Huvitav et mul Leder M sports steering wheel II sina m'argitud kas siis peaks hoopis Mtech 2 v'aike rool olema  seal we?

Kyllje karbid on mis moodi kinnitatud tyyblitega ikka . Mind huvitab ka mis moodi sul need loogari otsad lahendatud seal on kas on mootorip6hjakaitse all ja sealt mingid pidurjahutus torud ka l'abi aetud v6i lihtsalt kinnine katte ees. Pilte sooviks siis siisust ja loogari otstest veel lisaks siia .Need konksu pikkendusi saab juurde osta kes tahab ,endal ka yks ainult veel kyljes . Aga m6nus  ootame siis pilte.

Loetelu on täpselt selline nagu ma postitasin.Sul peaks olema jh m-tech II siis vast.Küljekarbid on jh tüüblitega.Mmm täna vaatasin neid logareid- mootoripõhjakaitse minu meelest oli eraldi neist logaritest ja õhk tuli mööda neid õhuvõtukanaleid sealt spoilerist.Logaris ka samasugune ava,kust õhk siis liigub pidurite peale arvatavasti.Katsun varsti mõned pildid ka teha(pean enne praegu autos olevad lõvilõrrid ära võtma ja kiire tiiru tolmukaga tegema :P )
  • Autor
comment_68868

Nagu vanadel autodel tavaks, siis kipub ikka aegajalt midagi lagunema- üleeile sõites märkasin peeglisse vaadates,et auto alt viskab marudalt auru üles, samuti süttis check panelis ka jahutusvedeliku puudusele viitav tuli.Sain kiirelt auto ära pargitud enne kui temp-i andur jõudis keemistemperatuurini minna.Igatahes kiirel vaatlusel kapoti alla tuli tõdeda,et ülemine tosoolilõdvik oli käinud vastu ventika laba,mis oli selle lõdvikuga 1:0 teinud.See lõdvik sai vahetatud ja pill sõidab jälle.

Täna võtsin kätte ja paigaldasin obc II-e ehk siis vanahea 13 nupuga kompu.

Kuna mul oli üks katkise ekraaniga kompu ja teine terve ekraaniga,siis tuli koodikaart katkise ekraaniga kompult(pildil siis vasakpoolne)

116kmbs.jpg

Tegemist on küll 325i koodikaardiga kuid mõeldud on see vist FL mudelile.Kuid loodetavasti ikka parem kui selle teise kaardiga.

  • Autor
comment_69485

ilus e30. tahaks suuremat velge suveks ja madalamaks

Ma leian et e30-le on ideaalne velg vahemikus 15-16 tolli.17" jääb juba üsna tõllaratas seal all ja hakkab üsna igale poole vastu käima kui natukene madalam auto peaks olema või tahad kedagi teist peale ise enda transportida.Hetkel ei plaani küll madalamaks lasta- neid madalaid kärakaid on mul juba üsna mitu ja praegu naudin mõnusat pehmet kulgemist ilma et lõualuud igas konaruses peaksid kokku laksatama 

  • Autor
comment_69605

Sai eemaldatud lõvilõrrid ja välja tuli Pühajärve Beachparty 96´ 

11vobw9.jpg

 

Ahjaa ega kellegil ei juhtu juhuslikult olema rohelise riidega sportistmeid? oleksin üsna huvitatud.

Samuti võib pakkuda ka startec tagatulesid kui peaksid need tolmu koguma kellegil :)

  • Autor
comment_69612

Kes käigukangilt jupi vahelt ära varastanud on :D

Vot seda ei oska öelda- minu kätte tulles oli juba selline.Käigukangist rääkides on plaanis panna m-tech valgustusega nupp(kui ma selle oma tavaari hulgast üles leian ainult) Samuti oli mõte et vbl teha shortsifter et tagada sujuvam käiguvahetus.

Muudetud , muutis Vazza

  • 4 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.